PDA

View Full Version : Dexters racing Supra


Selespeed
01-04-2005, 17:06
Weet iemand wat er gebeurd is met de Toyota Supra die vorig jaar enkele keren meereed in de ZTC?
Was toch een mooie verschijning.

(En ook de Toyota Corolla is dit jaar afwezig, leek me nochthans een heel recente race auto)

Supra
03-04-2005, 18:42
De Supra staat waar hij na de 10 uren neergezet is. In een hoekje van de garage.

stefco
03-04-2005, 20:24
Wordt 2005 een sabbatjaar?

MichelRacing
05-04-2005, 17:56
Het draait waarschijnlijk allemaal om geld... Dat is de reden ook dat er veel Belcar-wagens stilstaan... De auto is er wel, maar het geld niet om te racen...

Pat
05-04-2005, 20:09
Het draait waarschijnlijk allemaal om geld... Dat is de reden ook dat er veel Belcar-wagens stilstaan... De auto is er wel, maar het geld niet om te racen...

Jaja, we kennen dat !
Dit had ons eerste jaar in de ZTC moeten worden ... maarrrrr ... :(

Bugalfa
06-04-2005, 21:39
Centjes idd. ; da's de reden waarom er toch wel een paar vaste gegadigden voorlopig aan de kant blijven . In de 2.5 L klasse geen spoor van Carlier BMW . Nog een paar zijn naar Btcs : kan men daar per race inschrijven en toch meedoen in klasse klassement ?(In Ztc doen alleen de vaste inschrijvers mee voor het puntenklassement algemeen en in de klasse) .

Supra
07-04-2005, 13:03
Geld is geen probleem. De motivatie wel...

Selespeed
07-04-2005, 13:17
Geld is geen probleem. De motivatie wel...

Ik heb geen geld, maar wel motivatie :)
Hebben we nu een deal? (Piloot is ok :) )

:gas:

SpèédfreaK
07-04-2005, 13:35
Ik heb geen geld, maar wel motivatie :)
Hebben we nu een deal? (Piloot is ok :) )

:gas:

:) :applaus: :)

ZTCfan
07-04-2005, 19:30
Hoop dat die supra alsnog een keer op het toneel van de ZTC verschijnt.
geef toe het was toch een mooie bolide?

Supra
07-04-2005, 21:22
Als ik mij niet vergis (correct me if i'm wrong) is het de enigste race supra van dat model in belgie. Het is een mooie afwisseling aan de kop van de wedstrijd tussen de porches e. Misschien dat we nog eens komen rijden in de touring cup maar nog niets staat vast.

ZTCfan
07-04-2005, 21:45
Als het de enigste race supra van belgie is, is dat nog maar eens een reden om deze prachtige wagen nog is uit zijn stal te halen.

Selespeed
08-04-2005, 08:22
Als ik mij niet vergis (correct me if i'm wrong) is het de enigste race supra van dat model in belgie. Het is een mooie afwisseling aan de kop van de wedstrijd tussen de porches e. Misschien dat we nog eens komen rijden in de touring cup maar nog niets staat vast.

En zelfs op de baan heb ik er nog maar bitter weinig tegen gekomen. :(

ZTCfan
08-04-2005, 16:01
Weet iemand wat er gebeurd is met de Toyota Supra die vorig jaar enkele keren meereed in de ZTC?
Was toch een mooie verschijning.

(En ook de Toyota Corolla is dit jaar afwezig, leek me nochthans een heel recente race auto)

Wat betreft de toyota corolla, het kan zijn dat deze wagen in de de loop van het seizoen eens een "koerske" meepikt, maar niks is zeker
Afwachten dus........

Supra
08-04-2005, 23:20
En zelfs op de baan heb ik er nog maar bitter weinig tegen gekomen. :(


Dan moet je er nu iets aan doen. Er staat momenteel een zwarte toyota supra bij ons in de garage. slechts 450 pk. getuned bij kemppower. slechts 25000 euro. koopje e :p