PDA

View Full Version : De Paddock verwelkomt 1000e gebruiker


airco
05-06-2005, 22:14
Op 4 juni 2005 heeft De Paddock, in haar huidige vorm, een nieuwe mijlpaal genomen in haar 5de levensjaar. Vlak na haar vierde verjaardag had "Garcia" gisteren de eer De Paddock te vervoegen als 1000e geregistreerde gebruiker.

De administrators en moderators danken alle gebruikers van dit forum voor hun bijdrage aan wat depaddock vandaag de dag is. Ook in de toekomst blijven wij er alles aan doen om het grootste en gezelligste autosportforum van België te blijven. De plaats waar de echte liefhebber zijn of haar mening kenbaar kan maken m.b.t. de autosport in al haar facetten.

Op naar de 2000 :)

Scapa
05-06-2005, 23:04
Welkom! Hopelijk bevalt het U hier.

FIRE
06-06-2005, 17:05
Hoeveel actieve gebruikers zijn er?

airco
06-06-2005, 18:56
dit varieert nogal ... er zijn een 700tal accounts waarvan we mogen stellen dat ze nog gebruikt worden.
Van die 700 worden zijn er 400 frequente gebruikers (gebruikers die minstens eenmaal in de 2 weken inloggen).

Naast deze geregistreerde gebruikers is er nog een ongeveer even groot aantal 'toevallige passanten" dat depaddock wel leest ... maar niet geregisteerd is

garcia
10-06-2005, 16:05
Op 4 juni 2005 heeft De Paddock, in haar huidige vorm, een nieuwe mijlpaal genomen in haar 5de levensjaar. Vlak na haar vierde verjaardag had "Garcia" gisteren de eer De Paddock te vervoegen als 1000e geregistreerde gebruiker.

Op naar de 2000 :)

Ik was blij verast toen ik las de duizenste geregistreerde gebruiker te zijn. Ja ook ik ben een groot racefanaat, ben trouwens webmaster van het FM-Racing Team (http://www.fmracing.be) dat actief is op het circuit in Zolder. Dit is ook het team die met de beruchte porsche met vlam reed.

Sportieve groeten en veel geluk verder met jullie fantastische Forum waar ik bijna dagelijks een kijkje kom nemen.

Garcia

Dominique
10-06-2005, 21:19
Wees welkom!