PDA

View Full Version : Karting kledij verdelers?


Belle
13-09-2005, 22:20
Weet er hier iemand waar ik Karting kledij (en dan voornamelijk Alpinestar) kan kopen in de regio Oost-Vlaanderen? Het mag ook een andere provincie zijn, maar uiteraard het liefste in de buurt. Ik zou namelijk graag een nieuw A-star kartingpak kopen.

Speesman
14-09-2005, 00:28
Kartingkledij op zich weet ik wel, maar Alpinestar niet direct.

Megane
14-09-2005, 06:08
Weet er hier iemand waar ik Karting kledij (en dan voornamelijk Alpinestar) kan kopen in de regio Oost-Vlaanderen? Het mag ook een andere provincie zijn, maar uiteraard het liefste in de buurt. Ik zou namelijk graag een nieuw A-star kartingpak kopen.

Vraag het eens aan Goossens, zijn overal bij Aston is toch van A-star.
Misschien heeft hij er wel ééntje voor jou?

Belle
14-09-2005, 11:08
Vraag het eens aan Goossens, zijn overal bij Aston is toch van A-star.
Misschien heeft hij er wel ééntje voor jou?

Ja, ik heb dat overwogen ... maar onze maten komen helaas niet overeen ... dus dat heeft niet veel zin. Nog andere nuttige tips? ;)

Maarten
14-09-2005, 11:24
ik heb er niet direct een idee van, maar de mannen van www.kartgrid.be zijn toch wel bekend met alles wat er in de kartingwereld omgaat. JPR karting in st niklaas heeft een mooie shop met gerief, maar of alpinestart daartussen zit ... geen idee!

Rohrl-fan
14-09-2005, 11:52
Net even op hun website gekeken.

Auto/Cart purchase & info
Europe/International
support1@alpinestars.com

Wie weet kan je daar een volledige lijst van verdelers in België verkrijgen?

Belle
14-09-2005, 12:08
Aha, dat ga ik dan even doen. :)

Alvast bedankt voor de replies!

Rohrl-fan
14-09-2005, 13:13
Graag gedaan! :)

Integra
14-09-2005, 13:18
http://www.demon-tweeks.co.uk/

Ligt wel in Groot-Brittannië, maar ze hebben een groot aanbod. :)

Belle
14-09-2005, 13:21
http://www.demon-tweeks.co.uk/

Ligt wel in Groot-Brittannië, maar ze hebben een groot aanbod. :)

Inderdaad, die link had ik ook al gevonden. Is ook wel de moeite vind ik. Net zoals deze site: http://www.gprdirect.com/epages/gprdirect.storefront. Vind ik één van de betere... Ik had overwogen van zo te bestellen, maar kartoveralls moet je echt wel kunnen passen vind ik. Heb nu net handige links gevonden op de site van Maxkarting.be: http://www.maxkarting.be/links.shtml. Die links ga ik nu uittesten sé...

Speesman
14-09-2005, 13:44
Kartingoverall moet ge idd zeker passen!!!

Belle
14-09-2005, 13:50
En ik heb er ééntje gevonden, nl. bij Antwerp Karting. :)

En blijkbaar is er ook een Alpinestar verdeler in Aarschot, bij Jofry of zo...

Pat
14-09-2005, 17:19
Belle,
Ik zoek ook een verdeler maar dan wel voor schoenen en handschoenen.
In Oost-Vlaanderen vond ik deze Autobanden Vereeken (http://www.vereeken-motorsport.be/) .
Daar verkopen ze zeker Alpinestars, maar het aanbod op de site is, eh wel,
nogal miniem. Ik moet hen nog contacteren of ze ook zaken kunnen bestellen.
Shop is in Opwijk.

redje
14-09-2005, 17:26
Als ge een goede verdeler vindt, moogt ge de gegevens hier altijd achterlaten. Voor een volgende overall overweeg ik om toch naar een hogere kwaliteit dan OMP over te stappen.

Speesman
14-09-2005, 18:13
Als ge een goede verdeler vindt, moogt ge de gegevens hier altijd achterlaten. Voor een volgende overall overweeg ik om toch naar een hogere kwaliteit dan OMP over te stappen.

Niet tevreden van uw OMP?

Belle
14-09-2005, 19:41
Belle,
Ik zoek ook een verdeler maar dan wel voor schoenen en handschoenen.
In Oost-Vlaanderen vond ik deze Autobanden Vereeken (http://www.vereeken-motorsport.be/) .
Daar verkopen ze zeker Alpinestars, maar het aanbod op de site is, eh wel,
nogal miniem. Ik moet hen nog contacteren of ze ook zaken kunnen bestellen.
Shop is in Opwijk.

Hey Pat, dank u voor de tip!

Hebt ge soms een contactadres voor de Shop in Opwijk? Of is er daar een website van? Bij Antwerp Karting kunt ge alleszins ook schoenen en handschoenen kopen...

redje
14-09-2005, 19:42
Niet tevreden van uw OMP?
Jawel ze. Voor die prijs is dat een schitterende overall. Het is mar dat die van Alpinestart, Stand21... oh zo schoon zijn.

Yannick R
14-09-2005, 19:56
Schumi draagt nochtans een OMP :)

Dirtdevil
14-09-2005, 22:58
Bij ADS racing vindt ge zowat alles van alpinestars.
Heb er alleen het telefoonnummer van! Super sympathieke kerel, alleen moet ge frans babbelen!
0472/64.63.12

Greetz

Belle
14-09-2005, 23:00
Bij ADS racing vindt ge zowat alles van alpinestars.
Heb er alleen het telefoonnummer van! Super sympathieke kerel, alleen moet ge frans babbelen!
0472/64.63.12

Greetz

Waar is dat gelegen, ADS racing? En Frans is geen probleem... Ben 3-talig opgevoed. ;)

Dirtdevil
14-09-2005, 23:31
Euhm... goei vraag! Ik zal je morgen het adres doorsturen per mail! Dieje brave meneer is ook regelmatig aanwezig op races met een stand!
Hou uwe mail maar in de gaten! :bye:

greetz

Belle
14-09-2005, 23:48
Euhm... goei vraag! Ik zal je morgen het adres doorsturen per mail! Dieje brave meneer is ook regelmatig aanwezig op races met een stand!
Hou uwe mail maar in de gaten! :bye:

greetz

Will do so! :cool:

Ook wel goed te weten dat hij aanwezig is met een stand... Dan ook tijdens Racing Festival neem ik aan...
Ik zou m'n pak tegen 6 oktober willen hebben omdat ik dan een kartraceje heb. :)

Pat
15-09-2005, 00:58
@ Dirtdevil

Kun je mij even in cc zetten ?

@ Belle

Klik eens op Autobanden Vereeken ...

Ik denk dat de overal een AWS zal worden.
Stand21 is "schuun gerief", maar blijft aan de ribben plakken. :confused:

ADS heeft een site www.adsracing.be, maar dit blijken enkel twee
losse pagina's te zijn. (link werkt niet, wel te vinden via Google)

Eddy V
15-09-2005, 08:31
Ik denk dat de overal een AWS zal worden.

Je mag eventueel een PM sturen, ik verkoop AWS.

Bugalfa
15-09-2005, 20:48
Ik kan desgewenst aan MQ www.motorquality.it geraken kijk maar eens bij motorsport equipment en/of kart zeg maar wat je wil dan bezorg ik een nettoprijs . Ik ben er zelf op gebotst doordat ik brembo's zocht...en gekocht heb .