Log in

View Full Version : Vroemdag 2005

Dirtdevil
18-08-2005, 13:10
Op 18 oktober 2005 gaat opnieuw de jaarlijkse vroemdag op het circuit van Zolder door!
Heeft er iemand meer info over de inschrijvingen?

Greetz...

Rohrl-fan
18-08-2005, 13:21
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar! Ik wil met alle plezier mijn steentje bijdragen om die gastjes een zeer aangename dag te bezorgen. :)

Ik kan daar toch aan meedoen met mijn Hondake? Of is dat enkel voor echte racewagens?

Dirtdevil
18-08-2005, 13:46
Iedereen mag daar meerijden, maar op voorwaarde dat je onder de 95db blijft! ;)
Wil er dit jaar op tijd bij zijn, niet dat ik me gelijk vorig jaar weer voor iemand anders moet gaan uitgeven om alsnog een startnummer te bemachtigen! :D :applaus:

greetz

Rohrl-fan
19-08-2005, 10:22
Nog een stomme vraag :o : Waar kan ik me inschrijven voor de Vroemdag?

R.T.
31-08-2005, 12:07
Nog een stomme vraag :o : Waar kan ik me inschrijven voor de Vroemdag?

Nee hoor, geen stomme vraag. Na wat mails, heb ik het volgende bekomen:

Beste,
Alle inschrijvingen van piloten voor de Vroemdag gebeuren via Yves Nulens: e-mail nbprojects@skynet.be
tel. 011 23 15 76

Rohrl-fan
01-09-2005, 15:18
Hey...

Bedankt! :) Direct eens een mailtje sturen, zie!

Rohrl-fan
01-09-2005, 17:25
Net even gebeld, en blijkbaar is het mailadres veranderd.
groepnbprojects@skynet.be

Je kan ook faxen: 011/23.67.16
Mijn aanvraag is er al door! :D

R.T.
02-09-2005, 21:15
Net even gebeld, en blijkbaar is het mailadres veranderd.
groepnbprojects@skynet.be

Je kan ook faxen: 011/23.67.16
Mijn aanvraag is er al door! :D

Heb ook juist gemerkt dat email niet klopt! THX, direct opnieuw mailen! ;)

roovers-racing
12-09-2005, 12:46
Heeft er iemand al toezegging gekregen voor de vroemdag op 18 oktober.
(aanvraag gedaan per mail, wel bericht teruggekregen dat het gelezen is, maar nog geen confirmatie)

mvg Giovanni

Dirtdevil
12-09-2005, 15:01
Nope, nog nix gezien!
Aanvraag vorige week per fax verstuurd + een bevestiging per mail!
Nog geen antwoord terug ontvangen!
Zal wel komen he! 18/10 is nu nog niet dadelijk volgende week he! ;)

greetz

R.T.
13-09-2005, 15:25
Ook nog niks terug gehad. Kheb al eens gebeld, en ze zouden een bevestiging sturen. Maar tot vandaag nog niks bekomen....

Rohrl-fan
14-09-2005, 10:48
Zelf ook nog niets gehoord, maar dat zal zeker nog
wel in orde komen. Ik denk dat je niet moet onderschatten
hoeveel aanvragen men daar ontvangt!

Dirtdevil
15-09-2005, 11:28
Het begint nu anders toch wel af te korten!
Heb nog eens een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord!
:fight:

Greetz

Dirtdevil
19-09-2005, 17:49
Heeft er nu feitelijk al iemand antwoord gehad? Nog altijd nix hier .... :(

Greetz...

R.T.
20-09-2005, 08:20
Heeft er nu feitelijk al iemand antwoord gehad? Nog altijd nix hier .... :(

Greetz...

Nope, voor mij is dat vrij simpel als ik niks hoor, dan moet ik gene dag vrij nemen.... dan wilt ge al eens iets doen voor de medemens....

CU

Clubman
20-09-2005, 12:21
wij ook niet !

en zolang we nix horen wordt er nix georganiseerd, geen verlof genomen etc, etc.

toch raar ?! :confused:

Dirtdevil
20-09-2005, 12:40
Heb net nog eens gebeld! Geen antwoord!
Had het toch wel graag geweten, want we gaan niet met een aantal mensen verlof nemen om daar voor piet snot op het circuit aan te komen!

Weet er iemand of de tuningclubs hun info al ontvangen hebben? Dit leek me vorig jaar toch het gros van de deelnemers en zij waren bijna allemaal op uitnodiging van de organisatie daar!
:bye:

Greetz...

Clubman
21-09-2005, 12:19
ik begin stillekes aan het gevoel te krijgen van "de bomen in "......

je moet toch een beetje vooraf kunne plannen hé :frusty:

R.T.
21-09-2005, 12:26
Heb juist nog eens gebeld met Ronny Wasiak, Provinciale sportdienst. Hij wist mij te zeggen dat ik nog een brief zouden krijgen ter bevestiging, maar wanneer kon hij niet zeggen. Hij herkende mijn naam toch....maar idd, beetje planning zou wel praktisch zijn... blijven wachten lijkt het...

Rohrl-fan
21-09-2005, 13:29
We zullen gewoon nog een beetje geduld moeten hebben...

Mijn vrije dag is dan al geboekt, maar indien nodig kan ik die ook wel aan andere zaken besteden! ;)

Don Kamiel
21-09-2005, 18:17
Ik ben vorige week bij iemand geweest, die had pas een brief teruggekregen.

Dirtdevil
26-09-2005, 08:56
Na een aantal mails en telefoontjes (waarbij ik doodleuk tegen de voicemail heb kunnen zeveren) staan we nog altijd even ver!
Heb nog steeds niets teruggehoord van de organisatie van de vroemdag!
Sterk bezig die mannen!

Is er iemand die wel iets gehoord heeft?

Greetz

roovers-racing
26-09-2005, 09:24
Heb er ook nog steeds niets van gehoord. :( Reeds vorige maand zowel mail al fax gestuurd.
Hoop deze week op antwoord zodat we maandplanning kunnen maken. Max 2 events : Zeker Francorama, twijfel nog tussen eran en vroemdag.

mvg Giovanni

Rohrl-fan
26-09-2005, 09:37
Tot heden nog niets... :(

Dirtdevil
26-09-2005, 14:41
Heb eindelijk iemand te pakken kunnen krijgen!

Blijkbaar is er een strengere selectieprocedure dan de voorgaande jaren en mag niet zomaar iedereen meerijden!

Dus begin oktober hebben we definitief uitsluitsel!

Greetz

Rohrl-fan
26-09-2005, 15:23
Aangezien het voor mij de 1ste keer is dat ik me aangemeld heb kan ik niet vergelijken met vroeger, maar men had mij aan de telefoon al gewaarschuwd dat niet zomaar iedereen de piste op kon.

Ik heb dan wel netjes al mijn "referenties" bij op mijn aanvraag vermeld. ;) Ben benieuwd!!!

Clubman
26-09-2005, 17:00
Dus begin oktober hebben we definitief uitsluitsel!

Ha fijn ..... beetje vooraf kunnen plannen is ook wel leuk ! :confused:

En wij al de moeite gedaan een tweede stoel in de AX in te breien !

nou ja , dan kunnen we er de Wintercup mee doen ! :p

R.T.
27-09-2005, 10:09
Blijkbaar zijn de dan toch wakker geschoten. Heb vorige week met Ronny gesproken. Hij vroeg of ik al ooit gereden had. Tuurlijk: 1999, 2000, 2001. De laatste jaren niet meer. En de reden was: veel te gevaarlijk, veel te veel onervaren (= Mensen die denken dat ze kunnen rijden) mensen, vandaar mijn wegblijven... Maar kheb dus ook mijn referenties gegeven....zullen wel zien of we mogen gaan... Indien niet, dan zegt dat genoeg...

CORSA2L16VALVE
02-10-2005, 21:52
doe ook al 5 jaar mee en hopelijk het 6de jaar nu ook. ben ni voor niks de motor van de corsa terug in orde aan het brengen. (beetje pech gehad met de laatste sprint)
en idd er zijn er veel die denken da ze kunne rijden en nog liever te snel door ne bocht gaan en eruit vliegen dan even plaats te maken en snellere deelnemers door te laten.

en hopelijk zette ze daar ook gene vlaggeman die zen leven beu is en even in het midden van de weg komt staan en tekens begint te geven waar niemand iets van snapt.

greetz

Rohrl-fan
06-10-2005, 14:26
Nog altijd geen nieuws! :confused: Iemand van jullie al wel?

R.T.
06-10-2005, 17:45
Nope, geen nieuws....begint vrij simpel te worden...alleen spijtig voor de mindervaliden....

Dirtdevil
07-10-2005, 19:12
Net de verlossende mail ontvangen! We gaan karren de 18de! joehoew!

Roeland jong, ik hoop da gij den uwe ook rap krijgt want dan kan het nog plezant worden! :D

greetz

R.T.
08-10-2005, 07:14
Telefonisch bevestigd, mail gingen ze nog versturen....dus ja, het kan plezant worden... Maar ik kan u gerust stellen... mss heb je je achteruitkijkspiegel niet zoveel nodig ;)

Rohrl-fan
08-10-2005, 09:09
Net ook een faxke gevonden! Ik ben er ook bij. :D Tot de 18de! Mij kan je vinden bij een witte Honda Integra Type R met Bridgestone-stickers.

:bye:

Jemme
13-10-2005, 10:48
Net vervoer geregeld... MX-5 is ook van de partij :applaus:

Dirtdevil
13-10-2005, 11:27
mss heb je je achteruitkijkspiegel niet zoveel nodig ;)

Waarschijnlijk niet he vriend! Ge kent mij derop en derover .... :bye: :gas:

Clubman
13-10-2005, 12:13
als alles naar wens gaat ( verlof enzo ) , dan is het "koetje" er ook bij :p

CORSA2L16VALVE
13-10-2005, 23:32
heb ook mail gehad. nu de corsa nog af krijgen

tot daar

greetz

R.T.
14-10-2005, 09:14
.....ik heb het al door....het gaat daar een prettige bedoening worden...best maar wat getuig meepakken....

Pascal
14-10-2005, 12:11
Is dat de hele dag ? Ik moet namelijk in de namiddag werken en wil best eens komen kijken in de voormiddag. Dat begint namelijk meer en meer een Paddock-meeting te worden.

C U

Rohrl-fan
14-10-2005, 12:59
Geen idee hoe het de vorige jaren verlopen is, maar volgens de fax die ik gekregen heb gaat er zowieso gereden worden tussen 9u30 en 15u30 (verdeeld onder 2 groepen, rood en geel) met natuurlijk wel een volledig uur middagpauze.

Na 16u00 zou er nog beperkt vrij gereden kunnen worden.

Dirtdevil
17-10-2005, 13:01
Voila, de astra en de corsa zijn klaar!

Nu hopen dat het weer blijft zoals de afgelopen dagen en dan kunnen we er morgen een lap op geven!

greetz

stars
17-10-2005, 17:31
Was ingeschreven en kan er toch jammer genoeg ni bij zijn...:frusty:
Het werk ....... :fight:

Als er toch nog iemand wil gaan die geen inschrijving heeft laat het dan maar weten....dan kan ik er misschien toch nog iemand blij mee maken

Grtz

CORSA2L16VALVE
18-10-2005, 22:07
weer een leuke dag gehad zoals elk jaar
de corsa nog eens gebruiken waarvoor de motor ervan gebouwd is.
de kinderen waren weer blij en de begeleidsters weer schreeuwen van de schrik (lol). volgend jaar ben ik er weer bij.
1 probleempje gehed met de corsa gans op laatste bij het vrij rijden zijn voor mij nog onbekende reden de bouten los gekomen uit de wielnaven. de draad van de wielnaven hingen nog rond de bouten??????? raar maar waar en met gevolg wiel kwijt. 1 geluk nog alleen die naaf kapot en men spatbord natuurlijk ook

tot volgend jaar

greetz

Rohrl-fan
19-10-2005, 10:16
Voor mij was het de eerste Vroemdag, maar die was zeker voor herhaling vatbaar! Echt een zaligheid, al die lachende gezichtjes!

Na de middag reed ik stapvoets door de paddock een groep kinderen voorbij, even koppeling in en toeren maken: gejuich alom!!! :D Later op de piste was het wel bijna een Integra-formatie! :gas: Was ook zeer plezant!

Heeft er iemand trouwens fotookes?

Dirtdevil
19-10-2005, 11:59
Jaaaa, lekker dagje! Heb me is goed kunnen uitleven! De kinderen vonden het prachtig!
Een keertje ging het bijna verkeerd in de eerste linkse, ma na wat trek en sleurwerk stond de neus toch in de goede richting! Resultaat: ne smile op het gezicht van mijne passagier van hier tot in tokio!

Tot volgend jaar jongens!

@ Rorhl-fan, da was een integra cup, geen formatie! In een formatie rijdt men rustig en gedisciplineerd, en remmen ze mekaar niet uit bij de eerste de beste gelegenheid .... :D :gas:

LDWRX
19-10-2005, 13:09
mooi maar koud weer, gelukkige kinderen, Subaru's en hun bestuurders
kunnen ontmoeten, meer moet dat niet zijn voor een gezellige dag .....

http://www.imagestation.com/picture/sraid191/p362af62171edce85d8f8cae5c1fd1c52/f1d5dc4e.jpg

fotoreportage :
klik hier (http://www.imagestation.com/album/?id=2118864331)

Remy
19-10-2005, 16:26
Zoals al gezegd...

Het was weer een zeer geslaagde Vroemdag!!
Het is werkelijk prachtig om deze kinderen zo'n leuke dag te bezorgen.
Ook vond ik de organisatie dit jaar zéér goed!

Kortom, veel plezier voor jong én oud. :D

Een groot compliment voor de organisatie en iedereen die deze dag ieder jaar weer mogelijk maakt! :applaus:

Groet,

Pat
19-10-2005, 20:47
Persoonlijk vind ik de Vroemdag een van de prachtigste initiatieven die er op een circuit kunnen doorgaan.
Maar bij het bekijken van de foto's van LDWRX krijg ik een onstuitbare gedachte dat het meer om een Subaru dag ging.
(niet mis begrijpen - heb hier niets tegen)
Ik vraag me dan af waar de "echte" wedstrijdwagens zijn.
Heeft echt geen enkel team/piloot interesse om eens onbaatzuchtig een bende kinderen de dag van hun leven te bezorgen ?

smiley
19-10-2005, 21:59
enkele jaren geleden reed het race monster van corsa racing daar (de corsa :p )

R.T.
20-10-2005, 08:20
Idd, we hebben dit verschillende jaren met de Corsa gedaan, maar vermits die nog met 'de poten omhoog staat', ben ik met de golf geweest.... Het is de laatste jaren idd een beetje misgroeid...wss volgend jaar terug met de corsa... Maar uiteindelijk vond ik het toch een toffe dag, kinderen met een brede smile op hun gezichtje, een gebeurtenis waar ze het ganse jaar over praten.... en ons kost het enkel een dagje verlof, wat benzine en een stel banden... Organisatie was idd zeer goed!

Jemme
20-10-2005, 08:30
Heeft echt geen enkel team/piloot interesse om eens onbaatzuchtig een bende kinderen de dag van hun leven te bezorgen ?

De organisatie heeft idd liever wedstrijdwagens. Die mogen trouwens de ganse dag rijden, dus 4 ipv 2 sessies ;)

pudding1
20-10-2005, 09:05
Persoonlijk vind ik de Vroemdag een van de prachtigste initiatieven die er op een circuit kunnen doorgaan.
Maar bij het bekijken van de foto's van LDWRX krijg ik een onstuitbare gedachte dat het meer om een Subaru dag ging.
(niet mis begrijpen - heb hier niets tegen)

Er was minstens 1 team aanwezig :D en dit is al enkele jaren zo, maar toch vraag ik mij inderdaad af waarom er niet meer racewagens aanwezig zijn????

Een pluim voor de organisatie EN de mensen die gereden hebben, sportief en proffesioneel snellere deelnemers werden vlot doorgelaten en ik denk dat de snellere mensen ook wel even konden wachten om voorbij te gaan. :applaus:

Rohrl-fan
20-10-2005, 09:52
Voor mij was het zoals eerder gemeld de eerste keer, en ik had ook wel meer racewagens verwacht. Had eventjes goede hoop toen de mannen van Kuismanen hun vrachtwagen in de paddock parkeerden...

@ Dirtdevil: Uitremmen? Ikke niet! ;) Ik ben rustig en gediciplineerd voorbij gegaan bij het uitkomen van bochten! Vooral na de Bianchi was ik heel wat sneller. :D Het was eerder een rode Astra die mij uitremde!

Clubman
20-10-2005, 12:14

Hela; vanaf wanneer is een kar voor jou een wedstrijdwagen ?:no:
we hadden onze Kever bij ( die werd wel geplaagd door pech ) en onze AX .
Die heeft heel wat passgiers meegenomen, ook nog van een andere instapplaats toen "onze voorraad" op was.:+

Daarenboven was er tenminste ook nog een BMW en en Lotus Elise...

Of komen alleen de top auto's uit de Belcar in aanmerking ?:p
Feit is dat de PROFESSIONELE teams schitteren door hun afwezigheid.

heb ik slecht gekeken , of liep er ook nog een cameraploeg rond ?
( ik zou m'n KOE wel graag vereeuwigd zien ! )

Dirtdevil
20-10-2005, 12:30
Tiens? Ne rode Astra? Die ben ik toch nie tegengekomen zenne! ;)

Had er iemand toevallig zijn fototoestel in de aanslag, want naar mijn mening zijn er toch redelijk wat foto's getrokken als ik dat zo zag ....

Greetz

Rohrl-fan
20-10-2005, 12:41
Had er iemand toevallig zijn fototoestel in de aanslag, want naar mijn mening zijn er toch redelijk wat foto's getrokken als ik dat zo zag ....
Daarnet een uitgebreide search gedaan, maar niet veel gevonden. Buiten de foto's van LDWRX weinig gevonden. :confused: Nog een paar fotookes kan je hier vinden: http://renekuunders.fotopic.net/c731593.html Als je dan zag hoeveel mensen er foto's aan't maken waren...

LDWRX
20-10-2005, 12:58
http://imprezaworld.homeip.net/php

(Main menu - Pictures - Vroemdag 2005)

Rohrl-fan
20-10-2005, 14:38

Zitten leuke foto's tussen! Wel jammer dat mijn karreke er niet tussen zit... :(

Yannick R
20-10-2005, 16:08

Zalige Subaru :eek: :eek: