PDA

View Full Version : Q8 Truck Grand Prix


Nicki_Mks
31-08-2005, 22:18
Weet er iemand of:

*er meer series zijn dan op de site staat, nl. BTCS en Race Trucks?
*er ook op donderdag en/of vrijdag gereden wordt?

Raceboy
31-08-2005, 22:41
Volgens het boekje ook Duits F3 maar op formula3.cc staat niets erover. BEstaan de superracetrucks nimeer?

Raceboy
31-08-2005, 23:00
Het zijn dus ook nog superracetrucks.

of ook niet. buggyra reed daar altijd en ze rijden nog maar op deze foto dat zijn toch geen superracetrucks ?

http://www.buggyra.com/gfx/galerie/big/nuerburg05/nuerburg26.jpg
foto: buggyra.com

Mark
31-08-2005, 23:33
Super Race trucks bestaan gelukkig niet meer. Dat was de laatste jaren een regelrechte aanfluiting. Ze hebben nu alleen nog maar Race Trucks. Enkele toppers uit de Super Race Trucks hebben een stapje teruggedaan.

Veel info te vinden op: http://www.truckrace.nl/

M.b.t. Duits F3, niks terug te vinden op www.formel3.de :confused:

Raceboy
31-08-2005, 23:45
Ik hoop maar dat ze iets vinden. voor 2 series ga ik geen 25€ neertellen.

Raceboy
01-09-2005, 16:29
wat is het verschil tussen super trucks en race trucks? toch nog 2 series blijkbaar : http://truckracing.de/index2.php?name=3&veranstaltung=6&action=starter

B.V.S.
01-09-2005, 16:50
FRIDAY 16.09.2005
Scrutineering & administrative Control

BTCS: 15.00 – 19.00 (scrutineering paddock area BTCS/administrative tent BTCS)
RT: 09.00 – 18.00 (paddockarea 2 - parc-fermé)

Motorsilence : the whole day and night

SATURDAY 17.09.2005
Scrutineering & administrative Control

BTCS: 07.45 – 08.45 (scrutineering paddock area BTCS/administrative tent BTCS)

Free practice / Timed practice / Race

RT (1) 09.05 - 09.25 Free practice
RT (2) 09.35 – 09.55 Free practice
BTCS 10.10 - 10.40 Free practice
RT (1) 11.00 - 11.20 Timed practice
RT (2) 11.30 - 11.50 Timed practice

RT (1) 13.05 - 13.35 Qualifying race – 9 laps
RT (2) 13.50 – 14.20 Qualifying race – 9 laps
BTCS 14.35 – 15.30 Timed Practice 1
RT 15.45 – 16.30 Cup Race – 12 laps
BTCS 16.45 – 17.45 Timed practice 2

Briefings
RT : 08.00 (Race Control Center, paddock 2, lila stairs)
BTCS : 09.00 (Tent BTCS, paddock area BTCS)

SUNDAY 18.09.2005
Warm-up / Timed practice / Race

RT (1) 10.05 - 10.20 Warm up
RT (2) 10.30 - 10.45 Warm up
RT (1) 11.00 - 11.20 Timed practice
RT (2) 11.30 – 11.50 Timed practice
BTCS 12.05 - 13.35 Race 1
RT (1) 13.50 – 14.20 Qualifying race – 9 laps
RT (2) 14.35 – 15.05 Qualifying race – 9 laps
Show 15.15 – 15.35
BTCS 15.50 – 16.50 Race 2
RT 17.05 – 17.45 Cup race – 12 laps
Show 17.55 – 18.15

via mail vandaag ontvangen van CZ

bluelite
01-09-2005, 17:08
Zolder staat inderdaad NIET op de kalender van het Duitse F3-kampioenschap. Spijtig, maar ja...

Thomaske
01-09-2005, 17:25
Wat moeten we verstaan onder "show"?

Mvg...

Nicki_Mks
01-09-2005, 18:27
En er is dus een gewone donderdagtraining?

Thomaske
01-09-2005, 18:29
En er is dus een gewone donderdagtraining?

Ja. Nog eens voor de zekerheid nagekeken op de site van Zolder en het is gewoon donderdag training.

Mvg...

Autofan
02-09-2005, 10:08
Aangezien trucks me helemaal niet interesseren (vorig jaar heb ik me in hetzelfde weekend rot verveeld), blijf ik thuis. Ik ga echt geen € 20 neertellen voor alleen 2 BTCS-races.

Smoove
02-09-2005, 11:03
wat is het verschil tussen super trucks en race trucks? toch nog 2 series blijkbaar : http://truckracing.de/index2.php?name=3&veranstaltung=6&action=starter
De SR Trucks hebben tot in Nurburgring geracet in Most zijn ze niet meer gestart :confused: http://truckracing.de/index2.php?action=zeige_veranstaltung&veranstaltung=7&name=3

Scapa
02-09-2005, 11:59
De SR Trucks hebben tot in Nurburgring geracet in Most zijn ze niet meer gestart :confused: http://truckracing.de/index2.php?action=zeige_veranstaltung&veranstaltung=7&name=3

Most is dit weekend...
Most (CZ) - 03.09. - 04.09. 2005

Baron
02-09-2005, 14:24
Het programma van de Truck Grand Prix is dit jaar wel een heel mager beestje.
Slechts twee series, Race Trucks en BTCS, voor 25 €? :crazy:
Mij niet gezien! Deze editie sla ik over.

Eddy V
02-09-2005, 14:47
Het probleem is natuurlijk dat geen enkele zinnige reeks op de vuiligheid van de trucks rijden wil. Dieselsmurrie, grote rubber resten en andere viezigheden.
Diegenen die ooit tijdens de TGP gereden hebben zullen dit wel beamen.

De baanposten trouwens ook. :confused:

Mark
02-09-2005, 22:16
De baanposten trouwens ook. :confused:

Makkelijkste weekend van het jaar :D Op interventie hoeven we niet gaan........met duwen komen we niet ver. Zouden we dit jaar wel een stofmasker krijgen als uitrusting? ;)

Eddy V
04-09-2005, 09:51
Krijgen? Niet vergeten waar we zijn eh Mark. :Offtopic: :D
'k zal mijne jas al maar aantrekken zeker?

CarRerA
04-09-2005, 14:21
Veel info te vinden op: http://www.truckrace.nl/


Khoop dat ze niet opnieuw doen, wat ze daar in Brazilië deden (zie filmpje op die site). Jullie zullen anders veel opkuiswerk hebben...

Mark
11-09-2005, 23:51
Verrek, alweer een reclamespotje bij ons TV. Zag er nog goed uit ook. Promotie van CZ-weekends in de Euregio ;) :worship: :applaus:

Raceboy
12-09-2005, 12:26
Ik zal dan toch maar aanwezig zijn. Als het vor de verniet is zijn we erbij ;)

Maarten
12-09-2005, 17:54
ik ga zondag ook eens kijken op zolder

ik wil die trucks wel eens zien rijden, en verder onze btcs collega's eens goede dag zeggen

Mr.Dallara
12-09-2005, 23:16
Ik zal dan toch maar aanwezig zijn. Als het vor de verniet is zijn we erbij ;)

Zijn er ergens vrijkaarten gesignaleerd? :) (wie "A" zegt, moet "B" zeggen hé... ;) )

Scapa
12-09-2005, 23:43
ik ga zondag ook eens kijken op zolder

ik wil die trucks wel eens zien rijden, en verder onze btcs collega's eens goede dag zeggen

Hebde kaarten? :D

Raceboy
13-09-2005, 00:00
Zijn er ergens vrijkaarten gesignaleerd? :) (wie "A" zegt, moet "B" zeggen hé... ;) )

Heb er via mijn abbonement op turbo magazine.

Eddy V
13-09-2005, 08:26
Maarten, als je tijd hebt kom me gerust eens bezoeken aan de ingang Ickxbocht, Post 17 buitenkant. Kunnen we effe babbelen over sprinten enz.

ik ga zondag ook eens kijken op zolder

ik wil die trucks wel eens zien rijden, en verder onze btcs collega's eens goede dag zeggen

Maarten
13-09-2005, 17:47
Hebde kaarten? :D

uiteraard

moet ik het weer regelen voor u ook? :D

kwestie van volledig off topic te gaan: coninx, tis weer lang geleden dat we pinten hebben gepakt :)

Scapa
13-09-2005, 19:33
Zondag nog niets gepland dus...

bart VDB
14-09-2005, 20:47
Voor de Alfa-isten (of hoe zegt men dit) onder jullie misschien een leuke mededeling.
Chris voet heeft de Alfa 147 cup GTA ingeschreven om deel te nemen in de BTCS.

Maarten
14-09-2005, 23:49
Zondag nog niets gepland dus...

ik ga zien wat ik kan doen, heb ze vandaag niet kunnen opsturen omdat ik er geen bij de hand had, als ik er heb zal ik ze meenemen naar ginder en dan spreken we ergens af!

Pascal
15-09-2005, 00:53
Voor de Alfa-isten (of hoe zegt men dit) onder jullie misschien een leuke mededeling.
Chris voet heeft de Alfa 147 cup GTA ingeschreven om deel te nemen in de BTCS.

Bart 't zijn "Alfisten" ;)

Ik ga trachten er te zijn op zondag maar dan enkel voor de BTCS. Trucks interesseren me niet zo erg, al zal ik voor onze kleinste wat water bij de wijn moeten doen natuurlijk. Hij ziet ze wel graag...

Tot zondag...

C U

Nicki_Mks
17-09-2005, 12:45
Toch straf dat er behalve van de Belcar nooit live streaming is vanuit Zolder...

Scapa
17-09-2005, 13:34
HIBN.tv geeft de BTCS wedstrijden wel via live-streaming...

Nicki_Mks
17-09-2005, 13:59
Is't echt? Staat niet op de site.

fordje
17-09-2005, 15:39
Toch straf dat er behalve van de Belcar nooit live streaming is vanuit Zolder...

Niet helemaal correct. Nu is er ook Live stream van andere races en Truck GP ook via Eurosport:

(Je moet soms ook eens gaan gluren wat de buren te vertellen hebben :)

Tijdens het weekend van de Truck GP worden in Zolder ook twee manches van het BTCS kampioenschap verreden. Via internet-streaming brengt HIBN.tv beide manches LIVE op het computerscherm.

Bron
www.Racingworld.be


***Edit: De regel is dat we geen hele artikels overnemen van andere sites ;)***

Raceboy
17-09-2005, 19:37
Opmerkingen zaterdag:

-Hoe duurder het ticket, hoe minder plaatsen je hebt om te zien. Op de berg zand aan de eerste linkse mag je gaan staan, maar dan heb je wel wat salonavonturiers in je nek die met een 4x4 komen kruipen (rijden isset niet echt, de wagen mag natuurlijk niet vuil worden). In de rea kan je helemaal niet staan ,er staat daar namelijk een lege tent. Gecombineerd met de verre afstand die je staat aan de villeneuve (terecht gezien de veiligheid), zorgt dat voor grote drukte in de chicane en aan de jacky ickx.

-Tony Kevers moet nog veel oefenen op Zolder. Hij ging door het grind in de eerste links. Zo win je natuurlijk nooit een koers op Zolder :+

-Trucks zijn grappig maar echt spannend isset allemaal niet.

-Dit moet zowat de leegste paddock ooit zijn.

-Ik ga volgend jaar op de parking van Zolder werken, betaald worden om boeken te lezen, kan niet beter. :D

Raceboy
17-09-2005, 21:44
overdrijven is ook een kunst. Uit persbericht Zolder:

De hoeveelheid racetrucks die zullen aantreden, zal alle records breken: er worden een 40-tal trucks verwacht aan de start van de kwalificatieritten.

Ik telde er 24 in de cuprace+ nog 5 tal in de paddock op dat moment.

nog zo'n leuke:

wie zwarte rook produceert, krijgt de zwarte vlag te zien en mag meteen ophoepelen.

ja en wie doping pakt in het wielrennen komt nooit meer aan de bak :+

Eddy V
17-09-2005, 22:25
32 hebben aan de training deelgenomen, 16 aan race 1 en 15 aan race 2. Ergens dus eentje blijven hangen.
En klopt, 24 aan de finale. Er mogen niet meer trucks starten.

Zwarte rook? Welke zwarte rook? Kuch, hoest.

Mark
17-09-2005, 22:45
wie zwarte rook produceert, krijgt de zwarte vlag te zien en mag meteen ophoepelen.


Nou dan ga ik morgen een rustige dag tegenmoet, ze gaan vanavond nog naar huis :D

http://www.truckrace.nl/08/Rt%20Cup1/images/01-_OHO3295.jpg
bron: www.truckrace.nl

Zie ik morgen weer uit als een zwarte piet en het is niet eens 5 december ;)

Gèrre
18-09-2005, 09:52
Nou dan ga ik morgen een rustige dag tegenmoet, ze gaan vanavond nog naar huis :D

http://www.truckrace.nl/08/Rt%20Cup1/images/01-_OHO3295.jpg
bron: www.truckrace.nl

Zie ik morgen weer uit als een zwarte piet en het is niet eens 5 december ;)

is het niet 6 december :)

Mark
18-09-2005, 21:17
(Je moet soms ook eens gaan gluren wat de buren te vertellen hebben :)


Heb ik zojuist gedaan ;) Zou toch graag willen weten waarom Sylvie Delcour (zowat het boegbeeld van die site) in een ex-cup Alfa 147 van start ging i.p.v. op een Porsche 997 van Citibank. Helaas niets kunnen terug vinden ;)

Wat betreft BTCS anno 2006, een aangename verrassing. Lekker vol veld, veel diversiteit. Toen ik het veld voorbij zag komen voor de eerste keer moest ik meteen terug denken aan de TC van enkele jaren geleden. Dat was toen ook een leuke en goede serie.............qua nivo vergelijkbaar met de TC van enkele jaren terug. De ouwe snuif wagens zijn verdwenen uit het BTCS, het ziet er allemaal netjes uit. Als we die volgend jaar terugzien met Belcar ben ik tevreden ;)

Wel een minpuntje aan deze serie. Namelijk, het binnenbrengen van gestrande deelnemers in de eerste wedstrijdhelft. Dat is leuk voor Funcups en 2CV's maar niet voor een serie die een nationale allure nastreeft :)

Pluspunt: De normtijden. Als ik het goed begrepen heb mogen ze maximaal een 1.38 rijden op Zolder. Een Silhouette of een Porsche moet je dan knijpen echter een Clio kun je voor zo'n tijd optimaal (indien het ooit mogelijk is ) prepareren en ontwikkelen. Voor de Silhouette/Porsches ben je dan bezig met kostenbesparing terwijl zo'n Clio alle budget nodig heeft wat er te vinden is ;) Wellicht een normtijd per klasse?

De Trucks zijn zoals altijd puur amusement om te kijken, blijft wat hebben die zware kisten op de baan. Gelukkig geen Super Race Trucks meer...........maar de Trucks ansich blijven leuk. Ondanks dat het nog maar een schim was van enkele jaren geleden. Met alle dank aan Bernie E. ;)

alfa155
18-09-2005, 21:37
een paar mooie foto's van de Q8 truck grand prix

http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ln6kel4P1VRUPydKlsiPLPqT66gPE6jgNRmZ5x IVPjy9YMKEUhxHCOJcLtgcQTI0_Q_DihuojCCXNdL5olFgTqj0 6G3DdWElTQoASmvCJ7cuh_AXJA73TeKQpWRCqcPMghLp9SE6ce NoQ

http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ln6kel4P1VRUPydKlsiPLPqT66gPE6jgNSlnmv opX10tKFqRuN5EQoxKC6yZng73QOf1-XNEqigF-LNlGlTsjP6mGMQ2ZipiT6CZyNES5Cv80Fyv2Fj9Q7FCJYDp4hR I8s2ONb1LXVDiQ

http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ln6kel4P1VRUPydKlsiPLPqT66gPE6jgNTLoDb tIv0CV0oP83Ha1Ll6G8e-p5tXMbcegmxrZbphbQIs23a2RNZRhxklrPNXVyHGYBo2kIM9NM _-vcoleCyU5DTjBFNKDr-GKmIUrJLnOw

en een paar pit babe's

http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ln6kel4P1VRUPydKlsiPLPqT66gPE6jgNQn5Js rg4e2r8Er3BJZ1zf8nCVjYPRi6hd3BJQFgI1gFpJedtHJN4_ty Hol_kcZEmffHMjYH4llQJ0ifHpdNaWDGQSdEqzJVfooidNdZ63 T_Q

fordje
18-09-2005, 21:41
... Zou toch graag willen weten waarom Sylvie Delcour (zowat het boegbeeld van die site) in een ex-cup Alfa 147 van start ging i.p.v. op een Porsche 997 van Citibank. Helaas niets kunnen terug vinden ;)


Je kan ook niet alles weten he Marc :+ ;)

Blijkbaar heeft Sylvie beslist ditmaal niet aan te treden met de Porsche van Pino. De achterliggende redenen kan je haar best zelf vragen aan Sylvie of het management. Er zal wel een logische verklaring zijn. Ik verwacht een van de dagen hierover wel wat berichten.

Racingworld.be
18-09-2005, 22:29
Je kan ook niet alles weten he Marc :+ ;)

Blijkbaar heeft Sylvie beslist ditmaal niet aan te treden met de Porsche van Pino. De achterliggende redenen kan je haar best zelf vragen aan Sylvie of het management. Er zal wel een logische verklaring zijn. Ik verwacht een van de dagen hierover wel wat berichten.

Je hoeft zelfs niet eens zo lang te wachten ;)

Anderhalve week geleden werd de knoop doorgehakt en werd er beslist om de laatste twee wedstrijdweekends van het BTCS kampioenschap niet meer aan te treden met de Porsche 997. De stand in het kampioenschap gaf een vertekend beeld (er moest nog een schrapresultaat uit de tabel) en de ontwikkeling van de wagen was (jammer genoeg, want GPR heeft er een pak tijd ingestoken) niet in die zin dat het tij nog zou kunnen keren in de komende wedstrijden. Sponsormatig was het dus eveneens niet de meest ideale situatie. Bovendien diende Sylvie al forfait te geven voor de laatste wedstrijd, wegens haar professionele bezigheden voor Renault. Voor GPR was het ook makkelijker om een vervangende rijder aan te trekken voor twee wedstrijdweekends, dan voor één... Het is dus een beslissing in overleg geweest en wie weet rijdt Sylvie in de toekomst wel weer voor het GPR team...

Eind vorige week nam Thierry Meunier contact op, met de vraag of Sylvie interesse had om met de Alfa 147 aan te treden. Er is aan die man onmiddellijk gezegd dat die interesse er wel was, doch dat een eventuele deelname slechts voor één wedstrijd zou zijn. (Reden: zie hierboven) Haar deelname dit weekend stond in het teken van 'test- en ontwikkelingswerk' en was niet resultaatgericht, hoewel er al wat positief resultaat werd geboekt. Ten bewijze hiervan: de jongedame uit Visé reed de Alfa 147 #91 tijdens de eerste manche van de 46ste naar de 28ste plaats op een tijdspanne van +/- 45 minuten. Niet echt slecht dus... Bovendien heeft ze zich goed geamuseerd dit weekend, wat ook niet onbelangrijk is. Met dank aan Thierry, Laurent en het hele team ;) Maar tenzij iemand haar werkgever op andere gedachten kan brengen (het moest maar eens lukken ;) ) eindigt hier dus het BTCS verhaal 2005 voor Sylvie Delcour. We hebben nog wel een leuke verrassing in petto tijdens de maand oktober 2005, maar dat heeft echter met iets totaal anders te maken. Jullie vernemen het de komende dagen/weken wel :) .

MVG
Dries De Smet

Pascal
19-09-2005, 09:40
Voor de Alfa-isten (of hoe zegt men dit) onder jullie misschien een leuke mededeling.
Chris voet heeft de Alfa 147 cup GTA ingeschreven om deel te nemen in de BTCS.

Met een zekere bart VDB als teammaat. Proficiat trouwens :applaus: Voor het eerst buitenkomen met een bloedmooie Alfa 147 Cup en onmiddellijk mooie dingen laten zien. 18° algemeen en 2° in de klasse in de eerste race. Dan laat de 36° plaats algemeen en 10° in de klasse uit de tweede race vermoeden dat er wat problemen zijn geweest, of niet...

Hopelijk mogen we deze bolide volgend seizoen terug zien in TC. Traxx in action :gas: :gas: :gas:

C U

Pascal
19-09-2005, 10:01
Pluspunt: De normtijden. Als ik het goed begrepen heb mogen ze maximaal een 1.38 rijden op Zolder. Een Silhouette of een Porsche moet je dan knijpen echter een Clio kun je voor zo'n tijd optimaal (indien het ooit mogelijk is ) prepareren en ontwikkelen. Voor de Silhouette/Porsches ben je dan bezig met kostenbesparing terwijl zo'n Clio alle budget nodig heeft wat er te vinden is ;) Wellicht een normtijd per klasse?

Misschien hoort dit thuis in de discussie "wat wilt het publiek en wat willen de insiders" maar toch. Wat voor jou en pluspunt is vind ik net een minpunt. Er kunstmatig voor zorgen dat het veld bij mekaar blijft, hoort mijn inziens niet thuis in een serie die "nationale allure" nastreeft, zoals je het zelf noemt. Onder de 1.38 in de qualifs wil zeggen dat je 50 kg gewicht meekrijgt in de races. Onder de 1.38 in de race wil zeggen een pitstop van 5 seconden en een straf voor het volgende weekend. Als ik alles zo een beetje goed begrepen heb. Wat zien we dan aan de top van het veld : "close racing" omdat quasi iedereen 1.38.001 tracht te rijden en waardoor het moeilijk is om in te halen, tenzij je in dit drukke deelnemersveld, geluk hebt met het lappen van tragere deelnemers.

Een normtijd per klasse zou het allemaal nog erger maken. Ik denk dat de normtijd is ingevoerd omdat het snelheidsverschil tussen de deelnemers te groot is. (daarover hebben we al discussie genoeg gehad en ik wil ze hier niet terug opnieuw beginnen) De kloof tussen de kleine en grote klasses/teams zal je hierdoor niet dichten. Zoals je al zegt kunnen de grote teams kosten besparen maar zullen de kleine teams alles uit de kast moeten halen. Zo wordt de kloof alleen groter.

Al bij al een mooi startveld en goede race... rekening houdend met de opmerkingen hiervoor...

Oh ja, BTCS heeft duidelijk zijn eigen publiek. Heel wat mensen gezien met petjes die duidelijk BTCS-gerelateerd waren. Met aan de top de VW-Audi club met hun vestjes, hemden, petjes ... "Lets Move"... Ze gaan ook duidelijk op in de prestaties van hun favorieten. Zo waren er meerdere malen duidelijke "yeah"-kreten te horen als de Audi voorbij de Jaguar ging of vice-versa. Laat ze idd maar terugkomen tijdens de Balcarraces. Leuke boel...

C U

bart VDB
19-09-2005, 12:30
Met een zekere bart VDB als teammaat. Proficiat trouwens :applaus: Voor het eerst buitenkomen met een bloedmooie Alfa 147 Cup en onmiddellijk mooie dingen laten zien. 18° algemeen en 2° in de klasse in de eerste race. Dan laat de 36° plaats algemeen en 10° in de klasse uit de tweede race vermoeden dat er wat problemen zijn geweest, of niet...

Hopelijk mogen we deze bolide volgend seizoen terug zien in TC. Traxx in action :gas: :gas: :gas:

C U

We hebben een prachtig weekend gehad. De Alfa is inderdaad zeer mooi en leuk om mee te rijden (hoewel het voor mij ook men eerste kennismaking was met deze machine). Daar het de eerste race was van de Alfa hadden we gedacht van toch enkele 'kinderziektes' te ondervinden. Maar de Alfa reed als een Zwitsers uurwerk op één uitzondering na: de remmen. Hier hebben we het hele weekend 'last' van gehad. Deze bleken niet te voldoen , werden veeeeeel te warm met alle gevolgen vandien.Er werd aan de verluchting gewerkt, maar dit hielp echter niet. Het heeft met het remsysteem zelf te maken. De eerste race verliep schitterend met een leuk resultaat als gevolg: 2 de klasse en 18 de algemeen. Race twee lagen we na een half uur op plaats 3 in de klasse totdat de remblokken het totaal begaven. Geen blokken meer en dus zonder remmen. Tijdens de pitstop die hierop volgde de remblokken vervangen. Er werd schitterend werk geleverd door het team, welke de remblokken vliegensvlug vervingen, maar een 2 of 3 plaats over een sprintkoers van één uur kan je dan wel vergeten.
In ieder geval: een leuke ervaring gehad en langs deze weg ook Thanks aan het hele team. :applaus: Jullie hebben schitterend werk geleverd. Met een wagen een eerste keer buitenkomen en onmiddelijk een podiumplaats behalen is iets waar ik op voorhand onmiddelijk had voor getekend.

Groetjes

Bart Van den Broeck

Luuk S
19-09-2005, 14:50
@ Pascal: interessante typo: "Balcarraces?"

bluelite
19-09-2005, 18:31
We hebben nog wel een leuke verrassing in petto tijdens de maand oktober 2005, maar dat heeft echter met iets totaal anders te maken. Jullie vernemen het de komende dagen/weken wel :) .

En wat voor een verrassing. 't is er duidelijk eentje van formaat en jullie zullen allemaal jullie ogen opentrekken. Ik weet het al, maar ik mag - en dat is dan ook begrijpelijk - niets zeggen hierover. Alleen zeg ik nog dit: GO SYLVIE ! :applaus:

Mark
20-09-2005, 00:14
Je hoeft zelfs niet eens zo lang te wachten ;)


Idd, op De Paddock lezen we het sneller dan op www.racingworld.be :applaus: :applaus: :applaus:

Bart.Vandecavey
20-09-2005, 08:47
Idd, op De Paddock lezen we het sneller dan op www.racingworld.be :applaus: :applaus: :applaus:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: tssss

Racingworld.be
20-09-2005, 15:51
Idd, op De Paddock lezen we het sneller dan op www.racingworld.be :applaus: :applaus: :applaus:

Je kan het natuurlijk ook uit een andere hoek bekijken. Jij beschikt over een (al dan niet 'gezonde') vorm van nieuwsgierigheid en stelt (onder verdoken vorm) een vraag. Je had sommige zaken namelijk graag geweten... Wel, er is vanuit de hoek van Sylvie Delcour voldaan aan jouw verzoek en er is aan jou en anderen een antwoord verstrekt. Dit wordt door Sylvie Delcour en haar entourage beschouwd als een vorm van elementaire beleefdheid, zonder de nadruk te leggen op website X of Y (ik wil hierbij dus zeker geen reclame maken, dat heb jij al gedaan :applaus: ). De reactie op jouw nieuwsgierigheid en op de (tegen)reactie van 'Fordje' was van mijn kant uit louter informatief, onder het motto 'U vraagt, wij draaien'... Ter informatie: dergelijke vragen kan men trouwens rechtstreeks richten aan sylvie.delcour@telenet.be ;)

Zoniet, stel je deze vragen maar via dit forum, ik (wij) lezen dit ook wel één keertje (of soms meer) per dag (komisch half uurtje moet er af en toe zijn hé :rolleyes: )

MVG,
Dries De Smet

TYRI F1
20-09-2005, 21:32
kzat vandaag ff te kijken wat er nog op eurosport komt... moet je dit zien:

23:25 Truck
EUROPEAN TRUCK RACING CUP ROUND 8 - ZOLDER (GER) (23:55)


jammer belgen.... n circuit minder :'(

JPMontoya
20-09-2005, 22:03
Pff was er ook op die zondag in September op Zolder. Ik denk dat ik me in al die jaren dat ik truckracen gaan zien ben in Zolder nog nooit zo bestolen gevoeld als nu.

20 € voor echt wel een driedubbel 0 op ons bord te krijgen.

Nog amper 1 hoofdrace voor het truckracen (die dan nog met rood werd onderbroken). En dan de race zelf (spanning was echt ver te zoeken) na 2 ronden lag het veld al in brokken uit elkaar... heb nog welgeteld 1 inhaalmanouvre gezien.
De tijden van deur aan deur actie zijn wel lang voorbij in Truckracen.