View Full Version : Belcar race 4: Brands Hatch, trainingen en kwalificaties
hier kan de uitslagen vinden
http://www.msttiming.com/meeting.asp?event=52563&source=eerc2005&eventtype=eercclub
teun{crg}
24-06-2005, 19:34
staat nog niks op terwijl al de vrije training is gereden !
of ligt het aan mijn pc ??
staat nog niks op terwijl al de vrije training is gereden !
of ligt het aan mijn pc ??
Zijn deze (betaalde ?)vrije traingen dan onderdeel van het evenement?
teun{crg}
24-06-2005, 21:31
zouw het niet weten !
EERC MEETING BRANDS HATCH – 24-25-26 / 06 / 2005
VRIJDAG/VENDREDI/FRIDAY 24.06.2005
16.00 h – 17.00 h : vrije training/entraînement libre/free practice
(maken geen deel uit van de meeting / ne font pas partie du meeting/are no part of the meeting)
www.belcar.com
hier kan de uitslagen vinden
http://www.msttiming.com/meeting.asp?event=52563&source=eerc2005&eventtype=eercclub
deze werkt bij mij niet heeft er nog iemand problemen om de tijden te volgen ????
ik heb hetzelfde probleem, maar:
De kwalif moet daar normaal natuurlijk om kwart na 10 beginnen, dus dat is hier kwart na 11. Niet?
groetjes
ik heb hetzelfde probleem, maar:
De kwalif moet daar normaal natuurlijk om kwart na 10 beginnen, dus dat is hier kwart na 11. Niet?
groetjes
juist maar britcar heeft toch al gereden en deze tijden zijn ook niet te vinden
RaptuningGirl
25-06-2005, 11:30
ik heb hetzelfde probleem, maar:
De kwalif moet daar normaal natuurlijk om kwart na 10 beginnen, dus dat is hier kwart na 11. Niet?
groetjes
Ik dacht altijd dat als je in Engeland zat een uur moest bijtellen, dus als het daar kwart na 10 is, dan is het hier kwart na 9. Het kan ook zijn dat ik fout ben :)
dacht dat het andersom was al het hier 10u is dan is het daar 9u
als het daar negen uur is, dan is het hier tien uur... :-)
welke brands hatch rijde ze eigelijk.. ? de korte of langere ?
staat nog niks op terwijl al de vrije training is gereden !
of ligt het aan mijn pc ??
U kan een impressie + de toptijden van de vrije training hier vinden: http://www.racingworld.be/nieuws/2440/
Mvg
teun{crg}
25-06-2005, 12:07
bedankt ! :D:D eindelijk iets wat het doet !
zijn de tijden het hele weekend racingworld.be te vinden ??
welke brands hatch rijde ze eigelijk.. ? de korte of langere ?
Ze rijden op het "GP - circuit". Als ik goed heb, is dat het lange circuit.
Yvonne
RaptuningGirl
25-06-2005, 12:13
als het daar negen uur is, dan is het hier tien uur... :-) Sorry :o
Ze hebbe mij da eens in school gezegd toen wij naar canterbury gingen met school
The Interceptor
25-06-2005, 12:35
de eerste kwalif is gereden, met dit als top 5:
1. Menten - Bouvy
2. Vosse - Kuismanen
3. Goossens - Hart
4. Palttala - Van Sande
5. Wauters - Wauters
blijkbaar weeral wat rode vlaggen, en eens geen Corvette op de (voorlopige) pole, maar dat komt wel goed straks :D
weet er misschien iemand welke plaats dave cox ligt die zou ook daar zijn voor de race maar met een andere wagen van bepaalde vrienden
JPMontoya
25-06-2005, 14:34
Laten we hopen dat t zo blijft en de corvette niet op Pole - namiddagsessie toch meestal trager dus fingers crossed voor de Porsche van Bouvy.
The Interceptor
25-06-2005, 16:35
Volgens pitstoptv.be zijn er problemen met de geluidsoverlast :(, enkele (top)wagens zouden de maximaal toegelaten 118 dB overschrijden! We zullen wel snel meer weten zeker, de start van de 2e kwalif duurt niet lang meer.
JPMontoya
25-06-2005, 16:44
Uit principe zeg ik - Uitsluiten al die deelnemers die meer dan 118db maken.
Belcarorganisatie AMATEURS!
http://www.watbenjedan.nl/
Ik herinner mij dat er op het Belcarfeest 2 jaar geleden al werd op gehamerd dat het geluidsniveau van bepaalde wagens naar omlaag moest indien de Belcar een buitenlandse uitstap wilde blijven maken. Nu is het dus van dat. Het moet gezegd dat er bepaalde wagens bij zijn (vooral Porsches) die een oorverdovend lawaai maken... Een goeie sounds hoort erbij maar er moeten toch grenzen zijn. Sta maar eens bij de 24u aan de pitmuur. ;)
Bon, de manier waarop alles gemeten wordt momenteel lijkt me ook niet ideaal maar dat is ze in Zolder bijvoorbeeld ook niet. Iemand ooit al in Brands geweest? Veel woningen in de buurt van het circuit?
GridBrands Hatch
1. Goossens – Hart (Chevrolet Corvette C5-R) 1:24,460
2. Menten – Bouvy (Porsche GT2-R) 1:25,994
3. Kuismanen - Vosse (Chrysler Viper GTS-R) 1:26,578
4. Palttala – Van Sande (Porsche GT2-R) 1:28,355
5. Wauters – Wauters (Porsche 996 Biturbo) 1:30,182
6. Noorman – van Dongen (Marcos Mantis) 1:30,632
7. Khan – Westbrook (Porsche 996 GT3 RSR) 1:31,122
8. Severich – Steinberg (BMW M3 GTR) 1:31,195
9. Ricky – Dan (Chevrolet Corvette C5) 1:31,615
10. Thiers – Thiers (Porsche 997 GT3 RS) 1:32,392
bron racingworld (http://www.racingworld.be)
The Interceptor
25-06-2005, 18:40
Marc doet weer wat van hem verwacht wordt :applaus:
Toch benieuwd wat de race morgen zal geven! En wat we nog gaan horen van die geluidsoverlast.
strepper
25-06-2005, 18:43
geluidsoverlast, ik dacht dat dat alleen in Zolder bestond. niet dus.
Dit is de hele startlijst voor de race. Ik hoop alleen dat je er wat aan uit kan.
Mediagroup VAN DYCK Belcar - COMBINED QUALIFYING - RACE 5
POS NO CL NAME NAT CAR SESS 1 LAPS SESS 2 LAPS GAP
1 7 GTA Goossens/Hart Chevrolet Corvette C5R 1:27.285 17 1:24.460 8
2 4 GTA Menten/Bouvy Porsche GT2-R 1:25.994 14 1:27.101 17 1.534
3 2 GTA Kuismanen/Vosse Chrysler Viper GTS-R 1:27.128 16 1:26.578 17 2.118
4 5 GTA Palttala/Van Sande Porsche GT2-R 1:28.855 10 1:34.813 19 4.395
5 6 GTA Wauters/Wauters Porsche 996 Biturbo 1:30.182 18 1:32.008 19 5.722
6 15 GTA Noorman/Van Dongen Marcos Mantis 1:30.632 16 1:32.721 10 6.172
7 57 G Khan/Westbrook Porsche 996 GT3 RS 1:31.122 17 0 6.662
8 72 TA Severich/Steinberg BMW M3 GTR 1:31.195 12 1:32.605 10 6.735
9 20 G Cole/Eagling Chevrolet Corvette C5 1:33.285 12 1:31.615 15 7.155
10 21 GTB Thiers/Thiers Porsche 997 GT3/RS 1:33.859 15 1:32.392 15 7.932
11 56 G McCormick/Lockie Ferrari 360 Challenge 1:32.409 14 0 7.949
12 33 GTB Qvick/Geoffroy Ultima GTR 1:33.339 18 1:32.422 12 7.962
13 3 GTA Maes/Verbist Porsche 996 Biturbo 1:33.516 17 1:32.584 14 8.124
14 34 GTB Derdaele/Empsen Ultima GTR 1:32.966 12 1:33.543 13 8.506
15 42 GTB Cook/Pelle Porsche GT3 RS 1:35.146 12 1:33.108 16 8.648
16 31 GTB Lamot/Penders Porsche 996 GT3 RS 1:34.925 4 1:33.559 17 9.099
17 71 TA Belien/Cuyvers BMW E46 M3 V8 1:34.859 15 1:34.188 5 9.728
18 22 GTB J-P Verhoeven/Muytjens Porsche 996 Supercup 1:38.120 8 1:34.694 16 10.234
19 46 GTB J. Van Vaerenbergh/Jacobs Gillet Vertigo 1:35.198 13 1:39.180 14 10.738
20 30 GTB De Gastines/De Bock Porsche 996 GT3 RS 1:35.362 14 1:37.325 9 10.902
21 25 GTB De Laet/Vollebergh Porsche GT3 RSR 1:36.416 17 1:35.526 17 11.066
22 10 GTA Mattheus/Redant Audi TT 1:35.924 18 1:35.602 18 11.142
23 75 TA M. De Keersmaecker/Smets BMW E46 M3 V8 1:35.868 15 1:35.667 16 11.207
24 37 GTB Haane/Van Loo Porsche 996 GT3 1:35.897 16 1:39.968 17 11.437
25 43 GTB Van Herck/Van Herck Mazda RX-7 1:37.991 11 1:35.950 13 11.490
26 28 GTB Lumbeeck/Kenis BMW Z3 M-GT 1:36.052 6 1:40.906 17 11.592
27 27 GTB Van Hoepen/Van Rossem Porsche GT3 Supercup 1:36.944 17 1:36.507 17 12.047
28 36 GTB Jeuris/Leest Porsche 996 GT3 Cup 1:36.668 17 1:39.766 18 12.208
29 91 TB Haschke/Josten BMW M3 1:36.713 15 1:38.047 11 12.253
30 39 GTB Vancraeynest/Grutman Porsche 996 GT3 1:36.981 14 1:36.885 15 12.425
31 23 GTB Meert/Van De Plas Porsche 996 Supercup 1:38.710 14 1:37.183 15 12.723
32 29 GTB Vanierschot/Schreurs Porsche 993 GT2 1:38.207 16 1:37.406 17 12.946
33 96 TB Meijers/Tieman BMW M3 1:38.218 15 1:39.738 16 13.758
34 40 GTB Maton/Bogemans Porsche 996 GT3 Cup 1:39.524 15 1:38.486 16 14.026
35 32 GTB Ceusters/Metior Porsche 996 GT3/R 1:39.453 15 1:40.207 15 14.993
36 94 TA Beckers/Cassiers BMW M3 1:40.338 12 1:44.392 11 15.878
37 97 TB A. Van De Velde/Ickx Mini Cooper S3 1:40.385 14 1:45.362 16 15.925
38 92 TB De Hoen/Essers BMW E46 M3 1:40.681 15 1:42.901 15 16.221
39 38 GTB Janssen/Raus Porsche 996 GT3/R 0:00.000 15 1:41.348 12 16.888
40 24 GTB Van Hover/Coenen Porsche Boxster 0:00.000 16 1:41.807 15 17.084
41 93 TB Broodcooren/Verhoeven BMW E36 1:42.300 11 1:42.278 17 17.818
42 47 GTB Buskens/Kolen Saker Sprint GT 1:44.742 14 1:42.418 11 17.958
43 9 GTA Moonen/Van Dyck/Van Audenhove Porsche 996 Biturbo 1:43.864 15 1:43.719 15 19.259
44 95 TB Clarke/Cox BMW E36 M3 1:44.193 13 1 19.733
Qualification Maxima 1:51.380
weet er misschien iemand welke plaats dave cox ligt die zou ook daar zijn voor de race maar met een andere wagen van bepaalde vrienden
Weet je soms waarom moore dit weekend niet mee rijdt?
Heb hem wel zien staan op de inschrijvingslijst van de britcar, of is dat soms een andere?
11 32 2 Rodriguez/Moore BMW E46 GTR 1:36.330 4 4.500 97.47
FormulaV-JH495
25-06-2005, 19:00
geluidsoverlast, ik dacht dat dat alleen in Zolder bestond. niet dus.
Brands heeft een max. van 115 Dba en voor clubraces is dit 105 Dba ...
Heb dit ook al ondervonden bij mijn eerste test op Brands.
Sommige circuits hebben zelfs een 97Dba (voor 750MC races wel te verstaan)limiet maar die wordt op een andere manier gemeten ...
Weet je soms waarom moore dit weekend niet mee rijdt?
Heb hem wel zien staan op de inschrijvingslijst van de britcar, of is dat soms een andere?
11 32 2 Rodriguez/Moore BMW E46 GTR 1:36.330 4 4.500 97.47
geen idee dacht dat het om een andere moore ging want normaal rijdt hij britcar en belcar met dave cox en aangezien de zware crash met de E36 kon hij niet meerijden hij heeft me wel meegedeeld dat dave cox zou rijden
teun{crg}
25-06-2005, 21:03
ik zie wel dat de mini weer goed meedoet!!
Welke Jacobs is dat op de Vertigo? Jan, Philip............of zijn er nog meer? Zie trouwens dat Ceusters/Metior terug zijn met hun 996 GT3-R ...........die had flink wat schade opgelopen tijdens de monsoon-race tijdens de 1000 KM op zaterdag.
Zoals te verwachten, minder dan 40 vaste wagens op de lijst der deelnemers............op de affiche staat 50 wagens! Geld terug :D
MichelRacing
25-06-2005, 21:24
AD-Sport is ook weer aanwezig... Schreurs-Vanierschot in een 993 GT2 in GTB?*-). Ik dacht dat dit niet kon... Welke wagen is dit trouwens? De schitterende oranje of de ex-Wauters Porsche (964 omgebouwd naar 993)?
Lamot-Penders ook niet in de Top 3 v/d GTB, deze zullen denk ik wel een underdog-positie innemen...
En Maes-Verbist zitten ook pas 13de:|... Ze klaagden over vermogen, maar ik vraag me af in welke Porsche ze dan rijden... De Wauters'en hebben namelijk een aantal Porsches 996 Biturbo's versleten 2 namelijk. 1'tje met 580PK en 1'tje met 680PK... In welke wagen rijden ze dan... Ik vind ook persoonlijk dat AD-Sport niet zo duidelijk is over hun communicatie toe met de fans, andere teams laten dingen weten, met wat voor auto's ze rijden, maar van AD-Sport moet je het maar zien op papier of in dit geval op circuit, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om er naartoe te gaan... Vind dit wel wat jammer... Teams zoals SRT, PSI, Kuismanen, G&A, GLPK doen dit wel... Naar mijn mening zou AD-Sport dit ook moeten doen...
JPMontoya
25-06-2005, 21:56
AD-Sport is ook weer aanwezig... Schreurs-Vanierschot in een 993 GT2 in GTB?*-). Ik dacht dat dit niet kon... Welke wagen is dit trouwens? De schitterende oranje of de ex-Wauters Porsche (964 omgebouwd naar 993)?
Lamot-Penders ook niet in de Top 3 v/d GTB, deze zullen denk ik wel een underdog-positie innemen...
En Maes-Verbist zitten ook pas 13de:|... Ze klaagden over vermogen, maar ik vraag me af in welke Porsche ze dan rijden... De Wauters'en hebben namelijk een aantal Porsches 996 Biturbo's versleten 2 namelijk. 1'tje met 580PK en 1'tje met 680PK... In welke wagen rijden ze dan... Ik vind ook persoonlijk dat AD-Sport niet zo duidelijk is over hun communicatie toe met de fans, andere teams laten dingen weten, met wat voor auto's ze rijden, maar van AD-Sport moet je het maar zien op papier of in dit geval op circuit, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om er naartoe te gaan... Vind dit wel wat jammer... Teams zoals SRT, PSI, Kuismanen, G&A, GLPK doen dit wel... Naar mijn mening zou AD-Sport dit ook moeten doen...
Jouw, comma, communicatie, comma, is ook niet, comma, zo goed naar ons, comma, toe :):)
MichelRacing
25-06-2005, 22:36
Ok, tot daaraantoe;)! Maar ik ben wel fatsoenlijk verstaanbaar;)
teun{crg}
25-06-2005, 22:38
weet iemand wat met de mini aan de hand was ??
Welke Jacobs is dat op de Vertigo? Jan, Philip............of zijn er nog meer? Zie trouwens dat Ceusters/Metior terug zijn met hun 996 GT3-R ...........die had flink wat schade opgelopen tijdens de monsoon-race tijdens de 1000 KM op zaterdag.
Zoals te verwachten, minder dan 40 vaste wagens op de lijst der deelnemers............op de affiche staat 50 wagens! Geld terug :D
Jan denk ik omdat Patrick Beliën met Dimitri Cuyvers op de BMW E46 rijdt... Hij zal al wat aan het uitzoeken zijn wat hij volgend jaar gaat doen eh.
Welke Jacobs is dat op de Vertigo? Jan, Philip............of zijn er nog meer?
Er zijn er inderdaad nog meer. Karl Jacobs, bijvoorbeeld, die in het verleden vaak team vormde met Frank Hahn. Dit weekend tekent hij present als tweede rijder met de Vertigo van MRS Leuven.
Mvg,
The Interceptor
26-06-2005, 15:10
Op racingworld.be staat een kort verslagje van het eerste wedstrijduur, Hart nam blijkbaar een sterke start en liep meteen uit, dan ff een SC, maar daarna was Hart weer de snelste op de baan! Als Marc dat nu nog kan afmaken, pakt SRT de leiding in't kampioenschap weer over van Kuismanen, die lag na een uurtje ergens rond de 5e positie (o.a. dankzij een stop-and-go).
Nog ne minuut of 10 denk en de race zou gedaan moeten zijn!
Chauffeur
26-06-2005, 15:25
Corvette out!!!
1.Menten
2.Kuismanen
3.Wauters
4.Cole
5.Lamot
Chauffeur
26-06-2005, 15:28
Einduitslag
1. Menten (1ste GTA)
2. Kuismanen (2de GTA)
3. Wauters (3de GTA)
4. Paltalla
5. Lamot (1ste GTB)
6. Qvick (2de GTB)
7. Maes
8. Noorman
9. Van Vaerenbergh (3de GTB)
10. Khan
16. Beliën (1ste TA - 1ste Toerisme)
22. Haschke (1ste TB - 2de Toerisme)
25. Meyers ( 2de TB - 3de Toerisme)
strepper
26-06-2005, 15:32
Weer een prachtige dag voor Penderracing.
Nu op naar de 24 uur van Spe en Zolder
The Interceptor
26-06-2005, 15:54
Zo jammer voor de Corvette :(, Hart al zo'n goede stint gereden, en Goossens was ook sterk bezig, en dan zo'n stom losgekomen roosterke dat hun tot opgave dwingt :(
Voor Menten is het wel een verdienstelijke overwinning, hij reed al het hele weekend zeer sterk, eindelijk eens een weekendje zonder pech voor de PSI-Red Bull. Van die jongen gaan we nog veel horen in Belcar denk ...
Kuismanen 2e, die doen wel een héél goede zaak met het oog op de titel! Maar ze moeten toch oppaseen voor Lamot-Penders als ge het mij vraagt, 5e algemeen en 1e in hun klasse door gewoon "rustig" de race uit te rijden ...
JPMontoya
26-06-2005, 16:11
Joepie-Overwinning voor de Porsche en geen corvette aan de Finish.
Zalige 3de plaats Vertigo in GTB.
RaptuningGirl
26-06-2005, 16:16
weet iemand wat met de mini aan de hand was ?? volgens racingworld hebben die een tik gehad, maar toch nog kunnen verderrijden: "Ondertussen was ook de Daikin Mini in de problemen gekomen en verdween deze naar de pitlane. De kleine bolide had een tik gekregen (rechtsachter), maar kon na nazicht terug verder."
(bron: racingworld.be)
Om 17u10 korte samenvatting op Sporza!
Uitslag van de race:
http://www.msttiming.com/result.asp?table=52563rc1bel&round=brandsgp.gif
In TA slechts twee wagens aan de start :confused:
Wat een service weer van Sporza!
Zalig, die 2 rondjes onboard bij de Corvette... Die sound, die snelheid...!
Lange versie van Brands Hatch best een mooi circuit. Wat anders dan de tilke-gedrochten in elk geval :D
De uitslag is mooi voor't kampioenschap... Kuismanen en co rijden weer ongelooflijk regelmatig (podiumplaatsen) dit jaar en dat kan wel eens lonen!
teun{crg}
26-06-2005, 18:44
zwak optreden van de TA's zeg :S
en TB zijn ook nog maar een paar wagens :(
PorscheGT
26-06-2005, 19:04
zouden die onboard beelden ook bij het pitstop.tv verslag voorkomen??
spijtig da ik die gemist heb :(
EDIT: Ik mis GS en G&A op de uitslag?? die zijn niet van start gegaan zo te zien? wat is daar gebeurd misschien??
teun{crg}
26-06-2005, 19:51
GS van de TB ?? of TA ??
PorscheGT
26-06-2005, 19:58
de TA wagen bedoelde ik ...
teun{crg}
26-06-2005, 20:34
in de kwalificatie was die 8ste ! maar staat idd nergens !
raar :S:S
Belcarorganisatie AMATEURS!
http://www.watbenjedan.nl/
Het is zo te zien allemaal met een sisser afgelopen maar dit is nou niet bepaald een pluspunt voor de organisatie. E.e.a. komt nogal slordig over .............je zult als team maar enkele (tien?)duizenden euro's aan zo'n tripje spenderen om er dan achter te komen dat zo'n rooie jas zijn werk niet goed heeft gedaan.
Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden. Zie dat overigens maar 34 wagens gebruik hebben gemaakt van de warm-up.........was het soms te vroeg voor de rest?
Weet je wat ik overigens heb gemist? Een supportersreis naar Brands Hatch. Naar mijn bescheiden mening is de Belcar een van de weinige klassen waar je fans van kunt vinden. Dus geen fans van een team, wagen of coureur maar van de klasse zelf. Busje huren, hotel boeken............. heren van de rooie jassen brigade, dat is het werk niet hé? ;)
P De Sonville
27-06-2005, 00:42
Tussenstanden na Brands Hatch www.belcar.com
Bart.Vandecavey
27-06-2005, 01:31
Het is zo te zien allemaal met een sisser afgelopen maar dit is nou niet bepaald een pluspunt voor de organisatie. E.e.a. komt nogal slordig over .............je zult als team maar enkele (tien?)duizenden euro's aan zo'n tripje spenderen om er dan achter te komen dat zo'n rooie jas zijn werk niet goed heeft gedaan.
Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden. Zie dat overigens maar 34 wagens gebruik hebben gemaakt van de warm-up.........was het soms te vroeg voor de rest?
Weet je wat ik overigens heb gemist? Een supportersreis naar Brands Hatch. Naar mijn bescheiden mening is de Belcar een van de weinige klassen waar je fans van kunt vinden. Dus geen fans van een team, wagen of coureur maar van de klasse zelf. Busje huren, hotel boeken............. heren van de rooie jassen brigade, dat is het werk niet hé? ;)
Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???
1. is inderdaad jammer dat er zo weinig mensen de eindstreep hebben gehaald maar het is nog altijd meer dan dat er deelnemers zijn bij de britcar.
2. Ik heb ook geprobeerd om er te raken, maar het is me niet gelukt. Maar op de Nurburgring was er ook geen enkele support; so what's the fuzz?
IK vond dit wel een geslaagd weekend, gewoon jammer dat ze bij de Thiersen problemen hadden met hun motor, was een mooi gevechtje met Maes-Verbist
De speakers waren in elk geval vol lof, en volgens hen was dit het grootste startveld dat ze in jaren op Brands Hatch gezien hebben. Britcar heeft idd een veel kleiner startveld.
Anderzijds was de publieke opkomst niet echt denderend, maar ik weet niet hoe dat daar tijdens andere weekends is qua bezoekersaantallen.
(straks volgen de foto's ;) )
Chauffeur
27-06-2005, 11:28
De echte autosportliefhebbers waren er, en dat was meer dan voldoende. Diegene die aanwezig waren zullen het beamen dat de sfeer nog nooit zo los en aangenaam was. 2 Engelse ponden inkom, rustig de handdoek uitrollen en op de banking naar de races kijken, mooier kan toch niet. Wat de klasse Britsport betreft wil ik maar 1 ding kwijt: zou die jongens wel eens naar de TC willen zien komen. Diverse wagens (2000 cc) reden sneller dan 30% van de Belcarwagens. Een prachtig circuit, zeer gastvrije mensen en iedereen vol lof over de prachtige wagens die daar reden.
Heb even met de organisator staan praten en ik kan je zeggen dat deze fier waren om de Belcar te mogen ontvangen.
Ook alle piloten waren vol lof over het circuit, de mentaliteit van de baanposten :applaus: , enz...het enige minpunt waren de dure prijzen voor de hamburgers.
Van 43 ingeschreven wagens die de plas oversteken zullen de meeste organisatoren wel dromen, anderen denken daar dan weer anders over. Wat betreft de verplaatsingen. Het is niet aan Zolder om zoiets te organiseren, maar wel aan clubs en verenigingen. Waarom hebben jullie niets gedaan? Trouwens, er waren wel mensen die iets gedaan hebben, en die waren 3 maanden op voorhand uitverkocht.
2 Engelse ponden inkom, rustig de handdoek uitrollen en op de banking naar de races kijken,
Tickets for the Belcar meeting cost £12 per adult per day, with children aged 12 and under going free.
:confused:
Chauffeur
27-06-2005, 12:08
2 ponden was volgens mij de prijs die je moest betalen om op de west banking te gaan kijken, zo stond het toch op het bord, OF, de 1 was weggevallen op het bord, daar kan ik je geen uitsluitsel over geven.
2 ponden was volgens mij de prijs die je moest betalen om op de west banking te gaan kijken, zo stond het toch op het bord, OF, de 1 was weggevallen op het bord, daar kan ik je geen uitsluitsel over geven.
Het was zo dat je 2 pond moest betalen indien je met je wagen naar ginds wilde rijden, maar de inkom was wel degelijk 12 pond per dag.
Ik vind Brands Hatch trouwens een *prachtig* circuit. Er zijn heel veel plaatsen waar je kunt staan zonder draad en je staat soms op een paar meter van de baan verwijderd.
Van mij zouden ze deze meeting jaarlijks op de kalender mogen zetten! ;)
Sorry Mark maar dat vind ik HARD, in Engeland waren ze gewoon zot dat de Belcar naar hen kwam, en dan zeggen dat het een aanfluiting was???
Mij heb je niet horen zeggen dat het een aanfluiting was. Ik constateer alleen enkele knulligheden i.v.m. de geluidsmeting, of mijn kritiek wel of niet terecht is laten we maar even in het midden ;)
Tja dan mijn gemekker over het lage aantal deelnemers. Ik ben in het bezit van alle Belcarboeken voorzien van alle data m.b.t. deelnemers. Mijn conclusie, gebaseerd op feiten, is niets anders dan dat het Belcar-volume hard achteruit gaat...............
Tuurlijk, het zijn er nog steeds meer dan andere series zoals de Britcar of wat dan ook. Heel mooi allemaal..........maar ik spiegel mezelf nooit aan de prestaties van anderen. Dat zal me een zorg zijn, mijn eigen prestatie moet top zijn..........ik pas mijn nivo niet aan dat van mijn zwakkere buren ;)
Simpel voorbeeld van de hedendaagse reailiteit: In het dagelijkse leven monteert ons bedrijf o.a. airco's. Stel nu dat mijn collega-buurman installateur een airco monteert die niet werkt. Dat is dus een slechte prestatie! Als ik nu een airco monteer die wel werkt maar niet het beloofde comfort voor de klant haalt...........heb ik dan een goede prestatie geleverd? Nee, mijn prestatie is net zo slecht........in beide gevallen is de klant niet tevreden. Ik lever pas een goede prestatie als de klant tevreden is en niet als ik iets minder slecht ben als mijn buurman ;)
Dit is mijn denkwijze en zeer zeker niet de denkwijze van iedereen maar ik mag toch mijn mening ventileren, hoe hard dat misschien voor sommigen ook is ;)
De echte autosportliefhebbers waren er, en dat was meer dan voldoende.
Nou er waren tientallen echte non-profit autosportliefhebbers die niet naar Brands Hatch konden gaan i.v.m. een evenement op Circuit Zolder. Dus om te zeggen dat de "echte" daar waren is in mijn ogen een belediging voor de vrijwilligers van Circuit Zolder die afgelopen weekend allemaal een puike prestatie hebben geleverd om een van de krapste tijdschema's ooit tot een perfect einde te brengen.
Gebruik de search-functie van dit forum eens, u zult zien dat wij in het verleden vaker georganiseerde tripjes in elkaar gestoken hebben. We zijn maar amateurs en hebben niet altijd de tijd om iets te regelen ;)
Bart.Vandecavey
27-06-2005, 22:13
Gebruik de search-functie van dit forum eens, u zult zien dat wij in het verleden vaker georganiseerde tripjes in elkaar gestoken hebben. We zijn maar amateurs en hebben niet altijd de tijd om iets te regelen ;)
Euhm ik ben toch ook al enkele keren meegeweest ;) zoals naar Duitsland
The Interceptor
27-06-2005, 23:54
Vergeet ook de studenten niet he mannen ;) Die konden er nu echt niet zomaar een weekendje tussenuit.
Brands Hatch was great. Een uitstap die naar mijn bescheiden mening zeker voor herhaling vatbaar is. Samen met Dijon de beste buitenlandse uitstap van de BELCAR tot op heden.
Schitterend circuit, ondanks dat het niet het meest veilige is en er veel snelle bochten zijn, is vrijwel niemand met ongeval-schade naar huis gegaan. Iets wat we niet kunnen zeggen van de vorige races in Francorchamps, een circuit dat aan F1 normen voldoet...
...maar ik mag toch mijn mening ventileren,...
Absoluut! Ik had trouwens niets anders verwacht van iemand uit de airco-sector :p
Dragonfly
28-06-2005, 15:18
ben het volledig eens met AJ. ben zondag naar daar geweest met de trein en heb een super dag gehad. Tof circuit, leuke sfeer en mooie race.
dit mag van mij volgend jaar trug doorgaan :)
Ik sluit me ook aan bij AJ en Dragonfly. Bij mjin terugkeer stond er trouwens nog 20km minder op mijn kmteller dan een rit heen en weer Francorchamps. (er zitten natuurlijk wel een paar km spoorlijn tussen ;) )
De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed" :D
De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed" :D
had ik gisteren al gelezen :p
teun{crg}
28-06-2005, 22:49
De herbouw van de Mini heeft wel een voordeel met zich mee gebracht...........de mooie blauwe neus is terug. In de Autosport van vorige week hadden ze voor het nieuws van de deelname een leuke kop bedacht: "Ickx is Fixed" :D
ik zie liever de blauwe neus dan de oranje !
zouden die onboard beelden ook bij het pitstop.tv verslag voorkomen??
spijtig da ik die gemist heb :(
Hey,
Die on-board beelden van de Corvette zijn zeker te zien in de video review van HIBN.tv.
Yvonne
teun{crg}
29-06-2005, 20:34
Same here. ;)
vinden vanina en alexendra dat ook die blauwe neus mooier ??
blijft ie ook zo ??
JPMontoya
29-06-2005, 21:30
Pitstop.TV reportage van BH :worship: :worship:
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om de HIBN video review af te spelen? Na het interview met Kris W. op de grid hangt die bij mij vast. Als ik het met media player ipv quicktime afspeel, heb ik net hetzelfde voor... Vraag mij nu af of het aan mij ligt of aan de video zelf...
De onboard beelden in de Corvette met commentaar van Marc is trouwens schitterend! :cool:
+/- een half uurtje geleden heb ik die samenvatting ook bekeken........zonder problemen tot het einde.
Idd, de opmerking van Goossens over het bordje 150 was een goeie :) Het zijn yards en geen meters.........daar zullen enkele "rookies" wel problemen mee hebben.
Edit: tipje voor "bufferproblemen"...............ik zet altijd in het begin het pauze-knopje aan. Dan blijft die kloemel wel bufferen......na enkele minuten laat ik hem dan afspelen.
+/- een half uurtje geleden heb ik die samenvatting ook bekeken........zonder problemen tot het einde.
Idd, de opmerking van Goossens over het bordje 150 was een goeie :) Het zijn yards en geen meters.........daar zullen enkele "rookies" wel problemen mee hebben.
Edit: tipje voor "bufferproblemen"...............ik zet altijd in het begin het pauze-knopje aan. Dan blijft die kloemel wel bufferen......na enkele minuten laat ik hem dan afspelen.
Dat met die buffer doe ik ook altijd... Nu speelde hij al af tot aan pitwissels na een uur koers, maar dan gaat ie weer naar af! Blijven proberen tot het lukt zeker! :p
Die "slipper" in de 'banking' (denk ik) was ook wel cool: 'Daar ietske teveel gas gegeven!' :D
Hopelijk komt dat ook in pitstop zaterdag...
Die "slipper" in de 'banking' (denk ik) was ook wel cool: 'Daar ietske teveel gas gegeven!' :D
:applaus: Idd, dat was ook een goeie....... tja dat was tenminste een open en eerlijk commentaar. Beter dan die gelikte pr-praat van de hedendaagse junior-coureurs ;)
En ondertussen het clipje na 2 uren toch kunnen uitkijken...zucht...
Die mannen van hibn verdienen van mij toch ook een groot applaus hoor. Steeds leuke interviews met de piloten en mooie beelden in de pitlane. Knap werk! :worship:
Maar 30 wagens over de meet na een sprintje van 125 minuten? Pfffff, dat gaat hard naar beneden.
Jullie mogen me gerust een zeikbeer eerste klas noemen :D In Club Autosport deze week maar liefst 3 stukjes Belcar.........en ze zijn super tevreden:
The visiting Belcar Circus :D brought a razzmatazz not seen at Brands for quite some years.........
As a spectacle, the latter stages of the 125-minute contest were no more than an exhibition, but no true enthusiast with petrol in his or her veins could fail to have been roused by the sight and sound of the biggest grid of cars seen at Brands Hatch for what seems like an age.
Autosport 30-06-05
Die Britten zien het helemaal zitten en dan hebben ze een aantal exoten niet eens aan het werk gezien.
Ook het geluidsprobleem komt eventjes ter sprake, indien er een vervolg op Brands Hatch zal zijn dan gaat men een zero-tolerance beleid hanteren. Benieuwd of de Clowns ;) van de organisatie dit punt gaan opnemen in de nieuwe reglemeten voor 2006. Een limiet van 118/120 dB zou ik persoonlijk niet erg vinden.
Hey
Ondertussen staat op Pitstop.tv ook de video van Brands Hatch. Als ik het goed begrepen heb, moet je voor het kijken van die uitzendingen op Internet betalen.
Maar deze keer komen de beelden bijna allemaal van HIBN.tv . Ik heb beiden gezien gisteren en zag dus veel hetzelfde.
Die on-board actie was echt wel mooi om te zien.
Groetjes
Yvonne
strepper
01-07-2005, 21:34
het aantal deelnemers dat aankomt speelt bij geen rol.
Bij mij telt het niveau en dat is vind ik zo slecht nog niet.
Belcar is in Europa top. Er moet natuurlijk steeds aan gewerkt worden om het top te houden.
Het publiek in Brands was er eentje van kenners. Zelden gezien dat vrijwel iedereen de hele race volgde, van minuut 1 tot minuut 125. Bij ons begint het publiek na 10 minuten rond te wandelen en weet slecht 5% wie er in de top 5 rijdt. Deze race wist iedereen het.
Veel leuker om tussen te vertoeven op de tribune dan in België.
Let's go back to Brands Hatch, daar krijgt Belcar tenminste het respect dat ze verdienen. Teams in de boxen (de eerste keer tijdens een buitenlandse uitstap), Speaker die perfect op de hoogte was van "alle" teams, zowel van de Corvette als van bv de Saker of de BMW van Meijers...
Denk dat er meerdere Britse teams de overstap zullen maken in de toekomst. Ian Kahn, Richard Westbrook en Calum Lockie, de britse gasten hebben zich kostelijk geamuseerd en zien meer Belcar races wel zitten hoorde ik hun zeggen.
Belcar is in Europa top. Er moet natuurlijk steeds aan gewerkt worden om het top te houden.
Belcar is goed, maar behoort niet tot de Europese top. Hoe graag ik het ook met je eens zou zijn, het trekt het qua organisatie en deelnemersveld simpelweg niet tegen bijv. het Franse GT kampioenschap, het Italiaanse GT kampioenschap, etc. Om nog niet eens te spreken van FIAGT en LMES. Belcar is goed, Belcar is vermakelijk, Belcar heeft potentieel. Maar het zal door moeten groeien wil het de status krijgen die jij het nu toedicht.
Ik heb gisteren de Italiaanse GT's eens bekeken. Nu, daar kan Belcar niet mee vergeleken worden. Er rijden daar 2 550's (BMS), een Maserati, de Lambo van Reiter heeft een wedstrijdje meegedaan, nog een paar 575's, ...
in het Italiaans GT kampioenschap hebben tot op heden 19 wagens punten gescoord en zijn er gemiddeld een 16 tal finishers
In Frankrijk vinden we 56 piloten terug die met 28 wagens gereden hebben over het hele seizoen
In de Belcar hebben we reeds 38 GT's en 11 toerismewagens die in de punten gereden hebben. Er hebben al 12 guest wagens meegereden.
In totaal hebben reeds 162 verschillende piloten aan de start gestaan van en BELCAR manche 2005 waarvan er 121 punten gescoord hebben. Wie doet beter buiten de Langstreckenpokal op de Nürburgring?
FIA GT en LMES staan natuurlijk op een ander niveau. Maar als nationaal kampioenschap kan de Belcar zeker de concurentie aan in Europa. In deze tread werd er vooral op gewezen door Mark dat er "slechts 30 wagens" aan de finish stonden in Brands Hatch. Toch ver boven het europese gemiddelde...
Peter Baert
02-07-2005, 12:13
En ondertussen het clipje na 2 uren toch kunnen uitkijken...zucht...
Die mannen van hibn verdienen van mij toch ook een groot applaus hoor. Steeds leuke interviews met de piloten en mooie beelden in de pitlane. Knap werk! :worship:
Ere wie ere toekomt.
De lange Belcar-reportage wordt nu al een jaar of 3 gemaakt door Videohouse in een productie van Werner Van Hoof.
Die montage van ongeveer 50 minuten wordt ter beschikking gesteld van alle Belgische TV-stations en van een aantal zenders in het buitenland zoals de Finse TV.
Ook de mensen van HIBN krijgen diezelfde montage toegestuurd, meestal op dinsdagavond na de race. HIBN zet de montage integraal zonder commentaar online, Pitstop.TV voorziet de beelden eerst van commentaar en pas dan gaat het materiaal online.
Iedereen krijgt dus de beelden van Videohouse, dat werkt in opdracht van Circuit Zolder.
En de online-video's van Pitstop.TV zijn exclusief voor abonnees van Belgacom ADSL. Er staat nergens dat er voor moet betaald worden.
Wie alsnog de onboardbeelden van Marc Goossens op Brands Hatch wil zien, kan straks terecht op KANAALTWEE vanaf 14u40. Dan stellen we ook de Gumpert Apollo voor.
In de Belcar hebben we reeds 38 GT's en 11 toerismewagens die in de punten gereden hebben. Er hebben al 12 guest wagens meegereden.
In totaal hebben reeds 162 verschillende piloten aan de start gestaan van en BELCAR manche 2005 waarvan er 121 punten gescoord hebben. Wie doet beter buiten de Langstreckenpokal op de Nürburgring?
Kwantiteit en kwaliteit zijn twee compleet verschillende dingen. Belcar heeft een hoop auto's ja, maar het niveau in het Italiaans GT en Frans GT ligt een pak hoger, en daar gaat het om.
Ere wie ere toekomt.
De lange Belcar-reportage wordt nu al een jaar of 3 gemaakt door Videohouse in een productie van Werner Van Hoof.
Die montage van ongeveer 50 minuten wordt ter beschikking gesteld van alle Belgische TV-stations en van een aantal zenders in het buitenland zoals de Finse TV.
Ik kreeg daar gisteren een mailtje over, of ik kon zeggen wat Marc Goossens vertelde.
Er staat nergens dat er voor moet betaald worden. Dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry ;)
Wie alsnog de onboardbeelden van Marc Goossens op Brands Hatch wil zien, kan straks terecht op KANAALTWEE vanaf 14u40. Dan stellen we ook de Gumpert Apollo voor.
Die uitzending (op Internet) is echt heel mooi gedaan, met mooie overgangen tussen de 2 items! Als men tijd heeft om te kijken, zal ik het zeker even doen...
Yvonne
TT Racing
02-07-2005, 13:41
Kwantiteit en kwaliteit zijn twee compleet verschillende dingen. Belcar heeft een hoop auto's ja, maar het niveau in het Italiaans GT en Frans GT ligt een pak hoger, en daar gaat het om.
En heb je ook de commerciele verschillen opgemerkt? Als wij hier zo een markt moesten hebben als in Frankrijk of Italie, dan zou je hier hetzelfde zien. Met zo een kleine bevolktheid hier in Belgie, mogen wij ABSOLUUT niet klagen, integendeel.
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Belcar de top van Europa noemen gaat echter veel te ver.
Ere wie ere toekomt.
De lange Belcar-reportage wordt nu al een jaar of 3 gemaakt door Videohouse in een productie van Werner Van Hoof.
Die montage van ongeveer 50 minuten wordt ter beschikking gesteld van alle Belgische TV-stations en van een aantal zenders in het buitenland zoals de Finse TV.
Wel, dan krijgen die mannen van mij een dikke :applaus: ;)
Kwantiteit en kwaliteit zijn twee compleet verschillende dingen. Belcar heeft een hoop auto's ja, maar het niveau in het Italiaans GT en Frans GT ligt een pak hoger, en daar gaat het om.
Ga ik volledig mee akkoord, nuja, we hebben hier in België toch wel een paar zéér exclusieve auto's rijden die elders niet te vinden zijn. (wink naar Corvette en Vertigo)
Kwantiteit en kwaliteit zijn twee compleet verschillende dingen. Belcar heeft een hoop auto's ja, maar het niveau in het Italiaans GT en Frans GT ligt een pak hoger, en daar gaat het om.
Nou........daar ben ik het niet mee eens. Op kwantiteit wint de Belcar het van beide series. De kwaliteit? Nou zo heel erg veel hoger ligt het nivo niet bij de Franse GT's of de Italianen...........als het al hoger ligt;) Of kijk jij alleen maar naar het type wagens?
Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis.
Als ze in Vlaanderen +/- 45 wagens aan de start krijgen met hier en daar een autosport-vluchteling uit Nederland en Duitsland dan doe je het zeer zeker niet slecht in deze tijd. De gigantische (sponsor)markten van Frankrijk en Italie krijgen dit niet voor elkaar.
Het enige wat ik wilde aangeven is dat de tendens dalende is voor de Belcar, tijd om wakker te worden en corrigerende maatregelen te nemen ;) Het vergeten van "afspraken" door RACB/BTCS/PRC helpt daarin ook niet echt mee ;)
Bart.Vandecavey
03-07-2005, 01:27
Nou........daar ben ik het niet mee eens. Op kwantiteit wint de Belcar het van beide series. De kwaliteit? Nou zo heel erg veel hoger ligt het nivo niet bij de Franse GT's of de Italianen...........als het al hoger ligt;) Of kijk jij alleen maar naar het type wagens?
Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis.
Als ze in Vlaanderen +/- 45 wagens aan de start krijgen met hier en daar een autosport-vluchteling uit Nederland en Duitsland dan doe je het zeer zeker niet slecht in deze tijd. De gigantische (sponsor)markten van Frankrijk en Italie krijgen dit niet voor elkaar.
Het enige wat ik wilde aangeven is dat de tendens dalende is voor de Belcar, tijd om wakker te worden en corrigerende maatregelen te nemen ;) Het vergeten van "afspraken" door RACB/BTCS/PRC helpt daarin ook niet echt mee ;)
Sorry Mark maar de FFSA GT en het Italiaans GT-kampioenhschap zijn inderdaad groter maar welk ander Europees nationaal kampioenschap zijn nog groter dan de Belcar????
Ik vind dat we heel trots mogen zijn op zo'n kampioenschap!
Nu ja jij kunt natuurlijk trots zijn op de DSC :+
Nou........daar ben ik het niet mee eens. Op kwantiteit wint de Belcar het van beide series. De kwaliteit? Nou zo heel erg veel hoger ligt het nivo niet bij de Franse GT's of de Italianen...........als het al hoger ligt;) Of kijk jij alleen maar naar het type wagens?
Je kunt wel een MC12, 575 of een 10-tal Vipers in je serie hebben.......als daar serieuze krabbers achter het stuur zitten dan heb je nog steeds geen kwaliteit in huis.
Uhm, het italiaans GT heeft de FIAGT kampioenen van vorig jaar aan boord, die MC12 wordt bestuurd door een toch wel zeer snelle italianen (meervoudig kampioenen Matteuzi en Perazzini). En ook die 575 van Loris Kessel is een serieuze deelnemer. In het frans kampioenschap heb je Prost, Jabouille, Ayari, Alliot, Yvan Muller, etc. Allemaal toch een kaliber sterker. En naast bezetting heb je ook organisatie, en dat is toch ook wat professioneler als bij het Belcar.
Begrijp me nou niet verkeerd, Belcar is een topkampioenschap waar België serieus trots op mag zijn en wat ik met veel genoegen en respect volg. Ik ben het simpelweg niet eens met de stelling dat het de top van europa is.
In het frans kampioenschap heb je Prost, Jabouille, Ayari, Alliot, Yvan Muller, etc. Allemaal toch een kaliber sterker.
Een kaliber sterker dan wie ? ...
Denk dat Goossens-Vosse-Kumpen van minstens hetzelfde kaliber zijn
Een kaliber sterker dan wie ? ...
Dan de gemiddelde Belcar coureur. Tuurlijk zijn Kumpen/Goossens/Vosse/Palttalla/Menten goede rijders. Maar goede rijders zitten in elk kampioenschap.
strepper
03-07-2005, 13:27
jamaar gemiddelde coureur, dat heb je overal he. In Italie en Frankrijk rijden er ook minder goede piloten he denk maar Pierre Martinet die vorig jaar de 24 uur van Spa heeft gereden bij PSI die reed in 3de op de radilion en heeft er meermaals bijna een auto in het gras geduwd.
Dan de gemiddelde Belcar coureur. Tuurlijk zijn Kumpen/Goossens/Vosse/Palttalla/Menten goede rijders. Maar goede rijders zitten in elk kampioenschap.
En zij zijn op hun beurt sterker dan elke gemiddelde coureur van FFSA GT/Italiaans GT kampioenschap. Zwak argument. ;)
En zij zijn op hun beurt sterker dan elke gemiddelde coureur van FFSA GT/Italiaans GT kampioenschap. Zwak argument. ;)
Tuurlijk zijn zij beter dan de gemiddelde rijders daar. Maar de toprijders van die series zijn van een gelijk niveau, en met name het Franse GT heeft er wat meer van rondrijden. Maar het lijkt alsof jullie je zitten te verdedigen terwijl ik helemaal niet aanval; je zult mij nooit horen zeggen dat het Belcar van laag niveau is. Integendeel, het is een schitterend en redelijk uniek kampioenschap (uniek als het VLN er niet was geweest ;)). Om het niveau van het Italiaans en Frans GT te bereiken zullen er echter nog enkele kleine stapjes moeten gemaakt worden, qua organisatie en veld.
Bij het Italiaans GT kampioenschap mogen ze al blij zijn als ze 25 wagens op de startgrid hebben, in Belcar zijn het er ruim 40: toch wel een verschil ;)
Zoals ik al zei; kwantiteit is wat anders als kwaliteit.
Ook het geluidsprobleem komt eventjes ter sprake, indien er een vervolg op Brands Hatch zal zijn dan gaat men een zero-tolerance beleid hanteren. Benieuwd of de Clowns ;) van de organisatie dit punt gaan opnemen in de nieuwe reglemeten voor 2006. Een limiet van 118/120 dB zou ik persoonlijk niet erg vinden.
Dr Jonathan Palmer vind 108 db wel welletjes als de Belcar ooit nog eens wil terugkeren naar Brands Hatch. Hij schijnt toch enkele vervelende berichtjes te hebben ontvangen van zijn buren. De kans dat "we" ooit nog eens terug gaan naar Brans Hatch word kleiner en kleiner.........
E.e.a. te lezen op www.turbomagazine.be
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.