View Full Version : Belcarfilmpjes op pitstop.tv
MichelRacing
29-03-2005, 13:17
Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival... Ik kan jammergenoeg de filmpjes niet zien :frusty: :mad: En ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat niet kan... Zou mooi zijn als iemand die ze wel kan bekijken ze via zijn eigen site wel afspeelt, zo bereik je een nog breder publiek in het buitenland en de Belgen die geen Skynet hebben... Het is maar een voorstel, maar het zou wel handig zijn weet ik zkr :D
Skynet wil alleenrecht op die filmpjes hebben, dus dat is alleen voor Skynet klanten ;)
Originally posted by MichelRacing
Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival... Ik kan jammergenoeg de filmpjes niet zien :frusty: :mad: En ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat niet kan... Zou mooi zijn als iemand die ze wel kan bekijken ze via zijn eigen site wel afspeelt, zo bereik je een nog breder publiek in het buitenland en de Belgen die geen Skynet hebben... Het is maar een voorstel, maar het zou wel handig zijn weet ik zkr :D
Zegt het woord Copyright je iets.....??
Indien het technisch al mogelijk zou zijn om de filmpjes van Pitsstop te copieren zou het zeker niet aan te raden zijn.
Ik wil de boete en processen niet betalen die Peter Baert je zal aansmeren (en gelijk heeft hij).
Hoe jammer het ook is voor niet-skynet gebruikers, je zal het zonder video-beelden moeten doen.;ik ook trouwens. (gelukkig hebben ze op het werk skynet (zoals ze op de reclame zeggen....laat uw baas betalen voor uw luxe)
Hi,
Een alternatief zijn de filmpjes van HIBN. tv.
Deze zijn voor iedereen wel te bekijken...alleen je mist het commentaar van Peter.
Yvonne
Originally posted by Yvonne
Hi,
Een alternatief zijn de filmpjes van HIBN. tv.
Deze zijn voor iedereen wel te bekijken...alleen je mist het commentaar van Peter.
Yvonne
Ik vind die van HIBN meer dan de moeite waard.
Originally posted by MichelRacing
Kan iemand op zijn eigen server de filmpjes van www.pitstop.tv erop zetten van de Belcar van het NewRaceFestival...
Van dergelijke onderwerpen zijn we op De Paddock niet gediend! Gelieve de eenvoudige huisegels van het forum door te lezen.
http://www.depaddock.eu/FAQ/beleid.htm => Copyright
Slotje op deze thread
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.