PDA

View Full Version : Weet iemand van het bestaan af van een...


MFahrer
28-10-2005, 13:17
... Audi V8 DTM op schaal 1/24 of eventueel 1/25? Je weet wel... dit beest:
http://www.audipassion.com/univers_audi/audi_sport/v8_quattro_dtm/v8_quattro_photos/1931.jpg

Das altijd al één van mijn favoriete auto's geweest... Ik heb al redelijk wat rondgegoogled en gedaan... maar ik heb bitterweinig resultaat. Ik ken voorlopig alleen de gekende merken (Tamiya, Fujimi, Revell...) maar misschien heeft een (voor mij) minder bekend merk deze Audi wel gemaakt!

Zou leuk zijn om op mijn circuit te zien rondgaan!

G.

Sennake
28-10-2005, 13:26
Als hij al bestaat is het zeker geen plastic body, eerder een resin body (vanwege de kleine oplage).

En ik heb begrepen dat je daar als slotracer niets mee kan aanvangen. Ik denk dus dat ik je moet ontgoochelen... :o

MFahrer
28-10-2005, 13:29
Da's toch spijtig hé! Zo onbekend of onsuccesvol was deze wagen toch niet?

Misschien moet ik resin toch maar eens overwegen...

dus moest iemand een resin exemplaar tegenkomen of weten staan, gelieve me het te laten weten!

Groeten!

G.

Guido
28-10-2005, 21:46
Ik heb het model zelf ook nog nooit in plastiek, noch in resin gezien. Anders had ik 'em wel al eens aangeschafd zou'k zo denken. :D Beest van een masjien.

kristofgtv6
29-10-2005, 18:13
Reji heeft (weliswaar al eeuwen geleden) een Audi 200 quattro aangekondigd, safari rally '87. Geen slechte basis, maar wel nog nooit gezien. Anders eens zoeken bij GAMA, die maken die-cast modellen op 1/25 in ijzer. Daar zitten wat audi's tussen, ik dacht ook een V8. Ze zijn wel zeldzaam=prijzig.

Guido
29-10-2005, 20:53
een ijzeren kas om te slot-racen is geen goed idee lijkt me. ;)