PDA

View Full Version : Huudo zet een stapje terug.


Guido
14-07-2005, 00:00
Dag allemaal,

Nooit gedacht dat dit moment zou aanbreken, maar na lange overwegingen heb ik besloten om in de organisatie van DePaddock een stapje terug te zetten. Toen ik, ergens 2004 moet het geweest zijn, gevraagd werd om in te springen achter de schermen, moest ik niet lang twijfelen om toe te stemmen. De Paddock in al zijn facetten is immers een leuke organisatie met het hart op de juiste plaats en waar de aandacht besteed wordt aan de juiste dingen.

In de eerste plaats kennen de meesten onder jullie hier De Paddock als een on-line forum, maar de betalende leden weten dat De Paddock natuurlijk veel meer is dan deze website alleen. Zij die regelmatig mee optrekken naar de evenementen (circuit, rally, beurzen, quizzen enz.) weten dat wanneer we met de bende weg zijn, dit altijd memorabele uitstapjes zijn. Echter deze dingen gebeuren niet zo maar uit zichzelf, neen, er is een beperkte ploeg die altijd wel in de weer is achter de schermen om leuke dingen te organiseren voor de mensen die de club financieel steunen. Daarom dat ik ook altijd met veel plezier meegewerkt heb aan het bedenken, opzetten en uitvoeren van deze activiteiten.

Echter, door mijn toegenomen activiteiten/verantwoordelijkheden op professioneel gebied, is het voor mij quasi onmogelijk geworden om het werk dat ik voor De Paddock achter de schermen deed, te blijven verderzetten. Daarom heb ik ook de, voor mezelf erg moeilijke maar eerlijke, beslissing genomen om een stapje opzij te zetten en mij terug te trekken uit het bestuur van onze club. Mensen die me irl kennen weten dat ik graag alles tot in de puntjes uitgewerkt wil hebben en als dat niet kan, dan ook liever niet. Om maar te zeggen, erbij zijn om erbij te zijn is iets wat niet echt aan de'n Huudo besteed is.

Wil dit dan zeggen dat ik De Paddock verlaat? Neen, absoluut niet. Daarom is deze club een veel te toffe plek, niet alleen op het net, maar zeker ook tijdens de echte ontmoetingen die er plaats gevonden hebben en nog zullen hebben. Zo zal ik de WRC prono blijven verder zetten (gezien mijn iets beperktere tijd heb ik reeds alle wedstrijden gepost) en ook het modelbouwgebeuren en deze vrijdagavond meetings zal ik in de mate van het mogelijke zeker verder blijven begeleiden.

Allemaal erg bedankt voor de support die ik overal mocht ontvangen tijdens de afgelopen periode en zeker en vast tot "één van dees"!

;)