PDA

View Full Version : TC + SC, toegang is gratis in 2005.

Mark
18-02-2005, 20:07
Met uitzondering van de Race Promotion Night kan het publiek in 2005 gratis naar de races voor de Zolder Touring en Sprinters Cup. De gratis toegang is het gevolg van een samenwerking tussen Circuit Zolder en Jan Gevers BVBA.

www.pitstoptv.be

Wat dus bij het BTCS kan, dat kan dus nu ook bij de TC. De gulle gever is Gevers met zijn Bongou-concept. Dank U.

http://www.rj-online.be/GALLERY/albums/userpics/a%29%20JP%20Verhoeven%20-%20IMG_7918a.jpg
www.rj-online.be

Het stickertje kende we al ;)

Zou het mogelijk zijn om zo'n gevuld wandkoelmeubel op post te krijgen? :D

Raceboy
18-02-2005, 22:23
fantastisch. Zo een acties heeft de autosport nodig. Ik vond dat het vorig jaar al druk was voor bepaalde touring cup races, maar hopelijk krijgen we nu nog grotere aantallen die de "amateurs" een hart onder de riem komen steken.

B.V.S.
19-02-2005, 11:23
Da's een mooie stap vooruit... :applaus:

Driesco
19-02-2005, 11:48
Knappe zaak. MAAR !!!
Nu moeten we er voor zorgen dat gans België het weet dat er TC is op Zolder. Iemand enig voorstel hoe we dat kunnen doen. Wij kunnen Zolder wel wat helpen hiermee hé mannen.

Een voorstel van ons: wij werken iets moois uit dat jullie dan allemaal op jullie website kunnen zetten. bv een soort kaart waar alle data, uren en plan op staan en die de mensen kunnen downloaden via de website?

Mark
19-02-2005, 12:43
Originally posted by Driesco
Knappe zaak. MAAR !!!
Nu moeten we er voor zorgen dat gans België het weet dat er TC is op Zolder. Iemand enig voorstel hoe we dat kunnen doen.

Tuurlijk, iemand ontwerpt een prachtige banner voor het TC/SC 2005 seizoen. Op die banner is niets terug te vinden van een vzw, ongeacht welke.

Iemand die mee wil werken plaatst dat op zijn site en linkt die banner naar een pagina over de TC/SC. Gewoon één simpele pagina over TC/SC die hij eventueel op zijn eigen webspace zet of linkt naar naar de pagina van een collega. Desnoods naar een centrale thread over TC/SC op De Paddock.

Moeten we alleen nog iemand vinden die in een paar wervende zinnen iets over de TC/SC kan schrijven. Kijk TC/SC is simpele autosport, dan moeten wij het ook simpel houden ;)

Driesco
19-02-2005, 12:44
Wat dacht je hier van:

Of je nu al dan niet ambities hebt om hogerop te geraken in het Belgische autosportwereldje, de Zolder Touring Cup biedt de ideale combinatie om al je racetalenten ten toon te spreiden. Tijdens de vier, precies vier uur durende races op Circuit Zolder én de ene uitstap naar het beruchte Grand Prix-circuit van Francorchamps wordt klassiek een felle strijd uitgevochten tussen de beste van de aanwezige Porsches, maar het is vaak door hun grotere regelmaat dat de toerismewagens in de eindafrekening van dit regionale uithoudingskampioenschap van de VAS de bovenhand nemen. Dit is de ideale formule voor de amateurracer. Hij komt ’s ochtends op het circuit toe en hij heeft op het einde van de zondagnamiddag zijn portie spanning en spektakel achter de kiezen. Alleen tijdens de beroemde Race Promotion Night moeten de teams strijden gedurende tien afmattende uren. Deze “kleine 24 Uren” is ook hét sluitstuk bij uitstek voor de verwende autosporttoeschouwer.

Driesco
19-02-2005, 12:45
En in het Frans

Que vous ambitionniez oui ou non le top du sport automobile belge, le Zolder Touring Cup est la combinaison par excellence pour étaler vos talents de course. Pendant les quatre courses, qui durent exactement quatre heures et qui se dérouleront sur le Circuit Zolder ainsi que sur le circuit Grand Prix célèbre de Francorchamps, les Porsche s’expliqueront traditionnellement entre elles, mais en fin de compte, c’est-à-dire dans le classement final de ce championnat d’endurance régional de la VAS, les voitures de tourisme l’emportent souvent sur elles grâce à leur régularité. Le Zolder Touring Cup est la formule par excellence pour le coureur amateur. Il arrive sur le circuit le matin et à la fin de l’après-midi, il a eu sa dose d’excitation et de spectacle. C’est seulement pendant la célèbre Race Promotion Night que les équipes seront mises à l’épreuve pendant dix heures harassantes. Ces “petites 24 Heures” sont également la conclusion par excellence pour les spectateurs exigeants du sport automobile.

Driesco
19-02-2005, 12:46
Wie maakt de banner:

Graag op 650 x 60

Wij zullen de neutrale pagina maken en online houden.

christophe
19-02-2005, 13:05
Zeer tof initiatief, wij zullen de banner op onze site plaatsen en jullie zoveel mogelijk support geven waar jullie het willen.

European Formula Racing
www.euroracing.be

Driesco
19-02-2005, 13:09
De pagina is bijna klaar, enkel de banner dienen we dan nog te veranderen. Teams die een logo hebben kunnen we er wel bij plaatsen ipv. de logo's die er nu staan. Opmerkingen kunnen jullie zo geven binnen enkele minuten

Driesco
19-02-2005, 13:41
Voila mannen, opmerkingen en suggesties zijn welkom.
Banner vervangen, logo's onderaan weg en een Franse maken, voor de rest kunt hij wel. Misschien nog wat foto's toevoegen, alhoewel.

http://users.pandora.be/driesco/Newsletter5_TC.htm

Mvg

Dries

Mark
19-02-2005, 13:41
Voor diegene die zich geroepen voelt om de banner te maken, zou de banner in verschillende afmetingen kunnen? Dit ivm met de lay-outs van de diverse sites;)

Wat betreft de online-plaats van die ene pagina, plaats bij Driesco is een optie. Ikzelf zal hem op mijn eigen stek zetten. Maar.............ik heb eigenlijk een heel mooi plaatsje in gedachten ;) Ik ga eens mailen met iemand ;)

TC 2005 kan alle steun gebruiken dit jaar gezien de omstandigheden.

Raceboy
19-02-2005, 13:56
Wat er eigenlijk wel in het artikel niet staat is dat je voor de koers in Spa ook gaat moeten betalen? Vorig jaar kostte het nog 20€ dat gaan ze nu toch ook niet ineens gratis maken? OF krijg je voor iedere koers dat je in Zolder komt een bonnetje en als je alle bonnetjes hebt gratis toegang in Spa? ;)

B.V.S.
19-02-2005, 14:07
Voila mannen, opmerkingen en suggesties zijn welkom.
Banner vervangen, logo's onderaan weg en een Franse maken, voor de rest kunt hij wel. Misschien nog wat foto's toevoegen, alhoewel.

http://users.pandora.be/driesco/Newsletter5_TC.htm

Mvg

Dries

Om ervoor te zorgen dat de 25.000 bezoekers van de eerste TC :D goed en wel in Zolder zouden terecht komen, de volgende opmerking:
- komende vanuit de Aaaaaantwaaarp: ;)
Neem de E313 richting Hasselt, aan het verkeersknooppunt in Lummen neem je de E314 richting Aken/Genk, dan afrit 27

- komende vanuit Brussel:
Neem de E314 richting Leuven, dan op het klaverblad in Lummen rechtdoor richting Aken/Genk, dan afrit 27

- komende vanuit Luik:
Neem de E313 richting Antwerpen... In Lummen richting Aken/Genk en dan afrit 27

Driesco
19-02-2005, 14:10
Nieuwe versie

http://users.pandora.be/driesco/BRI_On_the_track_TC_NL.htm

Driesco
19-02-2005, 14:23
Nieuwe versie.

http://users.pandora.be/driesco/BRI_On_the_track_TC_NL.htm

Mark
19-02-2005, 18:10
Voorbeeld pagina komt al in de buurt.

Opmerkingen:
*berucht circuit? klinkt negatief => het befaamde circuit of het tot de verbeelding sprekende circuit
* melding maken dat alleen de eerste 4 wedstrijden gratis zijn.
* Timing => alleen geldig voor de eerste 4 wedstrijden
* Wellicht een paar kleine foto's van TC wagens.

mailtje naar contactpersoon is de deur uit.

Mark
20-02-2005, 17:45
Originally posted by B.V.S.
Om ervoor te zorgen dat de 25.000 bezoekers van de eerste TC :D goed en wel in Zolder zouden terecht komen

Nou, als deze meneer er een live-concert bij doet in De paddock moet het lukken ;)

Koen Wauters zal deelnemen aan de eerste wedstrijd van het regionaal kampioenschap "Zolder Touring Cup 2005" met de fel oranje AD Sport Porsche 993. Wie de tweede piloot op deze wagen gaat worden is nog niet gekend.

www.ad-sport.be

Driesco
20-02-2005, 18:44
Ach neen hé!!! Dan zitten we boven de 95 dB. Alle voorstellen wat geen lawaai maakt kunnen we inderdaad bekijken.

Waarom geen handtekeningsessies van alle Belcar - en andere piloten ergens in een tent? Misschien vinden we wel wat bekende piloten die dat willen doen om de TC en sprinterscup mee te helpen promoten.

Raceboy
20-02-2005, 19:44
Alle voorstellen wat geen lawaai maakt kunnen we inderdaad bekijken.

ooit al is op de veldrit in Zolder geweest? lawaai a volonté zonder vergunning. We zeggen gewoon dat we komen fietsen he.

Mark
20-02-2005, 20:36
Luchtkastelen bouwen kan ik niet zo goed ;) Als we al eens een bannerke kunnen krijgen op de diverse sites is dat al mooi meegenomen. Dan hebben de liefhebbers wel hun steentje bijgedragen.

pudding1
21-02-2005, 11:45
Waaaw, geweldig initiatief, thanks aan de gulle gever, maar het is nu inderdaad aan ons om dit zoveel mogelijk te promoten!!!

Yvonne
21-02-2005, 13:26
http://users.pandora.be/driesco/BRI_On_the_track_TC_NL.htm [/B]

Als je hier kijkt, is het mooi om te zien.

Maar alleen de laatste zin (Jan Gevers BVBA levert al 40 jaar grondstroffen aan o.a. bakkerijen.) heeft er weinig mee te maken, lijkt mij .

Misschien als sponsor...

Yvonne

Driesco
21-02-2005, 13:27
Kan iemand me zeggen hoe je er technisch voor kan zorgen dat de mensen dit fatsoenlijk kunnen afprinten waarbij ze alle info direct bij de hand hebben.
Zo kunnen we een pagina maken die de mensen kunnen afprinten waar alles op staat, race per race eventueel. Jullie, of de mensen kunnen ze dan downloaden en uitdelen. Eventueel iets laten drukken om uit te delen kan ook maar dan moeten we wat partners hebben die financieel wat bijpassen. Wij kunnen opmaken en kunnen goedkoop drukken.

Zal eens prijs vragen om zo wat A5 jes te laten drukken. 10.000 per race lijkt mij meer dan voldoende om uit te delen.

Mvg

Dries

pudding1
21-02-2005, 14:02
Als je eenmaal een definitief goede flyer hebt zou ik er een pdf file van maken, deze kan je makkelijk langs distribueren en iedereen kan hem afdrukken!

Driesco
21-02-2005, 14:04
Dat gaan we zeker doen, maar daarom krijg je de gezinnen en Jan met de pet nog niet tot aan de flyer hé.
Elk team 500 flyers geven die ze moeten uitdelen zou het gemakkelijkste zijn. Frituren, krantenwinkels, autosportwinkels, enz... verspreiden die handel. Alleen via het net ga je er niet komen volgens mij.

Raceboy
21-02-2005, 14:08
en wie gaat dat betalen?

Driesco
21-02-2005, 14:14
Eerst de prijs afwachten, maar we moeten toch 5 partners vinden die elke een kleine duid in het zakje doen. Heb nog geen prijs binnen, maar 300 à 400 euro per partners moet volstaan denk ik.

Raceboy
21-02-2005, 14:18
partners, denk er wel even aan dat Zolder ook sponser heeft he. Als jij ineens met andere partners aankomt denk ik neit da ze daar heel happy gaan zijn.

Driesco
21-02-2005, 14:29
De gulle schenker van de inkomtickets zullen we zeker vermelden, dat is een evidentie. Voor de rest kennen we de partners van circuit Zolder maar al te goed en weten we vooral wie we niet mogen gebruiken.

Er kunnen maar 2 zaken zijn waarbij we te snel te werk gaan en dat zijn:

1) Zolder is zelf al aan iets bezig
2) Liever geen volk dan veel volk.

Voor de rest zie ik niet in waarom Zolder er iets zou op tegen hebben, anders zullen we het wel horen, wees gerust.

Bugalfa
22-02-2005, 13:56
Is het enkel gratis inkom of Paddock inclusief ? Ik vermoed het laatste (volgens mij waren er vorig jaar enkel PaddockKaarten) . Gaan de deelnemers in ZTC nu met verplichte publiciteit (Bangou op de zonneband of zo ?) rondrijden ? Who knows ?
Enig idee hoeveel deelnemers er gaan zijn, ik heb de indruk dat er redelijk veel naar Btcs overstappen of zelfs stoppen .
Wie zich geroepen voelt om nog eens een update van Deelnemerslijst in mekaar te boksen is bij deze alvast bedankt .

GM RACING
22-02-2005, 16:44
Wat dachten jullie van een radiospotje op locale radio's ?
Ik kan ervoor zorgen door een en met een "maat" welke daar bedreven in is, daarna kan ik dit spotje dupliceren op cd schijfjes en bezorgen aan alle personen welke zich geroepen voelen het aan een radiostation uit hun buurt door te spelen.
Ik heb alvast 2 à 3 radiostations welke de spot kunnen draaien en volledig gratis .... moet gewoon eens enkele gasten meenemen in de wagen als tegenprestatie.
Dus ik stel mij beschikbaar..... :rolleyes: zucht, wat wij allemaal moeten doen om het falen in de promotie van de organisator op te vangen !
Wie is er voor ????? laat horen en dan pas kom ik in aktie.
Driesco, laat je brein effe werken en doe een voorstel wat en hoe dit spotje moet klinken......het begin en einde ken ik al nl. het typische lawaai van een racewagen....geen Porsche want dat klinkt te "blekachtig" :D
Doei
Luc
GM RACING

Driesco
22-02-2005, 17:26
Ik ben net terug van Zolder en we gaan door met het maken van een flyer A5 op 60.000 stuks (10.000 per race). Prijs is zoals ik reeds dacht 1250 euro zonder btw.
We gaan dus op zoek naar 5 partners van 250 euro.
Zij die zich geroepen voelen om een steentje bij te dragen verenig U.

Wat betreft dat spotje: toch even over nadenken, wij hebben al zo enkele zaken gedaan vroeger. Zal eens iemand bellen die zeer geliefd is bij het publiek, misschien wil hij wel iets doen voor de TC.

Mogelijke partners die zouden kunnen meedoen:

Promove
Wheels Café
Eran Racing
Belgian Race Invest
GM Racing
Bongou
WS Lettering
enz, enz, enz...

Voor de adverteerders maakt dit dus 0.16 BEF of 0.004 euro per flyer (op basis van 60.000 stuks). Komaan mannen, ik wil die adverteerders tegen morgenavond hebben.

Wij gaan dus A5 maken recto verso - 6 verschillende versies. Graag jullie mening over: in 2 talen of enkel in Nederlands.

Swa
22-02-2005, 23:50
Niet vergeten dat er ook franstalige ploegen aanwezig zijn. Weet niet hoeveel dat het er zijn, maar toch al zeker één. Daartegenover is (als ik mij niet vergis) de ZTC een vas-kampioenschap en dus vlaams.

GM RACING
23-02-2005, 10:24
Ok, We gaan voor een participatie in de flyers met m'n bedrijf (als onkost)
bel me: Luc 0475/45.54.48
Luc
GM RACING

christophe
23-02-2005, 10:30
Beste driesco, bel ons , wij zullen meedoen
036630018

European Formula Racing

Driesco
23-02-2005, 10:44
Toen waren we al met 3 :)

Radiospotjes zijn we mee bezig, ik denk dat we dat eind deze week ook klaar hebben.

Flyers moeten klaar zijn eind deze week, drukken ergens begin volgende week.
Elke wedstrijd zullen we de 10.000 flyers verdelen onder de teams, de flyers voor de eerste wedstrijd zullen we klaar leggen in de Wheels, jullie kunnen die daar gaan afhalen als jullie komen trainen.

Driesco
23-02-2005, 12:07
@ luc GM - hier uw tekst voor de spotjes.

Tekst voor de radiospot:

Circuit Zolder Presents

On the 20th of March 2005

240 minutes close track racing on Circuit Zolder

FREE ENTRÉE for everybody from 08.00 AM

Start practice at 10.00 AM
Start 240 minutes race from 12.45 PM

Be our guest and watch the fight between Porsche, BMW, Renault, Honda and Alfa for the first victory of the Zolder Touring Cup 2005.

Support serie Sprinterscup starts at 12.45 PM

See you at Zolder on the 20th of March 2005

Visite out website www.touring-cup.be for all details.

Yvonne
23-02-2005, 13:11
Over de radiospot..

Ik denk dat het leuker is om een Vlaamse tekst te horen...dat pakt de mensen eerder.

Als ik naar mezelf kijk, en ik luister veel radio...ben ik sneller geintresseerd wanneer iets enthousiast in mijn eigen taal wordt aangekondigd. En de ZTC heeft toch een Vlaams karakter.

Misschien kun je NA OVERLEG met Koen/AD Sport melding maken van het feit dat hij meerijdt...Het is maar een idee.

Jammer dat ik te ver weg woon...want iets promoten waar ik interesse in heb, daar ben ik altijd wel voor in.

Yvonne

Selespeed
23-02-2005, 14:14
@ luc GM - hier uw tekst voor de spotjes.

Tekst voor de radiospot:

Circuit Zolder Presents

On the 20th of March 2005

240 minutes close track racing on Circuit Zolder

FREE ENTRÉE for everybody from 08.00 AM

Start practice at 10.00 AM
Start 240 minutes race from 12.45 PM

Be our guest and watch the fight between Porsche, BMW, Renault, Honda and Alfa for the first victory of the Zolder Touring Cup 2005.

Support serie Sprinterscup starts at 12.45 PM

See you at Zolder on the 20th of March 2005

Visite out website www.touring-cup.be for all details.

www.touring-cup.be geeft bij mij een dode link, tenzij deze website nog in volle ontwikkeling is :)

Start 240 minutes race from 12.45 pm en een beetje verder support serie sprinterscup ook at 12.45 pm, wordt wel druk :)

Voor je dit ergens publiceert, wel even de taalfouten eruit halen.

serge
23-02-2005, 14:31
@ Driesco.
Wat voorzie je op die flyers voor de sponsors?
Kan er een factuur gemaakt worden?
4de sponsor is onderweg... :-)

Serge

Driesco
23-02-2005, 17:28
Luc doet de coöordinatie van de radiospotjes. Ik moest maar een schets maken.

@ Luc GM: inderdaad, er staat 2 x hetzelfde uur.

@ Serge: thanks for the support.

Momenteel staat de teller op 4 en de grote jongens zouden nog moeten komen. Leuk te vernemen dat het weeral de kleinere teams zijn die het voortouw nemen. Knap mannen!!! Wij gaan nog een briefken sturen, en hier online zetten dat naar alle teams kan gaan. Ons grootste probleem is het bereiken van de TC teams daar we daar geen mailadressen van hebben. Dat is een strikt geheim van Zolder blijkbaar. Mailken krijgen en doorsturen naar diegene die je kent van de TC is dus de boodschap.

Wat de website betreft: hij is nog maar net geregistreerd, laat staan dat er al iets op staat, zal voor de komende 6 uur zijn vrees ik. :);)

Selespeed
23-02-2005, 18:18
Link is al iets minder dood :)

Dacht efkes, waarom niet www.ztc.be , maar dat blijkt reeds de Zeelse Tennis Club te zijn :fight:

Driesco
23-02-2005, 18:33
Website staat online www.touring-cup.be
Het Franse gedeelte is ook al klaar maar de pagina waaruit we vertrekken mogen jullie nog niet zien ;)
Voor zij die nog foto's hebben om er op te zetten, laat maar komen. Ook alle nieuws van de TC teams is welkom, zo kunnen we de boel nog een beetje opfrissen voor als de duizenden mensen komen kijken als ze de flyer krijgen.

Morgen laten we weer iets meer zien maar voor vandaag kappen we er mee. Shift 2 begint nu aan de flyers. Zondag klaar, dinsdag drukken.

Banner en omschrijving boven is nog niet de juiste maar ik wacht op een ontwerp van 1 van jullie hé gasten.
Balk onderaan met de logo's gaan we nog vervangen door alle partners die onze flyer steunen + Bongou natuurlijk.

Raceboy
23-02-2005, 18:36
Je gebruikt daar wel een grote taalfout in de toegangsprijzen: euros? neenee de prijs is 5 euro.

en "Alles van deze site mag gepikt, ge-copy-pased worden tegen 200km/h. Wij bieden informatie aan iedereen, we zien het nut er niet van in om de info voor onzelf te houden, iedereen mag er gebruik van maken" Logos zoals die van pirelli zijn volgens mij wel gedponeerde merken

Driesco
23-02-2005, 18:40
Originally posted by raceboy
Je gebruikt daar wel een grote taalfout in de toegangsprijzen: euros? neenee de prijs is 5 euro.

Lossen we morgen wel op. Jullie moeten maar nalezen, wij passen wel aan. :)

en "Alles van deze site mag gepikt, ge-copy-pased worden tegen 200km/h. Wij bieden informatie aan iedereen, we zien het nut er niet van in om de info voor onzelf te houden, iedereen mag er gebruik van maken" Logos zoals die van pirelli zijn volgens mij wel gedponeerde merken

Balk onderaan met de logo's gaan we nog vervangen door alle partners die onze flyer steunen + Bongou natuurlijk.

GM RACING
23-02-2005, 18:43
ik zal je eerstdaags mijn facturatieadres bezorgen.... ben er enkel nog niet uit wat ik als medesponsor op de flyer wil en kan zetten omdat we geen particuliere handel voeren, ik denk dus dat ik enkel het logo GM RACING ga gebruiken welke ik dan zal door emailen.
Wat de radiospot betreft..... ik zal wel iets vinden welke al uw opgesomde punten zal omvatten, maar zoals enkele threads ervoor reeds naar voren gebracht is door iemand denk ik dat een spot in't schuun vloams beter zou inslaan en begrijpbaar zou zijn voor iedereen.
We zorgen ervoor..... maar eerst wil ik weten wie er nog plaatselijke radiozenders kent en kan bekomen dat die "spot" gedraait wordt, ik ben niet van plan alleen tegen de "molens" te vechten.
Doei
Luc

Driesco
24-02-2005, 00:53
Eerste ontwerp folder TC staat online.

U kan hem hier bekijken en commentaar geven.
Dit is de eerste versie, van zodra alle partners gekend maken wij hem af en gaan we drukken.
Druk voorzien woensdag 07.00, klaar in de wheels vrijdag vanaf 15.00.

Folder hier (http://users.pandora.be/driesco/fotos_TC/Folder%20TC.pdf)

Selespeed
24-02-2005, 09:17
Prachtig werk Driesco!

Heel mooie flyer (spreekt volgens mij wel aan) en een informatieve lay-out van de site.
:D

Driesco
24-02-2005, 09:45
Nummer 5 is ook binnen, met dank @ Wheels Café.
Wij gaan in de loop van deze morgen een brief opstellen die informatie bevat voor alle TC en Sprinterscup teams.
Misschien kunnen sommigen onder jullie hem mee helpen doorsturen naar alle teams uit de TC en Sprinters Cup want wij hebben hier bijna geen gegevens van.

Wat betreft de adverteerders, ik denk dat er nog een 6-7 en 8 op komst zijn waardoor we meer flyers gaan kunnen laten drukken dan voorzien.

Wie ik nog mis zijn de mannen die eigenlijk ook wel een centje verdienen aan de TC en Spirnterscup, zijnde;

Esselens (dranken)
Dunlop
Pirelli
Mosa Frein
GT Autoparts
Stickermannen
Circuit Zolder zelf
En de leveranciers van materialen zoals:
Sparco - Sabelt - Stand 21 - VDB - enz..

Misschien kunnen jullie even mee helpen polsen

Mvg

Dries

Driesco
24-02-2005, 09:47
Originally posted by GM RACING
We zorgen ervoor..... maar eerst wil ik weten wie er nog plaatselijke radiozenders kent en kan bekomen dat die "spot" gedraait wordt, ik ben niet van plan alleen tegen de "molens" te vechten.
Doei
Luc

Ik heb er hier nog wel een paar zitten ;)

Is Q genoeg of mogen het ook plaatselijke zijn :D

GM RACING
24-02-2005, 10:09
Voili sé Dries, da begint er op te trekken (Q music) :D
Mijn bedoeling = enkele CD's branden en telkens per race opsturen (met de juiste datums uiteraard) naar alle personen welke deze kunnen doorspelen naar een radiostation uit hun streek.
Dus ik wil hier adressen zien van contactpersonen.
Als we allemaal aan hetzelfde touwtje trekken kunnen we iets moois van de TC maken en dit project beter verkopen (in de toekomst...) aan sponsors, snap je het plaatje ???
Doei
Luc
GM RACING

Driesco
24-02-2005, 10:18
Niet via hier LUC, laten we alles centraliseren bij ons.

DUS, indien iemand een radiostation bij hem in de buurt goed kent waar we ons spotje van de TC mogen draaien stuur dan een mail naar news@belgianraceinvest.be en wij nemen contact met je op. Zo weet Luc ook waar het gaat komen en hoeveel CD's hij moet maken. Bij Replifact in Nederland maken ze die per 1000 hé Luc :p

B.V.S.
24-02-2005, 10:24
Eerste ontwerp folder TC staat online.

U kan hem hier bekijken en commentaar geven.
Dit is de eerste versie, van zodra alle partners gekend maken wij hem af en gaan we drukken.
Druk voorzien woensdag 07.00, klaar in de wheels vrijdag vanaf 15.00.

Folder hier (http://users.pandora.be/driesco/fotos_TC/Folder%20TC.pdf)

Mooi werk... alleen de routebeschrijving is nog niet up-to-date... ;)

Driesco
24-02-2005, 10:29
Mooi werk... alleen de routebeschrijving is nog niet up-to-date... ;)

Goe bezig Bart, ik wou zien of je wakker was :)
Is deze op we website de juiste volgens jou?

B.V.S.
24-02-2005, 10:32
Goe bezig Bart, ik wou zien of je wakker was :)
Is deze op we website de juiste volgens jou?

Yep... die op de site is ok...!

Driesco
24-02-2005, 10:34
Yep... die op de site is ok...!

Dan nemen we die over. Thanks.

Yvonne
24-02-2005, 13:18
Hi,

Ik zit dit eens te volgen..en heb (heel misschien) een tipje...
(En ik weet niet of het haalbaar is, enz...)

Maar bij mij (in de buurt van Rotterdam) krijg je reclame en huis-aan-huis bladen. Misschien kun je voor de eerste keer eens zo'n flyer bij zo'n huis-aan-huis blad in de omgeving van Zolder voegen. Of toevoegen bij de reclame folders...

En ook de radiospot..stuur de spot gewoon eens op naar de lokale zenders in de buurt van Zolder. Als de mensen uit de streek eerst beginnen te komen..volgt misschien de rest ook.

En probeer eens 'Het Belang' en Het Nieuwsblad te porren voor een advertentie. Beiden zijn best geïnteresseerd in autosport, dacht ik.

Het zijn maar ideetjes...en nogmaals...helaas woon ik te ver weg om actief iets te doen.

Yvonne

Driesco
24-02-2005, 13:33
Tot nader order doen we even niets omdat ons ontwerp van de flyer vrij waarschijnlijk zal afgekeurd worden omwille van logo's en naam van Zolder die tegenstrijdig zijn met de logo's van ons onderaan de flyer.

Even geduld dus.

Driesco
25-02-2005, 09:56
Volg al geruime tijd alles van TC. Dus….

Voor het HRT- team:

-20 onderleggers al zeker ( is al eens voor gebeld, startte pas 12maart zeker?)(afhalen in Wheels zeker)

-flyers voor TC 1 (komen we wel halen in Wheels)

- @ LUC om te beginnen 1 radio CD (hoe lang zal het spotje zijn?) om hier in Aalst te starten ( zal best doen om meerdere natuurlijk!!)

Wij staan 12-13 maart op racing show in Wieze (Aalst) dus onze bedoeling is om daar al een eerste inspuiting te geven wat TC betreft. Te beginnen met flyers TC1..

Ik hoop dat deze schitterende inspanningen en responses ook het hele seizoen doorgaan, want het zal het jaar van de waarheid worden voor TC wat pub betreft. Als klein team zullen we zeker proberen ons steentje bij te dragen, op onze manier dan.

Driesco
25-02-2005, 15:59
Circuit Zolder geeft OK op de flyer mits enkele aanpassingen aan de lay out, we kunnen dus verder.

@ Luc: bezorg je mij asap jullie logo
@ Andy: logo Wheels of logo Eran (of beiden ;) )

Wil ik de rekening perfect laten kloppen zou ik nog 1 adverteerder van 250 nodig hebben daar ik extra transport moet betalen om ze allemaal te laten centraliseren in Zolder. Dit is eenvoudiger dan ze elke keer mee te brengen. Op deze manier kunnen we ze uitdelen op de briefing voor de volgende wedstrijd.

Esselens (dranken)
Dunlop
Pirelli
Mosa Frein
GT Autoparts
Stickermannen
Circuit Zolder zelf
En de leveranciers van materialen zoals:
Sparco - Sabelt - Stand 21 - VDB - enz..

Hotels moet niet hé mannen, TC'ers zijn camionslaapmannen.:)

Mark
25-02-2005, 18:28
Circuit Zolder geeft OK op de flyer mits enkele aanpassingen aan de lay out, we kunnen dus verder.

Via mail een OK binnengekregen van Circuit Zolder voor de banners op de diverse sites. Uiteraard in goed overleg. Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?

GM RACING
25-02-2005, 20:04
Hey Dries,

Zet maar als publiciteit : Nv. GARDEN MACHINERY
Number 1 in spare parts for
Lawn-mowers & Chainsaws.

Groeten
Luc

Bugalfa
25-02-2005, 21:51
*** edit: gelieve deze e-mailadressen via mail of pm door te sturen. Je weet niet of die mensen daar al dan niet mee opgezet zijn.

mvg,
Scapa
mod @ depaddock.eu

Driesco
26-02-2005, 00:06
Originally posted by Mark
Via mail een OK binnengekregen van Circuit Zolder voor de banners op de diverse sites. Uiteraard in goed overleg. Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?

Ik heb alle bestanden zitten die voor Zolder OK zijn qua opmaak.

Mark
28-02-2005, 00:36
Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?

Zijn er geen creatieve geesten meer?

kurtvaes
28-02-2005, 00:51
Jawel ze, maar wat moet er op staan?

grootte?

Driesco
28-02-2005, 09:39
We mane hier vanavond wel iets Kurt

Mark
28-02-2005, 13:35
Originally posted by kurtvaes
Jawel ze, maar wat moet er op staan?

grootte?

De goedgekeurde logo's heeft Driesco. Formaat? Een aantal verschillende...........niet elke site heeft dezelfde lay-out.

kurtvaes
01-03-2005, 19:08
twee formaten zijn bij driesco,

650x65
486x60

anderen worden gemaakt op aanvraag.

Kurt

Driesco
01-03-2005, 19:33
Banner groot (http://users.pandora.be/driesco/Logo's/tc_large.jpg)

Banner klein (http://users.pandora.be/driesco/Logo's/tc_small.jpg)

Mark
01-03-2005, 19:45
Een van die formaten kom ik wel kwijt op mijn site. Kleine opmerking...........je ziet niet dat het "Gratis Inkom" is, toch wel een teaser....... Of mocht dat niet van CZ?

PDG Racing
03-03-2005, 20:38
kurtvaes, die banner ziet er goed uit jong;

Hij staat trouwens al op onze site!!!

www.pdgracing.be (http://www.pdgracing.be)

groeten,

Christophe

Driesco
03-03-2005, 21:36
Het ware wel leuk geweest moest je een link leggen onder de banner naar de website van de TC, dit om de partners die voor de flyers zorgden een plezier te doen. Als je gewoon overneemt, wat natuurlijk mag, hebben zij er ook niets aan.

Versta me niet verkeerd, maar deze partners zorgen wel voor een deel van de promotie van de TC

PDG Racing
03-03-2005, 21:54
Goed idee Drisco, zo had ik het nog niet bekeken.
Tegen morgen komt het voor mekaar.

TheJudge
04-03-2005, 00:14
kunnen jullie me de banner in formaat 468x60 toesturen, dan voeg'k hem toe op m'n site

grtz

Mark
04-03-2005, 13:37
Vanaf +/- 11 maart komt er een neutrale TC-site op de pagina van circuit-zolder.be

Driesco
04-03-2005, 18:35
Ach ja? Was is er aan de onze dan niet neutraal genoeg als ik vragen mag.

Mark
04-03-2005, 21:45
Ach ja? Was is er aan de onze dan niet neutraal genoeg als ik vragen mag.

Heb ik ergens geschreven dat die van jou niet neutraal zijn :confused:

Welke van de drie links gaat het nu worden? En wat gaat het juiste adres worden?

1 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_On_the_track_TC_NL.htm
2 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_TC_Nieuws2_NL.htm
3 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_Racing_in_Belgium_2_NL.htm#voorstellingtc

1 vind ik persoonlijk de meeste informatieve...........alleen staat door nog de verkeerde banner boven

De 2 vind ik qua lay-out de beste.

Driesco
04-03-2005, 22:38
Als je www.touring-cup.be intikt kom je op 3 uit.
Deze past volledig in het concept van onze site.
Alles zou compleet moeten zijn betreffende de TC, moest dat niet zo zijn dan horen we het graag.

Mark
04-03-2005, 23:12

Deze past volledig in het concept van onze site .

Als jij zoiets intikt...........wat betekent het woord neutraal dan voor jou?

Wellicht dat het handig is om eens te lezen wat je zelf op de eerste pagina hebt geschreven. Dat is volstrekt tegenstrijdig met de pagina die er nu is. Het was de bedoeling om een simpele één-pagina site te maken met wat algemene info zoals timing, datums en bereikbaarheid.

De pagina achter http://www.touring-cup.be/ is dus simpelweg een BRI-site. Zeer zeker geen neutrale site. De logo's van BRI en haar partners springen weer vrolijk in mijn ogen.

Komen deze quotes bekend voor?
Een voorstel van ons: wij werken iets moois uit dat jullie dan allemaal op jullie website kunnen zetten. bv een soort kaart waar alle data, uren en plan op staan en die de mensen kunnen downloaden via de website?

Wij zullen de neutrale pagina maken en online houden.

Bij deze deel ik je dus mede dat ik geen banner plaats op mijn site naar een site van vzw BRI, wees gerust ...........ik ga ook geen banners plaatsen naar sites van andere teams zoals SRT, GLPK, AD, RTM of hoe ze ook mogen heten.

Of bedoel je dat ik moet linken naar: http://users.pandora.be/driesco/BRI_Racing_in_Belgium_2_NL.htm ?

Kijk die pagina is wel neutraal ;) Zolang http://www.touring-cup.be/ doorlinkt naar die overzichtspagina met TC, BTCS en Belcar komt er geen banner op mijn site!

Wellicht bedoel je het goed, op dit moment komt het niet goed over.

Driesco
05-03-2005, 08:44
Ik heb inderdaad een pagina te vroeg gelinkt, we moeten inderdaad enkel op de pagina van TC uitkomen.

Nu zou het goed moeten zijn.

Er is nog iets klein mis met de data bovenaan de pagina die zichzelf niet aanpast. Telkens als je iets update past hij zich wel aan, maar ik dacht dat hij elke dag vanzelf zou aanpassen, niet dus.

Driesco
05-03-2005, 22:21
Aan alle TC en SpintersCup teams:

Er liggen 10.000 flyers voor jullie klaar in Thema Café Wheels te Zolder. Neem maar wat jullie nodig hebben om te bedelen.

@ Andy: Ik stuur Vincent morgenmiddag om een deel om te verdelen hier in het Waasland. Ben vergeten er zelf mee te nemen vrijdag.

vertigo
06-03-2005, 00:20
@ Driesco. Kleine tip. Misschien is het handig om een simpel "Top" knopje of linkje te plaatsen bij elk onderdeel zodat je met een simpele muisklik weer bovenaan op de pagina zit zonder dat je moet scrollen. :) .

A.J.
06-03-2005, 02:50

@ Andy: Ik stuur Vincent morgenmiddag om een deel om te verdelen hier in het Waasland. Ben vergeten er zelf mee te nemen vrijdag.

ok

Selespeed
07-03-2005, 09:30
Is er soms iemand die deze week zowel in Wheels als in de buurt van Gent komt?
Luc van Garden Machinery (toch één van de sponsors dacht ik) zou graag een 1000-tal flyers hebben om te verspreiden in de omgeving.
Dus als iemand daar kan voor zorgen, laat me maar iets weten.

A.J.
07-03-2005, 11:58
men kan ze alle dagen komen uithalen, behalve woensdag

GM RACING
07-03-2005, 15:03
Hey Dries,
Zoals Selespeed gepost heeft, kun je niet maken dat de "kostendelers" automatisch een reeks strooibriefjes krijgen ( vb. per post) laat ons zeggen 600 à 1000 exemp.- 't is wel plezant om eens in Wheelscafé binnen te stappen maar om expres de briefjes te gaan ophalen is het nogal ver voor mij :no:
Dit is de enige manier om een beetje volk te trekken uit alle hoeken van het land, anders zit alleen half Limburg op de tribunes......
:D
Volgende maal want nu is het telaat ervoor denk ik voor nog iets te ondernemen ?

Luc
GM RACING

Driesco
07-03-2005, 15:15
Rustig mannen ;) ik stuur er morgen iemand om en dan kunnen jullie ze bij mij komen afhalen. Maar zoals Selespeed al zo mooi zei: als er iemand vanuit Limburg richting Lokeren moest komen, neem er gerust een 1000 tal mee. Bel maar waar je ergens zit in het Waasland en wij komer er om. Tot nader bericht gaat Vincent er morgen in de loop van middag om.

Driesco
10-03-2005, 22:31
Ben daarnet de Flyers al tegengekomen in Lokeren, en ik heb ze daar niet gelegd, goe bezig.
Hopelijk geraken ze allen de deur uit, Andy kan ons dat laten weten of er nog veel zijn, ze staan immers allemaal bij hem.

A.J.
11-03-2005, 06:27
heb hier nog iets meer dan de helft

GM RACING
11-03-2005, 10:32
Aan de bedeling moet duidelijk ook gewerkt worden ....want 5000 strooibriefjes in de vuilbak is ook geen oplossing.
Denk eraan hoe gezellig Wheelscafé ook is niet iedereen gaat er naar toe.... wegens te ver uit de buurt en niet elk team gaat wekelijks gaan trainen, maw. moest Andy 5000 pintendrinkende bezoekers (klanten) krijgen per week dan zou hij vlug binnen zijn :D
Dus geen goed idee om deze briefjes daar integraal te leggen, misschien hooguit een 500 stuks.
Daarom stel ik voor Dries: om alle deelnemende teams te contacteren bij de eerste race om de namen en adressen te hebben van elk team en zodoende de strooibriefjes te verdelen over alle team. vb: 40 teams = elk 250 briefjes welke ze maar moeten verdelen op cruciale plaatsen in hun streek. (vb. een 5 tal zaken in hun streek zoals café, jeugdhuis, videotheek, ouw mannekenshuis enz...)
Natuurlijk komt daar een verzendingskost bij kijken.....40 postpakjes, dus die kosten moeten ook eventueel door de sponsors gedragen worden, voor mij geen bezwaar.
Wat denk je ?
Doei
Luc
GM RACING

Driesco
11-03-2005, 12:20
De flyers voor de 2de race zullen aan alle teams bedeeld worden tijdens de briefing van de eerste race.
Alle flyers zijn trouwens reeds geleverd bij Zolder en liggen daar klaar.
Geen verzendkosten nodig, ik zorg er wel voor dat elk team zijn pakje krijgt tijdens de briefing om uit te delen.
We zullen er wel voor zorgen dat de flyers deze week nog verdeeld worden wat betreft de eerste race.

GM RACING
11-03-2005, 12:30
Hey Dries,
Er komt wat bij kijken,hé ?
Da's goe nieuws dat ze allemaal zullen terecht komen.
De mijne zijn ook reeds links en rechts aan de man gebracht, dus als iedereen dit zou doen = het doel bereikt.
Doei
Luc
GM RACING

pudding1
11-03-2005, 12:44
Wij hebben er gisteren nog 500 meegenomen bij de wheels om op Racing show aalst uit te delen.

Driesco
11-03-2005, 12:45
Ik ben niet zeker maar ik vermoed dat Peter Baert en Pitstop TV ook iets gaan doen voor de Zolder Touring Cup, ik ben benieuwd naar het resultaat ;)

GM RACING
11-03-2005, 13:01
Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier :rolleyes:
straks ben ik verplicht om verder te doen :D
Luc

Driesco
11-03-2005, 13:04
Originally posted by GM RACING
Ja, nu het principieel m'n laatste jaar deelname is (pensioen) komt er schot in het ZTC te promoten op een iets deftige manier :rolleyes:
straks ben ik verplicht om verder te doen :D
Luc

Ge gaat toch niet stoppen hé Luc, ik ben wel mijnen boek aan het schrijven van "10 jaar sleutelen". Volgens mij kunt ge nog 5 jaar mee in de megane, dan zou ik toch eens uitkijken naar n'een goeie Viper om u wat te gaan amuseren. :)

christophe
11-03-2005, 13:17
Wij hebben er gisteren ook een 500 tal opgehaald en reeds verdeeld in het antwerpse.
Deelnemerslijst is zopas in onze mail verschenen, al 33 starters en er zijn er nog een deel die nog moeten verschijnen.
Waarschijnlijk meer volk als vorig jaar.

www.euroracing.be

Driesco
11-03-2005, 13:19
Wij zijn de website aan het aanpassen met alles er op en er aan.

serge
11-03-2005, 14:50
Dries, misschien moeten we toch eens denken aan een invulformuliertje om op de briefing alle teams of teamleden hun gegevens te laten op invullen. Zo hebben we direct van iedereen alles wat we nodig hebben.
Als Zolder deze gegevens niet wil vrijgeven, dan kunnen we ze toch zelf proberen verzamelen?

Serge

Driesco
11-03-2005, 14:54
Als iemand zich dat gedeelte wil aantrekken graag. Ik zal het formulier maken, maar divers mensen zullen moeten helpen om dat door iedereen te laten invullen. Iemand die zich geroepen voelt om alle boxen af te gaan om iedereen alles te laten invullen. Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.

serge
11-03-2005, 17:00
Als jij het formulier maakt wil ik gerust de prints al maken en snijden. We hebben een grootvolume printer staan hier, dus geen probleem. We kunnen die formulieren ook al uitdelen op de briefing. Enkel nog een vrijwilliger om eens alle boxen af te lopen...

Driesco
11-03-2005, 17:06
OK, je hebt deze dit weekend in je mailbox. Is eigenlijk al klaar maar wil alles nog even nakijken. Momenteel te druk met het bestellen van de teamkledij en het stylen van de Clio.

We hebben een moment gespeeld met de gedachte om opnieuw URL's toe te laten op de Clio zoals in 2002 maar ik denk dat we het toch niet gaan doen. Heb alle threads nog eens gelezen van toen en ik kreeg het weer even warm. Het feit dat enkelen denken dat we er het ganse seizoen van hebben kunnen racen bracht me weer met beide voeten op de grond. Niet doen Dries, je haalt er enkel maar een pak zever mee op je hoofd.

Nochthans zou het ook kunnen dit jaar, we starten weer van een maagdelijke witte Clio.

Driesco
12-03-2005, 18:52
Toch even kijken op de touring cup site mannen, wij kregen gisteren toch wel enkele belangrijke zaken die zeker voor de nieuwe teams van toepassing kunnen zijn.
bv) waar de pitmuurarmbanden afhalen.

Alle kaarten voor de wagens en de vrachtwagens zullen klaarliggen op P69.

Opgelet voor helmen en overalls = zeker strenge controle !!!!

www.touring-cup.be

Selespeed
12-03-2005, 20:48
Heb deze middag pitstop.tv gemist. Is er nu iets ingekomen over de touring cup?

Mark
12-03-2005, 22:19
Als je spreekt van dubbel werk, dit is een mooi staaltje van hoe het niet moet.

Is het verstrekken van NAW-gegevens aan derden, ongeacht wie, niet een heikel thema bij veel organisaties? Ik ken maar weinig instanties en bedrijven die zomaar klantenbestanden meegeven aan een persoon buiten de organisatie. Vind de houding van CZ niet meer dan logisch in deze kwestie.

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Bart.Vandecavey
12-03-2005, 22:49
Originally posted by Selespeed

Jups interview met de piloot van het Mext-team + vermelding van gratis ingang voor touringcup

Ottooke
12-03-2005, 22:52
Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Driesco
13-03-2005, 00:24

Stuur je me vandaag nog die 15.000 email adressen van jouw nieuwsbrief en de adresbestanden van BRI door? ;)

Ze komen er aan Mark.
Het is niet de hoeveelheid die het doet, maar wat je er mee doet. Als je 50.000 mailadressen moet hebben geen probleem, zal copy maken en ge moogt er zo omkomen.

Mark
13-03-2005, 00:44
Ze komen er aan

Liever niet, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen. Ook al streef je een nobel doel na, regeltjes en beleid verhinderen dit. Facts of life ;)

Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

PDG Racing
13-03-2005, 09:39
Bij ons staat hij er al een tijdje, met een link naar de site.

Christophe

Mistery
13-03-2005, 11:41
Iets anders:
Welke sites gaan de banner online zetten?
Zelf ga ik morgen de zooi up-daten. Who's next?

www.racingworld.be steunt alvast dit initiatief. Wij verwijzen bij de timing voor de eerste manche van de Zolder Touring Cup door naar de nieuwe TC site voor verdere informatie . De banner zal in de loop van de dag in de 'bannerloop' worden opgenomen ;)

Selespeed
13-03-2005, 13:14
Originally posted by Ottooke
Jazeker. Kijk maar naar de herhaling. Dank je wel Peter Baert :applaus:

Edit: Lap, Vandecavey was sneller ;)

Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?

Ottooke
13-03-2005, 18:03
Ik weet dat er ergens 's nachts een herhaling is, maar wanneer is die?
Op de website van <a href="http://www.kanaaltwee.be">Kanaal 2</a> kan je de TV Gids raadplegen. De herhaling is meestal in de nacht van zondag op maandag. Voor de aflevering van gisteren is dat om 00u50 komende nacht.

kurtvaes
13-03-2005, 18:12
www.teveblad.be

alle kanalen

Selespeed
14-03-2005, 09:22
De flyers zijn erg in trek. Ik heb op enkele plaatsen flyers gelegd en ze zijn al heel goed geslonken.
Ik heb er verschillende mensen naar zien kijken en er waren er zelfs die ze mooi opvouwden en meenamen.
:)
Schitterend resultaat dus.

pudding1
14-03-2005, 10:16
Yep, flyers doen het goed dit weekend op racing show wieze 1000 tal verspreid. :)

Driesco
14-03-2005, 11:14
Deze van ons zijn allemaal de deur uit.
Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Helemaal geen belofte, wij hebben alles doorgesproken en hopelijk past het in die mannen hun programma.

Duimen maar. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Yvonne
14-03-2005, 13:18
Momenteel zijn we in een actie met Q music.
Met een beetje geluk hoor je ons de komende dagen om gans België uit te nodigen naar de TC te komen kijken.
We onderzoeken momenteel de piste om live uit te zenden vanaf Zolder. Dit zou wel eens heel veel bezoekers kunnen opleveren ;)

Even een vraagje over Q-music...
Ik luister het zeer regelmatig in het weekend, onderweg naar het circuit...maar Q heeft toch geen programma's met presentatoren in het weekend?

En...een vermelding met de aanwezigheid van de Wauters-broers in de radiospot zal misschien ook nog wat volk trekken. (Doe dit wel natuurlijk in overleg met hen..)

Yvonne

Driesco
14-03-2005, 13:40
We proberen iets in de loop van deze week.

GM RACING
14-03-2005, 16:10
Beste Dries,
Waar haal jij al deze tijd en energie vandaan ? :applaus:
Sorry had ook iets beloofd met radiospotje maar is kompleet naar de achtergrond verhuist wegens tijdgebrek. (verdomde Megane...)
Maar tegen volgende race moet dit zeker in orde komen.....
Groeten
Luc

pudding1
31-03-2005, 09:48
Het lijkt er op of de promotie rond de ZTC is een beetje stilgevallen, zijn er al flyers voor de 2e wedstrijd? komt er nog een radiospot???

Snellen Eddy
31-03-2005, 17:20
De flyers heb ik zien liggen in SInt Niklaas is een frituur. Van de radiospotjes heb ik nog niets gehoord.