PDA

View Full Version : Goldstar Racecam


Rohrl-fan
18-06-2005, 17:32
Beste mede-paddockers,

Al reeds enkele keren heb ik op de Eran-dagen geprobeerd om mijn videocamera in mijn wagen te monteren, zodat ik een stabiele on-boardfilm kan maken. Ik heb hiervoor een speciaal statief gekocht, maar dit ding is in één woord rommel! :mad:

Nu kwam ik in een Engels autoblad een advertentie tegen van Goldstar Racecams. Na verder onderzoek op hun website leek me dit een zeer leuk maar prijzig :( systeem. Bij een van de modellen die men aanbied kan je zelfs in één beeld zowel de voor- als achterkant van de wagen krijgen. :cool:

Link! (http://www.qv500.com/racecam/index.php)

Ik wil niet weer een kat-in-een-zak kopen, dus zou ik aan jullie willen vragen of iemand van jullie met dit systeem al enige ervaring heeft. Of hebben jullie andere oplossingen?

Ik rij met een Honda Integra met een rolkooi, dus eventuele systemen voor montage daarop is misschien ook bruikbaar.

Alvast dank!!! :worship:

Thomaske
18-06-2005, 18:17
Het ziet er wel een handig en compact speeltje uit. En dan nog met zo'n functies. Ik denk echter niet dat je een kat-in-een-zak zou kopen hoor. Maarja de mensen die hier ervaring mee hebben zullen u er wel wat meer over weten te vertellen hé.

Mvg

Scapa
18-06-2005, 23:53
Ik zou eens bij RS Racing informeren. Dat leek me wel een stevig ding ;-)

Mark
19-06-2005, 00:07
Ik zou eens bij RS Racing informeren. Dat leek me wel een stevig ding ;-)

:worship: :D

Thomaske
19-06-2005, 07:32
En hittebestendig :D

Mvg

Dirtdevil
26-07-2005, 19:34
kheb in ons corsake eens een digitale camera gemonteerd op de dwarsbuis van de kooi!
gewoon een plaatje geplooid ( 2 mm dik) waarmee de camera in de juiste positie gehouden werd. 2 schroefjes tegen de camera gezet dat em niet naar links of rechts kon zwadderen en een rubbertje erop gemonteerd om de trilling te absorberen! Was een uurke of 2 werk, supergoedkoop, en heel efficient.

greetz