PDA

View Full Version : Nieuw seizoen Pitstop.TV op Kanaaltwee

Peter Baert
16-02-2005, 16:04
Op zaterdag 26 februari start het nieuwe seizoen van "Pitstop.TV", het autosportmagazine van Kanaaltwee. Pitstop.TV komt vanaf dan weer wekelijks op de buis, met een herhaling van het programma zondagavond laat. Formule 1 is het onderwerp van de eerste uitzending.

Ook in 2005 gaat de aandacht in Pitstop.TV naar topcompetities in binnen- en buitenland. In eigen land worden uitgebreide reportages voorzien o.a. over het BK rally en de Belcar. Uit het buitenland komen beelden van het EK rally, wellicht met Freddy Loix, en van het spectaculaire EK rallycross. Pitstop.TV is opnieuw een productie van Peter Baert.

Peter Baert: "Voor top-autosport moet je wekelijks afstemmen op Pitstop.TV. Zelfs Formule 1 en WRC zullen aan bod komen met achtergrond-reportages. Zo blikken we in de eerste Pitstop.TV van 2005 vooruit op de start van het nieuwe F1-seizoen."
"Nieuw is de rubriek "onboard". In elke uitzending maken we telkens 2 minuten vrij voor pure, onversneden onboard-beelden. Geen commentaar, wel spannende onboard-actie uit eender welke autosport-competitie. Er zijn intussen heel wat teams die op circuit, in rally of rallycross een kleine camera aan boord hebben. Wel, met die beelden kunnen ze nu terecht in Pitstop.TV. Gewoon even contact opnemen met de redactie."
"In 2005 zullen we ook meer tijd vrijmaken voor het testen van race-wagens, zoals we eind vorig jaar deden met de Jaguar X-Type Silhouette. Wie echt eens in de spotlights wil staan met zijn machine of zijn team, kan ook hiervoor terecht op de redactie."

En vanaf dit seizoen is Pitstop.TV altijd online te bekijken op www.skynet.be/pitstoptv. Elk programma wordt in streaming video aangeboden voor Belgacom ADSL-abonnees.

Stem voor de eerste Pitstop.TV van 2005 op zaterdag 26 februari af op Kanaaltwee vanaf 14u40 met herhaling op zondag 27 februari uitzonderlijk (wegens Oscar-uitzending) om 14u15.

Scapa
16-02-2005, 16:21
We worden weer op onze wenken bediend :applaus:

Thomaske
16-02-2005, 16:37
Yes, weer een seizoen Pitstop.tv

Guido
16-02-2005, 16:40
WRC, BK en EK Rally met wellicht Freddy Loix! :applaus:

De rest, zoals F1 en andere circuit-toestanden :D nemen we er dan wel bij :D :D - grapje he mannen ;) :D

Speesman
16-02-2005, 17:04
Vraagje: is de heruitzending (uitgezonderd op 27 februari dan) telkens op zondagavond zoals vorige jaren of is het verhuisd naar zondagmiddag?

Thomaske
16-02-2005, 17:32
In de eerste alinea staat dat de herhaling op zondagavond zal zijn.

Mvg

TommySoprano
16-02-2005, 18:11
Cool, ik durfde het zelfs niet meer te hopen. Maar het is gewoon terug op TV... :) :)

Mark
16-02-2005, 18:39
Originally posted by Peter Baert
En vanaf dit seizoen is Pitstop.TV altijd online te bekijken op www.skynet.be/pitstoptv. Elk programma wordt in streaming video aangeboden voor Belgacom ADSL-abonnees.

En mensen die geen Belgacom ADSL hebben? Zien die een zwart beeld? Kijk, het hoeft niet gratis te zijn voor niet-Belgacom ADSL klanten ;)

Peter Baert
16-02-2005, 19:14
@ Mark,

wellicht eerst zwart en dan na een tijdje toch kleur mits betaling, vermoed ik.

:)

Ik merk trouwens bij de concurrentie dat er via mijn Belgacom ADSL-verbinding niks gebeurt, als ik op Motors TV klik.

TommySoprano
16-02-2005, 20:13
Heb ik nogal gehoord.

Motors TV is wel OK, maar niet alle geboden spektakel heeft een even hoge kwaliteit. Ik zat net naar Extreme Dirtcars te kijken die ergens in "the deep south" op een of andere raceway aan de slag waren. Een echt "Redneck" spektakel. Wel eens leuk maar niet om hele uren mee te vullen.

Steve
16-02-2005, 20:33
"Motors Tv is wel ok"...wat gaan we hier nog allemaal horen?

Dtm, Btcc, Nascar, V8 Supercars, Superbike, British Gt, Rally, Truckrace, Motorshows, tests, Le Mans Endurance Series, Transam, Ffsa, Wtcc en dan vergeet ik nog duizend dingen!

En niet te vergeten, in het seizoen zijn er veel live-uitzendingen.

FIRE
16-02-2005, 20:55
Originally posted by Steve
"Motors Tv is wel ok"...wat gaan we hier nog allemaal horen?

Dtm, Btcc, Nascar, V8 Supercars, Superbike, British Gt, Rally, Truckrace, Motorshows, tests, Le Mans Endurance Series, Transam, Ffsa, Wtcc en dan vergeet ik nog duizend dingen!

En niet te vergeten, in het seizoen zijn er veel live-uitzendingen.
Heb een paar maanden mogen genieten van Motors TV en het is een goed kanaal. Natuurlijk zijn er veel herhalingen en is het niveau van sommige uitzendingen minder, maar het overgrote deel is zeer interressant.

Ik dacht trouwens dat V8 Supercars niet meer uitgezonden werd door Motors TV vanwege een conflict?

Belle
16-02-2005, 20:56
Originally posted by Peter Baert

De videos die er nu via streaming te zien zijn, zullen die in de toekomst toegankelijk blijven voor niet-adsl gebruikers? Ik hoop alleszins van wel... ;)

En heb je enig idee hoeveel die streaming zal kosten voor een Telenet-gebruiker?

Driesco
16-02-2005, 21:09
Succes Peter

***edit: het gaat hier over pitstoptv.be, niet over newsletters. Zulke zaken regel je via mail, pm,... ***

TommySoprano
16-02-2005, 21:32
Originally posted by FIRE
Heb een paar maanden mogen genieten van Motors TV en het is een goed kanaal. Natuurlijk zijn er veel herhalingen en is het niveau van sommige uitzendingen minder, maar het overgrote deel is zeer interressant.

Ik dacht trouwens dat V8 Supercars niet meer uitgezonden werd door Motors TV vanwege een conflict?

Ok, ok dat was misschien te blasé, maar qua autosport heb ik helaas nog niet meer dan dat gezien. (Ik probeer het ook te beperken want het kost nogal wat downstream en de telemeter gaat vlug in het rood)

En wat die Aussie V8 supers betreft die zijn er nog hoor vanmiddag een voorstukje van gezien. Bangelijk...

Bugalfa
16-02-2005, 21:39
Was je er nu bij op Mallorca (Ascari race resort) en niet Malaga... met die Legend Cars en krijgen we daar wat van te zien op Pitstop.tv ? Intussen ben ik toch maar blij dat ik op Skynet zit (ik was een beetje ongelukkig dat ik Motors TV niet kon ontvangen...) . Groetjes van die met dezelfde initialen (v.d. Alfa 156 die je in Belcar hebt laten debuteren) .

Peter Baert
16-02-2005, 22:40
Dat was me nogal een Alfa, bugalfa!

Ik ben niet in Mallorca of Malaga geweest. Ik ben begin vorig jaar wel in het prachtige Ascari Race Resort van de heer Zwart geweest en dat lag toen in de buurt van Malaga.

Maarten
20-02-2005, 23:32
merci voor die mooie verjaardagscadeau de 26ste ;)

als je ooit onboard van een fun cup gek nodig hebt ... :D