View Full Version : Testdag Le Mans 24 uur, 05-06
De tijden zijn te volgen via deze link:
http://www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/chronos.html
Spins, schuivers en ander onfortuin via deze link: http://www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/som_faitscourse.html
Ollanda had dit jaar wel de primeur :D om 09.15 verlaat de Spyker voor de eerste keer de stands.........en om 09.18 gaat ie al van de baan in Tetre Rouge.
Aston Martins hangen strak op kop in GT1. In hoeverre wordt er al doorgereden?
We zijn helaas niet terplekke ;)
Tijden van de testdag van vorig jaar kun hier downloaden (pdf'je) (http://www.irisa.fr/prive/charly/LM/LM2000s/LM2004/LM2004_txt/LM2004-preli_08_class_gen_tps.pdf). Ze zitten nog op enkele seconden van de snelste tijden van vorig jaar. Er zal wel nog niet veel rubber op de baan liggen........
We zijn helaas niet terplekke ;)
Tijden van de testdag van vorig jaar kun hier downloaden (pdf'je) (http://www.irisa.fr/prive/charly/LM/LM2000s/LM2004/LM2004_txt/LM2004-preli_08_class_gen_tps.pdf). Ze zitten nog op enkele seconden van de snelste tijden van vorig jaar. Er zal wel nog niet veel rubber op de baan liggen........
Timing ligt spjitig genoeg plat.
Thomaske
05-06-2005, 13:05
Timing werkt terug.
Mvg
Good news for Racing for Holland and its fans today, because the newly developed suspension system was approved by the ACO.
www.planetlemans.com
We zouden dus vanmiddag een verbetering moeten zien van de tijden bij RfH. Volgens de planning wilde men in de morgen rijden met het conventionele systeem rijden en in de middagsessie met het nieuwe systeem.
gwyllion
05-06-2005, 13:40
De Pescarolos vliegen. Ze zijn 6 sec sneller dan de rest. De andere LMP1 wagens zitten wel zeer dicht bij elkaar.
G-Force had vanmorgen blijkbaar af te rekenen met enkele probleempjes.
Toen Hahn de Courage C65 Judd na zijn stint terug in de pitlane bracht, constateerde het team echter een probleem. "De startmotor is vast komen te zitten, waarschijnlijk reeds toen ik de pits uitreed. Daardoor heeft die het vliegwiel van de motor beschadigd en konden we de motor zopas niet meer starten. Onze mecano's zijn ondertussen ijverig aan de slag om het vliegwiel en de startmotor te vervangen, zodat Val en Jean-François deze namiddag hun rondjes kunnen afmalen."
Bron: RacingWorld.be (http://www.racingworld.be/nieuws/2316/)
Ze hebben de neus van de Aston Martins flink verbouwd tussen Silverstone en deze testdag op Le Mans.
Silverstone:
http://images.planetlemans.com/albums/05fiagtsilverstone/P8Y1997_copy.jpg
Foto: www.planetlemans.com
Le Mans Testdag
http://images.planetlemans.com/albums/lmpreq05/LM_05_PREQ_6_4_2005_10_10_30_AM.jpg
Foto: www.planetlemans.com
De onderkant aan de voorzijde staat nu schuin naar voren i.p.v. het licht naar achter wegbuigen van de voorzijde.
spyker niet als laatste :) en aston martin reed al met dezelfde aerodynamica in sebring dacht ik
RfH nog niet de baan op geweest deze namiddag?
aston martin reed al met dezelfde aerodynamica in sebring dacht ik
http://www.racingfanatics.com/KM-Sebring-2005-Race26.jpg
Foto: www.racingfanatics.com
Nee, de snuit naar voren is toch iets wat ze voor Le Mans gemaakt hebben.
Je bedoelt het gedeelte onder de Castrol sticker?
Het Belgische G-Force team bleef wederom niet van pech gespaard:
De Courage C65 Judd van G-Force verscheen op de baan met Jean-François Leroch aan het stuur. Ook hij zocht eventjes de grindbak op, maar kon terug verder. Tot hij een kwartier later (15u57) ter hoogte van de Michelin chicane opnieuw van de baan ging. Volgens de laatste berichten zou de koppeling op de Belgische Courage het begeven hebben... De wagen werd rond 16u50 terug de pitlane in gebracht, en het team is ijverig aan de slag.
Bron: RacingWorld.be (http://www.racingworld.be/nieuws/2318/)
Thomaske
05-06-2005, 17:40
Heel mooie foto's te vinden op Racingfanatics (http://www.racingfanatics.com/)
Kent er iemand nog sites?
Mvg
gwyllion
05-06-2005, 18:04
www.planetlemans.com en www.speedpics.nl hebben altijd wel mooie foto's.
gwyllion
05-06-2005, 18:27
RfH nog niet de baan op geweest deze namiddag?
De tijden zijn inderdaad niet verbeterd voorlopig :frusty:
Je bedoelt het gedeelte onder de Castrol sticker?
Het stuk bodywork waar de stickers van Castrol en Ontime opzitten, onder de "breuklijn" zeg maar. Doordat dat gedeelte zover naar voren komt is de oppervlakte van de bodemplaat/splitter aan de voorzijde een stuk kleiner geworden. De twee vleugeltjes aan de zijkant zijn ook foetsie in de LM Aero configuratie.
Foto's van vandaag:
http://www.the-paddock.net/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=52&func=viewcategory&catid=12
Nog een foto van de Aston:
http://www.racingfanatics.com/T%2059.jpg
Oogt wat raar imho. Ze hadden dat toch veel fijner kunnen maken om minder weerstand te hebben?
De vorm van de achtervleugel van AM vertoond ook grote verschillen tussen Sebring/Silverstone en deze testdag op Le Mans.
Maar hebben ze bij Prodrive vandaag niet teveel laten zien?
ART. 19 – BALANCE OF PERFORMANCE
In order to maximise equality of performance, the ACO reserves
the right to adjust the following for each model of car :
• Minimum weight of the car ;
• Air restrictor sizes ;
• Fuel tank capacity ;
• Dimensions of the rear wing ;
Any other technical restriction that the ACO may deem
necessary ;
However, it is out of the question to make adjustments after or in
accordance with each race. If adaptations are necessary, they
will be imposed by the ACO preferably at the end of the race
season. But should a model of car show too high a performance
and notably if it achieves lap times less than 3’55” during the
« 24 Heures du Mans » race, immediate measures will be taken
by the ACO in order to reduce its performances for the following
races.
Performance adjustments are exclusively the responsibility of
the ACO.
As from the 1st January 2005, the Chevrolet Corvette C5R
and the Ferrari 550 Maranello Prodrive must add 35 kg to
their minimum weight.
Technisch Reglement: "LE MANS" GRAND TOURISME ("LM" GT1)
Tijden van 3.50 zijn significant sneller dan de beoogde 3.55 van de ACO, gaan die wat gewicht erbij krijgen? De nieuwe C6-R (en waarschijnlijk sneller dan de oude C5-R) is trager dan vorig jaar op de testdag, slim bekeken ;)
De vorm van de achtervleugel van AM vertoond ook grote verschillen tussen Sebring/Silverstone en deze testdag op Le Mans.
Maar hebben ze bij Prodrive vandaag niet teveel laten zien?
Tijden van 3.50 zijn significant sneller dan de beoogde 3.55 van de ACO, gaan die wat gewicht erbij krijgen? De nieuwe C6-R (en waarschijnlijk sneller dan de oude C5-R) is trager dan vorig jaar op de testdag, slim bekeken ;)
AM is inderdaad een stuk sneller, dus ben benieuwd wat ACO gaat doen. Corvette kan waarschijnlijk sneller dan ze vandaag hebben laten zien, dus stel dat de AM's extra gewicht krijgen, het gevolg is dat ze trager worden. In de kwalificatie zou het dan kunnen zijn dan AM en Corvette op hetzelfde niveau zitten kwa rondetijden, echter dat Corvette in de race veel sneller is omdat ze hebben zitten sandbaggen tijdens het testen en kwalificatie. Kortom eventueel restricties opleggen ok, maar dan pas na 16:00u op 19 juni.
Kortom eventueel restricties opleggen ok, maar dan pas na 16:00u op 19 juni.
Zo als ik het reglement lees kunnen ze dat ook pas na doen na deze race. Dit was niet meer dan een test.............................maar bij die gekke Fransen weet je het nooit.
Zouden veel teams nu in LM blijven? Over een weekje zijn al de eerste keuringen op het marktplein in Le Mans. Kunnen we dan in de komende dagen nog actie verwachten op het Bugatti circuit en het vliegveld?
Op het vliegveld in ieder geval niet.
Frank Hahn kwam afgelopen vrijdag ook tot deze constatie:
"We hadden gehoopt om hier op de start- en landingsbaan van het nabijgelegen vliegveld enkele runs te kunnen doen", klonk het bij Frank Hahn deze morgen. "Maar dat kan dus niet. In het verleden werd vaak gebruik gemaakt van deze opportuniteit, maar daar komt vanaf dit jaar blijkbaar een einde aan..."
Bron: RacingWorld.be (http://www.racingworld.be/nieuws/2302/)
Misschien nog iets interessants, de Press Release van CorvetteRacing waaruit je toch al redelijk wat kunt afleiden, Lees zelf maar.
http://www.corvetteracing.com/history/2005releases/lemans/lemans2.shtml
Greetzz.. Corvetteboy
gwyllion
06-06-2005, 10:11
Nog een foto van de Aston:
http://www.racingfanatics.com/T%2059.jpg
Oogt wat raar imho. Ze hadden dat toch veel fijner kunnen maken om minder weerstand te hebben?Waarschijnlijk is dit gewoon de low drag configuratie van de Aston Martin. Op het lange rechte stukken geraken de Audis met hun mieserige 520 pk er zelfs niet over.
Fab op het 10/10 forum:
What I saw :
- Pescas are rockets... reminds me the best Audi/Bentley years... they're flying !
- Audis : the engine is not powerfull enough for the chassis ; I saw them at Mulsanne and Indianapolis this afternoon, they had difficulties to match... the Astons !
- the GT1s (AM and Vettes) are really pushing hard when the revs go up : almost unbeatable at the speed up... one of the Oreca pilots said that he achieved his best lat just because he got the draft of an AM in the Hunaudières !
Jo Smets
06-06-2005, 10:47
Besten,
ik was gisteren een van de gelukkigen die op Le mans aanwezig mocht zijn.
Via de sponsor JAGA van GForce Racing waren we daar om het een en ander te regelen voor reclame, loge en pits vulling.
Ik heb een hele hoop fotos gemaakt, die later in de week op het net terecht zullen komen. Ik laat het wel horen.
Wat betreft GForce Racing, ik weet dat de laatste piloot zich nog niet gekwalificeerd had om 17u30, en het team was druk aan het sleutelen om hem toch nog voor 19u 10 rondjes te laten rijden. Ik weet niet of dat gelukt is, iemand anders??
Als het niet gelukt zou zijn .... ik zag Marc Goossens de hele tijd daar in de pits,loges,tent rondlopen. Dus wie weet? mss een mogelijke 3e piloot
PS: t was men eerste keer in Le Mans, echt prachtig circuit moet ik zeggen.
De 1215 km :D:D op een dag waren het waard.
Race-groeten,
Jo
idd. nu Leroch niet mag rijden zou Goossens wel eens de juiste persoon op de juiste plaats op't juiste moment kunnen zijn temeer daar Marc geen onbekende is van Frank Hahn (samen bij Rtm ooit(1 op Callaway andere op Porsche)...en samen met Radical gewonnen) kwa kilometers au Mans zal't alvast geen probleem zijn vermoed ik zo ...
Jo Smets
06-06-2005, 14:17
Voila, ons vermoeden was blijkbaar niet ongegrond ....
Wel spijtig voor de 3e piloot :frusty: , ik zou men helm opeten denk ik
Race-groeten,
Jo Smets
idd. nu Leroch niet mag rijden zou Goossens wel eens de juiste persoon op de juiste plaats op't juiste moment kunnen zijn temeer daar Marc geen onbekende is van Frank Hahn (samen bij Rtm ooit(1 op Callaway andere op Porsche)...en samen met Radical gewonnen) kwa kilometers au Mans zal't alvast geen probleem zijn vermoed ik zo ...
Marc Goossens is, niettegenstaande zijn aanwezigheid gisteren, niet onmiddelijk een noodzaak hoor. Er zijn ook nog anderen waarop G-Force Racing kan terugvallen...
The Interceptor
06-06-2005, 16:20
In een berichtje op pitstoptv.be worden ook nog de namen van Kumpen, Saelens en Hart vernoemd. Maar als ge het mij vraagt, is Marc toch de beste optie :) ik hoop alvast dat hij nog een zitje kan vinden!
Zal waarschijnlijk ook afhangen van het budget dat een rijder mee kan brengen.
Bart.Vandecavey
06-06-2005, 16:44
In een berichtje op pitstoptv.be worden ook nog de namen van Kumpen, Saelens en Hart vernoemd. Maar als ge het mij vraagt, is Marc toch de beste optie :) ik hoop alvast dat hij nog een zitje kan vinden!
Volgens mij is Hart de beste optie, wegens budget
Volgens mij is Hart de beste optie, wegens budget
Heeft die ervaring in een LMP? Denk zelf dat Kumpen een kans maakt.
niettegenstaande
:applaus: :applaus:
Ik gok bij deze op Sylvie Delcour ;)
Thomaske
06-06-2005, 17:30
Sylvie heeft er echter al een positieve test op zitten met de G-Force wagen dus ze mag ook in 't rijtje geplaatst worden hoor.
Mvg
Inderdaad, wie weet zien we haar wel tijdens Le Mans...
Ahnee, ze heeft nog geen toelating van de ACO.
Ik vrees dus dat je gok niet echt waarheid zal worden, mijn beste Mark ;).
schumivill
06-06-2005, 19:03
Fotoke van Vanina in actie.
http://membres.lycos.fr/tallydega/Le_mans2005/P6050134.JPG
De Tour de France is nog niet begonnen of de eerste winnaar van de bolletjes-trui hebben we al te pakken: De "Fabrieks Dome", Jim Gainer Dome S101Hb
http://www.n138.com/bldr/fab2005/pq2/fab_dome-big.jpg
Foto: www.n138.com / ten-tenths member Fab
gwyllion
07-06-2005, 09:05
Het is duidelijk dat de Audi enorm lijdt onder de kleinere restrictor (30 pk minder) en het extra gewicht (50 pk extra).
In 2003 had de R8 nog een topsnelheid van meer dan 320 km/u: Le Mans Trap Speeds 2003 (http://www.mulsannescorner.com/trap03.html)
Tijdens de testdagen haalt de Audi nog maar net 310 km/u: Journée Test : Les vitesses de pointe (http://www.infoscourse.org/article.php?sid=1091&&thold=0)
Naar het schijnt zouden turbomotoren iets harder benadeeld zijn door de wijziging in restrictor voor LMP900 wagens.
Ook in topsnelheid is de Pescarolo redelijk dominant. Dit zijn de enige wagens die vlot over 320 km/u gaan. De 4 hybride LMP1 wagens (Pescarolo en Courage) staan duidelijk bovenaan in het lijstje.
Thomaske
07-06-2005, 09:15
Gwyllion, het extra gewicht is 50kg en geen 50pk :D vergissen is menselijk hé.
Het is me ook eigenlijk opgevallen dat de Audi R8 hard lijdt onder de kleinere ristrictor en het extra gewicht. Maar iedereen weer dat ze heel betrouwbaar zijn en dat is misschien wel in hun voordeel tegen de Pescarolo en de Courage wagens.
Mvg
Jo Smets
07-06-2005, 09:32
Besten,
zoals beloofd heb ik de mooiste fotos op het net geplaatst:
http://users.skynet.be/bk258442/PicsLeMans20050605/
Allemaal, was gekkenwerk, het zijn er meer dan 300.
Als iemand een foto wil op origineel formaat, dan laat maar horen.
Race-groeten,
Jo Smets
Thomaske
07-06-2005, 09:49
Knappe foto's Jo, proficiat. Hoe was de sfeer in de pitlane?
Mvg
Jo Smets
07-06-2005, 12:13
Thomaske,
De sfeer ginds in de pitlane was vrij gespannen vond ik, maar dat kan ook een gedacht zijn.
Er hangt natuurlijk veel vanaf he, als de rookies nog moeten kwalificeren. Vooral als er dan problemen zijn met de wagen, zoals bij de Courage van Gforce. Maarja, thats racing zeker.
Voor de rest was het in de paddock rustig vertoeven.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe het mooiste en meest interessante event vind dat ik ooit bijgewoond heb. Maar dat ligt ook aan het prachtige circuit en het feit dat we "Concurrent"-tickets hadden, dus full access. Ook het uitzicht in de loge was prachtig. DTM komt ook in de buurt.
PS: mag ik vragen wat jouw connectie met GLPK is?
Race-groeten,
Jo
www.planetlemans.com en www.speedpics.nl hebben altijd wel mooie foto's.
Dank u :)
Met wat hulp heb ik gisteren de gallery geupdate met een serie nieuw foto's van afgelopen zondag.
http://www.planetlemans.com/index.php?set_albumName=lmpreq05&option=com_gallery&Itemid=86&include=slideshow.php
Zoals eerder gemeld was de sfeer in de pitlane idd erg gespannen, op zaterdag was je niet altijd even welkom in de boxen. Er is mij twee keer gevraagd of ik foto's voor Courage aan het maken was ... ;).
gwyllion
07-06-2005, 13:27
Sander,
Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... :( Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?
En team Jota?
Sander,
Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... :( Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?
En team Jota?
Ik had Jan zondag in de auto nog even aan de lijn. Hij was tevreden met het systeem. Op sommige plaatsen was de afstelling nog niet goed waardoor de wagen de grond raakte.
Gisteren heb ik geen tijd gehad om een stukje te schijven vanwege een sollicitatie, ik zal hem vanavond even bellen en proberen wat op papier te zetten voor de RfH site, idem voor Sam Hignett van team Jota!
Sander,
Komt er nog een update van RfH? Hoe waren de tijden in de namiddagsessie? De verwachte tijdswinst was er niet... :( Waren ze toch tevreden over de nieuwe ophanging?
En team Jota?
't stukje staat erop Gwyllion.
gwyllion
08-06-2005, 21:36
't stukje staat erop Gwyllion.Ja, ja, ik zag het. Goed geschreven :applaus: Wat voor tijden draaide ze in de namiddag? Veel trager dan in de voormiddag?
Corvette in de race veel sneller is omdat ze hebben zitten sandbaggen tijdens het testen en kwalificatie.
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.
Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman :D Lijkt wel Nederland-Duitsland. Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman :D Lijkt wel Nederland-Duitsland.
Yupyup, de 100-jarige oorlog laat nog sporen na. :p
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.
Overigens zijn Engelsen nu al pissig op die Fransen van Pescarolo. Iedereen mag winnen maar geen Fransman :D Lijkt wel Nederland-Duitsland. Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
Waarom pissig op Pescarolo? I zou het hem wel gunnen als hij wint.
Waarom pissig op Pescarolo? I zou het hem wel gunnen als hij wint.
Engelsen hebben een hekel aan Fransen, dat zit er vanaf de geboorte al in ;) Voor mij persoonlijk is die ouwe Henri eentje van de echte oude stempel, ze doen het voor de sport ;)
gwyllion
09-06-2005, 08:37
Heikel punt gaat worden: Kan Audi één rondje meer rijden op 1 tank dan Pescarolo?
Moeilijk te zeggen: Audi +50 kg -30 pk en -10 liter tankinhoud. Minder vermogen betekent lager verbruik, meer gewicht betekent hoger verbruik, FSI betekent lager verbruik en minder tankinhoud betekent kortere stints (lager verbruik betekent natuurlijk langere stints). Tamelijk wat parameters om rekening mee te houden.
Ik had de indruk dat Oreca net iets langer stints kon maken in Spa; maar dat was tamelijk onoverzichtelijk met al die safety car situaties en de regen.
De Audi teams zullen het vooral van strategie moeten hebben: maximaal profiteren van safety car/veranderende weersomstandigheden. En ook wat hopen op pech van de Pescarolos. Het wordt niet simpel om op het bovenste schavotje te staan.
gwyllion
09-06-2005, 08:44
Op autosportradio zijn ze niet mis in hun beweringen. DSC's Cracknel die wat leuke opmerkingen opmaakt. Eentje in de trant van: De teamleden van Corvette hebben het reglement gelezen...........maar gaf aan dat AM ook niet alles heeft laten zien. David Brabham van AM is ook niet mals in zijn bewoordingen over Corvette.
Blijkbaar hebben Corvette en Aston Martin dat fameuze artikel uit het ACO reglement (over die 3.55 rondetijd) anders geinterpreteerd. Bij AM gaan ze ervan uit dat er pas volgend jaar beperkingen opgelegd zullen worden en dat ze dus nu er volop voor mochten gaan.
The Interceptor
09-06-2005, 14:46
't Is niet dat het enkel AM is die onder de 3.55 gedoken is he. Ook de Larbre 550 en één vd Corvettes is onder die tijd gedoken! Misschien mogen ze ook die tijd eens aanpassen tegen volgend jaar, of gaan ze iedereen beperkingen opleggen? :)
Incident tijdens de trainingen, nog nergens iets van gelezen.......iemand van jullie?
http://jmugnier.club.fr/Dossier%20Photo%202005/ob_comm1.jpg
http://jmugnier.club.fr/Dossier%20Photo%202005/ob_comm2.jpg
Foto's: www.virages.net / Olivier Beroud
Ja, de Welter Racing was stilgevallen en de marshalls waren hem aan het wegslepen toen Toni Seiler er aan kwam rijden, schrok omdat hij de gele vlaggen niet had gezien en ook spinde. Tegen de WR aan. Beetje een erg domme actie van Seiler, had beter van hem verwacht gezien zijn ervaring. Dit is in mijn optiek een incident dat de intrekking van het startbewijs van Seiler rechtvaardigd, hier hebben een paar marshalls heel veel geluk gehad.
Thomaske
10-06-2005, 07:15
Die marshalls hebben zeker een engelbewaarder. Ik zou in hun plaats wel een schrik gepakt hebben op dat moment hoor.
Bramzel, een intrekking van zijn startbewijs is wel iets te snel gezegt volgens mij. Is het al bekend waarom dit allemaal is gebeurd? Ik bedoel ermee, vanwaar waren ze bij geel aan 't zwaaien enzo. Als dat net voor de gespinse WR is dan heeft Seiler misschien iets te snel gereageert met verkeerde gevolgen.
Mvg
Lucchini heeft zich teruggetrokken vanwege onoplosbare versnellingsbak problemen.
Thomaske
10-06-2005, 19:20
Maar ze blijven wel deelnemen aan de overige LMES wedstrijden. Omdat Lucchini zich heeft terug getrokken komt toch de tweede Spyker meerijden, ofniet?
Mvg
Maar ze blijven wel deelnemen aan de overige LMES wedstrijden.
Weet ik niet
Omdat Lucchini zich heeft terug getrokken komt toch de tweede Spyker meerijden, ofniet?
Nee, ik begrijp van het Ten-teths forum:
a) De 2e Spyker heeft zich niet laten checken tijdens scrutineering vorig weekend.
b) Na 27 mei kunnen er geen wagens meer worden toegvevoegd aan de reserve lijst (als de ACO dat uberhaupt zou willen).
Dus er blijven 49 wagens over. Jammer had wel enige sympathy voor het Lucchini team. :(
Hillebrand vervoegt GLPK voor 24u Zolder... Ruilhandel Kumpen bij G-force voor Le Mans ? Of blijft Goossens in Pole Position voor het 3e zitje ondanks dat'm waarschijnlijk het (financieel) spelletje hard wil spelen ?
Wanneer moet die 3e piloot eigenlijk vast liggen voor de ACO, wie weet dat ?
Wanneer moet die 3e piloot eigenlijk vast liggen voor de ACO, wie weet dat ?
Precieze tijdstip weet ik niet, maar rijders die niet present zijn op de scruteneering op maandag of disndag kunnen het wel vergeten. In 2002 was de Franse artiest David Halliday niet aanwezig op het marktplein op het moment dat zijn wagen door de keuring ging...........helaas, meneer mocht niet van start gaan in de 24 uur.
Nog geen nieuws mbt G-Force?
TT Racing
13-06-2005, 19:53
3de piloot is Gavin Pickering . Heeft vorig jaar ook meegereden met een Courage.
The Interceptor
13-06-2005, 20:18
3de piloot is Gavin Pickering . Heeft vorig jaar ook meegereden met een Courage.
bron? kheb net ook nog ff hiervoor zitten surfen, maar nergens iets over gelezen.
Zou echt jammer zijn dat Marc (Goossens) dit jaar weer niet aan de start geraakt :frusty:
Staat schijnbaar op het betrouwbare DSC.
Staat schijnbaar op het betrouwbare DSC.
Op de site van de Belgische internetmediapartner van G-Force kan ik niks terugvinden, is DSC toch sneller en betrouwbaarder :D
In het spelletje: Wie was het snelste met het nieuws van Gavin Pickering op een Belgische site? ;) :D
De Paddock, met dank aan TT Racing ;) : 19.53
Pitstop: 21.08
Racingworld, de G-Force mediapartner: 21.16
autosport.be: 21.23
Tja als medewerkers van nieuwssites iets posten in de trant van: Maar wij waren sneller kun je dergelijke antwoorden van mij verwachten :D
In het spelletje: Wie was het snelste met het nieuws van Gavin Pickering op een Belgische site? ;) :D
De Paddock, met dank aan TT Racing ;) : 19.53
Pitstop: 21.08
Racingworld, de G-Force mediapartner: 21.16
autosport.be: 21.23
Tja als medewerkers van nieuwssites iets posten in de trant van: Maar wij waren sneller kun je dergelijke antwoorden van mij verwachten :D
Let maar op dadelijk gaan ze die tijden nog manipuleren. ;)
Peter Baert
13-06-2005, 22:31
In het spelletje: Wie was het snelste met het nieuws van Gavin Pickering op een Belgische site? ;) :D
De Paddock, met dank aan TT Racing ;) : 19.53
Pitstop: 21.08
Racingworld, de G-Force mediapartner: 21.16
autosport.be: 21.23
Tja als medewerkers van nieuwssites iets posten in de trant van: Maar wij waren sneller kun je dergelijke antwoorden van mij verwachten :D
Ik hou ook van spelletjes. Soms. :)
Ik had het nieuws van Pickering al vrijdag uit eerste Hahn-d. Maar er vielen nog een paar details te regelen. Details die we allemaal kennen ... :)
Ben ik nu toch de winnaar?
;)
Ben ik nu toch de winnaar?
;)
Als jij ons de groeten doet op Eurosport ;)
Uiteraard was dat nieuws al eerder bekend en jij als prof weet dat soort dingen altijd eerder maar kan in veel gevallen pas iets publiceren als er 100% zekerheid is. Vaak wordt er bij nieuws een datum meegegeven wanneer iets gepubliceerd mag worden.
Alleen ik word zo moe van al die cowboy-sites (niet alleen Belgische hoor ;) ) die denken dat ze ook nieuws kunnen brengen. Leve de pitstops, autosport.nl's en andere goede kwalitatieve autosportsites.
Peter Baert
13-06-2005, 22:48
Ik zal in dit geval niet alleen de groeten doen. Kan ik ook een cheque overmaken?
:)
:rolleyes: alle, waarom moet er nu een wedstrijdje zijn om wie het eerste een bericht op zijn site zet... kunnen we het racen niet overlaten over mannen in hun wagens? dat vind ik veel intressanter
Gavin Pickering :confused: , vind het toch een rare beslissing hoor, dacht zeker dat er een Belg het derde stuur zou krijgen??? (Waar zijn de Tijden van Van de Poele, Theys, Goossens, Neugarten, de Radigues, ... ????) Maar toch Hahn, Vosse, en off course Ickx !!!!!!! Good luck to them all :gas:
Juist op www.lemans.org gelezen dat Jim Matthews de derde man op de JMB Ferrari 575 is. Kan iemand dit bevestigen???
Zou echt jammer zijn dat Marc (Goossens) dit jaar weer niet aan de start geraakt :frusty:[/QUOTE]
Ik denk dat Marc het financieel spelletje te hard heeft willen spelen... tenzij er elders nog een plaatsje vrijkomt .
gwyllion
14-06-2005, 22:23
Gavin Pickering :confused: , vind het toch een rare beslissing hoor, dacht zeker dat er een Belg het derde stuur zou krijgen??? (Waar zijn de Tijden van Van de Poele, Theys, Goossens, Neugarten, de Radigues, ... ????) Maar toch Hahn, Vosse, en off course Ickx !!!!!!! Good luck to them all :gas:
Money makes the world go round :p Pickering zal geld meebrengen en die Belgen niet.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.