PDA

View Full Version : Miljaar... waar zijn mijn banden??!!


Trackfun
07-03-2005, 11:35
Het maakt hoogstwaarschijnlijk niks uit maar om 17u40 heb ik 4 17" banden achter nen BMW 320i touring gelegd om door mijnen maat mee naar huis te nemen. De auto stond achteraan in de paddock geparkeerd zo'n 20 m voor de ERAN entree van de pitlane. Er waren toen misschien nog twee auto's aan het rijden. Ik ben mijn spullen in de pitlane gaan ophalen, en ben er toen nog voorbij gereden (+/- 17h50). Om 6 uur is mijn maat van het circuit afgekomen en toen waren de 4 banden verdwenen.

Leuk om het driftseizoen zo in te zetten!

Witten Drifter

Jo Smets
07-03-2005, 11:57
Beste,

Ik heb bij de wheels rond 17U40 een set wielen en banden zien liggen, samen met een krik. Ik neem aan dat dat niet die van u zijn.

Idd sneu om zo het seizoen te beginnen.

Race-groeten,
Jo

Trackfun
07-03-2005, 11:59
Neen die heb ik ook zien liggen, maar dat waren banden op velgen. Het gaat hier om 4 banden zonder velgen...

A.J.
11-03-2005, 06:34
dat is jammer. Ik zal ook eens rondvragen...
Wij hebben er geen probleem mee dat iemand materiaal in één van onze boxen zou zetten. Dan is het toch veiliger denk ik.

Bugalfa
12-03-2005, 23:38
Misschien bij de volgende ErAn alle deelnemers een berichtje verspreiden of iemand wat opgemerkt heeft .
't is idd. om te rotten ik dacht dat zoiets in onze contreien niet gebeurde enkel in't stad ...niet dus .
Beschrijf 'ns welke banden en velgen 't om ging : ge weet nooit waar die opduiken en dan kunnen we meteen alarm slaan .

Trackfun
13-03-2005, 02:51
Heren,

Bedankt voor jullie steun. Ik ga dus inderdaad overwegen om mijn spullen in jullie box te leggen. Twee M velgen met 17" gaan al snel 1200 Euro kosten en ik zou die centen liever uitgeven aan rijden.

De 4 banden (geen velgen dus !) waren 17" occasies (225/235ers) die Eddy Cossie mij had meegebracht om als driftbanden te gebruiken dus half op. Eén setje was Yokohama AVS profiel, ander setje weet ik het merk niet meer van, maar er zaten witte verfspatten op. Dat iemand dat wil meepakken, ik begrijp het nie...

Allez zet maar een slotje op deze thread. Genoeg discussie over 4 banden.

En voor alle duidelijkheid, heeft niks te maken met ERAN. De track/driftdays zijn en blijven gewoon steengoed. See you next time!

Witten Drifter