PDA

View Full Version : VS Racing -> Touring Cup 2005


B.V.S.
08-03-2005, 17:41
Voilà… al enige tijd officieus, maar vandaag officieel…
Senior en ik zullen opnieuw deelnemen aan de Zolder Touring Cup met de Marcos Mantis Cosworth van MSE…
We zullen er dit jaar voor de volle 200% voor gaan! 2004 was voor ons een beetje een ‘inloopjaar’, en dit jaar gaan we proberen toch een aantal mooie resultaten te behalen…
Een deelname aan de 24 Uren van Zolder behoort ook tot de mogelijkheden (dit smaakt naar meer… :) )

Ik zal deze thread gebruiken om alle nieuwigheden doorheen het jaar te posten.
Vanaf nu kan je ook terecht op onze website www.vsracingevents.be voor alle info…

GM RACING
09-03-2005, 16:42
Blij van dit te horen, er is altijd plaats voor een mooie wagen in de tc. ;)
Veel succes en tot ziens!
Luc
GM RACING

Bugalfa
09-03-2005, 22:08
The reds are coming...

B.V.S.
11-03-2005, 18:49
Op 10/03 reed de Marcos z'n eerste meters sinds de winterstop... een verslagje + foto's is te vinden op www.vsracingevents.be -> VS Racing -> Seizoen 2005

Op donderdagvoormiddag 17/03 zullen we er terug zijn om de puntjes op de i te zetten... :)

B.V.S.
18-03-2005, 09:28
Een kort verslagje van de training van gisteren staat online op de site...

Alles is perfect verlopen... het kan nie rap genoeg zondag zijn... :)

Bugalfa
18-03-2005, 13:58
Tot Zondag Bartje ; wij zorgen mee voor de rode tint !

B.V.S.
18-03-2005, 17:35
Originally posted by Bugalfa
Tot Zondag Bartje ; wij zorgen mee voor de rode tint !

Yep yep... ziet maar da ge klaar zijt hé Benske... ;)

B.V.S.
21-03-2005, 10:42
Een beter begin van het seizoen hadden we ons niet kunnen voorstellen! 4e plaats algemeen en 3e in klasse 1!
En we hebben ons geamuseerd, wat willen we dan nog meer...?!
Een uitgebreid verslag volgt later op de site.

Selespeed
21-03-2005, 10:50
Proficiat hé, mannen!

Knappe race.

ICEMAN
21-03-2005, 11:35
Bart, ik moet zeggen dat je als een speer voorbij kwam aan de Rea-bocht. Ik heb dikwijls men blauwe vlag moeten bovenhalen zodat je voorbij kon. :) Voor de rest nice race. ;)

Bugalfa
21-03-2005, 14:42
Ja jullie gingen goed, wie reed er tussen 15u20 en 16u40, gij of daddy cool ? Ik heb toch mooi plaats gemaakt zodat ge achter mij geen tijd verloren hebt, ik had nochtans m'n handen vol (servo weg) zodat ik zelfs geen kans had om naar Iceman te zwaaien .
Wij hebben iets teveel verspeeld door nukkige masterswitch en servotrouble anders stonden we ook op't klassepodium .

B.V.S.
21-03-2005, 19:06
Originally posted by Bugalfa
Ja jullie gingen goed, wie reed er tussen 15u20 en 16u40, gij of daddy cool ? Ik heb toch mooi plaats gemaakt zodat ge achter mij geen tijd verloren hebt, ik had nochtans m'n handen vol (servo weg) zodat ik zelfs geen kans had om naar Iceman te zwaaien .
Wij hebben iets teveel verspeeld door nukkige masterswitch en servotrouble anders stonden we ook op't klassepodium .

Da was den deze... merci Pedro... ;)
Iedereen reed trouwens heel sportief gisteren...

B.V.S.
21-03-2005, 22:33
Een uitgebreid raceverslag met foto's staat online op de website...! -> VS Racing -> Seizoen 2005
Het was voor ons een seizoenstarter om van te dromen, en we zijn supergemotiveerd om de volgende race aan te vatten.
De race is over 't algemeen zonder grote problemen verlopen. Enkel een stotterende motor heeft ons wat parten gespeeld... dit probleem wordt nog onderzocht...

B.V.S.
22-03-2005, 02:18
Intussen staat de volledige uitslag algemeen en per klasse, alsook de stand in het kampioenschap online...

Het gaat dit jaar weer alle kanten uitgaan denk ik :)

Megane
22-03-2005, 07:52
Originally posted by B.V.S.
Iedereen reed trouwens heel sportief gisteren...

Der was natuurlijk ook veel plaats, hé ;) Het is nog niet zo lang geleden dat er meer dan het dubbel aan start stonden. :fight:

B.V.S.
22-03-2005, 09:28
Originally posted by Megane
Der was natuurlijk ook veel plaats, hé ;) Het is nog niet zo lang geleden dat er meer dan het dubbel aan start stonden. :fight:

Klopt... sommige momenten denkt ge dat ge allleen op het circuit zit...

B.V.S.
22-03-2005, 19:29
Originally posted by Bugalfa
Bartje kunt ge me die Uitslagen en standen (per klasse) eens doormailen die op uwe site staan ? Ik kan er bij Buga niet op dus als ge't op word, ppt of excel of zo hebt zonder foto's komt dat er wel door . Alvast Grazie Mille .

No problemo... heb juist en excelleke door den draad gepitst (uwe skynet)

greetz

Bugalfa
23-03-2005, 22:04
Grazie Signor di Samaritano . 't deed idd. ergens wel pijn dat we met zo weinigen waren .

B.V.S.
19-04-2005, 11:09
Op Donderdag 21/4 zullen we met de Marcos een trainingske meepikken voor de volgende Touring Cup. De hoofdzaak van deze training zal het testen van ons nieuw uitlaatsysteem zijn.
Er wordt vandaag en morgen een dubbele uitlaat gemonteerd. Hopelijk krijgen we hiermee de dB's gedrukt! Nu moeten we het stellen met een demper (supertrapp), maar die is voor onze turbomotor een verschrikking (veel vermogenverlies). Met deze nieuwe uitlaat zou onze turbo meer tot z'n recht moeten komen...!
De oorzaak van de ontstekingsproblemen van vorige race is intussen ook gevonden (oef!), dus we zijn zoals altijd weer heel benieuwd...!!

B.V.S.
22-04-2005, 07:02
En de training is alweer achter de rug. Toch weer niet slecht geweest om alles nog es te checken.
We denken dat we het geluid met onze 2 potten achteraan onder controle hebben. De metingen zijn wel niet 100% betrouwbaar, omdat gisteren niet iedereen met een transponder reed. Maar zoals altijd... we'll see.
Dus weer met volle verwachting naar zondag toe...

Bugalfa
24-04-2005, 20:23
16u15 ben ik doorgereden, maar is't zo goed gebleven als't was ?

Bugalfa
24-04-2005, 20:49
Juist op Pitstop.tv gezien 9e door benz.druk problemen . Over klasse 3 zeggen ze daar niks...

ICEMAN
24-04-2005, 22:52
Heel jammer voor Jef & Bart. Kon het echt niet geloven toen ik Bart byna zag stilvallen by het uitkomen van de Jacky Ickx.

B.V.S.
24-04-2005, 23:09
Ongelofelijk spijtig...! Het was weer te mooi om waar te zijn... morgen een uitgebreid verslagje, kzen muug... ;)

ICEMAN
24-04-2005, 23:12
Dan kwam ik al eens een hart onder de riem steken. ;);)

B.V.S.
25-04-2005, 22:01
Och ja... het is intussen al wat bezonken... :D

We waren nochthans goed gestart. De trainingen waren ook prima verlopen en we zijn "eindelijk" verlost van onze dB troubles... (hopelijk voor lang).
De race werd door pa rustig aangevat, en na 2 uur kon hij de Marcos aan mij doorgeven op een 3e positie.

Na een supersnelle pitstop kwam ik het circuit op met anderhalve minuut voorsprong op de vierde (Vetters-Jeuris). Er werd beslist om niet te jagen op de 2e plaats, vermits deze een minuut voorsprong hadden en snellere tijden draaiden. Consolideren was dus de boodschap.

Na drie uren race zat ik nog altijd in derde stelling, met nog steeds anderhalve minuut voorsprong... ik zag mezelf al opt podium kruipen :o
Dit had ik natuurlijk beter niet 'gedacht' want met nog 50 minuten wedstrijd te gaan kreeg ik problemen met de benzinetoevoer. Het zou kunnen dat enkele marshalls mij hoorden vloeken tot langs het circuit :D wat een teleurstelling. Door problemen met de intercom kon ik niet melden wat het probleem was, en heb ik zo goed mogelijk de race verdergezet, omdat ik wist dat de pits opzoeken sowieso een pak tijdverlies betekent.
Uiteindelijk moest ik toch noodgedwongen de pits opzoeken omdat ik stilviel, en zijn we toch nog als 9e over de streep geraakt...
We kijken met gemengde gevoelens terug op deze race... natuurlijk omwille van de brute pech (maarja this is racing), maar langs de andere kant hebben we getoond dat we ons mannetje wel degelijk kunnen staan.
Volgende race ga ik met twee messen tussen mijn tandjes starten, wees daar maar zeker van...!

Een uitgebreid verslag van deze race en enkele foto's zijn te vinden op onze website... alsook de uitslagen en de stand in het kampioenschap na race 2!

ICEMAN
25-04-2005, 22:46
Het zou kunnen dat enkele marshalls mij hoorden vloeken tot langs het circuit :DAh, tis dat wat ik hoorde. http://www.hetpostpaleis.be/images/smiles/icon_mrgreen.gif Dacht al dat ge weer met teveel DB's zat. http://www.hetpostpaleis.be/images/smiles/icon_mrgreen.gif

GM RACING
26-04-2005, 10:31
Hey B.V.S,
Vreselijk hé die pechduivels ? allé, volgende keer beter en pak ze die Porchskes.
Doei
Luc
GM RACING

Bugalfa
26-04-2005, 12:46
Bartje, beter nu dan met de RPN . Als jullie 't verbruik kunnen uitspelen tov de Porsches wie weet hoever ge dan uitkomt . Ik hoop dat ik daarvan een bevoorrecht toeschouwer mag zijn op de piste .

B.V.S.
26-04-2005, 19:49
Hey B.V.S,
Vreselijk hé die pechduivels ? allé, volgende keer beter en pak ze die Porchskes.
Doei
Luc
GM RACING

We gaan ons best doen... er is nog niets verloren, maar we moeten nu toch geen steken meer laten vallen. Trouwens, die pechduivel van ons kan in geen duizend jaar op tegen die van jullie... ;)

Bartje, beter nu dan met de RPN . Als jullie 't verbruik kunnen uitspelen tov de Porsches wie weet hoever ge dan uitkomt . Ik hoop dat ik daarvan een bevoorrecht toeschouwer mag zijn op de piste .

Yep yep... daar hebben we inderdaad een groot voordeel aan. Ik kijk nu al uit naar de RPN!

B.V.S.
17-05-2005, 08:08
De race zit er alweer op... en we kunnen naar huis zonder punten :(

Tijdens de trainingen konden we geen snelle tijd draaien omdat onze turbo losgekomen was.. maar we konden ons tevreden stellen met onze startpositie.

Senior heeft de start genomen en kon oprukken van de 8e naar de 3e positie... schitterend gedaan!
Hij heeft dan na 2 uur de Marcos aan mij doorgegeven, om richting podium te fietsen. Al in het begin van mijn relay liet ik aan de pits weten dat de Marcos abnormaal schoof... ik wist dat er iets niet in orde was.
Er werd mij in het begin van m'n relay een richttijd van 1.50 doorgegeven, om daarna eventueel het tempo te versnellen... maar ik geraakte zelfs niet eens onder de 1.52...!
Ik moest mijn trucendoos bovenhalen om de Marcos op de baan te houden, en
ik zag maar wagens mij voorbijgaan, die ik normaal zonder problemen voorbijschiet.
En toen brak bij het uitsturen van de Sterrewacht een uniball links achter af. Ik heb mij nog net op het circuit kunnen houden en heb geprobeerd verder te sukkelen maar het werd te gevaarlijk. De teamleiding kon via de TV beelden zien wat er aan de hand was en gaf door dat ik de Marcos best aan de kant kon zetten, om verdere schade te vermijden.
Einde race... het kampioenschap kunnen we nu wel op onze buik schrijven, maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat we de moed laten zakken.
Volgende race gaan we er opnieuw voor...

Een uitgebreid verslagje volgt later op de site...

primo
17-05-2005, 11:55
Bart,

Ik zat achter jullie kort voor jullie moesten uitvallen,en wat me opviel was dat er enorm veel blauwe rook mijn zicht verminderde...
Misschien een klein olielek dat het schuiven veroorzaakte?

ICEMAN
17-05-2005, 18:59
Zeer jammer Bart. Hopelijk valt de schade nog mee. Almaar goed dat je de Marcos nog op de baan hebt kunnen houden. Foto's volgen strax.

RaptuningGirl
17-05-2005, 19:10
Heel goed gereden Bart, alleen had het niet mogen zijn dat jullie hebben moeten opgeven. Toen ik zag dat ze je afzette in de pitlane dacht ik bij mezelf: het is toch niet waar hé.
Maar volgende keer beter en gaan voor een overwinning!
Veel succes!

Bugalfa
17-05-2005, 20:38
Klote hè Bart dat ge door die ene nulscore ineens ver achterop geslagen zijt algemeen en in 't jaar klasse(ment) . Als't 'n troost mag zijn ; wij kunnen klasse 3 ook wel vergeten door onze nulscore . Volgende keer zijn de Reds weer aan't feest .

Bugalfa
18-05-2005, 22:19
Ge kunt nu uw pijlen richten om de eerste niet-Porsche winnaar v.e. ZTC manche te zijn sinds lang... Op Spa moet ge de uitlaat niet toeknijpen en spelen de "balls" v.d. chauffeurs een grotere rol ; Dat wordt jullie moment maat !

B.V.S.
18-05-2005, 22:40
Ge kunt nu uw pijlen richten om de eerste niet-Porsche winnaar v.e. ZTC manche te zijn sinds lang... Op Spa moet ge de uitlaat niet toeknijpen en spelen de "balls" v.d. chauffeurs een grotere rol ; Dat wordt jullie moment maat !

Inderdaad.. het kampioenschap kunnen we nu toch vergeten...

Bij mij wordt het alles of niks de volgende race... en zeker in Franco... vlammen met die ketel.
De RPN gaan we natuurlijk iets tactischer bekijken, want daar kunnen we zeker voor een verrassing zorgen...

ICEMAN
18-05-2005, 22:45
That's the spirit Bartje. :applaus:

christophe
18-05-2005, 22:50
Eerste niet porsche winnaar TC , daar gaan wij ook voor :cool:

Sportieve groeten
Euroracing.

B.V.S.
19-05-2005, 09:33
Eerste niet porsche winnaar TC , daar gaan wij ook voor :cool:

Sportieve groeten
Euroracing.

Da's inderdaad goed mogelijk..! Amai de BMW ging verschrikkelijk snel... ;)
En hij bleef een heel strak tempo aanhouden... veel succes!

christophe
19-05-2005, 10:02
@ bvs

We kunnen mekaar ook helpen, dan zijn de twee eersten niet porsches :D

sportieve groeten
Euroracing
www.euroracing.be

GM RACING
19-05-2005, 11:57
Bart V.S,
Gaan de volgende maal zou ik zeggen met de Marcos....bekijk elke race individueel als een kampioenschap en je kan er beter mee leven. (doe ik ook vanaf nu want we misten er reeds 2 van de 3)
En smijt die pechduivel buiten zoals wij deden.....problemen zijn er om op te lossen !
Doei :)
Luc
GM RACING

B.V.S.
19-05-2005, 12:42
@ Christophe,

Goed idee... kom volgende koers naar ons box en we spreken de tactiek af! :D

@ Luc,

De Marcos hangt intussen al in de brug en ze zijn de pechduivel aant wegjagen...! :D
We doen het uiteindelijk allemaal voor ons plezier, en het is nu eenmaal autosport, dus dit moeten we erbij nemen. We mogen nog van geluk spreken dat de breuk zich voordeed aan de kanaalkant van het circuit, ik zat ver genoeg van de muur weg.
Er zijn veel gevaarlijker stukken opt circuit om zoiets aan de hand te krijgen, om dan van de gevolgen maar te zwijgen...

AlainH
19-05-2005, 19:39
@ bvs

We kunnen mekaar ook helpen, dan zijn de twee eersten niet porsches :D

sportieve groeten
Euroracing
www.euroracing.be

Zie maar dat er dan geen derde hond met het been gaat lopen ;)

B.V.S.
12-07-2005, 14:03
Voilà, race 4 zit er alweer op... score nulkommanulnulnul... :(
Bij deze een kort raceverslagje, al heeft het wel lang geduurd vooraleer ik zin had om er iets over te schrijven...!

Tussen race 3 & race 4 werd een grote revisie gedaan van motor, versnellingsbak, achterbrug, uniballs (allemaal :D ), etc...

Donderdagtraining 7/7:
Marcos draaide prima, enkel een kromme remschijf linksvoor. Voor de rest alles piccobello in orde...

Vrijdag 8/7:
Nieuwe remschijven vooraan gestoken, en tijdens ERANRACING even een half uurtje de schijven ingereden en alles op punt gezet...

Zondag - race:
Kwalificatie was prima verlopen. Ik kon de derde tijd algemeen neerzetten, en 2e in onze klasse.
Ik wou de laatste 5 minuten nog eens alles eruitpersen om toch nog de eerste startrij te kunnen bezetten. Maar in deze ronde kreeg opeens de motor geen benzine meer... en ik zette mij aan de kant. Effe gekeken, maar niks te zien aan gaskabel e.d., ik stap terug in en kan gewoon starten en verder rijden... heel eigenaardig.

De start werd door pa genomen... en hij was schitterend gestart. Samen met de Porsche van Wim Jeuris gingen ze vlot over de Kevers Porsche en was het haasje over voor de 2e positie. Dan plots zelfde probleem als in de qualif.
Aan de kant gezet en terug binnengesukkeld. GAME OVER!
We hebben dan nog de hele namiddag zitten zoeken... vanalles vervangen, en dan van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te testen, maar het probleem bleef opduiken... waarschijnlijk een serieuze fout in de computer.

Dat was het dus... kort maar krachtig.
CU in Francorchamps (of eerst nog de 24 Uren...? who knows :) )

Bugalfa
12-07-2005, 19:30
Toch geen Vapour-Lock Bartje ? 1 Geluk bij uw ongeluk, ge zijt nu niet Marcos-fried Van Samang na't WE ... Op Spa is't nu echt wel aan de rooien potverdomme ! Als we daar op de 2(V6 erbij) 156's nog iets voor hebben spuiten we ze wit ; da's misschien nog een idee voor zo'n hete Marcos !

ICEMAN
12-07-2005, 21:13
Bartje, t word stillekes aan tyd dat ge het potje me véél gluk open krijgt e maat. Hopelyk edde meer suc6 in Spa & eventueel de 24 Uur van Zolder.

Pascal
13-07-2005, 00:45
De start werd door pa genomen... en hij was schitterend gestart.

Dat was opmerkelijk. We hadden indedaad de indruk dat Jef onmiddellijk in het ritme zat, in tegenstelling tot eerdere wedstrijden waar hij eerder wat meer behouden van start ging.

Helaas heeft het niet lang mogen duren....

Succes volgende keer...

C U

B.V.S.
13-07-2005, 08:26
Toch geen Vapour-Lock Bartje ? 1 Geluk bij uw ongeluk, ge zijt nu niet Marcos-fried Van Samang na't WE ...
Vapour-lock is het zeker niet..., dat hebben wel al es meegemaakt. Tis heel zeker iets electronisch/ontsteking.
De hitte was deze keer iets beter te verdragen door het plaatsen van een dikke buis van buiten naar binnen...

We hadden inderdaad de indruk dat Jef onmiddellijk in het ritme zat, in tegenstelling tot eerdere wedstrijden waar hij eerder wat meer behouden van start ging.
Klopt, normaal komt hij langzaam op gang, maar deze keer voelde hij zich echt in vorm. Hij had zich ook fysiek beter voorbereid op de hitte en daardoor voelde hij zich meer op z'n gemak, met het gekende resultaat...
(fysiek is dus wel degelijk belangrijk in de autosport :D )
Vorige races was hij wat voorzichtiger, en daardoor verloren we soms 20 tot 30 seconden in het begin van de wedstrijd. Deze kunnen natuurlijk cruciaal zijn op het einde van de wedstrijd.

B.V.S.
11-10-2005, 10:16
Tijdens de vijfde manche van de Zolder Touring Cup te Spa-Francorchamps zijn we als vierde algemeen en derde in klasse 1 gefinished.
Een resultaat dat te danken is aan de inzet van het volledige MSE-team.

Tijdens de training en kwalificatie op vrijdag kon ik een chrono van 2'41"872 op de tabellen te zetten.
Deze chrono was goed voor een derde plaats op de startgrid! Dit was een hele opsteker voor het team, na de pechreeks van de voorbije races.
Er werd dan ook met volle verwachting uitgekeken naar de race, en de Marcos werd door het team aan een laatste grondige check-up onderworpen.

Ik nam de start van de race voor mijn rekening, en ging na het groene licht als vijfde de Raidillon omhoog. Echter onmiddellijk na de start werd er een
safety-car procedure gestart wegens de te dichte mist die over het circuit hing. Desondanks werd ik door drie andere deelnemers ingehaald, waardoor ik als achtste achter de safety-car moest aansluiten.
Na een half uur safety-car werd het hele veld terug losgelaten, en ik kon al snel enkele verloren plaatsen goedmaken. Na 1 uur racen bevond ik mij in vijfde positie op 38 seconden achter de leider.
Ik probeerde er met constante rondetijden van rond de 2'43" à 2'44" een strak tempo op na te houden, en na 2 uur racen resulteerde dit in een vierde positie, op 48 seconden achter de leider.

Daarna werd het stuur overgegeven aan Jef. De pitstop verliep supersnel (40 seconden!), en Jef kon het circuit terug op in vierde stelling. Ook hij kreeg al snel te maken met een safety-car procedure.
Jef kon tijdens zijn stint de wedstrijd verder controleren en de vierde positie behouden (3e klasse 1).
Hij naderde zelfs zienderogen op de derde plaats algemeen maar strandde na 4 uur op 41 seconden van de derde en 46 seconden van de 2e positie.

We zijn alleszins zeer tevreden met het behaalde resultaat, en zullen alles in het werk stellen om tijdens de seizoensafsluiter, de Race Promotion Night, een podiumplaats in de wacht te slepen!

Bedankt aan het MSE-team voor dit schitterende raceweekend! Proficiat jongens!

De nieuwe stand in het kampioenschap is te vinden op onze website...

B.V.S.
19-11-2005, 16:46
Het seizoen zit er alweer op...
Het heeft lang geduurd alvorens ik de goesting gevonden heb om er iets over te schrijven :rolleyes: ,
maar hier volgt een verslagje van de laatste race:

Na enkele drukke weken voor het MSE-team werd de laatste race van het Zolder Touring Cup
seizoen 2005 aangevat.
Er werd met volle verwachting uitgekeken naar deze race. De Marcos Mantis werd voorzien van een
nieuwe Cosworth-krachtbron, een nieuw computermanagement en volledig nieuwe electronica.
Als derde piloot voor deze 10-uurs race tekende Peter Van Delm present naast Jef en Bart Van Samang.

Voor de race werden nog enkele donderdagtrainingen gereden om de Marcos te roderen en de
laatste afstellingen te doen. Alles verliep perfect.

De qualificatie voor de race werd verreden op een nat circuit. Jef vertrok als eerste maar kwam na
enkele ronden al terug binnen. Er werd een geluidsovertreding vastgesteld van 97 dB
(maximum toegelaten = 95 dB).
Vermits een tweede opmerking voor teveel dB's de definitieve uitsluiting tot de race als gevolg kan
hebben, werd er wijselijk besloten om Peter en Bart de verplichte rondjes te laten rijden in plaats van
nog aan te vallen voor een goede startpositie. Uiteindelijk startte de Marcos vanop een 10e startpositie.

De start van de race werd genomen door Jef. Omdat het circuit er nog vrij nat bijlag, werd besloten
om op regenbanden te starten. De start van de race verliep vlot, en na enige tijd begon het circuit
stilaan op te drogen. De meeste concurrenten besloten om te wisselen voor slicks, maar het MSE-team
besliste om Jef te laten verderrijden op regenbanden. Tactisch geen slechte keuze zo bleek achteraf.
Ondanks de snel slijtende regenbanden, kon Jef in moeilijke omstandigheden de Marcos binnen de
top 10 houden.

Na 2 uur racen gaf Jef het stuur over aan Peter. Er werden slicks gemonteerd en Peter kon het circuit
terug op in 20e stelling. Al snel kwam Peter in zijn ritme en reed hij een vlot tempo.
Na 1,5 uur kon hij opklimmen naar de 5e positie algemeen!
Dit mooie liedje duurde echter niet lang, want plotseling moest Peter de Marcos aan de kant parkeren.
Er was een tandwiel afgebroken (door steenslag of metaalmoeheid), waardoor een sensor geraakt was
en verderrijden onmogelijk werd. De definitieve opgave was een feit.

Een onverdiend resultaat voor het team, dat hard gewerkt heeft om de Marcos in goede conditie aan
de start van deze seizoensafsluiter te krijgen.

But we'll be back in 2006... :)