PDA

View Full Version : Tips gevraagd voor 24-uren race.


Rohrl-fan
12-07-2005, 12:31
Dag mede-paddockers!

Het weekend van 06-07/08/2005 neem ik samen met 5 anderen deel aan een 24-uren race op de indoor-karting in Olen. Dit zal voor mij de eerste deelname zijn aan een kartwedstrijd. :o Het tempo op de piste is bij alle teamleden goed tot zeer goed te noemen, en we zijn allen ervaren indoor-karters. Enkele leden van ons team zijn vorig jaar als 3de geëindigd in dezelfde wedstrijd, en dit jaar gaan we proberen om dat resultaat op zijn minst te evenaren. :D

Via depaddock had ik graag aan de meer ervaren karters enkele tips willen vragen. Dit mag gaan over taktiek, voorbereiding, enz...

We hadden nu het idee om stints van minstens 90 minuten te rijden, eventueel zelfs nog langer als de piloot nog zin zou hebben. :p

Bij deze alvast dank! :worship: Groetjes!

Mark
12-07-2005, 12:42
Via depaddock had ik graag aan de meer ervaren karters enkele tips willen vragen. Dit mag gaan over taktiek, voorbereiding, enz...


Stuur eens een mail of pm naar paddocker JV1, die gasten zijn daar vorig jaar gaan lopen met de prijzen ;)

Scapa
12-07-2005, 13:46
Tip 1: de maandag erna verlof pakken :D

Rohrl-fan
12-07-2005, 14:11
Tip 1: de maandag erna verlof pakken :D

Die is al geboekt! :p

Scapa
12-07-2005, 14:20
Een extra paar racehandschoenen kan geen kwaad schijnt als de huidige al wat kilometers achter de rug hebben.

Johan Lambregs
12-07-2005, 16:35
Probeer rekening te houden met verplichte tijdstippen van tanken. eventueel kan je de pilotenwissel dan samen met het tanken doen. (als dit toegestaan is tenminste).
Goeie handschoenen is echt een aanrader want als je met blaren op je handen je tweede 90min. moet beginnen.
Aangezien jullie deze wedstrijd midden in de zomer rijden misschien iets voorzien om te drinken tijdens het rijden.

Flitser
12-07-2005, 18:04
Als ze daar hetzelfde systeem als vorig jaar gaan hanteren dan moet er elk uur gewisseld worden van kart zodat elk team eens met elke kart heeft gereden. Het idee achter dat systeem is goed maar je kan daar serieus mee foefelen als je je ogen en oren maar gebruikt. :rolleyes:

Yannick R
12-07-2005, 18:07
Als je geen goede conditie hebt is 90min veel hoor.
Na een dik uurke heb ik toch al wa krampen aan mijn rechterbeen (gas geven ;)) en in mijn arm ook wat.
Kzou zeggen, probeer in het begin wat te pushen zodat je meteen een goede positie hebt ofzo.
Bouw een voorsprong uit en dan kunde het wat rustiger aandoen.
Maar dat hangt vooral af van de situaties dus en den ene denkt er anders over etc ..

Ik heb max. nog 'maar' aan een 2u race meegedaan, maar ik denk dat zo'n 24u race wel een sfeerke heeft hoor :)

Flitser
12-07-2005, 18:25
Als je geen goede conditie hebt is 90min veel hoor.
Na een dik uurke heb ik toch al wa krampen aan mijn rechterbeen (gas geven ;)) en in mijn arm ook wat.

Begin dan maar al te trainen, sommigen rijden met gemak 3u aan één stuk door.

Kzou zeggen, probeer in het begin wat te pushen zodat je meteen een goede positie hebt ofzo.
Bouw een voorsprong uit en dan kunde het wat rustiger aandoen.
Maar dat hangt vooral af van de situaties dus en den ene denkt er anders over etc ..

Pushen moet je doen in de kwalificaties, niet tijdens de race. Maken dat je vooraan op de grid staat en tijdens de wedstrijd niets forceren maar je eigen tempo rijden zodat je niet kapot zit na een uurtje. Je zal veel meer winnen door een halve seconde trager te rijden en drie uur achter het stuur te blijven zitten dan dat je volle bak gaat en om het uur moet wisselen van piloot.

Ik heb max. nog 'maar' aan een 2u race meegedaan, maar ik denk dat zo'n 24u race wel een sfeerke heeft hoor :)

En of het sfeer heeft, vooral als je Nederlanders uitnodigd om de teamkleuren te komen verdedigen, is het niet JV1 :+ ;)
De sfeer was alvast top... maar dat was dan ook het enige aangezien je dat te danken hebt aan je teamgenoten natuurlijk :applaus: ... dan betaal ik liever wat meer om elders een 24u te rijden eerlijk gezegd :o

Speesman
12-07-2005, 18:30
Als ze daar hetzelfde systeem als vorig jaar gaan hanteren dan moet er elk uur gewisseld worden van kart zodat elk team eens met elke kart heeft gereden. Het idee achter dat systeem is goed maar je kan daar serieus mee foefelen als je je ogen en oren maar gebruikt. :rolleyes:

Volgens mij moest er om de 2u gewisseld worden, maar ben er ook niet 100% zeker van. Als je de pilotenwissels samen kunt laten vallen met de tankbeurten/kartwissels, win je zeker wat tijd. En voor de rest gewoon zo constant mogelijk proberen te rijden.

Voorbereiding: zeker zorgen dat je goed uitgerust aan de start komt, anders gaat het heel zwaar worden.

Nadien: de dag erna verlof nemen is zeker geen overbodige luxe, want uiteindelijk is het best wel zwaar (weinig nachtrust, veel fysieke inspanningen, ...).

24u van Olen is een heel speciale race, maar best wel een leuke. Heb me toen schitterend geamuseerd (op en vooral naast de piste ;) ).

Flitser
12-07-2005, 18:34
24u van Olen is een heel speciale race,

Dat is wel het minste wat je kan zeggen :D :p

maar best wel een leuke. Heb me toen schitterend geamuseerd (op en vooral naast de piste ;) ).

Idd, vooral dat laatste :p
Hollandse meiden :worship: :eek: :applaus: :o

redje
12-07-2005, 19:25
Ik kan Speesman en Flitser hier enkel in bijtreden.

De 24 uren van Olen zijn dan wel niet van een groot kaliber, zoals de 24 uren van Brussel, maar de sfeer en het speciale karakter van een familie-karting, want dat is het wel, maken dat meer dan goed.

Bugalfa
12-07-2005, 19:36
Een extra paar racehandschoenen kan geen kwaad schijnt als de huidige al wat kilometers achter de rug hebben.
en balaclava, helm, etc. ge moogt van mij wel wat lenen ge weet me wel te vinden hè . Voor de rest nu beginnen vasten ; indoor telt elke kg. door en...afspraak bij de kiné of beter nog masseuse op maandag boeken...

Bugalfa
12-07-2005, 19:41
Als ge stram wordt...van een paar wittekes komt alles weer los en dan komt er zoveel "doemp" van u af dat ze achter u in de mist rijden...

Rohrl-fan
12-07-2005, 20:20
Merci! Alvast hartelijk dank voor de geplaatste tips en opmerkingen! (Ze mogen natuurlijk nog altijd blijven komen...)

Wat de indoor in Olen betreft, die ken ik ondertussen wel, daar rij ik tegenwoordig wekelijks. Dat is nog een echte familiezaak! :)

Op zaterdag 23-07-2005 houdt men in Olen eerst nog een 3-uren race om het gewijzigde parcours "in te zegenen". Samen met een goede vriend (die ook in ons 24-uren team zit) ga ik ook daar aan deelnemen om race-ervaring en uithoudingsvermogen op te doen. :gas: Voor eventuele geintereseerden: er zijn nog plaatsen!

Ik heb speciaal het hele weekend incl. maandag vrij, dus rust voor en na de race zal geen probleem zijn.

Zijn er dit jaar eigenlijk mede-paddockers die in de 24 uren starten? Zeg even goeiedag, dan trakteer ik een pintje! :cool: (Alcohol schenken aan je tegenstanders: simpel en effectief! :+ )

@Bugalfa: Ik pas mijn kart aan, hé. Ik monteer vliegensvlug een extra hendeltje op mijn stuur, en dan schiet ik vanuit mijn helm een harpoen naar mijn voorligger! :D Merci voor't aanbod om materiaal te lenen, maar ik ben zelf al voorzien. Als je wekelijks gaat tennissen heb je ook je eigen racket, niet?

Bugalfa
12-07-2005, 20:25
Voor elke rijbeurt een droog paar handschoenen, potske, etc. gij zijt in't veelvoud voorzien precies...

TOM
12-07-2005, 20:29
@Rohrl-fan: Ik neem ook deel aan deze race. We gaan normaal met 6 man rijden. Dit gaat voor ons allen de eerste keer zijn als we aan een 24 uur race deelnemen.
Normaal doen we alleen maar mee aan 2 of 4 uur racen, dus deze race wordt een race waarbij we heel hard gaan afzien.
Op welke positie starten jullie? Wij starten op de 4de plek.
Wat dat pintje betreft, mag gerust na de race.

Yannick R
12-07-2005, 23:24
Begin dan maar al te trainen, sommigen rijden met gemak 3u aan één stuk door.
Kunt gij het ?

Pushen moet je doen in de kwalificaties, niet tijdens de race. Maken dat je vooraan op de grid staat en tijdens de wedstrijd niets forceren maar je eigen tempo rijden zodat je niet kapot zit na een uurtje. Je zal veel meer winnen door een halve seconde trager te rijden en drie uur achter het stuur te blijven zitten dan dat je volle bak gaat en om het uur moet wisselen van piloot.
Ja daarmee dat ik zeg: in het begin eh .. En tijdens de race niet pushen ?
Wat moet ge dan doen ? Iedereen voorlaten ofwat ? :crazy:
Ge hebt gelijk als je op kop ligt ja, maar wat als je niet op kop ligt ?

Speesman
13-07-2005, 00:47
Ik denk dat Flitser toch wel makkelijk 2 uren aan een stuk kan rijden ... en enkele jaren geleden reed er zelfs iemand 7u (in 1 of 2 stints, dat weet ik niet meer) tijdens de eerste 12u van de 2*12uren van antwerp karting.

Ivm dat pushen. Ge moet zorgen dat uw gemiddelde tijd zo hoog mogelijk ligt. Als je elke ronde heel veel risico neemt, zal je misschien een paar supertijden rijden, maar gemiddeld niet zo heel snel zijn. Bovendien verhoog je zo de kans op crashes en is het ook vermoeiend rijden. Kunst is dus een tempo te vinden dat je je hele stint kan volhouden. Als je op het einde van je stint een halve seconde trager rijdt dan in het begin, dan is dit niet ideaal.

Flitser
13-07-2005, 09:05
Kunt gij het ?

Ja daarmee dat ik zeg: in het begin eh .. En tijdens de race niet pushen ?
Wat moet ge dan doen ? Iedereen voorlaten ofwat ? :crazy:
Ge hebt gelijk als je op kop ligt ja, maar wat als je niet op kop ligt ?

Oops ja, sorry, ik was vergeten dat een 24u voor jou hetzelfde is als 12 keer een 2u-race :o Laat de tips maar komen :+

In het begin? Wat denk je? Dat je op tien minuten gaat wegrijden van je achtervolgers? :rolleyes: En dat heeft dan al krampen na een uur :confused:
Enfin, ben het gelukkig al gewoon van op ons forum dat je alles beter weet, ik ga er dus mijn energie niet insteken.


Rohrl-fan, zorg voor voldoende rust, probeer niet de hele 24u wakker te blijven en zorg dat je tussen de stints in genoeg drinkt met deze temperaturen (of neem eventueel een camelbag mee in de kart zodat je tijdens het rijden af en toe wat suikers binnen krijgt). Dit weekend was ik 3,5kg kwijt na onze 24u race en het was dan nog wel een 2*12 en geen doorlopende 24u. Neem een goeie teamverantwoordelijke zodat je als piloot zelf niet constant moet bezig zijn met je team. Zorg dat er altijd iemand klaar staat om in te vallen bij onverwachte situaties.
... enz ;)

Rohrl-fan
13-07-2005, 12:10
@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet? ;)

@TOM: Zo niet, hé! Tijdens de race geef ik bier, daarna niet meer! :p Nee, serieus, alvast succes en tot dan. Ons herken je aan gele T-shirtjes met daarop de teamnaam "Dreamteam". (Niet echt originele naam, maar die was al gekozen toen ik in het team stapte)

@Speesman: Ik zal op gemiddelde moeten scoren, want ik kom zeker een halve seconde te kort op de echte toppers. :( Als ik "in mijn ritme zit" rij ik in Olen meestal mijn rondjes binnen dezelfde 2 tienden. Mijn snelste ronde is tot nu toe 36'79, maar zoals gezegd gaat de baan tegen de race aangepast zijn. (Er komt aan de andere kant ook een mini-stukje buiten!)

@Flitser: Een goede teamverantwoordelijke... Dat is een ander paar mouwen! Wie zou er zot genoeg zijn om uren op een karting door te brengen zonder zelf te rijden? Drank op de kart zal trouwens ook niet simpel zijn! Ik heb voor dat weekend trouwens mijn eigen oplossing voor't slapen. De cammionnette van de zaak thuis, en daar een matras in! Voor mij geen snurkers in de slaapzaal! :p

@Yannick R: Ik ga de start niet nemen, dat doet een sneller teamlid. Ik hoop dat hij genoeg afstand neemt! Dan kan ik lekker "cruisen"! :gas:

Yannick R
13-07-2005, 13:19
Oops ja, sorry, ik was vergeten dat een 24u voor jou hetzelfde is als 12 keer een 2u-race :o Laat de tips maar komen :+
Heb ik dat gezegd ? Ik vertelde gewoon even mijn eigen ervaring.


In het begin? Wat denk je? Dat je op tien minuten gaat wegrijden van je achtervolgers? :rolleyes: En dat heeft dan al krampen na een uur :confused:
Heb je het nu nog niet door ? Wat wordt er in het begin gereden ? De kwali's .. ;).
Van die krampen: Ja hier moet ik toegeven dat ik min of meer 'fout' was ivm een 24u.
Bij een 2u zou ik juist geweest zijn (in mijn geval :p)
Want er was al een +- 45min gereden door mijn teammaat en toen ik het overnam lagen we op de 2e plek. Toen had ik toch een uurke gepusht omdat toen de race toch bijna gedaan was hé (en we lagen op de 2e plek).
Enfin, ben het gelukkig al gewoon van op ons forum dat je alles beter weet, ik ga er dus mijn energie niet insteken.

Alles beter weten ? Raar, wie corrigeerde wie hier ? En ik wist al langer dan vandaag hoor dat ge me blijkbaar niet kunt uitstaan :eek:

En @ Rohrl-Fan: veel geluk alvast :)

Bugalfa
13-07-2005, 13:27
[QUOTE=Rohrl-fan]@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet? ;)

Neemt de droogkast maar mee dan ; Muts en handschoenen die ik met ZTC in de training gebruik rond 11u zijn nog niet eens droog als ik rond 15-16u m'n stint ga rijden ... In een kart hebt ge wel rijwind zodat ge minder extreem zweet dan in een gesloten toerwagen maar toch . Als ge wilt neem ik 2 mutskes en 2 paar handschoenen mee naar Buga morgen . Laat maar weten .

Flitser
13-07-2005, 14:59
Alles beter weten ? Raar, wie corrigeerde wie hier ? En ik wist al langer dan vandaag hoor dat ge me blijkbaar niet kunt uitstaan :eek:

Niet kunnen uitstaan, mijn beste, ik ben je nog nooit tegengekomen dus waarom zou ik je niet kunnen uitstaan :crazy:
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. :Offtopic:

Flitser
13-07-2005, 15:04
Ik denk dat Flitser toch wel makkelijk 2 uren aan een stuk kan rijden ... en enkele jaren geleden reed er zelfs iemand 7u (in 1 of 2 stints, dat weet ik niet meer) tijdens de eerste 12u van de 2*12uren van antwerp karting.

Dit weekend heeft hij alweer een negental uren gebold dacht ik.
Hoewel dat natuurlijk een :worship: -prestatie is is het natuurlijk niet hetzelfde als met huurkarts. Die sturen over het algemeen zwaarder en de zitpositie is niet altijd wat het moet zijn, maar toch hoedje af voor die "kleine" ;) ik doe het hem niet na.

Ivm dat pushen. Ge moet zorgen dat uw gemiddelde tijd zo hoog mogelijk ligt. Als je elke ronde heel veel risico neemt, zal je misschien een paar supertijden rijden, maar gemiddeld niet zo heel snel zijn. Bovendien verhoog je zo de kans op crashes en is het ook vermoeiend rijden. Kunst is dus een tempo te vinden dat je je hele stint kan volhouden. Als je op het einde van je stint een halve seconde trager rijdt dan in het begin, dan is dit niet ideaal.

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen...
Correctie: Ik kon het zo goed niet zeggen :o :worship:

Rohrl-fan
13-07-2005, 16:03
Hey mannen, maak jullie toch zo druk niet. :) We zijn toch allen autosportfanaten onder elkaar.

Dit is toch het eeuwige probleem met internetfora: de ene typt iets en de andere leest dat net even anders dan dat het bedoeld is.
Mijn advies? Stop deze discussie en ga samen eens karten, de verliezer betaalt de andere zijn drankje! Probleem opgelost! ;)

P.S. Voor diegenen die er in de buurt zitten en zin hebben om te karten vanavond, ik ga in Mol rondjes rijden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... :gas:

Rohrl-fan
13-07-2005, 16:11
Neemt de droogkast maar mee dan ; Muts en handschoenen die ik met ZTC in de training gebruik rond 11u zijn nog niet eens droog als ik rond 15-16u m'n stint ga rijden ... In een kart hebt ge wel rijwind zodat ge minder extreem zweet dan in een gesloten toerwagen maar toch . Als ge wilt neem ik 2 mutskes en 2 paar handschoenen mee naar Buga morgen . Laat maar weten .

Tja, ik had geen idee dat je uitrusting dan zo vochtig werd. Dat extra materiaal mag altijd wel, maar ik kan voor donderdag niet passeren bij Buga. (Af en toe moeten we ook nog werken, hé! ;) ) Ik zit tot dan alle werkdagen (incl. zaterdag bij mij) in Antwerpen. Het is natuurlijk niet echt dringend, want de race is pas over 3 weken.

redje
13-07-2005, 18:44
[QUOTE=Rohrl-fan]@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet? ;)

Neemt de droogkast maar mee dan ; Muts en handschoenen die ik met ZTC in de training gebruik rond 11u zijn nog niet eens droog als ik rond 15-16u m'n stint ga rijden ... In een kart hebt ge wel rijwind zodat ge minder extreem zweet dan in een gesloten toerwagen maar toch . Als ge wilt neem ik 2 mutskes en 2 paar handschoenen mee naar Buga morgen . Laat maar weten .

Veel hangt natuurlijk af van je helm. Je hebt wel rijwind in de karting, al is wind een groot woord. Als je helm geen goede verluchting heeft, dan moet er al stormwind zijn eer je balaclava ne een stint van een uur nog kurkdroog is. Met een deftige karthelm zal dat probleem al veel minder groot zijn.

Meerdere mutsen en handschoenen zijn zeker goed meegenomen, en meerdere overalls ook, moest je er meerdere hebben. Het is zeker geen must om van alles meer dan 1 item mee te nemen, maar het is hygiënischer en zeker veel comfortabeler.

erwin
20-07-2005, 00:31
Hallo Rohrl-fan

Ben ook eens een kijkje komen nemen zoals ik had gezegd.
Zal je zaterdag wel zien :p
En ik zal mijn best doen om voor jou aan de streep te komen :gas:
Is in iedergeval een goede training.
Wel uitkijken dat je u nu niet gaat leeg rijden.
Gr Erwin

Rohrl-fan
20-07-2005, 10:33
En ik zal mijn best doen om voor jou aan de streep te komen :gas:

Hey Erwin!

Eindelijk ook de weg naar depaddock gevonden? ;) Welkom!!!

Ik zit ondertussen al serieus af te tellen. Laten we hopen dat we tijdens de race onze rondjes even vlot draaien als vorig weekend. :) Is het nieuwe bochtje trouwens al klaar daar in Olen? En zo ja, hoe bolt dat?

Gisteren trouwens het 1-kilometer parcours in Puurs gedaan. Fun!!! :eek: Moet je zeker eens mee naartoe. Morgen toevallig geen tijd? Dan ga ik met Stino.

Groetjes!!!

P.S. Zie maar dat je "in form" bent, want we gaan het jullie zeker niet cadeau geven! :D

erwin
20-07-2005, 13:30
Voor morgen zal het niet gaan moet gaan werken in Olen.
Het nieuwe stuk is klaar, Auke heeft de eerste rondjes gereden maar niemand anders mag er over rijden tot zaterdag.
Hij deed over een rondje ongeveer 42sec maar toen was het nog niet afgestoomd.
Dus zal zaterdag norm wel iets sneller gaan. :gas:
Zie jullie dan wel :D
Gr Erwin

Rohrl-fan
08-08-2005, 21:32
We zijn tevreden! Na een zeer aangename 24 uur en een voor ons zeer spannende finale zijn we uiteindelijk als 3de over de streep gegaan. :D Ons doel is behaald.

Na een 5-tal uurtjes reden we in de top 3 en daar zijn we niet meer uitgeweest. Helaas hadden we in de laatste uren een mindere kart :( , en toen zijn we de 2de plaats kwijt geraakt. De derde plaats hebben we dus gelukkig nog wel kunnen houden, maar de race had niet veel langer moeten duren. ;)

Aan mijn teamgenoten (Sven, Joep, Erwin, Stijn en Tom): bedankt voor de sterke stints en het aangename gezelschap. :worship: Tom en Erwin hebben zich voor mij ook bewezen als "rainmeisters"! Goed gedaan!

Het was ook een plezier om Nikki S in een kartje bezig te zien. :applaus: Die gast kan bangelijk goed aan zijn stuurtje draaien! :gas:

Fotootjes volgen nog een van de volgende dagen!

Speesman
08-08-2005, 22:17
Proficiat, 3de is zeker niet slecht!!!

Speesman
09-08-2005, 00:20
Hebt ge nu eigenlijk iets aan de tips gehad van deze topic? :)

Rohrl-fan
09-08-2005, 10:15
Ik ben dan ook tevreden met ons 3de stekje! :D Met een betere kart zouden we op't einde misschien onze 2de stek nog hebben kunnen houden, maar dankzij het eerlijke kartwissel-systeem dat men in Olen gebruikte heeft elk team goede en slechte karts gehad.

De tips van dit forum waren zeker heel nuttig, maar de meeste ervan had ik ook al gekregen via andere kanalen. :o Maar toch, dank aan allen die me zo spontaan hebben willen helpen.

Wij waren trouwens de eerste ploeg met allemaal "amateurs". Zo reden er in het team van "Mol in action", die ons van de 2de plaats verdrongen hebben, 4 piloten (op 8) uit de Belkart!

Een van onze piloten heeft een kleine website gemaakt over ons team. Een selectie foto's staan ondertussen online. Klik hier! (http://www.dreamteam24.tk/) :) De foto's staan onder media.

Scapa
09-08-2005, 10:18
Er was ook een verslag van op RTV zondag.

Rohrl-fan
09-08-2005, 10:25
Er was ook een verslag van op RTV zondag.
Inderdaad! Heb je me helemaal in't begin van't filmpje niet zien liggen naast onze camionnette? :p

Scapa
09-08-2005, 10:36
Heb alleen maar het einde gezien, gelukkig :D

Rohrl-fan
09-08-2005, 11:17
Heb alleen maar het einde gezien, gelukkig :D
Merci, hé! ;)

ICEMAN
09-08-2005, 14:05
Een dikke proficiat Rohrl-Ffan. Uitstekende prestatie.

Rohrl-fan
09-08-2005, 17:09
In alle eerlijkheid, de eer komt vooral mijn teamgenoten toe. :o Ik heb tijdens mijn stints vooral moeten rijden op "plaats houden". Dat is me dan wel vrij goed gelukt!

erwin
10-08-2005, 14:55
Je hebt goed gereden zonder twijfel :applaus:
Zelf was ik eigenlijk niet moe :p
Als je de uren opteld dat ik in het kartje heb gezeten :rolleyes:
Voor volgend jaar gaan we voor de tweede plaats zeker weten.
Greets aan iedereen hier op het forum.
Ps heb je zien liggen :D
Erwin

Rohrl-fan
10-08-2005, 15:13
Ja, jij hebt je portie rondjes zeker wel gehad. :p Hoe lang heb je nu ongeveer rondgebold?

Zondagavond om 23u was mijn kaars uit. Ik heb het klokske rond geslapen en nog een fijne vrije namiddag gevierd. Niks last gehad, en ik heb alles bijeen zelf toch ook een dikke 2u30 gereden. :cool:

Als we volgend jaar allemaal wat meer ervaring op't nat hebben zal je ook niet zo veel moeten rondbollen.

Ik vraag me wel af wat de mannen van Kamikaze er van zouden hebben gebakken zonder Nikki. Toen die voor de eerste keer overnam hadden ze nog altijd maar 2 rondjes voorsprong. :rolleyes:

P.S. terug: 'k lag daar schoon, hé!!! :D

erwin
10-08-2005, 20:34
Ja je lag daar zeer mooi :eek:
Weet niet hoeveel uurtjes ik heb :gas:
Maar denk ongeveer 8uurtjes, ben thuis gekomen en ben als een blok inslaap gevallen. Last heb ik niet echt gehad enkel een stijve arm voor de rest niks eigenlijk.
Gr Erwin