PDA

View Full Version : De Paddock goes ... Marc Goossens Quizavond!!


Sennake
15-10-2005, 09:57
Omdat de clubleden van de Marc Goossens Fanclub trouwe deelnemers zijn van onze eigen quiz, en omdat men nooit te oud is om te leren, hebben Werner, Pascal, Alain en ikzelf ons ingeschreven op de Marc Goossens Quizavond op 28 oktober 2005.

Het zal er zeker weer een plezante bedoening worden, dus als je je kennis nog wat wil aanscherpen (in voorbereiding van onze eigen quiz) : schrijf je in en toon dat je de organisatoren van De Paddock Live Quiz, versterkt met de winnaar van dezelfde quiz kan kloppen!

Meer informatie over de Marc Goossens Quizavond vind je HIER (http://fanclub.marcgoossens.com/).

bluelite
15-10-2005, 10:07
Quiz over Marc Goossens. Ik weet dat de man races rijdt in de Belcar, co-commentator is van de VRT en een erg sympathieke kerel... maar verder ken ik hem helemaal niet. Misschien daarom een reden om ook mee te doen?

Brecht
15-10-2005, 11:06
Wat ik ervan weet is dat het een algemene quiz is en geen autosportquiz is. Daarom dat ik niet meedoe.

redje
15-10-2005, 11:49
Quiz over Marc Goossens. Ik weet dat de man races rijdt in de Belcar, co-commentator is van de VRT en een erg sympathieke kerel... maar verder ken ik hem helemaal niet. Misschien daarom een reden om ook mee te doen?
Ik wil gerust meedoen, algemene quiz of niet. Zolang het maar amusant is hé.

The Interceptor
15-10-2005, 14:34
Leuk dat de Paddock naar onze quiz wil afkomen :)
Zolang ge ons ploegske maar niet van't podium afkegeld :p

't Is inderdaad geen autosport-quiz en helemaal geen quiz over Marc Goossens. Er komen wel een aantal autosportvragen in natuurlijk. Maar 't is meer een algemene quiz, aangevuld met wat extra autosportvragen, maar dus zeker evenveel actualiteit, muziek, ...

Ik ben zeker aanwezig, maar niet in de Paddock - ploeg :)
Maar dan kan ik eens kennis maken met enkele Paddockers ;)

Tot over twee weken in Geel!

redje
29-10-2005, 12:49
Het was een geslaagde avond gisteren.:applaus:

En dat F1World er nog een 5de plaats uit haalde, maakte het nog beter. Ik had niet verwacht dat we zo hoog zouden eindigen.

Trouwens nog ne dikke proficiat aan de winnaars van depaddock en aan alle andere deelnemers.:applaus: Edit: en de organisatoren. Mea culpa dat ik die nog vergeten was.

bluelite
29-10-2005, 13:41
redje vergeet ook nog eens de quizorganisatoren te vermelden. Dikke proficiat aan de Fanclub.

The Interceptor
29-10-2005, 13:59
Het was weer een leuke quiz gisteren ja! :)
Maar gullie twee zat dan de tafel naast mij, wist niet dat gullie ook Paddockers waart :)

Ne dikke proficiat aan het Paddock team, had niet verwacht dat een hoopje autosportfreaks het in een algemene kwis ook zo sterk zou doen! :applaus:

En wij kwamen weeral net te kort om de overwinning in de wacht te slepen. Halverwege stonden we nog gedeeld aan de leiding met de Paddock, maar in het 2e deel hebben de mannen toch 6 punten meer gescoord. Maar ben toch héél tevreden met de 3e plek. Tegen volgend jaar moeten wij toch eens wat meer muziek gaan kennen denk, want toch vooral met die vragen dat we punten hebben laten liggen.

Naar de Paddock quiz komen we weer met twee teams af. Maar wsl (weer) zonder mij. 't Is dan net onze lesvrije week, enja dan zit ik hopelijk ergens in de Alpen :)
Kheb ook opgevangen dat er weer een F1World Quiz komt in maart wsl, dat zou dan wel moeten lukken denk!

bluelite
29-10-2005, 14:08
Volgend jaar gaan we voor de top 4. Moet mogelijk zijn. Die muziekvragen waren al wat moeilijker.

En dan die Rode Draad-vraag met dat stukje kaart. Staat daar toch wel Nicaragua op dat meer, en schrijven wij Guatemala. Mijn fout.

redje
29-10-2005, 14:11
Tja, die muziek. De recente hits waren niet zo moeilijk. De anderen herkenden we wel allemaal, maar dan was het een probleem om titel of uitvoerder te vinden. :o

The Interceptor
29-10-2005, 22:58
I know the feeling :D

Sennake
29-10-2005, 23:27
Wij hebben ons zeer goed geamuseerd en wensen de organisatie te bedanken voor de geweldig leuke avond en puike organisatie.

Dat we een podiumplaats ambieerden was een goed bewaard geheim, maar dat we zowaar zouden winnen konden we zelfs in onze stoutste dromen niet vermoeden...

Ik wil dan ook mijn mede-quizzers Werner, Pascal en Alain bedanken voor de perfecte samenwerking. Ik heb me vooral beziggehouden met de file-rouge vragen (meer bepaald het vraagstuk van de gasrekening - een stelsel van 4 vergelijkingen met 4 onbekenden verdorie) en de "soduko" puzzel, die ik tegen mijn eigen verwachting in nog juist bleek opgelost te hebben ook!

Op naar de volgende (die we zelf organiseren) en de daarop volgende van f1world (waaraan we weer gaan meedoen).

Ik kijk er al naar uit!

The Interceptor
30-10-2005, 00:26
Ik heb me ook het meeste bezig gehouden met die rode draad, vind ik meestal wel de plezantste vragen.

Vraag vd gasrekening, dat was toch die met de families Clijsters en Henin he? Dat heb ik toch opgelost gekregen met maar twee vergelijkingen en twee onbekenden ;)

Toen ik die sudoku zag was ik héél content, best wel leuke puzzeltjes om in te vullen. Maar 't heeft me toch wel wat tijd gevraagd eigenlijk, hij zag er simpeler uit dan dat hem was. Maar toch opgelost gekregen :)

Sennake
30-10-2005, 11:33
Ik heb me ook het meeste bezig gehouden met die rode draad, vind ik meestal wel de plezantste vragen.

Vraag vd gasrekening, dat was toch die met de families Clijsters en Henin he? Dat heb ik toch opgelost gekregen met maar twee vergelijkingen en twee onbekenden ;)

Ik stelde na wat berekenen inderdaad vast dat ik wat teveel onbekenden ingevoerd had. Zo kon ik dan ook de gasprijs per m³ vertellen, die niet gevraagd was. Maar het belangrijkste is dat je het antwoord vindt eh :)