PDA

View Full Version : Donderdag 15 november, vrije-trainings-dag


Rrubinio
16-11-2001, 00:30
Donderdag 15 november, vrije-trainings-dag
Uw vliegende observator
Om te beginnen een klein overzicht van wat er op de BELGIAN RACING & TUNINGSHOW reeds te zien was. Op de stand van MCZ Events betrapte we Pascal met het kontroleren van de tapinstallatie en het tellen van het aantal bakken DUVEL!!!, ;) toch even later zagen wij hem ook aan het werk ?? :D . Btw, de stand van MCZ-Events kun je gemakkelijk vinden, deze staat ergens tussen die van GLPK en Dubois Racing. RTM en AD Sport waren eigenlijk de twee enige die hun stand klaar hadden. Bij AD kun je dit weekend de wagen van Kris en Koen Wouters zien in nieuw outfit voor 2002. Dan maar even langs in Zolder, daar had KRT Racing 2 x één uur exclusief afgehuurd, helaas gingen deze letterlijk en figuurlijk in de mist op. Jammer dat mijn vervangwagen om 15u30 terug naar de garage moest, want zo ben ik een mooi initiatief misgelopen. Bas Leinders met zijn F3000 en op slicks en Kurt Mollekens met deze van Joel Camathias op regenbanden spelevaren op het Zolders circuit !!!. Leinders was reeds in de boxen Mollekens plagend aan het filmen omdat je Kurt bijna niet zag zitten in zo een F3000, het zal ook wel zo een 18 maanden geleden zijn dat hij nog eens achter achter het stuur van een F3000 zat. Helaas ik heb het gemist.
With a little help from my friend (:) :) werner333 :) :) ) post ik zovlug mogelijk enkele sfeer foto’s.