PDA

View Full Version : beelden van de touring cup op Hibn.tv


Selespeed
29-03-2005, 14:26
Ik zat vandaag wat te surfen over het net en ik besloot even naar een van de sponsors te surfen www.hibn.tv

En ik viel bijna van mijn stoel. Prachtige beelden van de touring cup kan je daar zien.
Waarom heeft niemand hier eerder over verteld?

RaptuningGirl
30-03-2005, 16:02
Ik heb wel horen vallen dat ze ook meer aandacht aan de touringcup zouden geven.

Kvind het tof dat ze ook de tc in de schijnwerper zetten, misschien komt er dan nog meer volk kijken!

Bugalfa
04-04-2005, 21:51
Vorig jaar al hebben ze meer dan eens gefilmd . Ik sprong bijna in de camera bij onze wissel(wist ik veel dat die daar stond) ...en ze hebben me zowaar geinterviewd ... mijnen dag was goed !

Pat
04-04-2005, 22:46
Bugalfa, gij kunt da nogal uitleggen menneke !

Of zoals ze bij ons zeggen "uw lip krolde nogal" :applaus: :applaus: :applaus:

Bugalfa
05-04-2005, 21:01
Mijn kaken waren nochtans nog bijeengedrukt van m'n helm juist afgezet te hebben... gelukkig heb ik wel 'n "klakske" opgezet want m'n kruin was precies ne wegwijzer in Roma (aangezien alle wegen naar Rome leiden wijzen de wegwijzers daar naar alle kanten...) . Maar inderdaad dat juffrouwke met de micro was precies aangenaam verrast dat ik niet met m'n mond vol tanden stond...

RaptuningGirl
05-04-2005, 21:12
Mijn kaken waren nochtans nog bijeengedrukt van m'n helm juist afgezet te hebben... gelukkig heb ik wel 'n "klakske" opgezet want m'n kruin was precies ne wegwijzer in Roma (aangezien alle wegen naar Rome leiden wijzen de wegwijzers daar naar alle kanten...) . Maar inderdaad dat juffrouwke met de micro was precies aangenaam verrast dat ik niet met m'n mond vol tanden stond...
Kheb et gezien ja :D
Beetje pijn aan de armen?

ICEMAN
06-04-2005, 13:41
Die juffrouw mag wel eens beginne wat meer te weten te komen over autosport. En vertellen met wie ze staat te praten bv, want ik kan begrijpen dat niet iedereen de (alle) tc-piloten kent.

RaptuningGirl
06-04-2005, 21:27
Kheb het ook gezien, kwist nog ni eens wie dat die eerste was die ze stond te intervieuwen :$

Bugalfa
06-04-2005, 21:28
Yep, m'n armpjes hebben moeten werken(servo weg, Luc Vd C kent het gevoel ook...) .
Die juffrouw was idd. geen vlaamse maar ze deed "choet hare bezzt" en ze was een beetje van slag toen ik op de vraag of ze me mocht interviewen zei : "Da's zeker poppemieke" ...

ICEMAN
06-04-2005, 21:48
Yep, m'n armpjes hebben moeten werken(servo weg, Luc Vd C kent het gevoel ook...) .
Die juffrouw was idd. geen vlaamse maar ze deed "choet hare bezzt" en ze was een beetje van slag toen ik op de vraag of ze me mocht interviewen zei : "Da's zeker poppemieke" ... Was het een schoon? :p

Bugalfa
06-04-2005, 22:40
Ze had (zeker na mijn antwoord) een schoon blos op haar wangskes... en ze kon er mee door maar die 2 Daikin Girls mogen er gerust naast (en voor ook) staan .

ICEMAN
06-04-2005, 22:45
Zijn ze beter dan? :D

RaptuningGirl
07-04-2005, 14:23
De daikin meisjes mogen der zijn zenne, ze kunnen hun manneke staan in de belcar ;)

Dimi
13-05-2005, 11:05
als ik nu op die site kom krijg ik dit:
HaCKeD by LuCiFeR


ALLAH TÜRK'Ü KoRuSuN



HeRŞeY TüRK iÇiN TüRK'e TüRK TaRaFıNDaN!


Bu SiTeYe aZiZ ŞeHiTLeRiMiZ TaRaFıNDaN eL KoYuLMuŞTuR.MeHMeTÇiK CePHeDe BiZ SaNaL aLeMDe NöBeTTeYiZ !

Selespeed
13-05-2005, 12:06
Inderdaad hetzelfde hier.

Vind het triest :(
Ga mij niet laten verleiden tot het maken van andere uitspraken (gebaseerd op de tekst) ;)

ICEMAN
13-05-2005, 12:21
Dan moet je het franse gedeelte nemen. ;) Dat werkt wel. ;)

Compact
13-05-2005, 16:40
Engels is gehacked, Frans niet

Pat
13-05-2005, 18:58
Engels is gehacked, Frans niet

Ook even geprobeerd ... Engels schijnt gewoon te werken ...

Dimi
13-05-2005, 20:50
daarstraks op die pc van school werkte het nie (wat kan de les engels tegenwoordig toch interresant zijn :D ) maar ik heb het nu thuis nog eens opnieuw geprobeerd, en hier lukt het wel :confused: