PDA

View Full Version : Aanvraag tot schrapping


Mistery
15-04-2005, 11:47
Beste Admins,

Dij deze mijn uitdrukkelijk verzoek om de account 'Mistery' + alle daaraan verbonden persoonlijke gegevens uit jullie bestanden te schrappen. Overeenkomstig de nationale wetgeving op de privacy (ook geldig voor internet), dienen op eenvoudig verzoek van de betrokken persoon alle persoonlijke gegevens uit jullie databases te worden verwijderd.

Groeten,
Dries De Smet

Thomaske
15-04-2005, 17:04
Allé Dries dit kan je niet menen hé.

Mvg

Pat
16-04-2005, 21:07
Zag ik enige weken geleden niet hetzelfde van Driesco ?

Wat is er aan de hand tussen de mensen van BRI en DePaddock ?

Guido
16-04-2005, 21:40
Zag ik enige weken geleden niet hetzelfde van Driesco ?

Wat is er aan de hand tussen de mensen van BRI en DePaddock ?

Het ene heeft niets met het andere te maken. Hier staat het waarom (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?p=132750#post132750).

Pat
16-04-2005, 22:22
... en dat voor een discussie over een chassis en een naam ...

Scapa
16-04-2005, 23:14
Inderdaad...

Ik denk er het mijne van, jij ook Pat. Ik respecteer natuurlijk de beslissing maar ik vind dat DePaddock zelf hier niets te verwijten valt...

Snellen Eddy
17-04-2005, 08:30
Het ene heeft niets met het andere te maken. Hier staat het waarom (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?p=132750#post132750).

Dit is wat er met Mistery gebeurde, maar wat met BRI?

Scapa
17-04-2005, 09:51
Dat heeft op zich niets met het forum te maken maar met de vzw en dat is dus alleen bestemd voor diegenen die het aanbelangt.

Guido
17-04-2005, 16:01
Dit is wat er met Mistery gebeurde, maar wat met BRI?

Iedereen is vrij om te gaan en te staan waar ie wil. Als mensen zich ergens niet meer thuisvoelen is het hun volste recht om elders te gaan. Verwacht van ons niet dat we de vuile was gaan uithangen, die hoort immers eerst in de machine en kan dan proper gewassen op de draad. Niet andersom. ;)

Baron
20-04-2005, 23:18
... en dat voor een discussie over een chassis en een naam ...

:confused: Inderdaad, en die discussie viel eigenlijk nogal mee. Ik heb hier op De Paddock al discussies gezien van veel lager niveau.
Ik hoop dat Mistery zich bedenkt en nog op zijn beslissing terugkomt, want in het verleden heeft hij hier heel wat zinnige dingen verteld.

Rrubinio
21-04-2005, 18:24
Beste Admins,

Dij deze mijn uitdrukkelijk verzoek om de account 'Mistery' + alle daaraan verbonden persoonlijke gegevens uit jullie bestanden te schrappen. Overeenkomstig de nationale wetgeving op de privacy (ook geldig voor internet), dienen op eenvoudig verzoek van de betrokken persoon alle persoonlijke gegevens uit jullie databases te worden verwijderd.

Groeten,
Dries De Smet

Ik heb in augustus 2004 geë-maild naar verschillende admins met de vraag.
“Met deze vraag ik u met hoogdringendheid om account 'Rrubinio' uit het Paddock bestand te schrappen a.u.b.”
Maar tot heden zijn ze daar precies nog niet in geslaagd. Hopelijk wordt er nu eens werk van gemaakt.

Groeten
Ronald Janssens

airco
21-04-2005, 18:29
Maar tot heden zijn ze daar precies nog niet in geslaagd.

meer nog ... twordt zelfs nog gebruikt pesies http://forum.germinal-beerschot.be/images/smiles/icon_lol.gif

Alain
29-04-2005, 10:32
Beste Admins,

Dij deze mijn uitdrukkelijk verzoek om de account 'Mistery' + alle daaraan verbonden persoonlijke gegevens uit jullie bestanden te schrappen. Overeenkomstig de nationale wetgeving op de privacy (ook geldig voor internet), dienen op eenvoudig verzoek van de betrokken persoon alle persoonlijke gegevens uit jullie databases te worden verwijderd.

Groeten,
Dries De Smet
_____________________________________________

:bye: :bye: :bye:

What a flake!

Snellen Eddy
29-04-2005, 10:55
Blijkbaar nemen ze het niet zo nauw met de regels hier want ook Rubinio en Driesco staan nog in de lijst van Members. :no:

Guido
29-04-2005, 11:37
Blijkbaar nemen ze het niet zo nauw met de regels hier want ook Rubinio en Driesco staan nog in de lijst van Members. :no:

:mad:

We nemen het zeer nauw en hebben één en ander grondig uitgezocht. Zoals door betrokken forumgebruikers gevraagd, werden alle persoonlijke gegevens die rechtstreeks of onrechtstreeks kunnen leiden tot identificatie uit onze membergegevens geschrapt. Verder zou ik er graag op wijzen dat er niet zoiets bestaat als een nationale wetgeving op de privacy . Wat wel bestaat is de "Wet tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van privé-gegevens van 8 december 1992". Overeenkomstig deze wet hebben we naar ons inzicht alles gedaan wat dient gedaan te worden.

Dat er in sommige van hun berichten hun naam nog onder staat, is voor hun eigen rekening.

Nog iets ivm als je denkt dat we er licht overgaan. Ik heb er persoonlijk 3 avonden aan gespendeerd om uitzoekwerk te verrichten én we hebben er een meeting aan gewijd. Als dat hetgene is waar we ons mee moeten gaan bezighouden hier - en ik spreek in naam van het bestuur - dan zal het niet lang meer duren met DePaddock. We doen als forum VEEL MEER dan andere gelijkaardige fora. Ga maar eens kijken op bijv. ten-tenths.com om te zien wat voor voordelen je daar kan krijgen. En als dat het gezeik is dat we krijgen als dankuwel - zeker van Newbies als jij - dan zijn we allemaal heeel goed bezig. Trouwens over Newbie gesproken... laat maar 't is het allemaal niet waard. Want het is je blijkbaar ontgaan dat DePaddock gerund wordt door enthoesiastelingen die het voor de hobby doen, ontbetaald en allemaal in de vrije mometen.


Ik moet zeggen dat voor iemand die aan post n° 17 nog maar is, ge ons al verdomd goed in de gaten aan het houden zijt over wat we allemaal doen en laten - wat bij mij onmiddellijk de bedenking doet opkomen of ge hier zijt voor de autosport of om vuurke stook te spelen. Doe zo verder, ge zijt goed bezig. En nog eens mijnen beste Snellen Eddy, als ge er u niet in kunt vinden, gewoon wegblijven jongen en ergens anders gaan.

Snellen Eddy
29-04-2005, 15:50
Kijk beste Huudo:

Voor mij is ook alles nieuw en ik kan enkel maar lezen wat ik zie. Veel zaken moet ik van de eerste thread beginnen lezen om mee te zijn in het verhaal en ik betreur sommigen hun afscheid als vind ik deze van Mistery overbodig, ken ik de ware oorzaak niet van Driesco zijn afscheid en nog veel minder de troubles met Rubinio. Wat ik wel zie is dat hun namen er nog staan, en dat je hen vorige week nog kon mailen, wat ik ook gedaan heb. Toch vroegen deze mensen expliciet om hun schrapping, niet meer, niet minder.

Als we dat dan concluderen dan komt er ineens een bak kritiek. Je zou voor minder schrik krijgen om hier iets te posten. En ja Huudo, ik ben misschien wel een Newbie maar geen kind meer met mijn 41 zomers.

Je gaat toch niet vergaderen als iemand zelf vraagt om een schrapping, dan doe je dat toch gewoon. Als ik jullie was zou ik mijn tijd steken in het feit uit te zoeken waarom bepaalde mensen van dit forum willen verwijdert worden. Misschien komen jullie daar tot bepaalde vaststellingen. Als Newbie krijg ik het gevoel dat jullie werken met 2 maten en 2 gewichten. Sommigen kunnen en mogen alles, anderen moeten zwijgen.

Als kritiek (zowel positief als negatief) op jullie aanpak niet mag vraag ik mij af waarom jullie jezelf een forum noemen.

Guido
29-04-2005, 16:06
Kijk beste Huudo:

Voor mij is ook alles nieuw en ik kan enkel maar lezen wat ik zie. Veel zaken moet ik van de eerste thread beginnen lezen om mee te zijn in het verhaal en ik betreur sommigen hun afscheid als vind ik deze van Mistery overbodig, ken ik de ware oorzaak niet van Driesco zijn afscheid en nog veel minder de troubles met Rubinio. Wat ik wel zie is dat hun namen er nog staan, en dat je hen vorige week nog kon mailen, wat ik ook gedaan heb. Toch vroegen deze mensen expliciet om hun schrapping, niet meer, niet minder.

Zoals reeds eerder gezegd: Ge moogt hengelen zoveel ge wilt, we gaan wat er misgegaan is, hier niet posten. Echt niet.


Als we dat dan concluderen dan komt er ineens een bak kritiek. Je zou voor minder schrik krijgen om hier iets te posten. En ja Huudo, ik ben misschien wel een Newbie maar geen kind meer met mijn 41 zomers.

Ola, ik heb nergens geïnsinueerd dat ge een kind zijt he. Met newbie bedoel ik dat een afwachtende houding misschien iets meer aangewezen is van uw kant uit tot ge weet hoe het hier reilt en zeilt vooraleer met schoolmeester vingertjes à la :no: te komen wijzen.


Je gaat toch niet vergaderen als iemand zelf vraagt om een schrapping, dan doe je dat toch gewoon. Als ik jullie was zou ik mijn tijd steken in het feit uit te zoeken waarom bepaalde mensen van dit forum willen verwijdert worden. Misschien komen jullie daar tot bepaalde vaststellingen. Als Newbie krijg ik het gevoel dat jullie werken met 2 maten en 2 gewichten. Sommigen kunnen en mogen alles, anderen moeten zwijgen.

Als we vergaderen dan gaat over wat we kunnen doen voor de leden hier en wat we zoal kunnen organiseren om diegene die hier 15 euro betalen toch maar waar voor hun geld te geven. Schrappen uit een bestand is heel eenvoudig. Wat de inhoud van een forum betreft daarentegen, dat staat in geen enkele wettekst geschreven. Omdat het forum een electronische praatvloer is, zien we niet in waarom we, wat ooit gezegd geweest is (eigenhandig getikt), zouden moeten wissen. En nog eens, alle persoongegevens die we bijhouden over iedere forumgebruiker, zijn in de respectievelijke gevallen gewist. Of volstaat dit misschien niet??


Als kritiek (zowel positief als negatief) op jullie aanpak niet mag vraag ik mij af waarom jullie jezelf een forum noemen.

We noemen onszelf een forum omdat gelijkgestemde zielen hier hun ding kunnen komen posten, ervaringen kunnen delen enz. Gegroeid uit een klein clubje enthoesiastelingen. Echter, dat wil niet zeggen dat we iedere kritiek moeten aanvaarden en ons daarnaar moeten schikken.

Martijn
30-04-2005, 14:06
Beste Admins,

Dij deze mijn uitdrukkelijk verzoek om de account 'Mistery' + alle daaraan verbonden persoonlijke gegevens uit jullie bestanden te schrappen. Overeenkomstig de nationale wetgeving op de privacy (ook geldig voor internet), dienen op eenvoudig verzoek van de betrokken persoon alle persoonlijke gegevens uit jullie databases te worden verwijderd.

Groeten,
Dries De Smet
_____________________________________________

:bye: :bye: :bye:

What a flake!

Sinds wanneer heet Dries De Smet Alain? Wat heeft dit lid met Mistery te maken???

Neem aan dat het niet Dries is, aangezien Alain al meer dan 800 posts telt...

Scapa
30-04-2005, 18:03
Sinds wanneer heet Dries De Smet Alain? Wat heeft dit lid met Mistery te maken???

Neem aan dat het niet Dries is, aangezien Alain al meer dan 800 posts telt...

Dat eerste stuk was een quote, de regel onder de _______________ is z'n antwoord hierop.

Sennake
30-04-2005, 18:46
Inderdaad. Ik heb de post even ge-edit om geen verwarring meer te zaaien. Nu zou het voor iedereen duidelijk moeten zijn.

Sennake
30-04-2005, 18:51
Dat er in sommige van hun berichten hun naam nog onder staat, is voor hun eigen rekening.

Inderdaad, en als de betrokken personen niet op eigen aanvraag geband zouden zijn, konden ze hun eigen posts nog editen en eventueel aanpassen. Maar het is duidelijk dat dit niet de taak van de admins of mods is, en bovendien is één van de eerste regels van dit forum : iedereen is ZELF verantwoordelijk voor hetgeen hij op dit forum schrijft. Als je een artikel in een krant schrijft, kan je naderhand ook niet meer eisen dat alle kranten gecensureerd worden omdat je er een andere mening op nahoudt...

flugel
02-05-2005, 19:45
:mad:

We nemen het zeer nauw en hebben één en ander grondig uitgezocht. Zoals door betrokken forumgebruikers gevraagd, werden alle persoonlijke gegevens die rechtstreeks of onrechtstreeks kunnen leiden tot identificatie uit onze membergegevens geschrapt. Verder zou ik er graag op wijzen dat er niet zoiets bestaat als een nationale wetgeving op de privacy . Wat wel bestaat is de "Wet tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van privé-gegevens van 8 december 1992". Overeenkomstig deze wet hebben we naar ons inzicht alles gedaan wat dient gedaan te worden.

Dat er in sommige van hun berichten hun naam nog onder staat, is voor hun eigen rekening.

Nog iets ivm als je denkt dat we er licht overgaan. Ik heb er persoonlijk 3 avonden aan gespendeerd om uitzoekwerk te verrichten én we hebben er een meeting aan gewijd. Als dat hetgene is waar we ons mee moeten gaan bezighouden hier - en ik spreek in naam van het bestuur - dan zal het niet lang meer duren met DePaddock. We doen als forum VEEL MEER dan andere gelijkaardige fora. Ga maar eens kijken op bijv. ten-tenths.com om te zien wat voor voordelen je daar kan krijgen. En als dat het gezeik is dat we krijgen als dankuwel - zeker van Newbies als jij - dan zijn we allemaal heeel goed bezig. Trouwens over Newbie gesproken... laat maar 't is het allemaal niet waard. Want het is je blijkbaar ontgaan dat DePaddock gerund wordt door enthoesiastelingen die het voor de hobby doen, ontbetaald en allemaal in de vrije mometen.


Ik moet zeggen dat voor iemand die aan post n° 17 nog maar is, ge ons al verdomd goed in de gaten aan het houden zijt over wat we allemaal doen en laten - wat bij mij onmiddellijk de bedenking doet opkomen of ge hier zijt voor de autosport of om vuurke stook te spelen. Doe zo verder, ge zijt goed bezig. En nog eens mijnen beste Snellen Eddy, als ge er u niet in kunt vinden, gewoon wegblijven jongen en ergens anders gaan.

Is dit een manier op nieuwe forumbezoekers te houden? Ikzelf kom hier al vrij lang en ik durf zeggen dat ik hier dagelijks eens "passeer" om te lezen wat er allemaal gepost is... Het feit dat ikzelf weinig post is omdat zogenaamd mensen die autosport bekijken als een hobby (en geen echte kenners zijn) hier niet thuishoren blijkbaar.

Mij niet gelaten, ik kom nog graag op de paddock, maar bij veel discussies die ik hier lees heb ik toch mijn bedenkingen, en dat mensen als beide Dries'en hun conclusie trekken, tja, deze hebben dan ook al één en ander bewezen in de autosport elk op hun manier... maar zelfs als ik dit post word ik al als meeloper beschouwt, dit is spijtig genoeg ook de paddock...

Pat
02-05-2005, 21:07
We moeten nu even opletten dat we in deze thread niet meegesleurd worden in een oeverloze discussie waarin misschien nog meer slachtoffers vallen (gewild of ongewild).
Het forum is wat het is, een plaats waar autosportliefhebbers van beide zijden van de draad, amateurs of beroeps en alles wat er tussen valt, hun zegje kunnen doen.
Je kan ook niet verwachten dat alle "posters" uren zitten te zoeken om uit te vissen of wat ze schrijven ook 100% strookt met de waarheid.
Krijg je eens een bolwassing omdat er iets niet klopt, moet je dat er maar bijnemen.
Kern van de zaak is en blijft dat we op korte tijd twee waardevolle leden hebben verloren. We kunnen enkel hopen dat onze admins of een lid die ze tegen het lijf loopt, hen kan overtuigen verder lid te blijven.

@flugel
Iedereen heeft al eens zijn bedenkingen. Niemand is een meeloper omdat je ook eens je mening zegt. Het blijft tenslotte wat het is ... jouw mening !