PDA

View Full Version : DePaddock Modelbouwmeeting - 01-apr-2005


Guido
23-03-2005, 00:36
Zit ik even te kijken naar de kalender en er is weer een modelbouwbijeenkomst gepland op vrijdag 01 april as. in Wheels. Niet dat ik erg aktief ben op modelbouwgebied de laatste tijd, maar de vorige meeting hebben we al geanulleerd wegens ziekte, dus hoogste tijd om weer eens samen te komen voor de zomer.

Normaal trachten we demo's te doen - vorige keer stond spuiten op de agenda - maar aangezien Sennake er niet bij kan zijn (en hij de spuitcabine ging leveren) zal dat topic naar het najaar verplaatst worden. Zelf zit een beetje verlegen voor onderwerpen omdat ik momenteel niet echt aan iets bezig ben.

Maar... laat het ontbreken van een geplande demo geen bezwaar zijn om langs te komen. Er zijn de laatste tijd heel wat modellen afgeraakt, dus die moet je zeker meebrengen natuurlijk. Dan kunnen we die bespreken. Ik zal wel mijn modelbouwgerief meebrengen om indien nodig, hier en daar toch wat te tonen, moesten er in de loop van de avond vragen e.d. komen. ;)

Als jullie toch graag een bepaald iets besproken zouden willen zien, post het dan maar, dan zie ik wel of ik iets kan voorbereiden. ;)

Ga het wel niet te laat maken want de dag erna is het heel vroeg op om naar de TAC rally te gaan zien in Tielt. :D

Kunnen jullie even deelname bevestigen?

Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat?

Thema café Wheels
Vrijdag 01-apr-2005 dus
Starten doen we om 20.00

Nismo
23-03-2005, 12:08
Ik zal er weer niet geraken wegens middagpost ,dejuu toch en mijne verlof is al op.Vorige keer was ik er wel en ging het niet door.Ik ga toch proberen langs te komen al kan ik het niet beloven.
Altijd hetzelfde als er in de buurt eens iets te doen is ivm modelbouw. Amuseer jullie.

HHugo
23-03-2005, 21:07
Originally posted by Huudo

Kunnen jullie even deelname bevestigen?


Bij deze is die bevestigd. :)

Werner333
23-03-2005, 22:43
Ik zal er zijn.
Topics: Misschien iets over photo etching parts naar aanleiding van de vraag in het modelbouwforum.

Guido
23-03-2005, 23:14
Originally posted by Werner333
Ik zal er zijn.
Topics: Misschien iets over photo etching parts naar aanleiding van de vraag in het modelbouwforum.

Zoals gezegd, zal ik mijn spullen meebrengen. Kan wel niet echt iets op een echt mode tonenl, aangezien ik momenteel niets in dat stadium klaar heb. ;) Maar kan wel wat op de traditionele "scrap-parts" doen.

Bezemwagen
24-03-2005, 19:05
Ik kom ook eens kijken

A.J.
27-03-2005, 03:32
zal er waarschijnlijk ook zijn :D

HHugo
28-03-2005, 21:06
Originally posted by Werner333
Ik zal er zijn.
Topics: Misschien iets over photo etching parts naar aanleiding van de vraag in het modelbouwforum.

Ik ben ondertussen begonnen met mijn eigen 'DIY' foto-etsen. Hieronder staat de foto van mijn eerste experiment, die ik vandaag gemaakt heb. Ik zal deze week nog proberen om een betere versie te bekomen, want deze is onderbelicht. Vrijdag breng ik alles mee, en ook de etstank en alle toebehoren...

http://www.hhugo.com/Images/Honda Ra272/etstest.jpg

Guido
28-03-2005, 23:42
Originally posted by HHugo
Ik ben ondertussen begonnen met mijn eigen 'DIY' foto-etsen. Hieronder staat de foto van mijn eerste experiment, die ik vandaag gemaakt heb. Ik zal deze week nog proberen om een betere versie te bekomen, want deze is onderbelicht. Vrijdag breng ik alles mee, en ook de etstank en alle toebehoren...


Ah maar dat is goed. Heb zelf zo'n installatie niet meer - vroeger wel gehad om printen ten etsen op school :D - en zou dat graag eens willen zien hoe dat marcheert. ;)

Jimbo
29-03-2005, 10:40
Ik spring ook nog eens ne keer binnen. Help wel om mee op mijn horloge te kijken want ik zou iets voor 23u00 zeker moeten vertrekken. Die vrouwmensen ook altijd... ;)

Jimbo.

Dominique
30-03-2005, 08:24
ik zal er ook zijn.

Guido
30-03-2005, 08:50
Houd er allemaal rekening mee dat er komend weekend motorcross is op CZ. Dus waarschijnlijk dat we niet met de auto tot aan Wheels kunnen geraken en een stukje zullen moeten gaan lopen.

Als je modellen meebrengt hou hier dan rekening mee!

Als bestuur hebben we ons nog heel even (for a split second :D) de bedenking gemaakt om niet te laten doorgaan, maar we zitten al te lang zonder modelbouw activiteit en als je naar een modelbouwbeurs gaat, is het altijd een flink eind lopen met de modellen in de hand, dus we zijn wel wat gewoon. ;)

Maar zoals gezegd, hou er rekening mee dat streng kijken bij het binnenrijden misschien niet voldoende zal zijn en dat de kans bestaat dat ze je gewoon terugsturen. ;)

A.J.
30-03-2005, 12:35
iedereen geraakt met de wagen tot aan de wheels

Guido
30-03-2005, 13:24
Originally posted by A.J.
iedereen geraakt met de wagen tot aan de wheels

Goed nieuws! ;) Dus geen controles aan de ingang?

A.J.
30-03-2005, 14:51
wel controle maar wheelsklanten mogen binnen

Guido
30-03-2005, 21:29
Originally posted by A.J.
wel controle maar wheelsklanten mogen binnen

:applaus:

A.J.
30-03-2005, 23:09
trouwens met die miniatuurwagens kan je gemakkelijk onder de slagboom door :D

Dominique
30-03-2005, 23:40
Originally posted by A.J.
trouwens met die miniatuurwagens kan je gemakkelijk onder de slagboom door :D

ja, ik zelfs op 3 wielen ... :D

Dominique
03-04-2005, 11:37
Voor degene die na de laatste Paddockmeeting nog geďnteresseerd zijn in "hold and fold" equipement: kijk eens op deze site (http://www.thesmallshop.com/)

Nismo
04-04-2005, 23:06
Zijn er al nieuwe data afgesproken voor de volgende modelbouwmeeting(s) ten huize Wheels???

HHugo
05-04-2005, 21:23
De aanwezigen van afgelopen vrijdag hebben mijn eerste mislukte ets-proefstukken gezien. Ondertussen staan de experimenten al wat verder, en heb ik mijn eerste geslaagde ets :cool: :

http://www.hhugo.com/Images/Honda Ra272/etstest2.jpg

http://www.hhugo.com/Images/Honda Ra272/etstest3.jpg

Nu kan het serieuze werk beginnen om een etsset voor de Honda Ra272 te maken...

Dominique
05-04-2005, 22:21
:applaus: :gas: :applaus:

Guido
05-04-2005, 22:55
:applaus: de perfectie is de wereld gelukkig nog niet uit!! :applaus:

:worship:

Guido
05-04-2005, 22:56
Zijn er al nieuwe data afgesproken voor de volgende modelbouwmeeting(s) ten huize Wheels???

Ja, die vind je hier. (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=10376)

Werner333
05-04-2005, 22:57
Knap knap knap. ik zal mijn wenslijstje op schaal 1/87 doorsturen. :D :D :D