PDA

View Full Version : Hup Holland !


Finish
02-12-2001, 00:13
http://users.skynet.be/bk284908/movie.jpg


sry voor de hollandse paddockers, maar ik kon het écht niet laten :D
*gniffel* :D

tsjolder
03-12-2001, 20:19
Hehe, dat doet hier razendsnel de ronde in België. Ik heb die vandaag al via mail ontvangen ook. Olland gaat nie mee olé olé :D :D

Pascal
03-12-2001, 20:56
Ze hebben van vandaag wel een nieuwe bondscoach. Meneer KOEMAN, ik geloof Ronald maar ben niet zeker.

Allee, succes !!!!!!!!

Hihihihihihi !!!!!!!!!

C U

Oneliner
03-12-2001, 21:48
Koeman is nieuwe coach van ajax.

Of eerder gezegd, AKAX, gelijk op de site van planetinternet :p

Pascal
03-12-2001, 22:54
Je hebt gelijk.

Wist blijkbaar de bel hangen maar niet de klepel.

Dan moet oranje verder opzoek, als ik me niet vergis.

C U

Finish
13-12-2001, 21:17
en ze blijven stunten, die hollanders:


Volgens de Deense pers heeft een aantal spelers van het Nederlands voetbalelftal voor de oefeninterland met Denemarken meegedaan aan een seksfeest. Frank de Boer, Edgar Davids en Patrick Kluivert zouden de avond en nacht voor de wedstrijd in hun hotelkamer gefeest hebben met een aantal vrouwen, onder wie een bekende Deense stripper.

'Schandaal voor interland; Hollandse sterren warmen op met striptease', onder die kop is het verhaal uitgebreid in Denemarken gepubliceerd. Het Nederlandse gezelschap zou zich in een suite van het Marriott Hotel in Kopenhagen zeer luidruchtig hebben gedragen, zo meldt de Deense krant Berlingske Tidende. Ook het boulevardblad BT besteedde aandacht aan het feestje van de Oranjespelers. Zelfs het Deense tv-journaal bracht gisteravond een uitgebreid verslag.

De KNVB geeft toe dat er een Deense man met een aantal vrouwen in het hotel is geweest, maar 's avonds om elf uur is het gezelschap op verzoek van bondscoach Louis van Gaal vertrokken, zegt de bond.

De Boer, Kluivert en Davids hebben woedend gereageerd op de beschudigingen in de Deense pers. "Ik wil minimaal een rectificatie", zei Frank de Boer. "Dit is allemaal verzonnen", was de reactie van Kluivert.

De 27-jarige Deense stripper, Kira Eggers, zou bevestigd hebben dat ze voor de Nederlanders heeft opgetreden maar wil er verder niet veel over loslaten: "Dat behoort tot mijn privéleven. Ik bewaar het voor mezelf en mijn verzameling leuke belevenissen".

Denemarken-Nederland op 11 november, de laatste interland van Van Gaal, eindigde in 1-1. De Deense pers legt een verband met het vertrek van bondscoach Van Gaal. Die verweet zijn spelers rond het duel in Denemarken onprofessioneel gedrag.



bron: www.nos.nl

doping, sex, money....waarom zijn we nou niet aanwezig op het WK ? :D :D

Oneliner
13-12-2001, 21:18
Mjah idd, ze d8en weer dat ze et waren precies hé....

precies tony scheckter...