PDA

View Full Version : Oplossingen vraag 33 en 34


Sennake
25-09-2005, 19:27
http://www.depaddock.eu/sennake/logos/depaddock_autosportquiz_2005.jpg

Hier zijn de oplossingen van vraag 33 en 34 :

Vraag 33 :


Wie zit hier achter het stuur? Schumacher (Michael)
Welk circuit is dit? Autopolis
In welk jaar speelt dit zich af? 1991
Wat is de naam van de wagen (merk + type)? Mercedes C291
Wat was het behaalde algemene resultaat in deze race? 1e


Het voor Jan en Pompierke ondenkbare is gebeurd : Guy heeft een steek laten vallen door Schumacher aan te zien voor Schlesser!! Meteen wordt de top-3 dooreen geschud en staan Jan en Pompierke nu ex-aequo aan de leiding. Aan hen om het onderling uit te vechten, met nog steeds de hete adem van Guy in hun nek… Het wordt nog zéér warm daarboven.

De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/33_ori.jpg

Vraag 34 :


Wie zat hier achter het stuur? Mansell
Welke GP is dit? USA
In welk jaar speelt dit zich af? 1984
Wat is de naam van de wagen (merk + type)? Lotus 95T
Wat was het behaalde algemene resultaat in deze GP? 6e


Maar wat was hier nu eigenlijk aan de hand? Welnu, in de laatste ronde van deze GP viel Mansell zonder brandstof, zodat hij prompt uitstapte en zijn wagen te voet over de streep duwde. Dit kostte hem zoveel energie dat hij totaal uitgeput naast zijn wagen neerstortte. Maar het had wel geloond : hij kwam als 6e over de streep en haalde zo nog 1 punt binnen…

Iedereen wist dat dit in de USA gebeurd was, maar Porsche dacht dat het om Long Beach 1983 ging, terwijl het in werkelijkheid Dallas 1984 was. Als hij nu nog USA geantwoord zou geantwoord hebben ipv Long Beach, zou dat antwoord nog correct geweest zijn. Nu is zowel de GP als het jaartal fout, jammer genoeg…

De originele, onbewerkte foto van deze vraag zag er trouwens zo uit :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/34_ori.jpg

Dit levert dus de volgende tussenstand op :


Jan : 376 op 380
Pompierke : 376 op 380
Guy : 372 op 380
Le pilote sans visage : 371 op 380
Baron : 369 op 380
Vanni : 367 op 380
Huudo : 361 op 380
Lotuzzz : 361 op 380
Lambo : 359 op 380
HHugo : 358 op 380
Manu : 358 op 380
Ottooke : 355 op 380
Bazzie : 353 op 380
Pat : 345 op 380
The Interceptor : 336 op 380
Porsche : 315 op 380
Juha : 312 op 380
Zaibatsu Racing : 309 op 380
Sledge : 290 op 380
Veloce : 290 op 380
Vdhb'er : 288 op 380
Bluelite : 258 op 380
Dragonfly : 227 op 380
Kulgan : 205 op 380
Raceboy : 196 op 380
Megane : 180 op 380
Johan : 137 op 380
Selespeed : 135 op 380
Thomaske GLPK : 134 op 380
Corvetteboy : 110 op 380
Marcel : 102 op 380
Ivy440 : 66 op 380
Bezemwagen : 63 op 380
Iceman : 48 op 380
Clubby1275 : 46 op 380
Racefreak : 43 op 380
AlainH : 40 op 380
RX-7freakske : 39 op 380
Fré : 36 op 380
Kabouter : 20 op 380
Airco : 19 op 380
RaptuningGirl : 13 op 380
206WRC-ke : 10 op 380
FIAGT : 8 op 380
Zapper : 8 op 380


In elk geval proficiat aan alle deelnemers, en op naar vraag 35 en 36!

Je kan de tussenstand overigens HIER (http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/antwoorden_2005.xls) nog eens op je gemak bekijken.

En laat de straffe verhalen en nabeschouwingen nu maar komen :)

sledge
25-09-2005, 20:04
(opnieuw) vergeten insturen. Verdomme toch :(
Overigens had ik Mass als antwoordt.

Guy
25-09-2005, 20:11
Mijn beste Sennake,

Hier klopt iets niet. Ik dacht inderdaad de helm van Schumacher herkend te hebben, maar dit is geen foto van de race maar wel van de trainingen. In de race had de Mercedes nummer twee, die inderdaad de race gewonnen had, immers GELE spiegels. De zwarte spiegels zaten op de auto van Mass-Schlesser , nummer 1 ! Of zie ik het verkeerd ?

Kijk maar even op de foto's , onder andere van de Schumacher collectie van Minichamps, en vermits dat gegeven enkel beide auto's uit elkaar kon houden.....

sledge
25-09-2005, 20:18
Mijn beste Sennake,

Hier klopt iets niet. Ik dacht inderdaad de helm van Schumacher herkend te hebben, maar dit is geen foto van de race maar wel van de trainingen. In de race had de Mercedes nummer twee, die inderdaad de race gewonnen had, immers GELE spiegels. De zwarte spiegels zaten op de auto van Mass-Schlesser , nummer 1 ! Of zie ik het verkeerd ?

Kijk maar even op de foto's , onder andere van de Schumacher collectie van Minichamps, en vermits dat gegeven enkel beide auto's uit elkaar kon houden.....

Volgens wat ik gevonden had, had de wagen van Schumacher ook gele spiegels, maar er waren nog dingen waar ik niet zeker van was, dus ik durf er m'n hand niet voor in het stuur steken.

Pat
25-09-2005, 20:29
Ik was ervan overtuigd dat de C291 op Autopolis met de normale voorlichten had gereden...

HHugo
25-09-2005, 20:57
Mijn beste Sennake,

Hier klopt iets niet. Ik dacht inderdaad de helm van Schumacher herkend te hebben, maar dit is geen foto van de race maar wel van de trainingen. In de race had de Mercedes nummer twee, die inderdaad de race gewonnen had, immers GELE spiegels. De zwarte spiegels zaten op de auto van Mass-Schlesser , nummer 1 ! Of zie ik het verkeerd ?

Kijk maar even op de foto's , onder andere van de Schumacher collectie van Minichamps, en vermits dat gegeven enkel beide auto's uit elkaar kon houden.....

Ik vond dit ook een moeilijke. Als je de foto bekijkt, kan het enkel maar Schumacher als coureur en Autopolis als circuit zijn. En aangezien de wagen geen gele spiegels heeft, moet het de T-car zijn (2T) tijdens de trainingen.
Maar mijn bronnen vertelden mij dat in Autopolis enkel de 1T-auto in de trainingen gebruikt werd, en daarop zaten Schlesser en Mass.
Ik ben dan toch maar voor Autopolis gegaan, en blijkbaar was de info over de spare cars op die bepaalde site verkeerd.

Juha
25-09-2005, 21:10
Sh*t, van jaar vergist met de Lotus. :frusty:

En waar sta ik in de tussenstand?

Sennake
25-09-2005, 21:47
Sh*t, van jaar vergist met de Lotus. :frusty:

En waar sta ik in de tussenstand?

Op plaats 17 (was iets misgelopen met de stand, sorry)

Sennake
25-09-2005, 21:59
Mijn beste Sennake,

Hier klopt iets niet. Ik dacht inderdaad de helm van Schumacher herkend te hebben, maar dit is geen foto van de race maar wel van de trainingen. In de race had de Mercedes nummer twee, die inderdaad de race gewonnen had, immers GELE spiegels. De zwarte spiegels zaten op de auto van Mass-Schlesser , nummer 1 ! Of zie ik het verkeerd ?

Kijk maar even op de foto's , onder andere van de Schumacher collectie van Minichamps, en vermits dat gegeven enkel beide auto's uit elkaar kon houden.....

Eerst even zeggen waarin je gelijk hebt, Guy :

Ik denk ook dat het een foto is van de trainingen; en de Minichamps-modellen van die race vertonen allemaal gele spiegels (ik heb er zelf ook zo eentje staan).

Maar... eerst en vooral is het zo dat de helm in de wagen ontegensprekelijk die van Schumacher anno 1991 is. Op de foto in mijn bron (die ik niet ga prijsgeven natuurlijk) is dat nog duidelijker te zien dan op mijn ingescande foto. Ik heb geprobeerd om hem nog eens uitvergroot te scannen :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/33_ori3.jpg

Verder staat in dezelfde bron nog een andere foto die ik ook ingescand heb en hieronder te zien is :

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2005/33_ori2.jpg

Nu beweer ik niet dat deze foto van dezelfde koers is (alhoewel het zeer goed mogelijk is) maar het toont wel aan dat Schumacher dat jaar naast gele spiegels, ook met zwarte spiegels rondgereden heeft. Mét nummer 2 op de wagen dus.

Ook is het zo dat ik in een artikel over die race gelezen heb dat Mercedes dat weekend zomaar eventjes 5 motoren opgeblazen heeft. Het is dus zeer goed mogelijk dat Schumacher de kwalifs met een T-car gereden heeft die niet voor hem voorzien was, en waarop men de nr 2 geplakt heeft.

En als ik de resultaten van Autopolis 1991 dan raadpleeg, zie ik dat Schumacher die koers gewonnen heeft. En dat was dan met de wagen met gele spiegels. Maar de man in de wagen op de quiz-foto is zonder twijfel Schumacher.

Overtuigd? ;)

Guy
25-09-2005, 22:13
Beste Sennake,

Ik respecteer je antwoord, MAAR....

Je begint te zoeken naar de helm, en inderdaad , daar schijnt ( was moeilijk te zien) Schumacher op te staan. Je zoekt naar foto's van deze race en je vindt enkel gele spiegels. In de auto met de zwarte spiegels zitten Mass en Schlesser. Dus.....

Meer nog, in de Auto & Sport van die tijd staat een foto van Schlesser-Mass met zwarte spiegels met als ondertitels dat het deze van Schumacher is......

Je ziet dus.....

Inderdaad Schumacher aan het stuur, maar de auto op de foto is deze van Schlesser-Mass , denk ik, en werd 5de.

Misschien te hard gezocht....

Lambo
25-09-2005, 22:22
Als je op de tweede foto van Sennake kijkt, zie je trouwens dat Schumacher daar ook met de wagen Schlesser/Mass onderweg is... ;)

Feit is inderdaad dat het Schumacher is in de quizvraag. Ik vond dat je hem zelfs kon herkennen van gezicht...

Juha
25-09-2005, 22:24
Op plaats 17 (was iets misgelopen met de stand, sorry)
No problem. :)

Guy
25-09-2005, 22:27
Als je op de tweede foto van Sennake kijkt, zie je trouwens dat Schumacher daar ook met de wagen Schlesser/Mass onderweg is... ;)

Feit is inderdaad dat het Schumacher is in de quizvraag. Ik vond dat je hem zelfs kon herkennen van gezicht...


Inderdaad, want je ziet dat ze de nummers 2 over de andere hebben gekleefd.

Is het antwoord op vraag 5 dan 1e of 5e ?

Lambo
25-09-2005, 22:39
Inderdaad, want je ziet dat ze de nummers 2 over de andere hebben gekleefd.

Is het antwoord op vraag 5 dan 1e of 5e ?

Ja, ik had gewoon gezien aan het franse vlagje en de naam Mass op het dak van de wagen ;)

Sennake
25-09-2005, 22:43
Inderdaad, want je ziet dat ze de nummers 2 over de andere hebben gekleefd.

Is het antwoord op vraag 5 dan 1e of 5e ?

Aangezien de vraag over de man aan het stuur (=Schumacher) gaat, is het dus 1e.

Sennake
25-09-2005, 22:44
Inderdaad Schumacher aan het stuur, maar de auto op de foto is deze van Schlesser-Mass , denk ik, en werd 5de...

Dat was dan ook het addertje onder het gras van deze vraag...

Guy
25-09-2005, 22:48
:confused: :confused: :confused:

Guido
25-09-2005, 22:50
In een eerste flits dacht ik Mass, maar toen ik de foto wat beter bekeek, zag ik dat het duidelijk Schumacher was. Autopolis lag voor de hand en bevestiging gevonden door de kleuren v/d curbs. De C291 reed enkel in 1991.

Of het nu de auto van Schlesser is of niet - de trainingen of niet - spare car of niet, doet volgens mij niet echt terzake hier. Bij de kwis is het toch al altijd zo geweest dat bij dit soort vragen "wie, waar, wanneer, auto, resultaat" steeds gaat over de rijder in kwestie. Wie is het, waar en wanneer reed hij, in welke auto wat dat en welk resultaat behaalde hij. Dat er enkelen hierdoor op een dwaalspoor gezet zijn omdat de piloot in kwestie met een andere auto onderweg was tijdens één v/d sessies dat weekend, durf ik zelfs toe te schrijven aan de moeilijkheidsgraad waar we inzitten op dit moment. Indien er bij vraag 5 bijgestaan had "Wat was het behaalde algemene resultaat van de man achter het stuur tijdens deze race?" was dezelfde valkuil vol opengebleven. Enkele jaren kwissen heeft me geleerd dat het venijn altijd in de staart zit. ;)

De vraag met de Lotus was zoniet nog makkelijker. Een boek dat ik eind jaren '80 kocht over Lotus heeft me vrij snel verder geholpen moet ik zeggen.

In ieder geval, weer een plaatsje opgeschoven en sta nu gedeeld 6de met Lotuzzz. Top-5 zou een perfecte quiz voor mij betekenen, en die komt nu wel heel dichtbij. :D

Sennake
25-09-2005, 22:54
In ieder geval, weer een plaatsje opgeschoven en sta nu gedeeld 6de met Lotuzzz.

Hm. Moet een gedeelde 7e plaats zijn eigenlijk. Ik had het antwoord van Baron over het hoofd gezien maar hij had wel degelijk binnen tijd geantwoord. Mea culpa.

Guido
25-09-2005, 23:03
Hm. Moet een gedeelde 7e plaats zijn eigenlijk. Ik had het antwoord van Baron over het hoofd gezien maar hij had wel degelijk binnen tijd geantwoord. Mea culpa.

Niet dat het zoveel uitmaakt, de afstand tot n°5 is groter (8ptn) dan het verschil met de naaste achterliggers, n°10 bijv. op slechts 3ptn.

't zal dus nog razend spannend blijven tot het einde. Suspence verzekerd. :D

The Interceptor
26-09-2005, 15:21
Vraag 34 was voor mij een makkie. In de zoektocht naar andere F1 vragen voor deze kwis was ik al eens een foto van dat incident met Mansell tegengekomen, maar dan vanuit een ander standpunt. Was dus ff checken en bingo.

Vraag 33 was me wel wat anders. Wagen en jaar was snel gevonden. De rijder was al moeilijker, maar als ik wat inzoomde op de foto kwam ik toch tot de constatie dat het Schumacher moest zijn. Maar dan het circuit. Lang getwijfeld tss Autopolis (een circuit dat ik eigenlijk totaal niet kende :o ) en Mexico City. Ik dacht dan ook via de kleur vd curbs uitsluitsel te kunnen doen. Maar ik vond van beide circuits maar weinig foto's, en zeker niet met die kleur van curbs. Dan nog maar eens DTM Race Driver 1 gespeeld waar Mexico City ook inzit. En de kleur vd curbs in het spel leken nogal hard op die vd foto, dus maar op Mexico gegokt, en zo ook verkeerde resultaat vd race, maar nog 8/10 dus, wat ik best vind meevallen.

Nog steeds 15e, en die plek moet ik wel kunnen vasthouden precies. Kloof naar 14e is toch al groot en heb ook wat voorsprong op nr 16. Maar mag toch geen grote steken meer laten vallen denk :s :)

Lambo
26-09-2005, 15:43
Mja, ook lang getwijfeld bij het circuit... vond dat er maar 4 races waren die die c291 heeft gereden met Schumacher (of omgekeerd :p ): Nurburgring, Magny-cours, Mexico en Autopolis...

Nurburgring viel al weg. Magny cours is zo plat als iets, dus was eigenlijk ook te schrappen. Rest dan nog Mexico (dacht ik eerst aan het droge gras), maar de urbs in mexico zijn rood-wit-groen zoals hun vlag. Daarbij komt nog dat het circuit een soort van stadsachtergrond heeft... Alleen vond ik Autopolis pas echt een kanshebber toen ik een foto van het circuit vond tijdens één of andere Japanse GT-race, waar de overwegend groene bergen toen ook heel wat minder groen waren... Daarenboven was de kleurencombinatie van de cerbs zeker nie die van Mexico, waardoor Autopolis eigenlijk een berekende gok was...

Off-topic: wat was die C291 een kreng zeg... De V12 van Mercedes was zo onbetrouwbaar dat terugwerd gegrepen naar de 3.5l-turbo motoren van de C11...

bluelite
26-09-2005, 21:07
Ik wil ni lastig doen, maar...

Jan : 376 op 340
Pompierke : 376 op 340
Guy : 372 op 340
Le pilote sans visage : 371 op 340

Moet uiteraard 380 zijn ;)

Sennake
26-09-2005, 23:53
Ik wil ni lastig doen, maar...

Jan : 376 op 340
Pompierke : 376 op 340
Guy : 372 op 340
Le pilote sans visage : 371 op 340

Moet uiteraard 380 zijn ;)

Uiteraard :)

Jan
27-09-2005, 00:17
Je hoort mij niet klagen :D , hoewel ik toch liever wat langer in Guy's slipstream was blijven hangen. Gelukkig wordt de druk op de koplopers mee opgevangen door Pompierke, straks gaan we nog ex-aequo over de meet ;)

We mogen dan wel bij moeilijkheidsgraad 4 aanbeland zijn, toch had ik veel minder moeite met deze vragen dan met degene over Vatanen die op twee wielen een bocht in de Manx rally trachtte te bedwingen.

Aanvankelijk was het een beetje zoeken naar het juiste Mercedes type, maar de helm van Schumacher gaf spoedig veel geheimen prijs. :)

De scène met de uitgeputte Mansell in Dallas behoorde dan weer tot schuifje zoveel uit het fotografisch geheugen. Naargelang de bron ligt echter niet noodzakelijk benzinepech aan de basis van het karretje duwen, maar wel een gebroken aandrijfas t.g.v. een strelingske met de muur. Er zijn ook bronnen die twijfelen aan de legaliteit van Nigel's zesde plek.
In ieder geval stond organisatorisch die GP van Dallas nogal op losse schroeven, al was het maar door de loskomende stukken asfalt.

De ultieme bevestiging voor beide vragen vond ik echter simpelweg op één en dezelfde website, waar beide foto's (en nog vele andere :rolleyes: ) staan te pronken. Waar is de tijd van de Russen hé Mark :D :D :D Wel, ze zijn terug, maar hebben een iets of wat beschaafder nationaliteit.

jan, die vragen 35 en 36 ook best ziet zitten, maar erg benieuwd is naar de slotfase.

pompierke
27-09-2005, 10:32
Ik zal dan ook maar iets schrijven, hé :D

Nu, ik vond deze vragen en de volgende 2 eigenlijk redelijk gemakkelijk, die van Vatanen was stukken moeilijker, maar ja dat is voor iedereen anders.
Aan grootspraak ga ik mij deze keer niet wagen, remember vorig jaar allerlaatste vraag, dus samen naar de meet zou ik zeggen, Jan, maar toch nog hopen op een misstapje van jou, ;) want wat is er mooier dan de uitslag van vorig jaar terug te zien maar in een andere volgorde. ;) :D :D ;)
Maar ja, wie weet wat de heren nog in petto hebben waarop wij alledrie nog op uitschuiven en een andere met de overwinning gaat lopen!!!!! :gas:

Jan
27-09-2005, 11:34
Maar ja, wie weet wat de heren nog in petto hebben waarop wij alledrie nog op uitschuiven en een andere met de overwinning gaat lopen!!!!! :gas:

Jaja, één serieuze blunder en we liggen achteraan in de top tien, de puntenverschillen zijn immers niet zó groot ;) In ieder geval, laat ons de finale niet als een duel Prost-Senna aanpakken, want dan zouden we mekaar moeten proberen stokken in de wielen te steken :D

Toch fijn dat terwijl de WK F1 reeds gekend is, de strijd voor de quizoverwinning nog niet gestreden is en het zo'n beetje op een massaspurt gaat eindigen. De gedeelde eerste plaats is dan momenteel echt wel "voorlopig".

Lambo
27-09-2005, 13:41
Toch fijn dat terwijl de WK F1 reeds gekend is, de strijd voor de quizoverwinning nog niet gestreden is en het zo'n beetje op een massaspurt gaat eindigen.


Hoop voor jou dat het geen massaspurt wordt, anders zit je van veel te vroeg op kop... :p De Boonens, Petacchis, McEwens, Zabels, Valverdes en O'Grady's zitten op 600-700m van de meet nog altijd rond de top-10 ;)

Jan
27-09-2005, 13:52
Hoop voor jou dat het geen massaspurt wordt, anders zit je van veel te vroeg op kop... :p De Boonens, Petacchis, McEwens, Zabels, Valverdes en O'Grady's zitten op 600-700m van de meet nog altijd rond de top-10 ;)


't Is de fout van Guy, hij heeft vakkundig zijn remmen dichtgetrokken zodat Pompierke en ik wel uit het wiel moesten komen :D :D :D

Sennake
27-09-2005, 14:06
Maar ja, wie weet wat de heren nog in petto hebben waarop wij alledrie nog op uitschuiven en een andere met de overwinning gaat lopen!!!!! :gas:

Gniffel gniffel :cool:

Ge moest eens weten!

Sennake
27-09-2005, 14:11
Hoop voor jou dat het geen massaspurt wordt, anders zit je van veel te vroeg op kop... :p De Boonens, Petacchis, McEwens, Zabels, Valverdes en O'Grady's zitten op 600-700m van de meet nog altijd rond de top-10 ;)

Aangezien er nog 120 punten te verdelen zijn, kan theoretisch iedereen tot en met plaats 22(!) nog met de eindoverwinning gaan lopen!! Dat is namelijk onze vriend Bluelite die met 258 punten op de teller nog de jump naar 378 punten kan maken, en dat is meer dan Jan of Pompierke nu al bezitten...

Conclusie : na 5 jaar "try and error" lijken we de goede formule qua puntenverdeling eindelijk vast te hebben.

Lambo
27-09-2005, 15:11
Aangezien er nog 120 punten te verdelen zijn, kan theoretisch iedereen tot en met plaats 22(!) nog met de eindoverwinning gaan lopen!! Dat is namelijk onze vriend Bluelite die met 258 punten op de teller nog de jump naar 378 punten kan maken, en dat is meer dan Jan of Pompierke nu al bezitten...

Conclusie : na 5 jaar "try and error" lijken we de goede formule qua puntenverdeling eindelijk vast te hebben.

Jep, da denk ik ook. Een foutje kost onmiddellijk wel wat plaatsen, maar nooit van die aard dat het verlies je meteen volledig buitenspel voor de overwinning plaatst.

Guido
27-09-2005, 16:16
Jep, da denk ik ook. Een foutje kost onmiddellijk wel wat plaatsen, maar nooit van die aard dat het verlies je meteen volledig buitenspel voor de overwinning plaatst.

Een keertje niet meespelen in het begin (platgereden onderweg) zorgt er wel voor dat je kwasi een foutloos parcours moet spelen om weer bovenaan te staan. Guy zijn vettig lachske over wat er nog komen gaat, doet het ergste vermoeden, maar het kan net zo goed kansen creeëren. Laat de mannen maar lachen vooraan, zoals gezegd, bij het klaarmaken voor de sprint is het belangrijk het juiste wiel te kiezen en op het gepaste moment toe te slaan en te jumpen. Vanuit dat opzicht zit ik perfect gepositioneerd... ;)

Het puntensysteem dit jaar is zeker veel beter dan vorig jaar, toen ik halfweg afhaakte omdat het niet meer in te halen was. Nu staat het dicht op elkaar (maar soms ook veraf) Lotuzzz en ik staan op 15 punten vd leiders, Lambo volgt op 2 ptnjes, dus dat zijn pak een beet 4 of 5 foute antwoorden - alles kan zeker nog, en dus blijf ik meedoen. :)

Sennake
27-09-2005, 16:41
Guy zijn vettig lachske over wat er nog komen gaat, doet het ergste vermoeden, maar het kan net zo goed kansen creeëren.

Omdat ik de kwaadste niet ben, en omdat ik vermoed dat de volgende vragenreeks jullie heel wat vrije tijd gaat kosten, post ik ze 3 dagen te vroeg. Kwestie van al eens wat warm-up laps te rijden alvorens de echte race aan te vatten... ;)

Guido
27-09-2005, 19:14
Omdat ik de kwaadste niet ben, en omdat ik vermoed dat de volgende vragenreeks jullie heel wat vrije tijd gaat kosten, post ik ze 3 dagen te vroeg. Kwestie van al eens wat warm-up laps te rijden alvorens de echte race aan te vatten... ;)

een half uur per vraag is mijn strategie, remember ;)

Ik heb ong. al een 45 min per mogelijke vraag "opgespaard" die ik kan overdragen naar een volgende vraag. Dus max. 1h15 heb ik vanaf nu per vraag. :confused:

Jan
27-09-2005, 21:51
een half uur per vraag is mijn strategie, remember ;)

Ik heb ong. al een 45 min per mogelijke vraag "opgespaard" die ik kan overdragen naar een volgende vraag. Dus max. 1h15 heb ik vanaf nu per vraag. :confused:


Wat ik van jouw strategie "remember", was dat je maximaal een kwartier per vraag wou spenderen, nu zit je blijkbaar al aan het dubbele :D
Maar 't is toch zo plezant hé Huudo ;)

Lambo
28-09-2005, 14:11
Kvrees dat ik niet zal meespurten voor de overwinning... :p