View Full Version : Weekendtickets Spa inclusief pitwalk en tribuneplaatsen op vrijdag !
Ferrari Forever
09-08-2005, 19:28
Gisterenavond om half 10 koerierdienst aan de deur met mijn 2 weekendtickets voor Spa.
Blijkt dat ik met mijn weekendticket op donderdag tussen 10 en 13uur en tussen 16 en 18u30 een wandelingetje door de pits mag maken en vrijdag (met mijn bronze kaarten) op eender welke tribune mag zitten.
Toch wel een leuk extraatje dacht ik zo.
The Interceptor
09-08-2005, 19:59
How, dat is wel leuk ja.
Kzal eens bij mijn maat horen of onze tickets ook zijn aangekomen, en of we dezelfde voorkeursbehandeling krijgen :D
Dan weet ik toch wel waar ik ga zitten hoor de vrijdag: Eau Rouge, moet zalig zijn om daar de F1's te zien doorvliegen :eek:
En laat dan die mannen met hun gratis kaarten maar gaan staan :D
How, dat is wel leuk ja.
Kzal eens bij mijn maat horen of onze tickets ook zijn aangekomen, en of we dezelfde voorkeursbehandeling krijgen :D
Dan weet ik toch wel waar ik ga zitten hoor de vrijdag: Eau Rouge, moet zalig zijn om daar de F1's te zien doorvliegen :eek:
En laat dan die mannen met hun gratis kaarten maar gaan staan :D
Zo lang die mannen met hun gratis kaarten maar niet op mijn plek gaan zitten. :cool:
Staan jullie dan maar vroeg op, of ik zit er. :D :D
al een chance dat ik alles op mijn gemak met wat cola en chips voor de tv kan bekijken. Dan weet ik direct op welke positie iedereen ligt, handig.
(ok ok, ik ben jaloers)
Ferrari Forever
09-08-2005, 22:54
zou ik ook zijn hoor finish :D
Wij weten dat ook dankzij de grote schermen ;)
Nu mijn vader overtuigen om ons op woensdag al weg te doen zodat we de pitwalk niet moeten missen :D
The Interceptor
10-08-2005, 19:45
Wij weten dat ook dankzij de grote schermen ;)
Nu mijn vader overtuigen om ons op woensdag al weg te doen zodat we de pitwalk niet moeten missen :D
Heb ik hier ook al gedaan :D
Maar we deden dat eigenlijk de laatste jaren al altijd, vanaf 't begin aanwezig zijn, en die pitwalk was vorig jaar toch wel eens leuk. Tof dat ze dat weer doen!
Allright, ik heb mijn vader overtuigd, ik ben dus vanaf donderdag ergens in de dag al aanwezig in de buurt van Spa. Die pitwalk is dat enkel voor de mensen met een weekendkaart want mijn vader wil ook meedoen met de pitwalk maar die blijft niet voor het weekend.
Ferrari Forever
11-08-2005, 19:09
Die pitwalk blijkt inderdaad enkel voor weekend-tickets te zijn, zo staat het bij mij toch op het programma en op een apart briefje dat in de enveloppe stak.
Voor de oudgedienden nog twee vraagjes :
1) Voor de pitwalk op donderdag,welke afrit neem ik best om zo dicht mogelijk bij de pit te raken.
Als ik via dezelfde ingang het circuit binnenga (vorig jaar moet dat, als ik mij niet vergis ingang La Source geweest zijn), welke kant ga ik dan best uit om in de pits te belanden ?
2) Welke tribunes op vrijdag zijn aanraders ?
De Gold 2 en 4 aan Eau Rouge leken mij vorig jaar toch redelijk spectaculair.
The Interceptor
11-08-2005, 21:15
Welke afrit, gewoon die waarbij ge aan La Source uitkomt he. Ge zult hem dan wel op de parkings achter de tribunes kunnen zetten vermoed ik.
Ingang van La Source is op donderdag de laatste jaren nog nooit open geweest, zelfs vorig jaar niet toen er ook pitwalk was. Redelijk belachelijk vind ik, aangezien er daar toch veel campings zijn. Dus dan moet ge ff omstappen naar de ingang aan Eau Rouge, daar kunt ge donderdags altijd naar binnen.
Welke afrit, gewoon die waarbij ge aan La Source uitkomt he. Ge zult hem dan wel op de parkings achter de tribunes kunnen zetten vermoed ik.
Ingang van La Source is op donderdag de laatste jaren nog nooit open geweest, zelfs vorig jaar niet toen er ook pitwalk was. Redelijk belachelijk vind ik, aangezien er daar toch veel campings zijn. Dus dan moet ge ff omstappen naar de ingang aan Eau Rouge, daar kunt ge donderdags altijd naar binnen.
Vorig jaar heb ik voor de pitwalk me op de parking tussen la source en eau rouge geparkeerd en er was nog veel plek over.
Ik zou graag eens nieuwe paddockers leren kennen op de F1 in Franco, is het mogelijk dat jullie tijdens de pauze's in de buurt van: de busstop, pouhon, combes of malmédy eens luid jullie nick roepen, aub? :eek: Pinten kan ik niet weggeven (te veel aan gesleurd om ze ter plekke te krijgen... :D ), maar wel een chocoladekoek of een sigaar..., allé, tot binnenkort... :p
Ferrari Forever
12-08-2005, 18:23
Redje (of alle anderen die reeds een pitwalk gedaan hebben) : ikzelf heb nog nooit het geluk gehad zo'n pitwalk te kunnen doen, dus ik ben een beetje nieuwsgierig wat ik mag verwachten.
Mag je vrij rondlopen in de pitstraat (of gebeurt alles onder begeleiding ) en valt er dan ook wat activiteit te bespeuren in de boxen of zijn die gesloten ?
En wat ik me ook afvraag, is er een verbod op het nemen van foto's in de pitstraat want ik heb mij net een kaartje van 1 gig aangeschaft en ik ben écht wel van plan om dat tenvolle te benutten :)
Nog een ander vraagje dan. Op het voorlopige programma staan er voor donderdag 'track activities' op het programma. Iemand enig idee wat die zoal zouden kunnen inhouden ?
Je kan rondlopen in de pit. De boxen zijn natuurlijk niet te betreden, maar de max is wél dat je af en toe "tuuut tuut" hoort, en je opzij moet gaan omdat er een F1 naar een box of de controle geduwd wordt, waarbij je als je niet oplet een platte teen kan overhouden... :p Een zatte Duitser kreeg bijna een patat op z'n oog van een mecanieker omdat hij met z'n lompe poten bijna een voorvleugel van een Jordan beschadigde... Verleden jaar stond ik samen met Takuma aan het hekken, en zei Bas Leinders tegen de amateur fotograaf naast mij "niet te veel inzoemen, of je ziet mijn puisten te neig..." Met wat geluk zie je enkele F1 piloten van héél dichtbij... De pitwalk is cool, neem je fotoapparaat zeker mee!
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/zonder%20commentaar....jpg http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/oppass%e9%e9%e9%e9%e9%e9%e9%e9......jpg http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/Bassie.jpg
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/Jordan%20neusje.jpg
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/Taku.jpg
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/ferrari%20speelgoed.jpg
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/toyota.jpg
http://users.pandora.be/krikke_den1ste/F1/uit%20de%20weg....jpg
Ferrari Forever
13-08-2005, 14:19
Cool ! Wel een mager ventje, die Bas :)
Ik zal proberen om de eerste pitwalk tussen 10 en 13 uur ook mee te pikken, dat wordt dus ook vroeg opstaan op donderdag want het is toch al gauw een goeie twee uur rijden vanaf hier en dan moet ik nog terplekke geraken.
Ik ben van plan om woensdag ook al eens af te zakken naar francorchamps, kwestie van de sfeer al een beetje te gaan opsnuiven. Kan je dan al met je weekendtickets op het circuit?
Ferrari Forever
15-08-2005, 21:48
Krikke,
Nog een ander vraagje.
Is het zo dat die pitwalk vorig jaar ook slechts op een bepaald tijdstip was of kon je de hele dag door in de pitstraat komen ?
Op het voorlopig programma staan 2 tijden, tussen 10u en 13u en tussen 16u en 18u30, maar ik weet niet of die uren nu op de pitwalk slaan of op de track activities die er naast staan.
Ik zou het nogal jammer vinden om 2 uur te rijden om dan te moeten constateren dat ik te laat ben of op het verkeerde uur toekom, vandaar.
Als ik me goed herinner was het verleden jaar van 13 tot 18 uur... Volgens mij kan je tussen de opgegeven tijden rondlopen in de pit... Ik weet niet wat het dit jaar gaat zijn qua randactiviteiten, maar stel je er niet te veel van voor... Ik herinner me dat we in 96 nog in een simulator hebben gezeten van Marlboro, en dat er nog 1 en ander te doen was, maar de voorbije jaren is er buiten enkele tentoongestelde F1'ns niet echt veel te zien, behalve als je euro's te veel hebt om aan belachelijke dure merchandising te geven misschien... Het was verleden jaar idd een chaos toen ze met de wagens tussen het volk door moesten, waarschijnlijk naar de technische controle of zo, en misschien willen ze géén toeristen in de weg tussen 13 en 16...
Als ik me goed herinner was het verleden jaar van 13 tot 18 uur... Volgens mij kan je tussen de opgegeven tijden rondlopen in de pit... Ik weet niet wat het dit jaar gaat zijn qua randactiviteiten, maar stel je er niet te veel van voor... Ik herinner me dat we in 96 nog in een simulator hebben gezeten van Marlboro, en dat er nog 1 en ander te doen was, maar de voorbije jaren is er buiten enkele tentoongestelde F1'ns niet echt veel te zien, behalve als je euro's te veel hebt om aan belachelijke dure merchandising te geven misschien... Het was verleden jaar idd een chaos toen ze met de wagens tussen het volk door moesten, waarschijnlijk naar de technische controle of zo, en misschien willen ze géén toeristen in de weg tussen 13 en 16...In de voormiddag kunt ge ook in de pitlane. ;)
Heu, dit jaar blijkbaar wél... :gas:
Heu, dit jaar blijkbaar wél... :gas:
Vorig jaar ook, want ik ben toen in de voormiddag geweest en daarna ben ik nog even in de TF103-sim car gekropen. :gas:
:( en je zei toen niks?? :D
Ik wist het niet, sorry... Wij kwamen toen aan rond een uur of 14, en gingen onmiddellijk richting circuit...
Mr.Dallara
21-08-2005, 20:14
Mss is dit niet de locatie voor onderstaande vraag, maar ik vond het nogal stom om er een aparte thread voor te openen.
Waar is er ergens een complete timing te vinden vd GP¨in Spa??
met ook de exacte timing vd GP2 en de Porsches er bij...
Via wat googelen bekwam ik enkel een (complete) timing v 2004 :(
Voor de geïntereseerden: hier (http://www.malmedy.be/parking) vind je de tarieven van parking en camping aan Les Combes...
€12 voor de Parking. Ik dacht dat men vorig jaar zelfs €15 heeft gevraagt aan les combes.
Als er iemand de tijdstippen en de plaatsen vd (monster)filles (op vrijdag) kan voorspellen.... Post ze dan zeker hier ;) :worship:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.