View Full Version : DTM test 29 maart t/m 1 april
DTM is back in Belgium dit jaar. Het begint allemaal met de testdagen in Spa-Francorchamps vanaf 29 maart. Ik ben van plan om te gaan kijken. Het maakt me niet echt uit wanneer juist. Indien er nog paddockers gaan kunnen we misschien een dag afspreken. Het wordt wel de moeite denk ik. Ik vrees er wel voor dat je in de F1-paddock binnenmag.
Kandidaten?
Originally posted by Scapa
Kandidaten?
Yeps, verlof voor de 29ste is geregeld ;)
'k denk da't ook wel een dagje kan regelen. Alleen nog even zien wanneer juist.
Ik ga ook wel is een dagje komen zien.
denk dat ik ook wel is ga zien nog ff kijken welke dag ;)
The Interceptor
16-03-2005, 15:17
Ik kom normaal ook de 29e al zeker af. En waarschijnlijk den donderdag of vrijdag ook nog wel eens.
Alleen thuis, kan toch moeilijk hele tijd zitten leren :p :D
ga normaal gezien woensdag,kan ik donderdag nog eens langs zolder :p als dragonfly verlof kan versieren zal deze ook wel meekomen ,tot woensdag
ik denk dat ik de laatste dag ga .. mijn pa heeft dan vrij .. ma weet er iemand of er dan nog veel gerede wordt ??? de laatste test dag op mugello rede bv de audi's alleen in de voormiddag..
(nie dat ik er nie mee inzit ams ik die 'oude' a4's nie zie rijden ofzo hé :p )
psssssssst, je hebt het niet van mij ;)
Op dinsdag 29 maart schijnen de welbekende taxi-ritjes verreden te worden. Het echte werk zou dus pas vanaf 30 maart te zijn te zijn. Ga mijn verlof dus maar verzetten..................
O ja, officieel geen toegang voor publiek. Stevige schoenen aan en de bossen in :D
The Interceptor
22-03-2005, 00:21
hmm, geen publiek op zo'n gezamelijke testdagen? ik verwacht nu wel niet dat ge over den draad moet kruipen als ge wilt komen zien eigenlijk...
dinsdag de taxiritjes? dan mss maar wachten tot woensdag ja :)
30 maart gaan de meesten blijkbaar.
yannick88
22-03-2005, 15:16
Originally posted by Eygmar
ga normaal gezien woensdag,kan ik donderdag nog eens langs zolder :p als dragonfly verlof kan versieren zal deze ook wel meekomen ,tot woensdag
Volgende week geen training op donderdag omwille van aanleg crosscircuit voor het daaropvolgende weekend
Met sportieve groeten
Originally posted by yannick88
Volgende week geen training op donderdag omwille van aanleg crosscircuit voor het daaropvolgende weekend
Met sportieve groeten
Da's goed om weten. Wilde eigenlijk donderdag gaan, maar dan wordt het waarschijnlijk iedereen op woensdag. :D Kunnen we er een DePaddock trip van maken. :D
Ik ga in ieder geval proberen de 30ste te komen. Jammer dat de MG's er zo goed als zeker nog niet bij zullen zijn...
zit woensdag ochtend krap in mijn agenda, dus als ik kom, zal het pas vanaf de middag zijn. :(
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.