PDA

View Full Version : 24u Spa-Francorchamps Live tv-uitzendingen

Steve
01-08-2005, 13:14
.....op z'n minst fantastisch te noemen, dit mag toch wel even gezegd worden.

Zelden zo'n mooie beelden gezien, slow-motion beelden in de Chicane, prachtige beelden vanuit La Source, zèèr informatieve beelden en intervieuws vanuit de Pitlane, enz. enz.

De camera's waren steeds waar ze moesten zijn en de commentaar was schitterend! Samengevat: 10/10 :applaus: :applaus: :applaus:

Misschien een stomme vraag maar wie staat er eigenlijk in voor de uitzendingen of beelden, is dat Kanaal 2, HIBN, Eurosport? Peter?

IVY440
01-08-2005, 13:42
De beelden waren idd vrij indrukwekkend. Zelfs interviews met Richards, is dat geen idee om door de VRT overgenomen te worden voor F1 wedstrijden of kost dat iets teveel geld?

Mr.Dallara
02-08-2005, 11:16
Is er een review gepland op Ka2 komend weekend van de 24uren van Spa?

Want heel de meute eens in actie zien op het TV scherm vanuit de zetel is eens wat anders dan vierdagen in de bossen van Spa rondtoeren in alle mogelijke weeromstandigheden...

Bart.Vandecavey
02-08-2005, 12:26
Ik dacht dat er zaterdag in Pitstop.tv een reportage zit

Peter Baert
02-08-2005, 12:28
De TV-productie was in handen van de Belgische topfirma's Outside Broadcast en Alfacam, die in opdracht van RACE het TV-signaal verzorgden voor Eurosport, RTL, KANAALTWEE, ...

KANAALTWEE voegde daar een eigen regie aan toe voor de pitlane-crew. Zo konden wij ons iets meer concentreren op de Vlaamse rijders en ons eigen materiaal mixen met het aangeboden signaal.

Nu zaterdag zit in Pitstop.TV een terugblik op de 24 uren van Francorchamps.

:)

Mr.Dallara
07-08-2005, 21:59
.....op z'n minst fantastisch te noemen, dit mag toch wel even gezegd worden.

Zelden zo'n mooie beelden gezien, slow-motion beelden in de Chicane, prachtige beelden vanuit La Source, zèèr informatieve beelden en intervieuws vanuit de Pitlane, enz. enz.

De camera's waren steeds waar ze moesten zijn en de commentaar was schitterend! Samengevat: 10/10 :applaus: :applaus: :applaus:

Misschien een stomme vraag maar wie staat er eigenlijk in voor de uitzendingen of beelden, is dat Kanaal 2, HIBN, Eurosport? Peter?

Gisteren heb ik de samenvatting gezien op KA2 in pitstop. Wel spijtig dat het geen volledige aflevering was vd 24u, toch zeker voor z'n prestigieus wereld evenement.

Maar wat ik heb gezien was idd zeker zeker prachtig! mooie beelden uit de Source, intervieuws uit de pit en ook veel meer en vooral ook andere (en betere) camera punten dan tijdens bv Belcar racen.

Wel een ding wat Baert vergeten heeft: De start, ik heb geen enkele beeld gezien van de start. Toch wel steeds een belangrijk en vooral hot item van een race. Zeker ook bij een 24uren.