PDA

View Full Version : Vraag 35 en 36


Sennake
14-09-2005, 08:54
http://www.depaddock.eu/sennake/logos/depaddock_autosportquiz_2005.jpg

Moeilijkheidsgraad : 4
Punten per goed antwoord : 4

Vraag 35:


Wie gaat hier achter het stuur zitten?
Welke GP is dit?
In welk jaar speelt dit zich af?
Wat is de naam van de wagen (merk + type)?
Wat was het behaalde algemene resultaat in deze GP?


http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/35.jpg

Vraag 36 :


Wie zit hier achter het stuur?
Welke kampioenschap is dit?
In welk jaar speelt dit zich af?
Wie werd dat jaar kampioen?
In welke wagen werd hij (of zij) kampioen (merk + type)?


http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/36.jpg

Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@pandora.be vóór de START van de GP van Japan op 9 oktober 2005.

Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!!

The Interceptor
14-09-2005, 14:51
Hmm, deze zien mij er zo toch wel een stuk moeilijker uit dan de vorige vragen. Gelukkig hebben we nog ff tijd :)

bluelite
14-09-2005, 19:57
Vraag 36... :(

35 is makkelijk (denk ik)

Bart.Vandecavey
14-09-2005, 20:12
35 is makkelijk (denk ik)

ja hoeveel auto's hebben er nu rondgereden met vraagtekens ipv nummers... :eek:

Juha
14-09-2005, 21:22
Vraag 36... :(

35 is makkelijk (denk ik)
Ik denk net het omgekeerd, vraag 36 kon ik uit m'n hoofd de volledige oplossing van zeggen, maar 35 zou ik niet weten waar ik moet beginnen. :frusty:

pompierke
15-09-2005, 00:40
Sennake,

toch even een vraagje :
vraag 36 :
laatste vraag : In welke wagen (merk + type)?
Bedoel je de wagen op de foto of die van de persoon die kampioen werdt?
Vind ik persoonlijk een beetje verwarrend. :confused: :confused:

Sennake
15-09-2005, 10:49
Sennake,

toch even een vraagje :
vraag 36 :
laatste vraag : In welke wagen (merk + type)?
Bedoel je de wagen op de foto of die van de persoon die kampioen werdt?
Vind ik persoonlijk een beetje verwarrend. :confused: :confused:

Ik wil NIET weten welke wagen je op de foto ziet, maar WEL met welke wagen de kampioen dat jaar zijn (of haar) titel behaalde. Tenzij de piloot op de foto de kampioen zelf zou zijn natuurlijk...

Lambo
15-09-2005, 17:31
Vraag 36 is niet simpel om via internet op te lossen. Gisteren al een hele tijd mee bezig geweest, ben wel iets gekort, maar nog niet zoveel...

En vraag 35 is minder simpel dan ze lijkt. Er is iets in de foto van de quiz dat ik maar niet kan thuisbrengen...

pompierke
15-09-2005, 18:20
Ik wil NIET weten welke wagen je op de foto ziet, maar WEL met welke wagen de kampioen dat jaar zijn (of haar) titel behaalde. Tenzij de piloot op de foto de kampioen zelf zou zijn natuurlijk...

Bedankt Sennake,

vraag 36 volledig opgelost en vrij zeker van mijn antwoorden.
Vraag 35 vind ik persoonlijk niet simpel maar we hopen het nog te vinden.

bluelite
15-09-2005, 20:35
Sennake, ik zit feitelijk met een probleem wat vraag 35 betreft. Ik ben van mening dat er verschillende antwoorden mogelijk zijn, maar ik zeg de rest liever in een Pm aan jou, om eventuele antwoorden niet te verklappen. Als je denkt dat ik probeer de antwoorden van jou los te weken, dan hoef je niet te antwoorden en anders kan je mijn vraag ook in deze thread plaatsen als ik daarin de antwoorden niet verklap.

Sennake
15-09-2005, 23:31
Sennake, ik zit feitelijk met een probleem wat vraag 35 betreft. Ik ben van mening dat er verschillende antwoorden mogelijk zijn, maar ik zeg de rest liever in een Pm aan jou, om eventuele antwoorden niet te verklappen. Als je denkt dat ik probeer de antwoorden van jou los te weken, dan hoef je niet te antwoorden en anders kan je mijn vraag ook in deze thread plaatsen als ik daarin de antwoorden niet verklap.

Ik heb in PM geantwoord, maar zeg hier hetzelfde : iedereen moet zijn vragen oplossen volgens de voor hem meest geschikte methode. Tips worden er niet meer gegeven. Cru gezegd : trek uw plan...

lotuzzz
15-09-2005, 23:36
Verdorie, die Sennake kan het toch cru zeggen he!! :D

36 heb ik (maar gelukkig is de vraagstelling van merk+type aangepast ondertussen), en 35 vind ik zoals velen ook niet zo'n simpele... :o

Jan
16-09-2005, 09:02
... en 35 vind ik zoals velen ook niet zo'n simpele... :o


Niet veralgemenen hé :D :D :D

pompierke
16-09-2005, 10:22
Na enig zoekwerk, blijkt vraag 35 eigenlijk nog mee te vallen. :)
Ik denk wel dat er menige zich hier op gaan mispakken. :(
Op naar de volgende 2 vragen zou ik zeggen. :gas:

Guido
07-10-2005, 23:42
'k denk dat ik de vragen opgelost heb gekregen. Morgen nog eens dubbelchecken en dan insturen. enneuh de 30, 45 of weet ik hoeveel minutenregel die ik tot nu heb gehanteerd is bij deze overboord gegooid. :D :D

Heb er dus langer over gedaan - veel langer zelfs, maar als we gaan beginnen sprinten, dan is het 'trekt uwe plan en no mercy'. :D :D

The Interceptor
09-10-2005, 00:07
Net mijn antwoorden ingestuurd.
Bij vraag 35 hoop ik nog juist te zitten. Daar ben ik net toch nog wat wijzer over geworden (denk ik). Dus wel goede hoop daar, maar zeker ben toch niet hoor.
Vraag 36, daar zit ik sowieso helemaal fout, maar omdat ik eigenlijk niet veel anders gevonden heb, toch maar dat opgestuurd. Achja we zullen wel zien, als ik hier 5 of 6 op 10 haal ben ik héél content ...

En nu slapen want wil de GP toch niet missen :)