PDA

View Full Version : het mysterie achter toppiloten!!!


airco
05-12-2001, 13:59
Ralf Schumacher was vrijdagmiddag betrokken bij een auto-ongeval. De Duitser reed achterop een file op de A3 bij Keulen. De Formule 1-coureur kwam van een autobeurs in Essen en was op weg naar zijn vader Rolf in Kerpen. Ralf werd op de beurs voor het eerst met een bril gezien. Hij reed in een BMW 7-serie die door de beursorganisatie was betaald. Daar hoorde ook een chauffeur bij, maar de coureur weigerde zich te laten rijden.

De zaak kan voor Ralf een staartje krijgen. Een jonge vrouw raakte lichtgewond toen ze onverwacht van achteren werd aangereden. Het Openbaar Ministerie onderzoekt of de Formule 1-coureur mogelijk verantwoordelijk is voor het letsel van de vrouw. Volgens een politiefunctionaris gaat het om een 'klassieke aanrijding'. Een woordvoerder van BMW verklaarde dat de schade aan de auto van Ralf meeviel.

Door het incident ontdekte de Duitse krant Bild dat de ogen van Ralf achteruit gaan. Getuigen vertelden dat ze de autosportheld op de beurs met een bril op hadden gezien. "Het gaat maar om een heel zwakke bril", aldus Schumachers woordvoerder Heiner Buchinger. "Ralf ziet nog altijd heel goed."

Dit jaar concludeerden onderzoekers dat het waarnemingsvermogen van Ralfs broer Michael Schumacher buitengewoon is, en mogelijk een verklaring biedt voor het opmerkelijke succes van de coureur. Formule 1-arts Sid Watkins vertelde enkele jaren geleden dat ook de stercoureur Ayrton Senna beschikte over een ongekend gezichtsvermogen.



al bij al zal het wel een storm in een glas water zijn!!! Fisichella draagt ook een bril, en rijdt toch nog altijd prima!! Vooral de naam Bild dat erbij vermeldt wordt zegt veel over het bericht!! Maja, in het tussenseizoen mag een goeie roddel soms wel eens!!

airco

Alain
06-12-2001, 15:37
Fisichella een bril ? Dan heb jij toch iemand anders voor dan Giancarlo, tenzij hij vorige week naar de oogarts is geweest.

airco
06-12-2001, 16:13
kheb toch al pics gezien dervan zene!!

zal ies ewa zoeken!!

airco

airco
06-12-2001, 16:18
ja lap, kzijn al in de war!!! het was dus trulli dak bedoelde!!! goe bezig ;-)

http://www.f1racing.net/photo/europe/sat46b.jpg

Lambo
07-12-2001, 23:29
Villeneuve brilt toch ook. Jean Louis Schlesser ook (en nog geen beetje: precies nen steleriseerbokaal. Allé zijn vroeger montuur toch)

Raceboy
07-12-2001, 23:45
ik wist niet dat brillen een werkwoord was :D

ik bril
jij brilt
hij brilt
wij/jullie/zij brillen

ik brilde

hij heeft gebrild :D

Lambo
08-12-2001, 00:03
In W-VL toch :)
Net zoals het volgende:

èn


jèt
gèt en zèt

mèn
gèt
zèn

ki get

kgo èn

kgo da get èn

:):):) West-Vlaams, de schoonste taal ter wereld :p

Bart.Vandecavey
08-12-2001, 10:52
Dejt mo wit

Finish
08-12-2001, 12:04
elaba ! Geen geheimschrift eh ;)

Lambo
08-12-2001, 15:14
Back on topic.

Weet iemand of die coureurs die "brillen", dan lenzen dragen? Of zou hun bril alleen maar dienen om te lezen, en niet om ver te zien?

airco
08-12-2001, 23:39
Trulli rijdt zonder lenzen, want hij zet alijd vlak voor dat hij zijn help opzet zijn bril af, dus ik vermoed dat de afwijking bij Trulli niet de moeite waard zal zijn!!

airco

Bernie
09-12-2001, 12:20
Ook Niki Lauda draagt lenzen .........:D :D :D :D :D :D

Bam-Bam
09-12-2001, 21:01
en een oor-apparaat
of nee, kan niet eigenlijk

Bam-Bam
09-12-2001, 21:07
Voor diegenen die Lauda niet kennen of nog nooit gezien hebben : hij mist een heel stuk oor als gevolg van zijn 'vurige' crash op de nurburgring in '76. Lauda zat enkele weken later terug achter het stuur vd Ferrari en had de bijnaam 'de computer' vanwege zijn harde gevoelloze mentaliteit. Hij vertelde daarover in een interview bv. dat journalisten hem vaak terug meenamen naar de plek waar hij in '76 bijna het leven liet in de hoop om bij hem (tevergeefs) emotionele reacties los te weken. Maar zegt Lauda zelf "ik zeg dan altijd : kijk daar heb je de grillroom!".

Finish
09-12-2001, 23:36
rofl :D

Raceboy
10-12-2001, 16:12
ralf gaat een bril dragen. hij test hem nu al in testen om eraan te wennen. Hij hoopt dat dit hem wat dichter bij michael gaat brengen. Dream on zou ik zo zeggen :D



Ralf: Glasses will give me more focus.

Williams-BMW driver Ralf Schumacher has revealed that he is considering wearing glasses in 2002 as he seeks to find an edge to win the World Championship.

The German told the BBC: "My eyesight really is still fine but I tried driving with glasses last week and it seems to be much better."

He added: "The thing now is to try them in testing and get used to them for the season. Hopefully, the glasses can help me close the gap on Michael a little bit so I can win more races."

"But Michael is definitely favourite for the title again."

Meanwhile Williams boss Frank Williams has said he is sure both Ralf and his team-mate Juan Pablo Montoya will win in 2002.

Williams said: "You can bet that these two will win races. They are both very strong, they both want to win, and with the right equipment they will win a lot of races next year."