View Full Version : De Paddock Live Quiz 2006 - wie doet er mee?
Post hier je kandidatuur en/of spreek af met collega Paddockers of teams te vormen...
Ook andere commentaar over de Live Quiz kan je hier kwijt.
bluelite
11-10-2005, 01:33
Exact 1 jaar en één dag na onze quiz :applaus:
Ook dit jaar zullen jullie op minstens 1 team van onze site mogen rekenen.
bluelite
11-10-2005, 01:37
Ik doe zeker mee met een team van F1world. De inschrijving zal binnenkort zeker volgen.
Ik ben ervan overtuigd dat de quiz nog beter zal zijn dan die van verleden jaar, alhoewel die van verleden jaar al zeer goed was. Goede variatie in vragen, tegelijk een beetje humor,... wat wil een quizzer nog meer?
Even de ploeg van vorig jaar bijeenzoeken, om één plaats beter te doen. :cool:
Als mijn teamgenoten van dit jaar nog zin hebben, met alle plezier. ;)
ik heb vorige winter drie keer gekwist, en drie keer net niet, 't heeft sporen nagelaten : om maar te zeggen da 'k het nog niet weet ;
maar als ik er een doe, zal het die van de Paddock zijn.
Wij komen uiteraard onze titel verlengen :D
Wij komen uiteraard onze titel verlengen :D
DAT is pas ambitie, zie!
Zou Pompierke wel eens willen zien quizzen zonder hulplijntjes :D
pompierke
12-10-2005, 14:43
Zou Pompierke wel eens willen zien quizzen zonder hulplijntjes :D
Wie weet, misschien kan ik er wel bij zijn en misschien samen met mijn Hasseltse hulplijn erbij !!!!:D ;) :cool:
Gevaarlijke combinatie hoor !!:gas:
Even de ploeg van vorig jaar bijeenzoeken, om één plaats beter te doen. :cool:
Juha, ik zal op de afspraak zijn.
En na onze 2e plaats bij de eerste quiz gaan we nu voor de overwinning! :gas:
Dat komt in orde. :D
Van dromen is nog niemand gestorven ;)
De mods zullen ook weer een team vormen vermoed ik ;-)
Ons team is reeds half gevormd;)
De mods zullen ook weer een team vormen vermoed ik ;-)
is dat u kandidatuur? ;) zoja count me in he
Voor kandidaturen is er wel speciaal een andere thread geopend hé mannekes;) Als mods zouden jullie dat toch mogen weten
Voor kandidaturen is er wel speciaal een andere thread geopend hé mannekes;) Als mods zouden jullie dat toch mogen weten
Is ondertussen in orde gebracht. Was ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik had de aankondigingen-thread beter direct gesloten. Is nu ook gebeurd.
Kom maar op met die kandidaturen dus! ;)
...als er mij ondertussen niets overkomt tenminste.
Zoals vorig jaar, met Juha en Baron, als ze mij er nog bij willen natuurlijk.
Greetz,
Hannu
;)
Natuurlijk, we kunnen moeilijk beweren dat het resultaat is tegengevallen en plezant was het ook. :)
En ondertussen beschikken wij over een volledig team;) Schrijf onze kandidatuur maar op onder het pseudoniem "De Quizpoezen" :D
Werner333
03-02-2006, 18:24
Iedereen klaar? Morgen is het zover.
Voor de late beslissers: ter plaatse kunnen er nog 1 of 2 teams bij.
Tot morgen.
Ik ging normaal gezien meedoen met 1 van de teams van de Marc Goossens fanclub maar was net te laat om het laatse plaatsje in te nemen. Ik zal dus niet mee kunnen doen jammergenoeg, maar ik zal er zeker zijn
Ik zal dus niet mee kunnen doen jammergenoeg, maar ik zal er zeker zijn
Wellicht dat je terecht kunt in een van de laatste twee teams met losse kandidaten ;)
bluelite
03-02-2006, 23:45
Lichte wijziging in de ploeg van F1world... Joris (redje) ligt in het ziekenhuis en we moesten dus op zoek naar een vervanger. Die hebben we ondertussen gevonden.
Speesman
04-02-2006, 03:34
Lichte wijziging in de ploeg van F1world... Joris (redje) ligt in het ziekenhuis en we moesten dus op zoek naar een vervanger. Die hebben we ondertussen gevonden.
Oei, wat is er met Joris gebeurd dan? Hopelijks niks erg?
Stuur desnoods een email of zo, maar ben wel bezorgd.
Werner333
04-02-2006, 11:32
Ik ging normaal gezien meedoen met 1 van de teams van de Marc Goossens fanclub maar was net te laat om het laatse plaatsje in te nemen. Ik zal dus niet mee kunnen doen jammergenoeg, maar ik zal er zeker zijn
Zoals Mark al vermelde: je kan ergens invallen. Zorg dat je op tijd bent.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.