PDA

View Full Version : GTR-setups voor spa gezocht


MrFiesta
12-03-2005, 04:00
hallo mensen ,
ik speel al sinds paar dagen GTR en ben me volledig op spa aan het concentreren :)
ik heb reeds een 1.18.259 setup voor de lamborgini , maar ben nu hopeloos op zoek naar een fatsoenlijke setup voor de gt3 .
zelf lukt het me gewoonweg niet ...iemand een idee welke ophanging-setup ik best gebruik op spa?

R@ce@holiC
12-03-2005, 10:45
Originally posted by MrFiesta
hallo mensen ,
ik speel al sinds paar dagen GTR en ben me volledig op spa aan het concentreren :)
ik heb reeds een 1.18.259 setup voor de lamborgini , maar ben nu hopeloos op zoek naar een fatsoenlijke setup voor de gt3 .
zelf lukt het me gewoonweg niet ...iemand een idee welke ophanging-setup ik best gebruik op spa? De basis setups die in het spel zijn zijn toch al vrij goed , ale ze liggen mij vrij goed toch. Ik weet niet of je de RS of de cup porsche bedoeld? Maar met de standaard setup lukt mij toch een 2 21 in een RS.

MrFiesta
13-03-2005, 01:53
de meeste setups halen hun top of zelfs 6de niet ..het mag een beetje harder doortrekken ook , mja kheb er al een aantal , onderandere voor de lister ..zalig bakske
ik bedoelde de gt3 rs , nuja ik heb ondertss al een fijne setup gemaakt ..
kvermoed dat het een beetje lag aan mijn rijstijl :o
met de lambo ondertss rondjes van 2.16 aan het draaien op spa ..

Brecht
13-03-2005, 11:23
Rij je op Semi Pro of Simulation ?

Greetzz.. Corvetteboy

Jochie
13-03-2005, 13:37
Originally posted by MrFiesta
de meeste setups halen hun top of zelfs 6de niet ..het mag een beetje harder doortrekken ook
ik bedoelde de gt3 rs , nuja ik heb ondertss al een fijne setup gemaakt ..
kvermoed dat het een beetje lag aan mijn rijstijl :o
met de lambo ondertss rondjes van 2.16 aan het draaien op spa ..

Ja, een van de eerste dingen die ik ALTIJD doe is de versnellingen een pak korter maken.

Ge zijt niet altijd het best geholpen zijn met de setups van iemand anders omdat die voor een andere rijstijl geschikt zijn.
Beter is u setup aan iemand doormailen en zeggen wat u problemen zijn, dan iemand laten veranderen en zeggen waarom hij wat gedaan heeft.

Als ge met een wagen in het begin niet goed overweg kunt moet ge ook niet aarzelen om de settings volledig om te gooien, eerder dan zacht aanpassen en blijven worstelen.
Ge zou verschieten hoe slecht de basis setups soms zijn voor U rijstijl.
De Saleen op Oscherschleben was daar voor mij een goed voorbeeld van.

Ik ben op Spa het meest bedrijvig met de C5R en nu Saleen.

Greetz,

Jochen

R@ce@holiC
14-03-2005, 00:16
Wat spelen jullie? sim of semi pro? nders moeten we eens afspreken om op een avond te rijden...

Post eens wat tijden ook he :)

MrFiesta
14-03-2005, 00:23
ik speel altijd simulatie :)
kzal eens een lijstje maken een van de komende met mijn beste tijden tot nu toe ;)
ik zit vrij dikwijls online op brno of spa te racen ..nickname : looneycooney

R@ce@holiC
14-03-2005, 00:58
Same here , ook altijd simulatie !

Ik wissel af kwa circuits.