PDA

View Full Version : Vraag 9 en 10


Sennake
28-02-2005, 20:34
http://www.depaddock.eu/sennake/logos/depaddock_autosportquiz_2005.jpg

Moeilijkheidsgraad : 1
Punten per goed antwoord : 1

Vraag 9 :

[list=1]
Wie bouwde deze wagen en reed er zelf ook mee?
Om welke race gaat het hier?
In welk jaar speelt dit zich af?
Wat is de naam van de wagen (merk + type)?
Wat was het behaalde resultaat (algemeen) in deze race?
[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/09.jpg

Vraag 10 :

[list=1]
Wie zit hier achter het stuur?
Op welk circuit werd deze DTM-manche gereden?
In welk jaar speelt dit zich af?
Wat is de naam van de wagen (merk + type)?
Wat was het behaalde resultaat in deze race?
[/list=1]

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/10.jpg

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van Spanje op 8 mei 2005.

Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!!

ICEMAN
01-03-2005, 00:52
Antwoorden zyn binnen. Myn deelnemersnummer staat wel onderaan de mail. Sorry.

Thomaske
03-03-2005, 12:34
Mijn antwoorden juist ook verstuurd. Waarom een dagje ziek zijn al niet voor kan dienen hé.

Mvg

RaptuningGirl
05-04-2005, 15:22
antwoorden zijn verstuurd

marcel
11-04-2005, 23:27
de mijne ook

The Interceptor
12-04-2005, 21:51
Over vraag 10 heb ik een vraagske, als ge vraagt "wat was het behaalde resultaat tijdens deze race?" betekent dat dan dat deze foto ook tijdens de race zelf getrokken is? Of eender wanneer tijdens dat race-weekend?
Kben namelijk nog niet zeker van mijn antwoorden, maar nog ff tijd natuurlijk :)

Sennake
12-04-2005, 22:52
Over vraag 10 heb ik een vraagske, als ge vraagt "wat was het behaalde resultaat tijdens deze race?" betekent dat dan dat deze foto ook tijdens de race zelf getrokken is? Of eender wanneer tijdens dat race-weekend?

De foto is tijdens het weekend getrokken, op een willekeurig gekozen moment. De vraag had misschien beter als volgt geklonken : "wat was het behaalde resultaat tijdens de race?"...

"Deze" race duidt dus niet op het feit dat de foto noodzakelijkerwijze tijdens de race getrokken is, maar wel tijdens het raceweekend.

The Interceptor
12-04-2005, 23:20
De foto is tijdens het weekend getrokken, op een willekeurig gekozen moment. De vraag had misschien beter als volgt geklonken : "wat was het behaalde resultaat tijdens de race?"...

"Deze" race duidt dus niet op het feit dat de foto noodzakelijkerwijze tijdens de race getrokken is, maar wel tijdens het raceweekend.

ok, thx
dan hou ik het bij dit antwoord, ben er wel redelijk zeker van nu!

Sennake
08-05-2005, 09:27
Ik wil toch als herinnering meegeven dat ik nog geen antwoorden binnen heb van volgende deelnemers :


Zapper
Airco
AlainH
206WRC-ke
FIAGT
Clubby1275
RX-7freakske
Bazzie
Fré
Guy
Lambo
Huudo
Sledge


Ik kan me niet voorstellen dat de vragen zo moeilijk zijn dat al deze deelnemers het ineens niet meer zien zitten, dus zal het wel vergetelheid zijn... 't Is maar dat de start van de GP van Spanje binnen enkele uren is eh...

AlainH
08-05-2005, 13:38
Wegens tijdsgebrek hier zojuist alles op 5 minuten opgelost , we gaan zien wat het zal geven :)
Bedankt voor de herinneringsmail, Sennake !

sledge
08-05-2005, 13:49
Ik was hem ook vergeten insturen, maar gelukkig had ik alles reeds in kladblok opgelost. Toen ik Sennake's mail las was er heel even een luide vloek te horen ;)
10 minutjes later en de gp was begonnen :rolleyes: :no: