PDA

View Full Version : Problemen na forum update van 8 oktober


FIRE
09-10-2005, 13:29
Na de forum update van zaterdag lukt het niet meer om gebruik te maken van de opties boven (zoals lettertype, URL's toevoegen, enz.) en rechts (smilies toevoegen) het tekstveld bij het maken van een nieuwe posting. Ik gebruik Firefox (in IE werkt het wel).

Tevens staan de namen van de users met hun icoon weer boven de berichten ipv links naast de berichten. Het lukt me niet om dit aanpassen bij de opties.

airco
09-10-2005, 14:08
Na de forum update van zaterdag lukt het niet meer om gebruik te maken van de opties boven (zoals lettertype, URL's toevoegen, enz.) en rechts (smilies toevoegen) het tekstveld bij het maken van een nieuwe posting. Ik gebruik Firefox (in IE werkt het wel).

Verwijder hiervoor eens alle cache van je browser ... De javascript aanpak is grondig gewijzigd ... dus de oude javascripts zullen inderdaad niet meer werken ...

Bij mij werkt het nu prima in firefox


Tevens staan de namen van de users met hun icoon weer boven de berichten ipv links naast de berichten. Het lukt me niet om dit aanpassen bij de opties.

Dit gaan we spoedig terug aanpassen :)

FIRE
09-10-2005, 14:13
Bedankt! :gas:

airco
09-10-2005, 15:04
zo .... je vraag ivm de postbit (plaats waar de naam van de users verschijnt) zou ook opgelost moeten zijn :)

in het slechtste geval (waarschijnlijk niet) moet je je keuze nog even terug ingeven in het UserCP bij Edit Options.

graag gedaan overigens :) ... tof om te weten dat je werk geapprecieerd wordt :)

FIRE
09-10-2005, 16:39
Postbit werkt ook weer. :)