Log in

View Full Version : New Hype

Thomaske
16-02-2005, 19:35
Iedereen kent wel de gele bandjes van LiveStrong, van Lance Armstrong in samenwerking met Nike. Deze vliegen de deur uit maar nu zijn ze bijna nergens meer te verkrijgen.

Maar nu is er een nieuwe hype uit op de markt van Nike. STAND UP SPEAK UP staat er op de bandjes. Het gaat om een zwart en een grijs bandje.

STAND UP SPEAK UP (http://www.nike.com/standupspeakup/nl/home.jsp?page=home)

Weet iemand van jullie waar we deze kunnen krijgen want ik kan ze onmogelijk ergens vinden. Dit zou ook interesant zijn voor de andere onder ons.

Met vriendelijke groeten

Guido
16-02-2005, 23:21
Originally posted by Thomaske_GLPK
Iedereen kent wel de gele bandjes van ...

Nope, ikke niet.

Pascal
17-02-2005, 02:32
Van wie het initiatief is weet ik niet precies maar het handelt over "racisme in het (Belgische) voetbal"... Hiermee wil men bvb de oerkreten die de supporters maken indien er een kleurling aan de bal is, bestrijden door op te staan "Stand up" en de daders hiervan aan te spreken "Speak up"...

Heb het onlangs gezien in "De laatste show"...

C U

Pascal
17-02-2005, 04:22
Originally posted by Thomaske_GLPK
STAND UP SPEAK UP (http://www.nike.com/standupspeakup/nl/home.jsp?page=home)

Effe de moeite doen en doorsurfen op de site die je zelf aanhaalt en dan vind je :

Foot Locker
Demerstraat 9
3500

;)

C U

Thomaske
17-02-2005, 08:03
Ik vond België niet tussen de lijst. Alleen Nederland en andere.

Bedankt. Direct tegen mama zeggen dat ze er 2paar moet gaan halen want ze werk er toch langst :D

Thanks

Mvg

Thomaske
17-02-2005, 18:34
In de Footlocker hebben ze deze niet meer. De verkoper zei dat het maar één malig was. Kan er iemand van jullie aan deze bandjes geraken?

Mvg

Snelle Japie
18-02-2005, 00:21
Ik heb toen de hype van de Livestrong bandjes begon er een stuk of 30 verkocht toen (werkte toen bij Nike). Nu heb ik er helaas nog twee en één collectors item in originele verpakking want der wordt geld tegen aangegooid voor zo'n bandje. Kameraden van me hebben al 50€ gekregen voor één bandje! Van deze bandjes heb ik eigenlijk nog niets gehoord, zal eens achter horen bij ex Nike collega's.

Yvonne
18-02-2005, 00:30
Hi Thomas,

Ik wil voor je in Nederland wel eens kijken of ik er eentje kan vinden.

Yvonne