PDA

View Full Version : Goedkeuring

Driesco
11-03-2005, 17:09
Heren Administrators,

Mag ik beleefd vragen wie de zaken van Te koop goedkeurd en hoelang we mogen incalculeren voor zoiets online gaat. Dit alleen maar om zeke te zijn dat alles goed is aangekomen. Gisteren 2 zaken doorgestuurd en geen enkele van de 2 online.
Komt de raad van bestuur maar 1 keer samen in de maand of zo :) :D

Mark
11-03-2005, 17:33
Ter info,

Het is nog steeds een gratis dienst die wij verlenen. Maar we kunnen voor de advertenties van vzw BRI ook een sms-dienst opzetten. Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)

Het is nog steeds een bende vrijwilligers die het forum beheren, geen betaalde krachten.

Driesco
11-03-2005, 17:36
Ju, Ju paardje, mijn vraag was nochtans zoals altijd vriendelijk geformuleerd, EN, eindelijk heeft het eens iets te maken met ECHTE autosport.
Als je ziet dat iets te maken heeft met autosport kun je dat toch gewoon online zetten, of is er meer werk aan Mark, ik weet immers niet hoe jullie systeem werkt.
Persoonlijk zou ik mij voor 1 euro per sms niet laten kennen, kijk maar op autosport.be, daar betalen we ook. BRI wil al enkele maanden jullie sponsoren maar blijkbaar lukt of mag dat niet. Die 500 euro steken hier al enkele weken opzij maar om één of andere reden krijg ik niet te weten wat een sponsor dan wel juist mag en vooral niet mag.

Mark
11-03-2005, 18:40
Met deze threads is niets mis, ze staan er indmiddels al ;)

Hoe wij werken in "Te koop / Te Huur / Gezocht" ? Vrij simpel, berichten worden dan verzameld. Eens op de zoveel tijd komt daar een moderator of admin voorbij en keurt de berichten en threads goed........of af.

Controle is minimaal 1 keer per dag (meestal in de avonduren). Je hebt waarschijnlijk net de pech gehad dat je na zo'n controle hebt gepost ;)

Driesco
11-03-2005, 18:50
Ok bedankt, nu weet ik ook hoe deze zaken werken.