Log in

View Full Version : après-24h Spa

Petter-Jån
31-07-2005, 22:58
Het was leuk er weer bij te zijn, jammer dat het voor ons maar een halve wedstrijd geduurd heeft (EBRT oftewel Speedlover), maar ja, beter dat dan het eerste of het laatste uur uitvallen.

Voor de mecaniciens vond ik het een aangename wedstrijd, waarvoor dank aan de organisatie! De douches en toiletten voor de mecaniciens waren (jawel!) gratis heel de week! (en dat scheelt wel als je van maandag al daar bent) Zelfs gekuist, ok: geen luxe, maar wel een douche zonder smerigheid! Dank je wel! Ik denk dat het aan de andere toiletten wel anders was.
Ook het verkeer in de paddock viel heel goed mee. Traditioneel was zaterdagavond natuurlijk tamelijk druk, maar altijd was er goed door te komen. De uni-directioneel die ze wilden aanleggen was een goed idee, maar te weinig uitgewerkt denk ik. Sorry aan degenen die ik van de weg gereden heb als ik om banden moest :o We zaten met een schrijnend tekort aan velgen en dus was ik nogal eens gehaast.

Alleen die prijzen! :eek: Het is hier nog al gevallen geloof ik. 55euro heeft onze pa entree betaald. En voor de tribune moest je nog eens 5€ extra betalen? Officieel programma 6,5€...
Prijzen die de meesten mss niet weten: voor benzine (waar je dus MOEST mee rijden) was het 2,33€/liter! En Total had 4 trucks van 32000 liter voorzien .... :eek:

De circuit-run was ook wel heel leuk. Ik had de indruk dat er veel zich vergist hadden in de moeilijkheidsgraad en afstand. Praktisch nergens plat! Ik heb heel constant kunnen lopen en was terug na iets meer dan 36 minuten.

Thomaske
01-08-2005, 13:30
Vond het ook heel tof dat de WC's en de douches voor de team-members gratis waren. Kunnen ze in Zolder nog iets van leren, misschien werken met bandjes.

mvg

Raceboy
01-08-2005, 13:50
Vond het ook heel tof dat de WC's en de douches voor de team-members gratis waren. Kunnen ze in Zolder nog iets van leren, misschien werken met bandjes.

mvg

In Zolder zijn de douches dan wel proper ;)