PDA

View Full Version : Kartgrid sponsort! (Streetrace Brugge 15/05)


Flitser
10-05-2005, 16:53
Komende zondag organiseert The Pole een 4u race in Brugge.
Prijs voor dit evenement bedraagt normaal 500 euro (4u race + 1u kwalificatie)

Voor wie dolgraag aan deze race wil deelnemen maar niet meteen de volle 500 euro kan ophoesten hebben wij de ideale oplossing!

Neem snel contact op met Flitser@kartgrid.be en ontvang 150 euro startgeld!!
Aarzel niet te lang want de plaatsen zijn beperkt!


Timing:

AANMELDEN TEAMS: 09.00u - 10.00u
BRIEFING: 10.15u - 10.45u
KWALIFICATIE: 11.00u -12.00u
WEDSTRIJD: 12.30u - 16.30u
PRIJSUITREIKING: 16.45u - 17.00u


VIPRACE: 17.00u - 17.15u
MOTO-STUNT TEAM: 17.30u - 18.00u
PAY AND DRIVE: 18.00u - 19.30u
MOTO-STUNT TEAM: 19.30u - 20.00u

Flitser
11-05-2005, 20:38
Wegens "vergroting van de familie" bij één van de beheerders van Kartgrid :D doen we in feeststemming er nog 50 euro bij!!


Dus wie wil genieten van 200 euro sponsoring: AARZEL NIET EN CONTACTEER ME ;) (voor de sponsoring wel te verstaan :P ).

stefco
11-05-2005, 23:21
Wil de pret niet bederven,maar wordt deze wedstrijd georganiseerd door dezelfde mensen die vorige zondag (8 mei) een outdoorwedstrijd organiseerden op de markt in Zottegem?
Ziehier mijn bedenkingen:
1)90% van de deelnemers dacht in de autoscooter van de kermis te zitten,maw botsen is het opzet!Een van onze piloten (met name Giovanni van de MAKcarting) werd zo fel aangereden,dat hij naar het ziekenhuis moest.
2)De piste had een lengte van 1.2 km,maar er was niet één plaats waar inhalen mogelijk was.Heb bijgevolg tijdens mijn sessie van 1 uur treintje gereden,twas wel ne stoptrein,want alle ronden zaten er wel ergens teams in de banden
3)De gele vlag was de meeste deelnemers onbekend,maar ook verschillende baancommisarissen vlagden er maar op los.Wat de blauwe vlag betreft,ofwel was die verdwenen,ofwel was ik kleurenblind.
Kortom:ik vond het weggesmeten geld.

Flitser
12-05-2005, 07:51
Wil de pret niet bederven,maar wordt deze wedstrijd georganiseerd door dezelfde mensen die vorige zondag (8 mei) een outdoorwedstrijd organiseerden op de markt in Zottegem?
Ziehier mijn bedenkingen:...[/B]

Ik was er niet bij in Zottegem dus daar ga ik me niet over uitspreken.

We hebben echter wel al andere wedstrijden meegereden georganiseerd door The Pole en daar hebben we nooit over kunnen klagen... in tegendeel!
Streetraces trekken nu éénmaal ook "ander publiek/deelnemers" en de circuits mag je idd ook niet vergelijken met bestaande vaste circuits.

Mouly
12-05-2005, 12:27
Wil de pret niet bederven,maar wordt deze wedstrijd georganiseerd door dezelfde mensen die vorige zondag (8 mei) een outdoorwedstrijd organiseerden op de markt in Zottegem?
Ziehier mijn bedenkingen:
1)90% van de deelnemers dacht in de autoscooter van de kermis te zitten,maw botsen is het opzet!Een van onze piloten (met name Giovanni van de MAKcarting) werd zo fel aangereden,dat hij naar het ziekenhuis moest.
Daarom hebben we in Brugge 2 dagen wedstrijd.. de zondag voor de betere piloten... en de maandag voor de amateurs..
2)De piste had een lengte van 1.2 km,maar er was niet één plaats waar inhalen mogelijk was.Heb bijgevolg tijdens mijn sessie van 1 uur treintje gereden,twas wel ne stoptrein,want alle ronden zaten er wel ergens teams in de bandenDat er zulke brokkelaars meedoen aan onze wedstrijden kunnen wij niet weten op voorhand... en daarom hebben we het parcours idd. moeten veranderen zodat men op een groot deel van de piste niet kon worden voorbijgestoken...
3)De gele vlag was de meeste deelnemers onbekend,maar ook verschillende baancommisarissen vlagden er maar op los.Wat de blauwe vlag betreft,ofwel was die verdwenen,ofwel was ik kleurenblind.Als de piloten niet reageren op de gele vlag .. kunnen wij nie veel aan doen... blauwe vlag was er wel degelijk.. maar doordat er idd. zone's waren waar niet mocht voorbij gestoken worden kan je nie vlaggen he...
Kortom:ik vond het weggesmeten geld.

Hoe dan ook .. het was onze eerste maal in Zottegem.. en daar zal het ook bij blijven.. wij waren ook niet blij met de wedstrijd daar! Kom gerust eens kijken hoe we het aanpakken in Brugge zondag!

groeten Steven

Flitser
13-05-2005, 21:43
Wij hebben nog één iemand nodig om een team te vormen: sms naar siebert-->0472/70.22.59 of mij 0498/836877
Slechts 100 euro/piloot om 2 uur te racen in one hell of a streetrace
Doen zouk zeggen!!

Wie vervoegt deze enthousiaste jongens komende zondag in Brugge? :gas: