PDA

View Full Version : 5 juni 2005 wedstrijd te Genk!


pascual
01-06-2005, 23:28
Gaat er iemand nu zondag 5 juni 2005 naar Genk? Er is een VAS wedstrijd, ik ga alvast voor de Rotax Max challenge. Het nieuwe circuit is echt de max! De tijden liggen dicht tegen de minuut! Dus geen kleine omloop!

Meer info vind je op www.q-racing.com :gas:

Mvg,

Pascal.

Speesman
02-06-2005, 00:53
Succes alvast. :gas:

Voorlopig hou ik het op competitie met indoorkarts en recreatief rijden met de rotax max (moet nog veel bijleren).

Jo Smets
02-06-2005, 16:59
Pascual,

I'll see you on sunday ;)

Race-groeten,
Jo

Q-racing
02-06-2005, 19:44
Onze debutant-piloot Dave Jakobs uit Nederland is dit weekend aan zijn tweede wedstrijd toe, amper 6 weken na zijn allereerste rondjes met een competitiekart. Hopelijk kan hij zijn goeie progressie verderzetten! Het niveau in de Max Challenge is niet mis, amai, wie komt kijken wordt gegarandeerd getrakteerd op een sportief hoogstaand spektakel.

pascual
02-06-2005, 20:33
Onze debutant-piloot Dave Jakobs uit Nederland is dit weekend aan zijn tweede wedstrijd toe, amper 6 weken na zijn allereerste rondjes met een competitiekart. Hopelijk kan hij zijn goeie progressie verderzetten! Het niveau in de Max Challenge is niet mis, amai, wie komt kijken wordt gegarandeerd getrakteerd op een sportief hoogstaand spektakel.

Ik kom kijken en werken :gas: aan Dave zijn kart.

teun{crg}
03-06-2005, 18:49
ik heb de eerste vas wedstrijd meegereden op genk ( 22 mei ) met een rotax max pro
de baan is echter 1350 meter lang ! en de tijden liggen bij de pro's rond de 55 rond die echter nog NIET gedraait zijn !!
maar de baan is super !