PDA

View Full Version : Jos "Fuchsenschwanz" Verstappen richting DTM?


FIRE
30-05-2005, 22:29
Het Algemeen Dagblad schrijft dat het management van Verstappen in onder handeling is met Opel voor een eenmalig optreden van Verstappen in het DTM tijdens de race op Zandvoort. Zie ingescant artikel op Formule1 forum (http://www.veronica.nl/modules/f1forum/viewtopic.php?p=665371#665303).

Ik dacht dat JV alleen voor lange termijn contracten ging? :D Zou het overigens wel leuk vinden als hij meedoet.

Mark
30-05-2005, 23:21
Ik dacht dat JV alleen voor lange termijn contracten ging? :D Zou het overigens wel leuk vinden als hij meedoet.

Als dat waar is ga ik mijn gal eens definitief leegkotsen over die kamper Verstappen. Wat een hoer is het ook!

Wel goed voor de kaartjes, tv-ratings en media belangstelling. Autosport = Verstappen, is helaas nog altijd waarheid in Ollanda.

[sarcastic mode]
Reporter SBS6: Jos, wat vond je van je eerste rondjes in de DTM Opel?
JV: Ja, wat moet ik zeggen...............
Reporter SBS6: Vertel eens iets over het circuit?
JV: De eerste bocht? Ja, die ligt er.........
Reporter SBS6: Hoe was het gedrag van de wagen?
JV: Ja, beetje onderstuur de bocht in en dan mid-corner krijg ik overstuur....
Reporter SBS6: Hoe is de samenwerking met je engineers van Opel?
JV: Ik weet niet wat ik moet zeggen..............
Op dit punt geeft de reporter van SBS6 het defintief op en gaat op zoek naar een glas sterke drank om dit bagger-interview te vergeten. Verstappen interviewen is niet mogelijk gezien de capaciteiten van JV ;)
[/sarcastic mode]

Raceboy
30-05-2005, 23:27
Zit ie weer in de beste wagen van het veld :D

FIRE
31-05-2005, 13:47
[sarcastic mode]
Verstappen interviewen is niet mogelijk gezien de capaciteiten van JV ;)[/I]
[/sarcastic mode]
Nou is die SBS reporter (Plooij) ook geen beste interviewer. ;)

The Interceptor
31-05-2005, 16:32
't Zou voor Jos en zijn entourage wel leuk zijn natuurlijk als hij nog eens achter een racestuur zit, en dan nog wel DTM!
Maar Opel is nu idd niet de sterkste wagen, en presteren gaat hem daar al niet helemaal doen. In DTM kunt ge niet zomaar meteen bij de eerste testen mee met de besten hoor, dat was zelfs Mika niet meegegeven.

Mark
01-06-2005, 21:51
Naar aanleiding van deze geruchten toch nog maar eens een bezoekje gebracht aan het beruchte Verstappen-forum. Alle mogelijke scenario's worden daar weer uit de kast getrokken............begint aardig op een fundamentalistische beweging te lijken ;) Kijk maar eens in het gastenboek van het CART-team HVM, www.hvmracing.com ;) Je schaamt je bijna voor je nationaliteit :D

Overigens nemen de geruchten omtrent Verstappen en CART weer toe. Junqueira gewond, een nieuw team met meer nieuws a.s. vrijdag..........ze houden boel bij verstappen.nl wel goed bij.

O ja, Frentzen is volgens de Verstappen Fundamentalisten de uitgelezen kandidaat om zijn stoeltje aan Jos te geven. Neemt niet weg dat heel wat autosportsites jaloers mogen zijn op het aantal bezoekers die een site trekt van een coureur in ruste. Blijft een fenomeen!

Edit: tik het woord Fuchsenschwanz in bij google :D I've changed the internet ;) :D

Mark
02-06-2005, 12:54
De flop van Spa is dan toch ergens goed voor geweest. Het is de ITR zelf die aan het polsen is bij de teams om lokale rijders in te zetten bij evenementen.

DTM : Intenses réflexions après le flop de Spa... Meer van dattem op www.turbomagazine.be Voor zo'n zin heb ik zelfs geen babelfish nodig :D :D

gwyllion
22-06-2005, 11:01
Okay, ondertussen is het al zo goed als uitgesloten dat Verstappen tijdens de Zandvoort DTM race in een Opel zal rijden. Maar misschien slaagt Jeroen Bleekemolen er wel in om genoeg geld te vinden voor een hele pit crew.

Meer of dtmmagazine.com: Spannende tijden voor Jeroen Bleekemolen (http://www.dtmmagazine.com/index.php/dtm/nieuws/spannende_tijden_voor_jeroen_bleekemolen/)

Mark
22-06-2005, 12:48
Meer of dtmmagazine.com:

Die site kan ik nauwelijks serieus nemen, lees deze onzin maar eens:
http://www.dtmmagazine.com/index.php/dtm/nieuws/geruchten_over_wangedrag_dso_beveiliging_berusten_ op_misverstand/

John Winter
22-06-2005, 13:45
Die site kan ik nauwelijks serieus nemen, lees deze onzin maar eens:
http://www.dtmmagazine.com/index.php/dtm/nieuws/geruchten_over_wangedrag_dso_beveiliging_berusten_ op_misverstand/

De jongens (en dame die geloof ik hier ook regelmatig post) zijn volgens mij iets te goedgelovig (of gewoon naief, zo je wilt). Ze geloven alles wat de ITR hun vertelt zonder na te denken of de ITR dingen achter houdt. Weinig nadenken, maar meer luisteren en vertalen.

Betreffende dit stuk vind ik het aardig geloofwaardig (behalve het gedeelte over de mening van Verstappen ten aanzien van deelname aan de DTM), maar weinig nieuwswaarde hebben. Naast dat Jeroen dit zelf al eerder had gezegd op zijn fansite, kan iedereen wel een mailtje sturen naar Jeroen om te vragen of de "geruchten" (wat al uitgebreidt in andere media besproken was) waar zijn. :+