PDA

View Full Version : Vernissage "Faszinatie Automobielsport"


Rrubinio
14-11-2001, 22:51
Beste paddockers, :D

De Automobiel-Federatie van de Duitstalige Gemeenschap (A.V.D.G.) en de BRF nodigen ons uit op de vernissage van de tentoonstelling “Faszinatie Automobielsport” in de BRF, Kehrweg 11 te Eupen op vrijdag 23 november 2001 om 19u30.


Te zien zijn de werken van
Jean-Pierre Decuypère en Karl Meessen.


De Minister-President van de Duitstalige Gemeenschap, de Heer Karl-Heinz Lambertz, zal de tentoonstelling officieel openen.


Zij die willen aanwezig zijn op deze openingsreceptie moeten wel PADDOCK MEMBER zijn en zovlug mogelijk reageren, vermits de deadline van inschrijving reeds voorzien is op 15 november 2001 om 24 uur.
Gewoon een POST REPLY met uw naam en telling, zovan (Jan 1) - (Peter 2) enz...... alé je kent dat wel. ;)


Bijeenkomst: Vrijdag 23 november om 19uur aan het SHELL benzinestation op de E40 (Liege-Aachen) in Herve (Battice). Zo kort mogelijk aan de ingang van de brug over de autosnelweg.

Info: http://avdg.be
Automobilverband der Deutschsprachigen Gemeinschaft.

Mark
15-11-2001, 00:00
count me in..........m.a.w. nr. 2! neem aan dat jij 1 bent............

Werner333
15-11-2001, 20:29
Sorry, deze moet ik aan mij laten voorbijgaan.
Untill next time.

Sennake
15-11-2001, 20:31
Ik ben vrijdag a.s. op stap (met Werner), zaterdag op stap (met de Paddock) en volgende zaterdag ook op stap (met de Paddock en Sport24). De enige vrije avond van 2 weekends op rij zal ik aan mijn vrouwke moeten spenderen vrees ik. Anders is 't oorlog, en ik bedoel NIET in Afghanistan zelle :D
Sorry, maar ik moet de kerk een klein beetje in het midden houden eh...

Mark
18-11-2001, 20:48
Heb net de route bekeken naar Eupen, voor mij is het makkelijkste en snelste via Aken-Duitsland.

Kunnen we niet bij die studio afspreken? Zo ja, hoe laat? en kunnen we mobiele nummers uitwisselen in geval van eventuele panne of vertraging?

Het is voor mij 40 minuten rijden schat ik, maar het is net rond de spits dat ik op de randweg zit van aken................

Rrubinio
19-11-2001, 21:46
Kunnen we niet bij die studio afspreken? Zo ja, hoe laat? en kunnen we mobiele nummers uitwisselen in geval van eventuele panne of vertraging?

Ok, alles komt via e-mail......................................

Mark
23-11-2001, 22:22
Ben er geweest, foto's waren mooi.......maar niet allah "Darren Heath"

Schilderrijen vond ik niet zo geweldig.....iets te veel vrij invulling......

Dus sluiten maar en verplaatsen naar "voorbije........."