PDA

View Full Version : 12 uur van Sebring 2005


gwyllion
25-02-2005, 15:55
Een voorlopige deelnemerslijst van de 12 uur van Sebring staat online: http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring05/entrylist.pdf

gwyllion
25-02-2005, 15:59
Mooie verrassing is de Spyker C-8 Spyder GT2 R bestuurd door Tom Coronel en Marc Goossens.

De Rollcentre Dallara Nissan wordt ook bestuurd door een Belg: Didier Theys.

Het wordt gegarandeerd een prachtige strijd in GT1 met 1 Maserati MC12, 2 Corvette C6-R, 1 Corvette C5-R, 2 Aston Martin DBR9, 1 Ferrari 550, 1 Viper en 2 Saleens :applaus:

marcel
25-02-2005, 16:17
wordt dat uitgezonden op MotorsTV (en bijgevolg dus te bekijken via Telenet)?


idd wel mooi dat er weer belgen aan de start staan, en dan vooral Mark Goossens

gwyllion
25-02-2005, 16:19
Het aantal prototypes is wel bedroevend (vooral in vergelijking met het deelnemersveld van LMES Spa): 6 LMP1 en 5 LMP2.

Brecht
25-02-2005, 18:11
Marc heeft het me verteld gisteren dat hij met Spyker ging rijden. Hij had niet veel keuze, dus daarom is het de Spyker geworden.

Greetzz.. Corvetteboy

gwyllion
25-02-2005, 18:19
Originally posted by corvetteboy
Marc heeft het me verteld gisteren dat hij met Spyker ging rijden. Hij had niet veel keuze, dus daarom is het de Spyker geworden.
De Spyker is inderdaad veel te nieuw en zeker in opgewassen tegen de bullet proof Porsche 911 GT3 RSR. De Panoz Esperante heeft ook al heel wat ontwikkelingswerk achter de rug (vorig jaar in ALMS was de wagen al snel en de aerodynamica zou verbeterd zijn in de windtunnel) en de TVR heeft ook al wat ervaring.

vandijk
04-03-2005, 18:34
Originally posted by gwyllion
De Spyker is inderdaad veel te nieuw en zeker in opgewassen tegen de bullet proof Porsche 911 GT3 RSR. De Panoz Esperante heeft ook al heel wat ontwikkelingswerk achter de rug (vorig jaar in ALMS was de wagen al snel en de aerodynamica zou verbeterd zijn in de windtunnel) en de TVR heeft ook al wat ervaring.

Zijn teamgenoten zijn Coronel en Crevels! Ik weet van de tweede auto alleen dat Merkenstein rijdt.

Bramzel
04-03-2005, 20:53
Goossens / Coronel / Crevels. Me dunkt dat je dan een aardige line-up hebt om te kijken of een wagen potentie heeft of niet.

FIRE
04-03-2005, 21:25
Originally posted by vandijk
Zijn teamgenoten zijn Coronel en Crevels! Ik weet van de tweede auto alleen dat Merkenstein rijdt.
Volgens de entrylist Frans Munsterhuis.

Met Goossens, Coronel en Crevels hebben ze een zeer goede lineup.

Mark
09-03-2005, 18:59
Originally posted by Bramzel
Goossens / Coronel / Crevels. Me dunkt dat je dan een aardige line-up hebt om te kijken of een wagen potentie heeft of niet.

Met CEO Victor Muller zal budget wel geen probleem zijn ;) Er bestaat een reële kans dat dit trio ook in Le Mans aan de start komt voor Spyker.

Of ze potten kunnen breken in Sebring lijkt me sterk, die wagen heeft geloof ik nog geen testkilometer achter de rug. E.e.a. volgens een stukje uit de Autosport 10-03-05. Daarin staat ook dat we "amazed" gaan zijn als we die kist voor de eerste keer gaan zien. Blijkt dus toch een "cabrio-versie" te zijn.

Autofan
09-03-2005, 22:49
Op 2 december hebben ze op Zandvoort een uitgebreide test gehad.

Bron: http://www.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=1315 ;)

Mark
09-03-2005, 23:49
Originally posted by Autofan
Op 2 december hebben ze op Zandvoort een uitgebreide test gehad.

Bron: http://www.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=1315 ;)

De link heb je gevonden maar heb je ook de bijbehorende tekst gelezen? :rolleyes:

In het artikel wordt meerdere malen melding gemaakt dat men de 2003 wagen heeft getest. Weliswaar voorzien van enkele nieuwe onderdelen.....

Dat Spyker met een nieuwe wagen bezig is, hier te lezen (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=9347) .

Autofan
10-03-2005, 21:46
Getest is getest hé.

gwyllion
10-03-2005, 23:31
Originally posted by Autofan
Getest is getest hé.
De oude wagen die een totaal andere motor heeft dan de nieuwe :D

Jet
12-03-2005, 11:35
Foto's van de nieuwe Spyker op RobbertMaas.nl (http://www.robbertmaas.nl/site/)

fish88
12-03-2005, 13:07
die nieuwe spyker is super mooi. vooral zonder die sponsers ziet hij er mooi uit

FIRE
12-03-2005, 14:43
Ik had (of heb) mijn twijfels over het gebruiken van een cabrio als racewagen, maar deze wagen ziet er in ieder geval fantastisch uit!!! :cool: :cool:

Directe links naar bovenstaande genoemde foto's:
http://www.robbertmaas.nl/export/ab/abcb00u40j70vs2mT.jpeg
http://www.robbertmaas.nl/export/8f/8fc2006j7XahuxVhV.jpeg

fish88
12-03-2005, 14:46
hopelijk komen ze in 2007 met een gtp wagen dat zou pas leuk zij :D.

Mistery
12-03-2005, 16:50
"...De plannen die het team had om een volledige GTP-wagen te ontwerpen, werden op de langere baan geschoven. Volgens teammanager Hans was het prijskaartje dat hieraan verbonden is, het doorslaggevende argument om de GTP-plannen nog eventjes op te bergen... "

Over de Spyker, op www.racingworld.be

Raceboy
12-03-2005, 20:43
toch raar een cabrio, omdat een cabrio normaal qua wegligging zonder allerlei electronische snufjes erger is dan een natte dweil op een ijspiste.

Buzzbomb
12-03-2005, 22:01
Dit model kunnen ze zonder extra restricties inzetten (voldoende geproduceerd) Hopelijk hebben ze de voor en nadelen goed tegen elkaar afgewogen....

En zo niet, dan is de extra publiciteit mooi meegenomen :)

ICEMAN
12-03-2005, 22:08
Diegenen die foto's wensen te zien vanuit Sebring kunnen steeds op www.racingworld.be terecht. Hun medewerker verblijft momenteel in Sebring, en heeft reeds de eerste foto's doorgestuurd. Er is zelfs een 'spyshot' van de officiële Maserati MC12 bij alsook een fotoreportage van de Aston Martin.

Mark
12-03-2005, 22:12
Stuur ze dan meteen door naar www.lmsr.net

ICEMAN
12-03-2005, 22:19
Tja, 't is nie verboden als eigenaar van site A om mee te werken aan Site B hé en omgekeerd.

Mark
12-03-2005, 22:21
Originally posted by ICEMAN
Tja, 't is nie verboden als eigenaar van site A om mee te werken aan Site B hé en omgekeerd.

Heb ik dat dan gezegd? :confused:

fordje
13-03-2005, 11:18
Originally posted by raceboy
.... erger is dan een natte dweil op een ijspiste.


Euh, Stijn...

diene blijft in realiteit dus wel aan het ijs plakken hé :) :)

zou je als goede student moeten weten ;)


Maar ik begrijp je standpunt; cabrio's blinken normaal niet uit in stabiliteit, structuur en torsievastheid.

Raceboy
13-03-2005, 12:43
Originally posted by fordje
Euh, Stijn...

diene blijft in realiteit dus wel aan het ijs plakken hé :) :)

zou je als goede student moeten weten ;)


Maar ik begrijp je standpunt; cabrio's blinken normaal niet uit in stabiliteit, structuur en torsievastheid.

wie zegt dat het vriest?

gwyllion
13-03-2005, 13:16
Originally posted by fordje
Maar ik begrijp je standpunt; cabrio's blinken normaal niet uit in stabiliteit, structuur en torsievastheid.
Een standaard cabrio heeft natuurlijk geen rolkooi :D Dat moet de torsievastheid ten goede komen.

Ik begrijp wel niet waarom ze zo'n grote voorruit gebruiken.

Mistery
13-03-2005, 18:35
De Spyker 'cabrio' staat ondertussen in een tentje in Sebring... Jullie weten de foto's wel te vinden, denk ik ;)

Raceboy
13-03-2005, 18:40
Originally posted by gwyllion
Een standaard cabrio heeft natuurlijk geen rolkooi :D Dat moet de torsievastheid ten goede komen.

Ik begrijp wel niet waarom ze zo'n grote voorruit gebruiken.

u zwaartepunt ligt nog altijd wel op een raar punt dan.

fish88
13-03-2005, 20:14
waar is die achtervleugel op die wagen? of word die binnekort nog bevestigd?

Mistery
13-03-2005, 20:31
Die vleugel moet idd nog bevestigd worden...

gwyllion
13-03-2005, 21:26
Originally posted by Mistery
De Spyker 'cabrio' staat ondertussen in een tentje in Sebring... Jullie weten de foto's wel te vinden, denk ik ;)
http://www.lmsr.net/sebsat3.html

Mistery
13-03-2005, 21:32
Inderdaad, Michael Jordan van LMSR.net kiekte de wagen in Sebring. Michael was zo vriendelijk om eerst de spyker foto's aan www.racingworld.be ter beschikking te stellen, alvorens ze te publiceren op zijn eigen site. Thanks Michael !

Mark
13-03-2005, 21:37
M.b.t. de Spyker............lijkt wel zo'n Mazda MX5-cup van een par jaar terug :D :D

Is de wielbais van die wagen soms breder geworden? De omkasting van de wielen komt meer naar buiten dan het model uit 2002/2003

Hieronder de links naar de foto's op groot formaat:
http://www.lmsr.net/asebsat17.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat18.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat19.JPG
http://www.lmsr.net/asebsat20.JPG

Ze willen deze wagen dus aan "privateers" gaan verkopen, vraag me af hoe ze zo'n wagen op twee wedstrijdjes kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is volgens mij veel (race)kilometers maken......dat ze die kist maar eens inzetten in nationale kampioenschappen ;)

FIRE
13-03-2005, 22:20
Originally posted by Mark
M.b.t. de Spyker............lijkt wel zo'n Mazda MX5-cup van een par jaar terug :D :D
Hij doet me denken aan de Renault Spyder.

Originally posted by Mark
Ze willen deze wagen dus aan "privateers" gaan verkopen, vraag me af hoe ze zo'n wagen op twee wedstrijdjes kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is volgens mij veel (race)kilometers maken......dat ze die kist maar eens inzetten in nationale kampioenschappen ;)
Ze zullen inderdaad meer moeten gaan racen om hem te ontwikkelen. Op de vrachtwagen (zie 1 van de foto's op www.lmsr.net) staat alleen Sebring en Le Mans. Er waren toch ook plannen om deel te nemen aan het Franse GT kampioenschap?

fish88
14-03-2005, 00:19
we zien wel wat spyker gaat presteren volgende week. nu moet hun doel niet meer uitrijden zijn maar nu verwacht ik wel wat van ze

gwyllion
14-03-2005, 10:59
Originally posted by fish88
we zien wel wat spyker gaat presteren volgende week. nu moet hun doel niet meer uitrijden zijn maar nu verwacht ik wel wat van ze
Andere wagen met andere motor en weinig testkilometers. Uitrijden zal al een prestatie zijn, zou ik zeggen.

Scapa
14-03-2005, 11:58
Ik begrijp niet goed waarom ze aan het prullen zijn geweest aan die motor.


:eek:
Some red faced Brits...at tech today at Sebring the Maserati was in first followed by the Aston Martin cars...the Maserati sailed through and then the DBR9's took their turn in the IMSA tent. After measurements on the DBR9, IMSA was in the awkward position of telling them, "we are embarrased to inform you that your car is 3mm too wide." Although technically illegal we don't expect Maserati to file a formal protest against the Aston Martin cars:) Quite a few laughs in the paddock!


bron: lmsr.net

gwyllion
14-03-2005, 14:33
Originally posted by Scapa
Ik begrijp niet goed waarom ze aan het prullen zijn geweest aan die motor.
Vorige motor was een Maden/BMW V8. Nu hebben ze zelf de Audi 4.2 V8 (40 klepper) die standaard in de Spyker C8 Spyder steekt, wat gekitteld. Ik denk trouwens dat (volgens het reglement) van de originele motor vertrokken moet worden.

Buzzbomb
14-03-2005, 14:43
Een Mader BMW toch?

gwyllion
14-03-2005, 19:30
Originally posted by Buzzbomb
Een Mader BMW toch?
Ja, ja, foutje: de vorige Spyker C8 12R had een 4.0 V8 Mader motor.

fish88
14-03-2005, 20:20
ze rijden alleen maar met die spider omdat ze dan geen extra handicaps hoeven mee te dragen. want die spyder verkoopt meer dan de dichte versie

FIRE
14-03-2005, 20:22
Originally posted by fish88
ze rijden alleen maar met die spider omdat ze dan geen extra handicaps hoeven mee te dragen. want die spyder verkoopt meer dan de dichte versie
Inderdaad, dat is volgens mij de redenen waarom ze voor de Spyder gekozen hebben.

Bramzel
15-03-2005, 00:33
Ben niet echt bijster enthousiast over dat nieuwe kleurtje van Alex Job, beetje goedkoop vies blauw dat. Vond het gele toch wat sjieker staan.

gwyllion
15-03-2005, 11:08
Heeft Spyker gisteren getest? Op lmsr.net zijn geen foto's te zien van de Spyker op het circuit. Toch wel raar dat ze met de nieuwe wagen niet zo veel mogelijk testkilometers willen afleggen.

fish88
15-03-2005, 11:48
ja dat viel me jammer genoeg ook op.

wedebe
15-03-2005, 13:13
Zo te zien is de auto in ieder geval wel uit de box geweest:
racefanatics.com (http://www.racingfanatics.com/MS05%20Sebring%200035.jpg)

Mark
15-03-2005, 13:45
Originally posted by gwyllion
Toch wel raar dat ze met de nieuwe wagen niet zo veel mogelijk testkilometers willen afleggen.

Hollandse zuinigheid ;) :D

Op die foto van racingfanatics is goed te zien hoe zeer die wielkasten "uitgeklopt" zijn. Groot verschil met die dichte Spyker.

Scapa
15-03-2005, 17:12
Masers are sandbagging... Als ik die auto zie... ACO is so right. ;)

fish88
15-03-2005, 19:26
heeft de wagen al gereden :D. dit is met de austin martin de mooiste auto

Mark
15-03-2005, 19:48
Over de foto's uit Sebring:

Michael Jordan, LMSR.net: "By the way...my tour of duty as the worlds worst photographer finally comes to an end this week after setting a new standard in off season coverage:) Mark Zimmerman has much upgraded his equipment and will carry the torch for ALMS 2005 and Gerard has you covered for LMSR.NET/Europe. Whew....thanks for putting up with my photos ya'all! "
www.lmsr.net


:D

Toch heeft die kerel het niet slecht gedaan, op zowat elke europese site waar ze iets van GT's volgen zijn die foto's van hem terug te vinden. Beter iets dan niets ;)

gwyllion
16-03-2005, 12:04
Het belooft een mooie strijd te worden in de GT1 klasse. Tijden van de pre-race testdag gisteren.
1. R Fellows/J O’Connell/M Papis 1:57.764 Corvette C6-R
2. D Brabham/D Turner/S Ortelli 1:57.998 Aston Martin DBR9
3. A Figge/R Dalziel/D Empringham 1:58.353 Corvette C5-R
4. O Gavin/O Beretta/J Magnussen 1:58.849 Corvette C6-R
5. P Kox/P Lamy/S Sarrazin 1:59.621 Aston Martin DBR9
6. C Bouchut/S Bourdais/F Gollin 2:00.256 Ferrari 550
7. T Weickardt/M Rugolo/J Belloc 2:00.258 Dodge Viper
8. R Kelleners/T Borcheller/J Mowlem 2:00.358 Saleen S7R
9. A Bertolini/F De Simone/F Babini 2:00.681 Maserati MC12
10. R Sutherland/N Smith/R Cole 2:13.616 Saleen S7R
bron: www.infoscourse.org (http://www.infoscourse.org/article.php?sid=818&&thold=0)

gwyllion
16-03-2005, 12:20
Maandag deed de #58 met P.Kox/P.Lamy/S.Sarrazin trouwens al een snelste tijd van 1:58.230.

Aston Martin en Corvettes lijken dus aan elkaar gewaagd.

Scapa
16-03-2005, 12:48
De nieuwe Spyker is wat mij betreft van uitzicht toch een verbetering. Jammer van het grijs-oranje kleurschema, doet veel naar de kloten imho. Hopelijk kan Marc één en ander laten zien in de wagen zodat ze in de VS terug weten wie hij is.

Ik verwacht ook een mooie open strijd in de GT1. 10 echte topwagens en toppiloten. Kan je de race ergens volgen in live-stream?

Netforce_1
16-03-2005, 13:10
Originally posted by Scapa
Kan je de race ergens volgen in live-stream?
Als Telenetter op Motors Tv via PCTV.

Mark
16-03-2005, 13:48
Originally posted by Scapa
Kan je de race ergens volgen in live-stream?

resultaten: http://www.imsaracing.net/imsaNS.cfm?h=/2003/live/livetimingheader.htm&p=/2003/live/livetimingnew.htm

radio:
http://www.imsaracing.net/imsaNS.cfm?h=/2003/live/livetimingheader.htm&p=/2003/live/radiowebnew.htm

met dank aan ten-tenths ;)

fish88
17-03-2005, 00:31
http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring05/ALMS_P2.pdf waarom rijd die spyker met die slechte rijders meer dan die spyker met de toprijders? en die maserati is denk ik heel erg veel aangepast want echt snel gaan ze nog niet

marcel
17-03-2005, 00:34
ik zou franchitti niet meteen een slechte rijder noemen

Raceboy
17-03-2005, 01:09
Originally posted by marcel
ik zou franchitti niet meteen een slechte rijder noemen

tis Mario he, de neef van.

gwyllion
17-03-2005, 02:25
Originally posted by fish88
http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring05/ALMS_P2.pdf waarom rijd die spyker met die slechte rijders meer dan die spyker met de toprijders? en die maserati is denk ik heel erg veel aangepast want echt snel gaan ze nog niet
Kijk eens naar http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring05/ALMS_P1.pdf. :frusty: Tom Coronel heeft een rondje in 2:11.840 gedaan, terwijl "die slechte rijders" er 2:16.733 over doen.

Scapa
17-03-2005, 13:18
Panoz draait aardig mee met de Porsches ;)

Mark
17-03-2005, 13:50
Originally posted by raceboy
tis Mario he, de neef van.

Tis zijn broer! De woordspelingen zullen niet van de lucht zijn als een van twee broertjes eens gaat rijden met een Judd motor :D

Spyker, oef.........die missen nog een seconde of 6 tov de snelste in de klasse. Vraag me af hoe je op die manier de ACO wilt imponeren ;)

Raceboy
17-03-2005, 13:58
Originally posted by Mark
Tis zijn broer! De woordspelingen zullen niet van de lucht zijn als een van twee broertjes eens gaat rijden met een Judd motor :D

Spyker, oef.........die missen nog een seconde of 6 tov de snelste in de klasse. Vraag me af hoe je op die manier de ACO wilt imponeren ;)

is het Marino dan? Mario bestaat ook nog dat is zijn neef.

Born and raised in Scotland, but is of Italian descent. Married to wife Ashley. Has a younger brother, Marino, who is also a racecar driver.

gwyllion
17-03-2005, 14:02
Originally posted by Mark
Spyker, oef.........die missen nog een seconde of 6 tov de snelste in de klasse. Vraag me af hoe je op die manier de ACO wilt imponeren ;)
Om maar te zwijgen over het beperkt aantal rondjes dat ze voorlopig gereden hebben. Benieuwd wat dat gaat geven tijdens de kwalificatie... :(

gwyllion
17-03-2005, 14:16
Originally posted by Mark
Op die foto van racingfanatics is goed te zien hoe zeer die wielkasten "uitgeklopt" zijn. Groot verschil met die dichte Spyker.
Achteraan zijn de wielkasten toch nog te klein, hoor.
http://www.motorsport.com/photos/alms/2005/seb/alms-2005-seb-eg-0102.jpg
Band achteraan vervormd wel extreem of i s dat gezichtsbedrog?

fish88
17-03-2005, 17:01
die foto is denk ik een los wiel of een lekker band. want anders staat ie een beetje raar

Raceboy
17-03-2005, 17:04
aston martin heeft klacht ingedient tegen masserati volgens pitstop.tv. Het spel zit op de wagen.

AlainH
17-03-2005, 17:10
Had ik niet gehoord dat de Aston Martin ook niet helemaal reglementair is ?

marcel
17-03-2005, 18:00
Originally posted by gwyllion
Achteraan zijn de wielkasten toch nog te klein, hoor.
http://www.motorsport.com/photos/alms/2005/seb/alms-2005-seb-eg-0102.jpg
Band achteraan vervormd wel extreem of i s dat gezichtsbedrog?

bij die foto stond toch dat dat wiel los staat?

gwyllion
17-03-2005, 19:45
Originally posted by marcel
bij die foto stond toch dat dat wiel los staat?
Woeps, over het hoofd gezien :frusty:

marcel
17-03-2005, 22:05
kwalificatie is afgeblazen wegens te nat

http://www.racingfanatics.com/IMG_0121.jpg

FIRE
17-03-2005, 22:57
Hoe wordt de startopstelling nu bepaald?

gwyllion
17-03-2005, 23:38
Originally posted by FIRE
Hoe wordt de startopstelling nu bepaald?
Die wordt bepaald door de beste tijden in practice 1,2 en 3.
http://www.imsaracing.net/2003/events/sebring05/ALMS_ProvGrid.pdf

gwyllion
17-03-2005, 23:39
Originally posted by marcel
kwalificatie is afgeblazen wegens te nat
Leuk voor de Spyker mensen.
http://www.racingfanatics.com/IMG_0082.jpg

fish88
18-03-2005, 00:23
ha ja :P jammer voor spyker dat ze niet wat beter tijden hebben kunnen neerzetten

gwyllion
18-03-2005, 09:48
Heeft de Spyker nu niet heel kleine remschijven? Of is de grootte beperkt in het technisch reglement?
http://www.racingfanatics.com/MS05%20Sebring%202810.jpg

vandijk
18-03-2005, 14:46
Originally posted by gwyllion
Heeft de Spyker nu niet heel kleine remschijven? Of is de grootte beperkt in het technisch reglement?


Kijk nog eens goed waar de klauwen zitten...

gwyllion
18-03-2005, 16:36
Originally posted by vandijk
Kijk nog eens goed waar de klauwen zitten...
Woeps, nu zie ik :frusty:

Raceboy
18-03-2005, 19:32
protest van aston martin is verworpen. Imsa regels hebben voorrang op ACo regels meldt pitstop.tv. Byebye American Le mans series, daar gaat de aco niet mee lachen.

Mark
19-03-2005, 19:04
De eerste Spyker is al uitgevallen na een dik uurtje racen, het gaat om de nr. 47.........er lagen wat nagels op de baan :D

Nieuwe link voor de radio: http://play.rbn.com/?url=lemans/lemans/live/race.rm&proto=dual&rbnkey=1%20%3Chttp://play.rbn.com/?url=lemans/lemans/live/race.rm&proto=dual&rbnkey=1%3E%20

JPMontoya
19-03-2005, 19:54
Idd het het gezien op MotorsTV. Heerlijk die coverage van de 12h van Sebring.
Ook al een kleine aanrijding geweest tussen een vd Corvette en een R8

marcel
19-03-2005, 19:55
GT1 levert blijkbaar het verwachte spektakel, ze zitten daar redelijk dicht op elkaar

Brecht
19-03-2005, 20:30
Originally posted by marcel
GT1 levert blijkbaar het verwachte spektakel, ze zitten daar redelijk dicht op elkaar

Maar de Corvette's leiden, 1 en 2 na 2 uur en 40 minuten, 4 en 5 algemeen :eek:

Greetzz. Corvetteboy

smiley
19-03-2005, 21:05
met telenet pctv kan je ook live kijke !
ma dat is alleen voor mensen met telenet zeker..

edit: met pctv bedoelde ik dus motors tv wat je met pctv kan kijke

http://pctv.telenet.be/list.do?subCategory=302

Mr.Dallara
19-03-2005, 21:20
Originally posted by smiley
met telenet pctv kan je ook live kijke !
ma dat is alleen voor mensen met telenet zeker..

edit: met pctv bedoelde ik dus motors tv wat je met pctv kan kijke

http://pctv.telenet.be/list.do?subCategory=302

Zaaaaaaaalig! ff raceke live in beeld volgen opt internet dankzij Telenet. De eerste keer dat ik telenet dank, terwijl ze sucken door het pitstop video probleem...

Raceboy
19-03-2005, 21:27
Originally posted by Mr.Dallara
Zaaaaaaaalig! ff raceke live in beeld volgen opt internet dankzij Telenet. De eerste keer dat ik telenet dank, terwijl ze sucken door het pitstop video probleem...
der is toch helemaal geen pitstop video probleem? Jullie kunnen het gewoon niet zien.

Mr.Dallara
19-03-2005, 21:43
Originally posted by raceboy
der is toch helemaal geen pitstop video probleem? Jullie kunnen het gewoon niet zien.

Ja idd, maar ik denk dat bij dit feit voor de telenet gebruikers wel het woord "probleem" gebruikt mag worden.

Voor alle duidelijkheid: Ik vind het ook zeer erg dat skyneters niet kunnen zien naar Sebring nu bijvoorbeeld via Telenet...

Mark
20-03-2005, 00:15
Wat betreft de Spyker, in race-pace is hij 4 seconden trager t.o.v. van de snelste RSR. Op Lemans is dat zoiets als 7 tot 8 seconden. Volgens Tom Coronel op de webradio hebben ze geen probleem met de topsnelheid in vergelijking met hun tegenstanders, de RSR en de Panoz.

Ze verliezen dus tijd in de bochten, mechanical grip daar ontbreekt het ze aan. Volgens diezelfde Coronel waren de resultaten van de Spyker niet slecht te noemen voor een wagen die nog nooit een meter getest had voor dit weekend. Tja als ze naar Le Mans willen zullen ze toch intensief moeten gaan testen.

Wat betreft de race, toch leuk dat een MC12 op de hielen wordt gezeten door zo'n ordinaire RSR :D

marcel
20-03-2005, 00:40
ik zou 2 ronden verschil niet meteen "op de hielen" noemen, maar da zal aan mij liggen ;) (ni vergeten dat ze ook al een half uur verloren hebben met een "linkage problem", en dat ze 160 pond extra gewicht meegekregen hebben sinds gisteren

marcel
20-03-2005, 02:04
2de spyker heeft ook opgegeven...

smiley
20-03-2005, 08:24
1. Lehto/Werner/Kristensen Champion Audi R8 361 laps
2. Biela/Pirro/McNish Champion Audi R8 +06.365secs
3. Weaver/Leitzinger/Wallace Dyson Lola EX257-AER +20 laps
4. Brabham/Turner/Ortelli AMR Aston Martin DBR9 +23 laps **
5. Fellows/O'Connell/Papis Corvette Corvette C6-R +24 laps **
6. Gavin/Beretta/Magnussen Corvette Corvette C6-R +38 laps **
7. Luhr/Long/Bergmeister PWL Porsche 911 GT3 RSR +40 laps ***
8. Borcheller/Mowlem/Kelleners ACEMCO Saleen S7R +43 laps **
9. Bertolini/Babini/de Simone Maserati Maserati MC12 +45 laps **
10. Figge/Dalziel/Empringham Pacific Coast Corvette C5-R +46 laps **

[* denotes LMP2; ** GT1; *** GT2; all others LMP1]

volledige uitslag op

http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=9&nid=107036

Buzzbomb
20-03-2005, 11:35
Wow, DBR9 1e in GT1!

Dat is een mooie stunt van die gasten. :D

marcel
20-03-2005, 12:02
schoon debuut :)
ook van de C6-R met 5 en 6

Bramzel
20-03-2005, 12:24
De eerste P&M vs. Prodrive battle is dus beslist in het voordeel van de laatste. Zal mij benieuwen hoe dit uit gaat pakken. 't Gat is niet al te groot (tussen p4 en p5 dan), dus dat belooft goede competitie.