PDA

View Full Version : 20 Vrijkaarten voor Zolder is O.K.-Party, 2 september 2005 op Parking 69.


De Paddock
26-07-2005, 18:32
In het jaar 1996 toen Circuit Zolder enige weerstand ondervond om samen met VTB-VAB een Touring Training Center op te starten wou ook het plaatselijke Jeugdhuis Jovita hun steun betuigen aan het circuit. Enkele vrijwilligers besloten om te gaan feesten voor het circuit. De Zolder is O.K.-Party was geboren. Deze ging toen nog door in een tent aan het Jeugdhuis zelf. Het succes bleek groter dan verwacht en al na enkele jaren bleek de tent aan het jeugdhuis te klein geworden. Een oplossing werd gezocht en gevonden. Dankzij de hulp van Circuit Zolder kon de fuif doorgaan op de gedroomde locatie: het circuit zelf. Ook hier bleef de Zolder is O.K.-Party een succes. Niet alleen bij de plaatselijke jeugd maar ook verschillende sympathisanten en teams kwamen een bezoekje brengen.
Nadat een handjevol buurtbewoners in 2000 begonnen te klagen over het geluid moest er weer een andere locatie gezocht worden. Wederom in samenwerking met Circuit Zolder kon de fuif terecht op Parking 69, vlak naast het circuit.

Ondanks alle tegenkantingen van de voorbije jaren is er een nieuwe generatie vrijwilligers die nog steeds achter het circuit staan. Daarom is Jeugdhuis Jovita ook zeer trots om op 2 september 2005 hun 10de Editie van de Zolder is O.K.-Party te mogen aankondigen op Parking 69.

Jeugdhuis Jovita biedt de clubleden en de geregistreerde members van De Paddock 10 * 2 vrijkaarten aan, waarvoor onze dank. Iedereen maakt dus kans op die vrijkaarten, de 10 snelste fuifbeesten hebben prijs ;)De eerste 10 reacties in deze thread mogen hun kaarten afhalen vanaf 4 augustus in Themacafe Wheels. Wil je naar deze fuif gaan? Post dan tot uiterlijk 2 augustus 23.59 uur je berichtje.

Brecht
26-07-2005, 19:31
Ik wil wel 2 kaartjes, Fuif was vorig jaar al erg goed.

Greetzz.. Corvetteboy

Belle
26-07-2005, 20:10
Een fuif zie ik altijd zitten! Count me in for two tickets! :cool: :p

yannick88
26-07-2005, 20:14
Hallo ,

Mijn zoon wil er ook één of twee indien mogelijk


Mvg

A.J.
26-07-2005, 21:52
Allemaal zeker komen naar deze fuif. Want de organisators van deze fuif wonen allemaal in de buurt van het circuit en als wij van onze passie (autosport) willen blijven genieten moeten we er zeker voor zorgen dat we op goede voet staan met de jeugd van Viversel.
Als sponsors heb ik zelf al enkele kaarten maar ga zeker na sluiting van de Wheels een kijkje nemen.

See you there...

Thomaske
01-08-2005, 13:18
Ik zie 't ook wel zitten om langst te komen en eens goed uit de bol te gaan!

Mvg

De Paddock
04-08-2005, 22:57
De eerste 10 reacties in deze thread mogen hun kaarten afhalen vanaf 4 augustus in Themacafe Wheels. Wil je naar deze fuif gaan? Post dan tot uiterlijk 2 augustus 23.59 uur je berichtje.

We gaan nog even door met het uitdelen van de kaarten, laat het weten in deze thread. We zullen dan z.s.m. de naam doorgeven aan de verstrekkers van deze vrijkaarten.

Mark
03-09-2005, 22:40
Ik zie 't ook wel zitten om langst te komen en eens goed uit de bol te gaan!

Mvg

En, was de weg terug naar huis twee keer zo lang als de heenweg? :D :D

Hanne
13-09-2005, 14:39
Die indruk had ik in ieder geval toen ik hem zag vertrekken...

Thomaske
13-09-2005, 18:52
Maarnee :D Het viel nog redelijk goed mee. Eerst begonnen met het bier tot ik de meiden van Rudolph zag rondlopen, toen begon 't feest pas.

Was misschien een beetje aangeschoten maar ben heel braaf geweest. Heb daar iemand leren kennen en ben ik nu mee samen, dus zat zal ik niet geweest zijn é.

Nog eens bedankt voor de kaarten!

Mvg...

Raceboy
13-09-2005, 19:06
Was misschien een beetje aangeschoten maar ben heel braaf geweest. Heb daar iemand leren kennen en ben ik nu mee samen, dus zat zal ik niet geweest zijn é.


Zij wel waarschijnlijk. :+ Ow da was een open doel zenne manneke :D

Thomaske
13-09-2005, 19:41
Zij wel waarschijnlijk. :+ Ow da was een open doel zenne manneke :D

Ze drinkt niet :D

1-1

Mvg...