View Full Version : 1000 KM LMES Monza 2005
Le Mans is nog niet voorbij of de volgende 1000 KM liggen voor het oprapen ;)
Ik tel op de lijsten "maar ';) " 41 wagens, waar zijn al die lokale Italianen gebleven? De tijden van RfH vallen me tegen, er zijn zelfs 5 LMP2's sneller dan Jan en de mannen.
Tijden:
http://www.lmes.net/fr/download/Monza_FreePractice2_Class.pdf
Ook de tijden van Markus Palttala vallen niet mee, 10de GT2 op 12 deelnemers in die klasse.
leuk dat rfh meerijd maar kunnen ze dat geld niet beter in het nieuwe chassis stoppen ofzo. want met dit chassis kunnen ze echt geen dingen meer laten zien zoals in 2003 of 2002. ze moeten het jammer genoeg alleen hebben van betrouwbaarheid. maar hopelijk veranderd dat volgend jaar
Thomaske
09-07-2005, 07:11
Spijtig dat G-Force er niet zal staan in Monza. In Silverstone zijn ze er terug bij.
@fish88: denk eens aan die ene PM :D
Mvg
gwyllion
09-07-2005, 11:54
Op http://community.webshots.com/user/leglizone staan heel wat foto's.
leuk dat rfh meerijd maar kunnen ze dat geld niet beter in het nieuwe chassis stoppen ofzo.
Het is maar hoe je het bekijkt, Ortiz en Gabbiani brengen normaal altijd een leuk presentje mee ;) Dus uiteindelijk komt dit ten goede aan het nieuwe chassis;)
fish88, in het vervolg graag gebruik maken van hoofdletters, punten en komma's. Je berichten zijn slecht leesbaar!
Heeft iemand trouwens de knaltijd van Bouchut gisteren opgemerkt.
1:44. Dat is maar ongeveer 5 seconden trager dan de pole in LMP1. Indrukwekkend. :)
Thomaske
09-07-2005, 18:14
Nu je het zegt, was me niet opgevallen! Deze kerel kan echt rijden maar spijtig dat zijn teamgenoten dit niet zo goed kunnen.
Mvg
Ook de tijden van Markus Palttala vallen niet mee, 10de GT2 op 12 deelnemers in die klasse.
Inderdaad. Derde vrije training was niet veel beter. En daar is de motor ook nog eens opgeblazen, dus geen kwalificatie voor het Gordon Team. (bron: Iemand van PSI-Motorsport). :(
Hopelijk gaat het met het Gordon Team in Silverstone beter.
Yvonne
Volgens pitstop.tv heeft Palttala telefonisch bevestigd dat er een nieuwe motor uit Duitsland komt en zo zouden ze toch nog kunnen starten morgen (weliswaar uit de pitlane) :applaus:
voor degene met telenet..(of een schotel) tis live op motors tv
gwyllion
10-07-2005, 12:38
voor degene met telenet..(of een schotel) tis live op motors tv
The Creation DBA is onmiddellijk 2de startpositie verloren en probeert nu voorbij the Courage te geraken.
Top ten overall
1. Collard/Boullion Courage-Judd
2. Hignett/Stack/Kurosawa Zytek
3. Barbosa/Short/Ickx Dallara-Judd
4. Gosselin/Ojjeh/Vosse Courage-Ford
5. Berridge/Evans/Owen Lola-AER
6. Frei/Vann/Gounon Courage-Judd
7. Minassian/Campbell-Walter DBA-Judd
8. Pescatori/Bartyan/Seiler Ferrari 550 Maranello
9. Pergi/Enge/Janis Ferrari 550 Maranello
10. Shimoda/Chilton Zytek
(crash.net)
Ik moest weg bij 4 uur, ben nu terug en teleurgesteld. Geen Creation meer op het podium, geen Lambo meer aan de leiding in GT1 en geen GT2 winst voor Rockenfeller. Helaas pindakaas.
Opmerking: De race is zo te zien aan een recordtempo gereden. Vorig jaar heb ik ze geen enkele keer de 1000 km zien halen en zeker niet in 5 u en 2 minuten. :)
Ickx weer op het podium :applaus:
Thomaske
10-07-2005, 19:23
Vincent Vosse mooi vierde. :D
Mvg
Wat is er gebeurd met RfH en de nieuwe Lista Lola?
De Lucchini heeft het trouwens in kwalificatie goed gedaan.
gwyllion
10-07-2005, 21:12
Het persbericht op lmes.net bevat wat informatie over de problemen van de topteams: http://www.lmes.net/uk/download/cp13_gb_monza_race.pdf
Samenvatting:
* Pescarolo: race uitgereden met versnellingselectie probleem
* Creation DBA: deed mee voor overwinning tot het laatste uur (waterlek)
* Zytek: uitstapje in zandbak en geplooide draagarm kostte 6 rondjes
* RML: lag aan de leiding tot aandrijving van 1 wiel wegviel
* Lamborghini: Kox en Simon lagen aan leiding tot motor het begaf (de 2de Lambo had hetzelfde probleem)
gwyllion
10-07-2005, 21:15
Wat is er gebeurd met RfH en de nieuwe Lista Lola?Op pitstop.tv staat dat de Horag Lista Lola aan een sterke wedstrijd bezig was tot een losgekomen wiel er een einde aan maakte.
Opmerking: De race is zo te zien aan een recordtempo gereden. Vorig jaar heb ik ze geen enkele keer de 1000 km zien halen en zeker niet in 5 u en 2 minuten. :)
vorig jaar is de race in Spa afgevlagd na 144 ronden = 1000km
vorig jaar is de race in Spa afgevlagd na 144 ronden = 1000km
Maar was dat na 5 u en 2 minuten? ;)
dubbel lekker weer, het was weer lekker, en het was lekker weer.
Zag ik er aanvankelijk een beetje tegenop om te gaan, Yahoo.com / weather gaf al dagenlang aan dat de zondag getergt zou worden door 'scattered thunderstorms'.....................
Niets was minder waar ! Faktoir 15 was afdoende geweest, maar door de voorspellingen had ik niets meegenomen van dien aard.
De race, en het voorspel waren bijzonder goed te pruimen !
Heerlijke dag gehad, de foto's kun je zien op speedpics (http://www.speedpics.nl/pages/photos/?action=photos&category=AACA154260&subcategory=BE33B3D8B7)
97 foto's uit de ca. 1.000..........
Aandoenlijk was de bijna verliefde reaktie van Martin Short op Vanina Ickx, die werkelijk traantjes wegpinkte voor het behalen van haar eerste podium.......
http://www.speedpics.nl/upload/photos/tblCategory_AACA154260/tblGallery_BE33B3D8B7/88_photo-photoLarge.jpg
Het was me het dagje wel !
Op naar Silverstone, voor ronde 3 in een raceklasse die eigenlijk goed gevulde tribunes verdiend !
Gerard
Aandoenlijk was de bijna verliefde reaktie van Martin Short op Vanina Ickx, die werkelijk traantjes wegpinkte voor het behalen van haar eerste podium.......
eerste podium? :confused: telt Spa niet meer mee dan?
Maar was dat na 5 u en 2 minuten? ;)
dat heb ik niet gezegd, maar jij zegt vorig jaar heb ik ze geen enkele keer 1000km zien halen. Dat weerleg ik dus.
dat heb ik niet gezegd, maar jij zegt vorig jaar heb ik ze geen enkele keer 1000km zien halen. Dat weerleg ik dus.
Ja, inderdaad, maar ik was er niet zeker van. Kan het dat die race toen juist zo'n 10 minuten voor de 6u afgelopen was?
Ja, inderdaad, maar ik was er niet zeker van. Kan het dat die race toen juist zo'n 10 minuten voor de 6u afgelopen was?
2 minuten ;)
Aandoenlijk was de bijna verliefde reaktie van Martin Short op Vanina Ickx, die werkelijk traantjes wegpinkte voor het behalen van haar eerste podium....
Ahum, kleine correctie. Tweede podium in evenveel wedstrijden (LMES).
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.