PDA

View Full Version : Belcar piloten steunen "Toekan" actie van Big Brother EN WIJ DOEN MEE!!!


Sennake
26-11-2001, 14:15
Naar aanleiding van de Big Brother live show zondagavond voelen de Belcar piloten zich geroepen om iets te doen voor deze actie die kansarme kinderen wil helpen.
Deze avond, maandag 26 november, komt Driesco samen met 3 andere mensen die de actie willen steunen, en gaan ze een mail opstellen die het ganse opzet van dit gebeuren gaat uit de doeken doen.
Het zal de bedoeling zijn om op donderdag 29 november vanaf 20.00 uur een "openbare verkoop" te houden in St Martens-Latem, waar een kwartier, half uur of een uur "meeracen" verkocht worden met zo goed als ALLE Belcar teams, en deze ritten kunnen gekocht worden door bedrijven en firma's, die er in ruil voor betalen. Ook particulieren kunnen meedingen.
Wat wordt er nu van ons verwacht? Het Sport24 forum en De paddock worden een "joint venture" die ZOVEEL mogelijk bedrijven gaan "spammen" met die mail die je vanavond gaat krijgen. Omdat ik nog niet alle email adressen heb vraag ik nu al om mijn email box te "spammen" met je email adres, zodat ik vanavond kan replyen met de bewuste mail. Zet je beste beentje voor, werk je voor één keer uit de naad, geef alles wwat je hebt, want onze Belcar piloten doen niet onder voor ons. Samen hebben we op 1 week een karting in elkaar gebokst, deze keer is het voor een goed doel en ik ben er van overtuigd dat we een verschrikkelijk sterk medium in handen hebben. Daarom : leg nu al databanken aan van bedrijven die je gaat aanschrijven, en zit vanavond klaar aan je PC. Vanavond gaat "operatie Sinterklaas" van start, en donderdag aanstaande is D-day. Dan moeten ALLE bedrijven, firma's, TV-zenders, radiostations, enz allemaal op de hoogte zijn van ons opzet, zodat we zo veel mogelijk geld kunnen inzamelen voor "Toekan". Doe mee, want elke bijdrage is belangrijk!!!
Stuur deze mail ook al door naar zoveel mogelijk vrienden en kennissen, spam er maar op los, vandaag MAG het!!!!!

Sennake.

airco
26-11-2001, 14:37
roger that wur pol

airco
26-11-2001, 15:38
voor diegenen die geen favoriete bigbrother-kijkers zijn (zoals mij) en het dus in Keulen horen donderen wanneer de naam Toekan valt!!

hier valt er meer info te rapen!!

Toekan (http://www.toekan.be/)
BigBrother (http://www.bigbrother.be/dev/html/details.htm?nid=1370)

Werner333
27-11-2001, 22:38
Awel, ik heb juste wat spam mailkes gestuurd.:D
It was fun;)

Oneliner
27-11-2001, 23:09
Spamme kan toch fun zijn :)

Werner333
27-11-2001, 23:12
Jawel.
Spammer de spammer de spam.

Oneliner
27-11-2001, 23:40
"ik heb zo et gevoel dat ge aant spammen zijt, spammer", zei een spammer die net de kaap van de 1000 is gepasseerd.

Dusja, nog ewa toekan-mails versture sé.

Greetz

Raceboy
28-11-2001, 00:04
laten we hopen dat ons gespam ook gelezen wordt