PDA

View Full Version : Kamphues zoekt de grens: "botsautos"


Raceboy
15-02-2005, 14:45
Het verschil tussen een jongen en een man is de prijs van zijn speelgoed, hoor je wel eens. In deze aflevering van 'Kamphues zoekt de grens' vindt Rob het gezelschap van Banger-racers, autogekken die er een sport van maken auto's total loss te rijden. Een zeer dure hobby, zelfs al haal je je wagen van de sloop. Kamphues, autoliefhebber in hart en nieren, koopt een oude Ford Sierra, prepareert hem en schrijft zich in voor een vernietigende race op een achterafcircuit in België. Snelheid is belangrijk, behendigheid is belangrijk - maar het allerbelangrijkste is de vernielzucht van de racers. Want de winnaar in de wereld van het Banger-racing is uiteindelijk de chauffeur van de laatste auto die nog in de race is...

Uitzending 18 februari, KRO Nederland 1, 21.45 uur

We hebben als is de subjectieve reportage van telefacts gehad over banger-racen. In Kamphues heb ik meer vertrouwen. We kennen hem hier op het forum al als de dikke vriend van Verstappen :D

Mark
15-02-2005, 19:42
Originally posted by raceboy
We kennen hem hier op het forum al als de dikke vriend van Verstappen :D

Stop die opmerking maar in je hol :D :D

Van het bewuste programma-reeks heb ik één aflevering gezien, die ging over "base jumpen". Programma was niet super spektakel gericht........Kamphues haakte halverwege af wegens schrik en angst in de poten. Daarnaast is de KRO nog een "ouderwets" degelijke omroep ;)

TommySoprano
16-02-2005, 18:13
Was Kamphues vroeger geen aanstormend karttalent in Nederland? Dacht dat ik dat ergens gelezen had...

Raceboy
16-02-2005, 18:32
jidd, hij heeft nog tegen Verstappegereden.

Raceboy
18-02-2005, 23:17
lacheeuuhh :D

"je wagen is zo weer klaar je kan zo weer verder"
-" nou vergeet het maar :D"

Mark
18-02-2005, 23:28
Zo, nu kennen we Joep ook ;)

Prachtige wagen van die Kamphues, hard-core roze met een boa en al :D :D Collega-deelnemers die vooraf roepen, mikken op die roze dan komen we in beeld :D

De reportage was overigens niet spektakel gericht, gaf mijn inziens een degelijk beeld.

TommySoprano
19-02-2005, 16:58
Gewoon leuk familieuitje op zondag als je het mij vraagt...