PDA

View Full Version : 25h karting Genk ... 27-28 augustus 2005


Pascal
30-04-2005, 00:23
Zoals jullie wel weten is men volop bezig het kartingcircuit op de Horensbergdam te Genk. In het weekend van 26-28 augustus 2005 heeft er een 25-uurs karting plaats. Misschien iet voor Depaddockers...

Meer info : http://www.kartinggenk.be/downloads/25h/25h_info.pdf

C U

Speesman
02-05-2005, 00:47
Ziet er mij heel mooi uit, prijs is ook niet te duur voor hetgene ge krijgt (normale prijs maw), maar zonder sponsoring is dit niet haalbaar als kartingteam/piloot denk ik. Tenzij ge heel veel geld hebt :)

pascual
02-05-2005, 23:19
Wij zijn gisteren samen met Q racing het circuit van Genk even gaan inrijden! De baan is echt veeeeeeel toffer en langer, maar spijtig genoeg was niet alles klaar en moesten wij steeds door de modder (mijn schoenen zien er lief uit) op de parking. Gelukkig was er veel zon en de pret kon niet op!

Bedankt Bert voor de mooie dag! :gas:

Kijk voor het laatste nieuws op :

www.bertquatacker.com

Yannick R
03-05-2005, 22:00
Wat is de hoofdprijs (Als er één is) ?

De prijs valt redelijkl mee als je met 12 bent = 270 Per Persoon.
En als uw karting ofzo u dan nog sponsort :)

Dirtdevil
04-08-2005, 18:48
Zoals jullie weten of niet weten is er naast de 24 uren van Zolder ook het officiële openingsweekend van het limburgse outdoor kartcircuit in Genk!
Dat weekend wordt het het toneel voor de 2de editie van de 25 uren van Genk!

Er zal geraced worden met bi-motoren en de deelnemers zijn voornamelijk lokale bedrijven!
Aangezien wij daar in mee gaan karren ( en ik zodoende veel op en af naar zolder zal pendelen .... :gas: ) zou ik eens even willen horen of er iemand weet wie er allemaal gaat deelnemen ...

Dus; neem je zelf deel of ken je een team, post het dan even hier ... misschien dat we dan ook wat volk langs de piste krijgen als het de moeite beloofd te worden ...

Greetz

A.J.
04-08-2005, 20:48
:no: da's ook weer goed : 2 etmaalraces op 20 km van elkaar af :no:

Raceboy
04-08-2005, 20:55
op francorchamps was er 1 binnen het parcours van de andere ;)

Twisted
04-08-2005, 22:18
Zoals jullie weten of niet weten is er naast de 24 uren van Zolder ook het officiële openingsweekend van het limburgse outdoor kartcircuit in Genk!


Het circuit is toch al langer open dan die datum?!

Mathias G
05-08-2005, 00:37
Ik doe mee.

Waarschijnlijk onder teamnaam "Hampton.be". We hebben denk ik een sterk team voor de 25u. (oa met Fred Vervisch)

Ik zie je daar wel he DareDevil :bye:

Dirtdevil
05-08-2005, 12:00
Ik zie je daar wel he DareDevil :bye:

Garantie! Kzal wel is wuiven als ge mij voorbij rijdt .... :D

@ twisted:

Het circuit is idd al langer open , maar men gebruikt dit event als "officiële" opening van het circuit!
Heb Koen Lemmens eergisteren nog gezien en hij heeft ons verteld dat tegen die datum alle "bouwwerf" looks verdwenen zullen zijn en dat het circuit en zijn infrastructuur volledig klaar zal zijn!

Greetz ...

Mathias G
05-08-2005, 13:25
Ben er gisteren nog geweest en alles ziet er nu inderdaad, op een paar details nog na, vrijwel in orde uit.

Het gaat een leuke koers worden denk ik. :D

Mathias G
30-08-2005, 17:29
Wij (het Hampton.be team) hebben de 25u gewonnen.

Het was een prachtig evenement daar in Genk :)

Dirtdevil
31-08-2005, 10:22
Absoluut! Dikke sfeer daar in Genk!

Proficiat aan het team van hampton.be! Heb er leuke duels gezien en zelf ook uitgevochten! :D En voor een echt team van collega's hebben we het er niet slecht afgebracht! 24ste na een hoop problemen, nl een sputterende motor in het eerste kwartier, een wiel wat een eigen leven ging leiden en niet aan ons kart bleef hangen een een paar teammaats die een stop en go kregen!

Voor ons was het in elk geval een super geslaagd weekend!
Een dikke proficiat aan Roel en de jongens van JCI genk! Zij geven nu de fakkel door aan Koen Lemmens van GKS! Op naar de volgende 25 uren zou ik zo zeggen!

greetz

Twisted
20-09-2005, 19:06
Ben er gisteren nog geweest en alles ziet er nu inderdaad, op een paar details nog na, vrijwel in orde uit.

Het gaat een leuke koers worden denk ik. :D

De laatste keer dak geweest ben lag het er idd nog als een grote bouwwerf bij rond het circuit. Normaal in de loop van volgende week ofzo terug naar daar :) Nekeer alles te goed bekijken en natuurlijk fun dagske rijden aja :gas:

Twisted
20-09-2005, 19:10
aja matthias... tis wel al ff voorbij maar toch proficiat he !!! ;)