PDA

View Full Version : TC, Race 4 10-07-05


Mark
10-07-2005, 22:45
Het was toch wel een heftige TC deze middag tijdens de vierde en laatste gratis Bongou wedstrijd. Toch enkele ferme schuivers gezien............dat zie je niet vaak in de TC.

Vroeg in de wedstrijd lag de Alfa 156 van het team van Bugalfa op zijn dak in de eerste chicane, weet niet wie er achter het stuur zat. Oorzaak is mij onbekend maar het zag er indrukwekkend uit op de camera's van het intern circuit.

Even later zat de rood-gele Golf bij ons in de bak vast op de REA, onschuldige remfout....mooie schuiver ;)

In het derde uur een flinke klapper tussen de Honda van Yannick Racing en de Clio van BRI in de hairpin bij de REA. De Clio met Bart VDB achter het stuur was reeds voorbij de Civic toen deze alsnog op de rechterachterkant knalde van de Clio. Civic zat zonder remmen volgens de uitlatingen van de piloot......race-accident. Wel flinke schade, een bepaalde sticker zat flink in de kreukels :D

De mediaman van GM Racing moet e.e.a. op video hebben vastgelegd. Luc kun je dat ding z.s.m. online zetten ;)

Wat betreft GM Racing, die konden dus in de eerste helft van de westrijd de gevreesde Golf op de bumper volgen. Sterker nog, ik denk dat die wagen intrensiek sneller is dan de Golf. Wie zat er de eerste stint achter het stuur? Bij het uitkomen van de REA laten jullie tijd liggen die niet nodig is................ga het hier niet uittikken ;) Stuur maar een pm.

In het laatste uur heeft het nog flink gefikt bij een BMW ter hoogte van post 10/11. Zie je ook niet vaak bij een TC. Heftige middag, nul komma nul publiek!

Bugalfa
10-07-2005, 23:17
Philippe Broodcoren reed ; na schuiver in Bianchi en contact met vangrails en vervolgens Porsche RA is bij het aanremmen naar de chicane de ophanging RA afgebroken... Wij hebben pech maar plaatwerk en ophanging, maar als ik dan die M3 van Vdw-Dierickx hoor dat die uitgebrand is vraag ik me af of die er niet erger aan toe zijn ? Onze Challenge 156(da's eigenlijk die van medePaddocker Serge) zal er weer staan de volgende race, meer nog ook de 2.5V6(da's idd.'t Bugalfa-machien) eindelijk met sper en juiste verhoudingen ...als we nu nog een startnr. voor klasse 3 bijvinden (we gaan echt niet € 3460 dokken voor 2 races...) .

B.V.S.
10-07-2005, 23:32
Alweer achtervolgd door de pechduivel, nu met electronische problemen...
Het was weer te mooi om waar te zijn... 3e tijd in kwali... uitgevallen na 20 minuten in 2e positie...
Nu ga ik een doucheke pakken en maffen.. de rest volgt... ;)

Raceboy
10-07-2005, 23:32
De schade had toch nog wat minder kunnen zijn. Om de één of andere reden vinden de mannen van de 4x4's het logisch om een wagen op zijn dak door de grindbak te trekken en hem dan pas recht te zetten.

Bugalfa
10-07-2005, 23:49
Toen hebben ze tenminste de bak niet geforceerd... nadien als hij op z'n poten stond hebben ze'm gesleept in versnelling...

Mark
11-07-2005, 00:05
O ja..............toch jammer dat er geen enkele vermelding was door de organisatie naar het tragische ongeval van Johan Bullens, precies één jaar geleden. Weliswaar gestorven tijdens de koers maar niet ten gevolge van een koers-accident. Ach het was het verplichte TC-nummertje vandaag i.p.v. de glitter & glamour van de BC ;)

Belle
11-07-2005, 02:08
Heftige middag, nul komma nul publiek!

Hélaba...you're forgetting some people! :bye: :D


Gisteren ben ik naar BTCS geweest en vandaag naar Touring Cup en ik weet dat je beide formules moeilijk kunt vergelijken, maar de BTCS heeft mij véél meer kunnen boeien...van begin tot einde was er spanning in de race.

Bij TC waren er gewoon zo weinig wagens op circuit...en bovendien was de race gewoon 'saai'. Hopelijk komt er daar toch een beetje verandering in maar ik vrees er een beetje voor... Ik zal blijven komen naar TC, maar dan zal het toch eerder zijn voor de sfeer, de Wheels (in Zolder dan) en om toch wat autokes te zien rondrijden. ;)

Selespeed
11-07-2005, 08:53
Wat betreft GM Racing, die konden dus in de eerste helft van de westrijd de gevreesde Golf op de bumper volgen. Sterker nog, ik denk dat die wagen intrensiek sneller is dan de Golf. Wie zat er de eerste stint achter het stuur? Bij het uitkomen van de REA laten jullie tijd liggen die niet nodig is................ga het hier niet uittikken ;) Stuur maar een pm.


Dat was dus Luc (GMRacing himself) die achter het stuur zat. Verwacht jullie maar aan een uitgebreid verslag :)

GM RACING
11-07-2005, 09:18
Hello Marc & Selespeed,
Inderdaad Ik was aan't rijden en ik weet dat de Rea bocht niet m'n sterkste punt is, ik ga er te snel in met gevolg dat de neus wegschuift. volgende maal beter....., inderdaad de Megane is een snel beestje geworden. :) en heb ongeveer 1u30 met Buytaert haasje over gespeelt, héél tof geweest en 'k moet zeggen héél sportief.... bij de minste fout ging hij of ik er over zonder enig contact.
Ik denk dat dit de eerste maal in de TC gebeurt dat die Golf Nr.1 zoveel weerstand gehad heeft in z'n eigen klasse 4.... zodoende is hij dik verdient terug Number 1 geworden, want wij zakten terug met enkele probleempjes.
Echt tof en smaakt naar nog !
Doei
Luc
GM RACING
Ps. verslag op mijn thread.

Autofan
11-07-2005, 09:58
Ja Luc, je vloogt echt in het begin van de race. Zelfs even 6de algemeen gereden tussen al die snellere Porsches en BMW's, proficiat :) Je duel met de regerende kampioenen was ook heel leuk om te volgen.

Het eerste half uur kon me nog goed boeien, maar daarna was het inderdaad een saaie race. Zeker aangezien er redelijk veel uitvallers waren en de duels in het tweede gedeelte van de wedstrijd ver te zoeken waren.

De Alfa heb ik ook in de grindbak gezien en het ongeval in de Rea ook tussen de Civic en de Clio. Het was best een zware dreun, gelukkig komen beiden er heelhuids uit.

Voor de rest: verbied a.u.b. de Porsche Boxter nr. 23 om in de TC te racen. In de Jacky Ickx scheelde het heel weinig of hij had verschillende ongelukken veroorzaakt. Echt gevaarlijk hoe die mannen rijden. Zoals gebruikelijk hebben ze ook vele spins gemaakt.

RaptuningGirl
11-07-2005, 12:19
Alweer achtervolgd door de pechduivel, nu met electronische problemen...
Het was weer te mooi om waar te zijn... 3e tijd in kwali... uitgevallen na 20 minuten in 2e positie...
Nu ga ik een doucheke pakken en maffen.. de rest volgt... ;)

Troost je Bart, EL heeft na 6 ronden moeten opgeven. Er waren ergens twee schroeven verdwenen, eentje afgebroken en eentje losgekomen. Meer uitleg volgt later.
@ teun: voor je iets zegt :rolleyes: dat EL toch niet alles kan uitrijden. Dit hadden ze NIET kunnen voorkomen!

Natuurlijk wel allemaal heel spijtig te weten dat we als 5de op de startgrid stonden VOOR Brinkman/Jacobs.
Het had allemaal niet mogen gebeuren. Maarja, wat doe je eraan.

Nu hebben ze weer even tijd om de auto weer tip-top in orde te brengen en er in Francorchamps een "ferme" lap op te geven.

@EL: I still believe in you guys :) No mather what!!!

GMracing: Goe gedaan mannen!!! Dikke proficiat
Iedereen die mee heeft gereden: twas een mooie race, alleen spijtig van de bmw van Van De Watere.

Swa
11-07-2005, 13:51
... en heb ongeveer 1u30 met Buytaert haasje over gespeelt,...

Dat was niet Jack maar Dirk Van Rompuy. Maar in ieder geval proficiat!! Het was een mooi en leuk duel. Op naar de volgende confrontatie.

serge
11-07-2005, 14:01
Als er iemand beelden heeft van de crash van de Alfa 156, laat maar weten.
Beelden van de crash zelf, of van daarna, terwijl hij op zijn dak lag :(, zijn allemaal welkom.
De wagen wordt nu in een nieuw kleedje gestoken (letterlijk dan) en in Francorchamps vliegen we er weer in (niet letterlijk te nemen aub). :gas:

Thanks.
Serge

pudding1
11-07-2005, 14:40
Kan goed zijn dat we beelden hebben maar ik heb ze nog niet gezien, 4 dagjes zolder kruipen toch in je kleren.

Touring cup 10 juli

HRT-racing team

Het team was reeds van donderdag aanwezig in Zolder. Donderdag even een check-up van de wagen tijdens het laatste uur. Vrijdag, Eran, hebben we voor taxi gespeeld die volledig in het teken stond van de kandidaten finalisten Miss België en Mister Vlaanderen beiden door het team uitgenodigd. Spijtig van het weer waardoor de opkomst minder was maar toch een geslaagde dag.

Zaterdag dan de wagen klaarzetten voor de race.

Zondag aanvang van de chrono. Manu nam de start in de chrono om alles warm te rijden zodat Kristof de chrono kon zetten voor de startgrid.
Manu draaide rondjes die 6 sec trager waren dan normaal, uiteindelijk bleek de bandendruk niet juist te staan door een onjuiste bandendrukmeter.
Na de wissel en de juiste bandendruk zette Kristof een 28e tijd neer (1sec sneller dan vorige race) en moest ook tekenen voor teveel db (1 maal 97db), de eerste maal sinds de compact ?!

Bij de piloten was dit een domper op de motivatie, toch konden we echter niets doen. Het woordje BTCS is zeker gevallen mochten we uit koers gezet worden…. Racen kost geld..

De start werd genomen door Kristof, om een goed klassement te hebben was één pitstop de enige oplossing daar we met standaard pk rijden. Maar het weer zou uitmaken of dit haalbaar was of niet. Na 1 uur race tijd werd alles klaargemaakt voor een mogelijke pitsstop. Kristof deed echter teken om door te gaan. Dus de eerste pitsstop na 2 uur racen.
Een goede pitsstop van 3min.
Na 3 uur racen terug iedereen op post voor een mogelijke pitsstop maar ook Manu gaf teken door te gaan. Op het moment dat de wagen van Van De Water Dierckx in brand stond was iedereen klaar omdat we eventueel een saftycar konden krijgen.
Geen saftycar maar toch een wissel van piloot. Het laatste half uur werd rondgemaakt door Kristof die dan als 16e algemeen en 3 in klasse T6 over de finish kwam.

Voor het team was het alvast een bevestiging van alle werk. Elke race een podium plaats dankzij de zeer betrouwbare wagen en de goed voorbereiding van het team.

Als piloot zeg ik alvast BEDANKT MANNEN!!!

GM RACING
11-07-2005, 15:19
Hey Serge,
Betreft daklanding Alfa heb ik een 4 tal beelden met oplaaiend stof en al, dank zij onze "overal net op tijd aanwezige" fotoman Alain. eerstdaags te zien op m'n site:
www.garden-machinery.com /racing.

Hey Pudding 1
Proficiat met 3 de plaats, 2 uur rijden elk, 't was hard.... we weten er alles van, het bewijst dat jullie van de "goeie & harde" soort zijn ;)

Hey Swa,
bedankt voor complimentje, dit duelletje behoort in m'n persoonlijk klassement bij de top 10 van puur sportief racegenot !
Doei
Luc

Bugalfa
11-07-2005, 20:09
Yo Lucske : ge zag er patent uit na uwe stint... Als ge ook beelden v.d. Alfa hebt toen'm er in de Bianchi afging...

Zoals Serge al meldde in Spa zijn we'r gewoon weer bij en als't goed is ook met de V6, ik hoop dat Vdw-Dierickx hun M3 nog kunnen recuperen want hoewel sommigen beweren dat er in ZTC weinig collegialiteit is en in Btcs wel ben ik't niet eens : het zijn maar enkelen die de Belcar mentaliteit van profiteren van andermans ellende overnemen ; de meesten zijn gewoon dikke vrienden met de jaren geworden . De Boxter mag anderzijds wel z'n Bachelor-partys in de Belcar gaan houden wat mij betreft...

ZTCfan
11-07-2005, 20:24
Ook mooie prestatie van bmw van de backer, 2de plek in klasse 2!
Maar belangrijkste:een race zonder noemenswaardige problemen.

ICEMAN
12-07-2005, 01:32
O ja..............toch jammer dat er geen enkele vermelding was door de organisatie naar het tragische ongeval van Johan Bullens, precies één jaar geleden. Weliswaar gestorven tijdens de koers maar niet ten gevolge van een koers-accident. Ach het was het verplichte TC-nummertje vandaag i.p.v. de glitter & glamour van de BC ;)Die mannen daarboven in de radiokamer die sliepen liever dan de marshals op de hoogte te houden van het verloop van de dag. :rolleyes: Maarja, F1 & wielrennen waren op tv hé. :rolleyes:

RaptuningGirl
12-07-2005, 12:00
Zoals beloofd meer uitleg over wat de EL-Systems bmw aan de hand had:
Na 6 ronden roept Danny over de radio dat hij voor zich rook zag.
Danny kwam binnen en toen bleek er rechtsvoor iets mis te zijn.
De motorkap ging open en de jongens zagen ook meteen dat er iets lekte, bleek er iets van de vanos weg te zijn: twee schroeven verdwenen, eentje afgebroken en de andere hing los.
Dat wordt opgeven... , maar zo snel gaven de jongens nog niet op.
Ze probeerden vanalles, helaas hebben we dan toch moeten opgeven, want als we hadden doorgereden had de auto misschien vuur gevat omdat er overal olie ophing, we waren tenslotte een goeie 2liter olie kwijt.

Heel spijtig :(
Maar volgende koers zijn we er gewoon weer bij, we hebben nu een goei 3 maanden de tijd om op het gemak de auto weer in orde te brengen om er dan weer een "ferme" lap op te geven.

Groetjes

Bugalfa
12-07-2005, 12:38
Misschien er bij vertellen dat Vanos de variabele nokkenastiming op z'n BMW is... Als ik die "van os" over Vanos spreek zegt ze waar heeft dieje "van os" het over en dan zeggen ze haar dat dieje "van elle" rare praat verteld terwijl dat het om de tegenpool vd Vtec(Honda) en de Twinphaser(Alfa anno'82) gaat ...
Die "van os" kan al lang niet meer volgen nu...

GM RACING
12-07-2005, 13:29
Donderwolkje voor El-system team.
Natuurlijk heel erg en vervelend met jullie pech .... is zeker niet plezant, maar... in geval van defect ga je in het vervolg van de ideale rijlijn af en laat je sportief iedereen door welke op dat moment nog aan't ""vechten"" is voor plaatsen inplaats van de deur dicht te gooien met een walm van olie....bovendien bezoedel je de ideale rijlijn !
Je had m'n voorruit moeten zien met je oliespatten !
Moest me even van het hart, voor de rest "no hard feelings" maar denk er eens over na .... heb ik gelijk?
Doei
Luc
GM RACING

Mark
12-07-2005, 19:10
Die mannen daarboven in de radiokamer die sliepen liever dan de marshals op de hoogte te houden van het verloop van de dag. :rolleyes: Maarja, F1 & wielrennen waren op tv hé. :rolleyes:

Hmmmmm, die mannen van de radiokamer zijn niet de "organisatie". Dat zijn uiteindelijk niet meer dan uitvoerende organen ;) Die van de organisatie hebben hun eigen dresscode.........de rooie jas :D

Jawaddeman
13-07-2005, 12:37
Als er iemand beelden heeft van de crash van de Alfa 156, laat maar weten.
Beelden van de crash zelf, of van daarna, terwijl hij op zijn dak lag :(, zijn allemaal welkom.
De wagen wordt nu in een nieuw kleedje gestoken (letterlijk dan) en in Francorchamps vliegen we er weer in (niet letterlijk te nemen aub). :gas:

Thanks.
Serge
je kan misschie, de beelden opvragen bij zolder; op tv was alles uitgebreid te zien...

GM RACING
13-07-2005, 13:27
Hey Jawaddeman,
Onzen Alain de alomaanwezigeophetjuistemoment fotograaf heeft een 3 tal kiekjes met opstuivend zand van jullie daklanding met Alfa.
Binnenkort op m'n site te zien: www.garden-machinery.com
maar kan nog enkele dagen duren wegens te druk in de zaak.
Zoals ik reeds zei: de video beelden van het ongeval Honda versus Clio hebben we op op beeld en komen er ook aan op onze site.
Steeds tot verdere dienst bereid teken ik met de meeste hoogachting ;)
Luc
GM racing

RaptuningGirl
13-07-2005, 13:30
Donderwolkje voor El-system team.
Natuurlijk heel erg en vervelend met jullie pech .... is zeker niet plezant, maar... in geval van defect ga je in het vervolg van de ideale rijlijn af en laat je sportief iedereen door welke op dat moment nog aan't ""vechten"" is voor plaatsen inplaats van de deur dicht te gooien met een walm van olie....bovendien bezoedel je de ideale rijlijn !
Je had m'n voorruit moeten zien met je oliespatten !
Moest me even van het hart, voor de rest "no hard feelings" maar denk er eens over na .... heb ik gelijk?
Doei
Luc
GM RACING
De piloot wist misschien op die moment nog niet wat er aan de hand was.
Ik denk dat iedere piloot niet van zijn ideale lijn afgaat zolang hij niet weet wat er gaande is en zijn tijden nog draait.

Ik begrijp het wel natuurlijk :)
En ik kan zeggen dat er wordt over gesproken tijdens de vergadering van EL.

Het enigste wat ik kan doen is mij verontschuldigen i.p.v de piloot :o

GM RACING
13-07-2005, 17:05
Hey Rap Tuning Girl,
Excuses natuurlijk 100% aanvaard en 't was zeker niet m'n bedoeling "boel" te maken via deze kanalen, ik wou gewoon dit koersfeitje effe kwijt.
Ook de baancommisarissen hadden op dat moment de blauwe vlag moeten zwaaien wat ze ook niet deden.....
Maar de piloot moet wel rook gezien hebben en ondervonden hebben dat er iets niet pluis was aan z'n wagen of motor als hij twee "dolle" klasse 4 kes zag afstuiven (Golf 1 & Megane 68) met meer dan 10 km/u sneller dan hem op dat moment terwijl hij normaal sneller is of kon zijn. Dus toch efkes opzij gaan...... ik heb het, verdomme ( :frusty: ) 2 jaar moeten doen tegenover andere deelnemers toen m'n motor het weeral eens liet afweten voor de zoveelste maal.
Wanneer je sportief opzij gaat krijgt je "meestal" promp een bedankingszwaaitje en dit geeft je ondanks je miserie op dat moment toch een goed gevoel, enfin, bij mij toch.....
Voor de rest wil ik dit afsluiten en spons erover.
;)
Doei
Luc
GM RACING

serge
13-07-2005, 19:20
Kunnen die beelden van het intern videocircuit zomaar opgevraagd worden?
Zo ja, aan wie moet je die vraag dan richten?

Serge

ICEMAN
13-07-2005, 19:31
Ook de baancommisarissen hadden op dat moment de blauwe vlag moeten zwaaien wat ze ook niet deden.....
Ik zou niet weten waarom. Hy was nog steeds op snelheid. Ik zag geen reden om hem een blauwe vlag te geven. Natuurlijk heb ik de rook ook gezien en ik dacht eerst dat het de motor was die stuk was. Maar aangezien hy niet trager reed, dacht ik dat het de kas was diie op de band hing.

Bugalfa
13-07-2005, 19:37
Kunnen die beelden van het intern videocircuit zomaar opgevraagd worden?
Zo ja, aan wie moet je die vraag dan richten?

Serge
Danny Dubois vernoemde Eyckmans, Tony denk ik

B.V.S.
13-07-2005, 23:40
Heb intussen de nieuwe stand in het kampioenschap klaar... (zie website).

Het gaat nog spannend worden in de finale van de TC denk ik.
De Van Roeykes aan kop met 109 pt, op 3 punten van Brinkmann, en op 10 punten van Kevers... Mister Pirelli Buytaert volgt met 97 punten...
Er kan nog vanalles gebeuren.
Ook knappe remonte van de Porsche van Vetters-Jeuris. Ze staan 5e algemeen en 3e in klasse 1, en dit ondanks 1 nulresultaat.

Wij zakken alsmaar verder af, intussen al naar plaats 18... amai amai :(

Jawaddeman
14-07-2005, 09:29
Hey Jawaddeman,
Onzen Alain de alomaanwezigeophetjuistemoment fotograaf heeft een 3 tal kiekjes met opstuivend zand van jullie daklanding met Alfa.
Binnenkort op m'n site te zien: www.garden-machinery.com
maar kan nog enkele dagen duren wegens te druk in de zaak.
Zoals ik reeds zei: de video beelden van het ongeval Honda versus Clio hebben we op op beeld en komen er ook aan op onze site.
Steeds tot verdere dienst bereid teken ik met de meeste hoogachting ;)
Luc
GM racing
vind het leuk dat je die beelden hebt; maar euhhhh ik reed niet met de alfa sorry....... maar heb hem nadien wel gezien en denk en hoop dat het vlug voor jullie terug in orde komt....... a ja garden die megane van jullie is best snel....... kom hem misschien wel eens lenen voor de sprinters cup; want mijne clio die moet ik de laatsten tijd; bij stampen met mijn blote voeten... hihi

GM RACING
14-07-2005, 09:44
Hey Iceman,
Allee, we zijn weer bezig hé ?
Vlag voor defect voertuig welke een obstakel of gevaar zou kunnen betekenen voor het desbetreffende voertuig of anderen ? zeker de olie of zelfs een slepende band kan aanleiding geven voor ongevallen als deze door de wrijving openknalt.......
In de Funcup ben ik ooit eens binnengehaald met een aan één kant losgekomen achterspoiler....ambetant maar terecht vind ik.
terloops gesproken : Louisette heeft verleden jaar te Francorchamps door een ontwijkingsmaneuver uit te moeten richten door schuld van een stuk spoiler welke achteloos en gevaarlijk op de baan lag een relingske geraakt, gelukkig zonder erg voor haar en de schade aan de wagen viel ook nog mee.
Ook moest hij toch tenminste de blauwe vlag gekregen hebben want hij werd ingehaald en moest erop attent gemaakt worden (jij stond wel niet op deze plaats dus aan jou lag het niet)
En nu shlussss, stop, ik wil er niets meer over horen (of lezen tenminste) :)
Op naar de volgende race en laten we't gezellig houden voor iedereen.
Doei
Luc
GM RACING

GM RACING
14-07-2005, 10:07
Hey Jawaddeman,
Sorry misverstand van foto's, ik bracht jou in verband met Peter Bens van de Alfa.... dus toch niet?
betreft mijn Meganeke lenen: beter nog .... je kan hem misschien kopen op het einde seizoen, shit, nu het Meganeke perfect is met veel bloed, zweet en tranen verkoop ik het misschien. :(
Zonder zwanzen nu, ik weet niet wat ik precies wil en vooral kan doen want voor volgend jaar heb ik een héél véél kleiner budget en zou ik met een sponsorloze auto (dus zonder externe steun en uiteraard stickers) moeten rijden, dit wegens héél ingrijpende veranderingen in m'n leven en bedrijf.
Misschien een optie om Sprinterscup te rijden.... of moesten ze de TC wedstrijden inkorten is dit ook een mogelijkheid met een betalende piloot erbij op basis van fifty-fifty.....we zien wel.
Doei
Luc
GM RACING

Bugalfa
14-07-2005, 20:35
Ge gaat die nu toch niet weg doen Lucske dan zijn jullie pas echt u voor niks aan't afpeigeren geweest en ze geven nooit wat de gevoelswaarde en uw zweet gekost hebben om die auto te brengen waar'm nu is ! Waarom geen Sprinters idd. en wie weet hebben we wel een plaatske voor U volgend jaar op ons 2 Alfa's die tegen dan top zijn (V6 zal er in Spa al verassend snel geworden zijn) . En ge weet de echte die stappen niet in voor minder dan 1u30min rijtijd... en als gij genen echte zijt...

Clubman
14-07-2005, 20:47
. En ge weet de echte die stappen niet in voor minder dan 1u30min rijtijd... en als gij genen echte zijt...

Zal het een beetje gaan, ja ? :D

Bugalfa
14-07-2005, 20:53
Sam naazennekikechtwegmèmennevlo tot binnen een uur of twieje !

GM RACING
15-07-2005, 09:02
Hey Bugalfa,
't had toch nie veel langer mogen duren dan 2uur of het was ik eruit in een draagberrie :p
De uitlaatgassen in de wagen in combinatie met de hitte en slechte koele luchttoevoer waren echt dodelijk.... echt een auto om "ballen in te kweken"
t'schijnt dat Bartje van Samang ook z'on attooke heeft ;)
Doei
Luc
GM RACING

Bugalfa
15-07-2005, 20:16
Ge moogt gerust zijn ; camelbakske op 45min leeg en de rest op speeksel...om geen gekloven lippen te hebben . Al die Pipo's die autosport een sport voor luxemannekes vinden mogen er dan eens naast komen zitten . Porsche is in't voordeel : motor achteraan en hitte ook langs achter weg, dat scheelt .

bart VDB
15-07-2005, 23:54
Ik was zondag zeer ontgoocheld en ben het nog steeds.
Waarom: bekijk de beelden, gemaakt door GM - racing over het voorval Civic-Clio maar eens, dan weet je waarom.
De beelden zeggen genoeg.

Bart Van den Broeck

pudding1
04-08-2005, 09:54
Enkele onboard beelden staan op onze site filmke (http://www.hrt-racing.be/Film/Race_web.wmv) , tegen dat we wat meer webruimte heben kan er een groter filmke op.

serge
23-08-2005, 15:25
Hoi Luc,
Heb je de foto's van onze Alfa zijn 'balletoefening' al op jouw site kunnen zetten?
Alvast dikke merci.
Serge

GM RACING
23-08-2005, 17:59
Hey Serge,
Helaas niet... wegens verlof en drukte na het verlof zijn we er nog niet geraakt om de foto's te plaatsen van o.a. "den Alfa."
Komt erbij dat we binnenkort op een beurs exposeren in Nederland welke ook nog enige voorbereiding vraagt...
Ze zullen zeker komen, dit is belooft.
Doei
Luc
Gm Racing