PDA

View Full Version : De Paddock.net in de Mini Challenge - 01 aprilvis!!


De Paddock
01-04-2005, 03:11
De Paddock.net in de Mini Challenge.

Hoe een dubbeltje rollen kan. Door hard werken en een speling van het lot zal De Paddock.net dit seizoen nog de start nemen in de Mini Challenge. Vaste piloten van dienst zullen zijn: Pascal Put en Werner Pessendorffer. Echter voor één race staat één van hen zijn zitje af aan een gastrijder. Die gastrijder zal gezocht worden onder de leden van het internetforum www.depaddock.eu. Via een wedstrijd op De Paddock.net kan elke geregistreerde bezoeker dit gastzitje winnen.

Pascal Put:”De Paddock.net heeft altijd al zijn best gedaan om iedereen nauwer te betrekken bij de autosport. Met deze wedstrijd geven we nu dus iemand de kans om zelf achter het stuur te kruipen van een echte racewagen. Een klein venijn zoals de Mini is een ideale manier om het rijden op het circuit onder de knie te krijgen.”

Werner Pessendorffer:”Elke bezoeker van de site kan een mailtje sturen naar mini.wedstrijd@depaddock.eu en neemt zo automatisch deel aan de wedstrijd. In je titel vermeld je dan "Ik wil als piloot in de Mini". Bij ons geen karting challenges waarbij de snelsten doorgaan. Iedereen maakt in deze opzet even veel kans op het felbegeerde zitje in De Paddock.net Mini Cooper Works”

Voorwaarden zijn wel 18 jaar te zijn en over een rijbewijs te beschikken. De winnaars van de loting gaan dan tijdens een Eranracing dag ge-evalueerd worden. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de 12 uur van Spa.

Andy Jaenen: We proberen al jaren met ERAN RACING om autosport voor iedereen mogelijk te maken. Dus een initiatief als dit kunnen we niet anders dan ondersteunen. De evaluatie zal plaatsvinden op één van onze welbekende ERAN-dagen. Ook zullen we ervoor instaan dat de uiteindelijke winnaar goed klaargestoomd wordt voor zijn eerste race.

Maar naast een extra piloot heeft het Paddock-team ook nog enkele team-medewerkers nodig die van aanpakken weten. Dus als je ambitie iets lager ligt dan zelf piloteren, maar je wil er wel graag bijzijn, neem je contact op op hetzelfde e-mail adres : mini.wedstrijd@depaddock.eu en je vermeldt "Ik wil als teamlid in de Mini" in de titel.

Guido Haesevoets:”We kregen van een multinational een aanbod dat niet te weerstaan was. Echt een all-in formule. Al wat wij moeten doen is de piloten leveren en de nodige ondersteuning leveren op het gebied opleiding en begeleiding. Tijdens de eerste races zal de wagen in een volledig Paddock-jasje rijden omdat onze sponsor zich voorlopig nog niet wil blootgeven. Mocht het concept aanslaan bij onze partner dan zal naar verloop de tijd de naam van onze partner op de wagen verschijnen."

Met het ontwerp van het kleurenschema voor de eerste races heeft de huis-ontwerper van De Paddock carte blanche gekregen van onze partner. Onderstaand treft u een Photoshop impressie aan van De Paddock Mini.

http://www.werner333.com/paddockfoto/mini.jpg

Guy Golsteyn:”Er zitten al heel wat uurtjes photoshop werk in het designen van de auto, maar het eindresultaat mag gezien worden. We hopen met dit ontwerp voldoende publiciteit te genereren voor ons forum. Na verloop van tijd zullen we de naam van onze partner integreren in het huidige design waarbij de nadruk komt te liggen op onze partner.”

Dus wil jij die derde piloot op de De Paddock.net Mini worden , stuur dan als de bliksem een mail met als onderwerp:”Ik wil als piloot in de Mini” naar mini.wedstrijd@depaddock.eu.

En wil jij als team-medewerker meedoen aan dit project van de De Paddock.net Mini, stuur dan als de bliksem een mail met als onderwerp:”Ik wil als teamlid in de Mini” naar mini.wedstrijd@depaddock.eu.

Guido
04-04-2005, 01:48
Na een druk weekend, zo vlak na 1 April, hoogste tijd om onze Mini-plannen even te duiden. Natuurlijk broeden we met het bestuur op plannen om eens een Paddocker aan de start te krijgen en natuurlijk zal dat dan vooral via het forum gecommuniceerd worden natuurlijk zullen we dat op onze eigen manier dan doen, maar....

niet op 01 april!! :D :D

Er zijn er flink wat ingetrapt in onze 01 aprilvis en er is zelfs een thread opgestart om te zien of we niets zouden lossen. Mooi niet dus ;). Dat er op zaterdag en zondag nog geen reactie kwam, is te wijten aan de diverse activiteiten te velde waar de bekokstovers van deze 01 april grap mee bezig waren en/of aan deelnamen/ ;)

Sorry mannen, maar de volgende keer zal het echt waar zijn en niet op 01 april :D

Jan
04-04-2005, 09:13
Toegegeven, na een eerste lezing op 1 april was ik er ook mee weg. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik "het nieuws" niet eerst zou laten bezinken vooraleer te reageren. Het heeft wel tot zaterdagavond geduurd vooraleer ik ervan overtuigd was dat het echt om een aprilgrap ging :o Raar dat er zo weinig reakties te lezen waren. Een pluim voor de bedenkers alleszins.

jan

Scapa
04-04-2005, 10:17
Ik had hem vrij snel door. Zeker toen ik het stukje van Guy begon te lezen: "uren" photoshop :D Dat klopt hier niet :) Zeer goed gevonden in ieder geval!

Guido
04-04-2005, 11:54
Zeker toen ik het stukje van Guy begon te lezen: "uren" photoshop :D Dat klopt hier niet :) Zeer goed gevonden in ieder geval!

Ik denk dat hij er toch wel even mee zoet geweest is. :D

Speesman
04-04-2005, 15:51
Ik was er wel even mee weg. Pas toen ik op de send button van mijn email had geduwd, besefte ik ineens dat het 1 april was. Maar toen was het al te laat :)

Sennake
04-04-2005, 22:14
Ik had hem vrij snel door. Zeker toen ik het stukje van Guy begon te lezen: "uren" photoshop :D Dat klopt hier niet :) Zeer goed gevonden in ieder geval!

Awel Scapa jong, dat is zo ongeveer het ENIGE dat wél waar is in het ganse bericht, geloof het of niet...

A.J.
04-04-2005, 22:28
Hoe? een aprilgrap?
En ik speciaal stickers laten maken om op die mini te plakken :cool:

moore
05-04-2005, 15:19
was nogthans iets orgineels geweest ;)

Scapa
05-04-2005, 17:58
Awel Scapa jong, dat is zo ongeveer het ENIGE dat wél waar is in het ganse bericht, geloof het of niet...

Ik dacht dat uw photoshopskills al zo'n niveau bereikt hadden dat dat op een kwartierke wel geflikt was :P

Hetgeen voor mij een eerste teken aan de wand was was het feit dat het bij "Aankondigingen" werd gepost en niet in het "Clubleden-forum"...

Werner333
05-04-2005, 22:48
Ik had de thread afgeprint en op het werk opgehangen. Daar had ik ook al een 10 tal kandidaten. :D :D :D