View Full Version : Classic Clubraces 09-10-05, CZ
09-10: Classic Club Races, Circuit Zolder.............geen vrij rijden maar wel racen zonder licentie
Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.
Jo Smets
14-09-2005, 15:35
Pascual,
ik heb nog wel een auto die daarvoor geschikt is :D:D, maar die krijg je niet ;)
tenzij de som hoog genoeg is natuurlijk
(Ik zit dan in Kroatie spijtig genoeg)
race-groeten,
Jo
Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.
In principe alles............
In voorgaande jaren waren er altijd vier klassen, onderverdeeld in motorinhoud (onderstaand overzicht is bij benadering ;) ).
Klasse 1: 0 - 1000 cc
klasse 2: 1001 - 1600 cc
Klasse 3: 1601 -2(5?)000 cc
Klasse 4: > 2(5?)01 cc
Uiteraard maximaal 95 db.........en bij het bouwjaar is er ook een beperking. Niet jonger dan jaar X. De mensen van Bravo zullen er wel meer vanaf weten......
Bedankt Mark. :worship:
Wie is Bravo? Want het bouwjaar wil ik natuurlijk zeker weten.
Wij vinden het trouwens zeer goed dat er nu eens eindelijk een vrije trainings kalender is! Dit zijn de dingen die op een forum thuis horen, i.p.v. :fight: !
M.v.g.
Pascal.
Jo Smets
15-09-2005, 10:37
Pascual,
zie http://www.bravo-racing.be
Daar vind je meer info erover.
mvg,
Jo
Timing onder voorbehoud:
TIMING
Saturday, October 8th 2005
2.00- 4.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents in the info house on parking 69. When the info house is closed, it isn’t possible anymore to pick up the documents. Documents, which are not picked up keeps in property of the organisation. Start fees can’t be paid back.
3.00-5.00 p.m. Technical check up of the racing-cars. Every competitor is free to present his car at the technical check up, or Saturday or Sunday.
Sunday, October 9th 2005
7.00 a.m.- 1.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents.
8.00 – 10.30 a.m. Technical check up of the racing-cars
10.30 - 11.00 a.m. Technical check up Lotus Cars (numbers from 1 to 99)
9.45 - 9.55 a.m. Briefing pilots Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.20 - 10.30 a.m. Briefing pilots division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
10.50 - 11.00 a.m. Briefing pilots division 1301-1600 cc.(numbers from 301 to 399)
11.20 - 11.30 a.m. Briefing pilots division + 1600 cc. (numbers from 401 to 499)
12.50 – 13.00 a.m. Briefing pilots Lotus drives
10.00 - 10.25 a.m. Training division Abarth Coppa Mille, British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.35 - 11.00 a.m. Training division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
11.05 - 11.30 a.m. Training division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
11.35 - 11.55 a.m. Training division + 1600 cc.(numbers from 401 to 499)
12.00 a.m.- 1.00 p.m. BREAK (complete silence on the circuit and in the paddock)
1.00 - 1.25 p.m. Slow drive on the circuit with "Concours d'élégance"
1.30 – 2.00 p.m. Demonstration drive Lotus Cars (numbers from 1-99)
2.10 – 2.45 p.m. 1st race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
2.55 – 3.30 p.m. 12 laps race for division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
3.40 – 4.10 p.m. 12 laps race for division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
4.20 – 4.55 p.m. 12 laps race for division +1600 cc.(numbers from 401 to 499)
5.05 – 5.40 p.m. 2nd race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
IlPrincipal
03-10-2005, 20:55
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...
Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy
Ben ooit 1 keer naar Bravo geweest .
Met ons formule fordje . In Croix en Ternois .
Ik ga niet meer terug .
Weinig rijtijd . Strenge controle .
Wel leuke sfeer en gezellig samenzijn .
Veel volk en gespecialiseerde vakmensen .
Hangt er van af , wat je zelf verwacht .
Of wat je zoekt op dergelijk evenement .
Ik vond er niet wat ik wou .
Anderen wel . Dit gewoon ter info ,
zonder afbreuk te doen aan Bravo .
Trouwens wel een referentie in zijn
categorie van organisaties !
Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy
Nou bij deze: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11428
De klasse van de BCT Mini's, Abarths en NSU TT'jes was wel lekker om te kijken. Voor de eerste race waren er 57 !! wagens aan de start......en koplopers maakten er in de tweede race een mooie strijd van. Clubracen kan voor de toeschouwer dus toch leuk zijn.
De klasse 0-1300 en 1600+ hadden ook mooie startvelden, alleen de klasse 1300-1600 was een tegenvaller.
De klasse 0-1300
0 is dat met fietsen ofzo? :D
Jo Smets
10-10-2005, 16:07
@Raceboy,
ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he ;)
Race-groeten,
Jo
@Raceboy,
ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he ;)
Race-groeten,
Jo
1297is volgens mij nog altijd 1297meer dan 0. Logisch gezien is 0 dus geen cilinders.
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...
Dat maakt wel dat je achteraf met je kar (bijna) meteen kan meedoen bij SCZ.
MET licentie dan. ( maar omdat je de CCR ervaring dan hebt , is die kinderspel).
Zo is het in elk geval bij mij begonnen !:gas:
Wat begin ik oud te worden. Hier en daar zag een een Fiat Ritmo of Ford Fiesta meerijden... Dat zijn dus wagens die ik me nog goed herinner. Ook de VW Golf GTI club was aanwezig. Toch ook een auto die ik me nog kan herinneren uit mijn jeugd. Als je destijds een GOLF GTI has, was je "in". Nu zou zulke auto niet meer meetellen.
Voor de rest zeer leuke wedstrijden gezien. Behoorlijk aantal deelnemers. Leuke strijd en gelukkig niet te veel crashes... Laat maar komen die cluraces voor hedendaagse wagens...
C U
alhoewel ik hier niet al teveel post lees ik regelmatig mee om een beetje op de hoogte te blijven van alle verwikkelingen. de classic club races bezocht ik dit jaar voor de derde maal achtereenvolgend en ik moet zeggen dat dit voor mij altijd een prettige dag is ! Ook dit jaar weer ! Sjappoo aan de organisatie.
Zijn er nog mensen / sites die fotokes hebben getrokken ( speciaal van het defilé ;) ?
Groeten
Jos
Ik was er ook, voor het eerst, en dan vooral aangetrokken door de talrijke Lotusjes die er beloofden te zijn (én er waren!).
Maar het spektakel dat de minitjes, fiatjes en NSU'tjes te bieden hadden enerzijds, en de +1600cc-klasse anderzijds, verraste me in positieve zin! Prachtig racewerk met superhete momenten, maar zónder brokken!! Ook m'n vriendin was er weg van, veel beter dan Formule 1, zei ze :)
Supermooie wagens gezien in de paddock, en leuke sfeer met een gezellige drukte!! (ik had gevreesd voor minder volk)
Voor herhaling vatbaar, dus!
Jo Smets
11-10-2005, 07:56
1297is volgens mij nog altijd 1297meer dan 0. Logisch gezien is 0 dus geen cilinders.
Sorry ,
had in mijn maandag morgen glorie, na het missen van de classic clubrace en de eran dag van vrijdag , de 0 niet zien staan. :fight:
Race-groeten,
Jo Smets
ja,
heb wat foto's,maar weet niet hoe ze hier op te krijgen,
Sorry
AVD
ja,
heb wat foto's,maar weet niet hoe ze hier op te krijgen,
Sorry
AVD
Al ze al ergens online staan dan moet je het volgende intikken:
url waar de foto te vinden is
Anders een site gebruiken zoals imageshack ;)
Nee,
Ik heb ze per mail binnengekregen, en kan ze dus wel forwarden naar iemand, die ze dan eventueel kan doorsturen.
geef maar seintje
andre.vandyck@aldhem.be
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.