PDA

View Full Version : nu overdrijven ze toch hoor


Raceboy
12-12-2001, 16:41
Raikkonen is like Senna, says Rinland.

Former Sauber designer Sergio Rinland has likened rookie sensation Kimi Raikkonen to the late great Ayrton Senna.

Raikkonen who made his F1 debut this year with Sauber stunned the F1 establishment with his skill and maturity and then went on to land a top drive alongside David Coulthard at McLaren following Mika Hakkinen's decision to take a sabbatical.

Rinland - who is now the chief designer at Arrows - told the BBC: "I saw it in his eyes. I looked in his eyes and I thought 'I've seen this look before. And I know where I saw that look before'."

"And it gave me goosebumps when I remembered that look. It was Senna."

Rinland added: "In a few years time the people winning championships are going to be Raikkonen, Juan Pablo Montoya, Fernando Alonso and perhaps Ralf Schumacher."




wel beetje overdrijven volgens mij. Wel tof "winne het Wk": raikonnen, montoya, alonso en MISSCHIEN ralf :)

airco
12-12-2001, 17:12
yeah vorig jaar stond Button met stip op nummer 1 als het over toekomstige wereldkampioenen ging!! Nu spreekt er niemand nog over hem, en als het zo nog een tijdje doorgaat is het zelfs exit F1 voor Button!!!

Om maar aan te geven hoeveel onzin dat zulke uitspraken bevatten!!

airco

Sennake
12-12-2001, 19:05
Akkoord, maar geef toe dat de Paddockleden zelf ook het talent erkennen en ingezien hebben in de eerste 3 : Raikonen, JPM en Alonso werden hier meermaals vernoemd als "toekomstige" kampioenen. En we hebben toch wel een beetje "inzicht" met zijn allen dacht ik zo...
Ralf, das idd een andere historie waar niet iedereen (en ook hier is het zo) het over eens is...
Wel raar want Ralf heeft toch de meeste overwinningen tot hier toe, en de anderen samen slechts één. Maar blijkbaar zijn we volwassen genoeg om door de omstandigheden heen de waarheid te zien en dat vind ik tof :-)

Raceboy
12-12-2001, 20:18
ralf : rijdt al sinds 97 F1 nu eerste overwinning
Montoya: eerste seizoen. 1 overwinning. Kan nog wat groeien dank ik.
Raikonnen: eerste seizoen goed gereden. niet het materiaal voor een overwinning. Zit volgens mij wel al aan zijn maximum
Alonso. als je een minardi op de 19de startplek zet ben je een krak. Zet hem in een topwagen en hij wint er zeker eentje. Of hij de regelmaat heeft om WK te worden weet ik niet.

gewoon mijn mening he mannen :)

krikke
12-12-2001, 21:13
Raceboy, ik zou het niet beter kunnen geschreven hebben als jij! 200% akkoord.;)

Raceboy
12-12-2001, 21:42
zal ik eindelijk als een kenner bekeken worden :D

Alain
12-12-2001, 23:23
Ik heb zonet naar de Race of Champions op Eurosport gekeken.
Wat Alonso daar liet zien met die rallywagens was buitengewoon.
Ralf heb ik nooit in geloofd, was vrij duidelijk in zijn F3 - periode.
Die andere 3 zijn héél goed. En daar komen er volgend jaar nog twee bij, nl. Sato ( geniet nu éénmaal mijn voorkeur ;) ) en Massa

Bart.Vandecavey
13-12-2001, 10:36
Originally posted by raceboy
ralf : rijdt al sinds 97 F1 nu eerste overwinning
Montoya: eerste seizoen. 1 overwinning. Kan nog wat groeien dank ik.
Raikonnen: eerste seizoen goed gereden. niet het materiaal voor een overwinning. Zit volgens mij wel al aan zijn maximum
Alonso. als je een minardi op de 19de startplek zet ben je een krak. Zet hem in een topwagen en hij wint er zeker eentje. Of hij de regelmaat heeft om WK te worden weet ik niet.

gewoon mijn mening he mannen :)

Montoya zat dit jaar natuurlijk wel in een topwagen! Net om dezelfde reden heeft Villeneuve nu zo'n dikke nek (wie niet in een Williams geen wedstrijd kon winnen moest wel echt heel slecht zijn).

Joosen
13-12-2001, 15:53
Villeneuve een dikke nek ??? nu zijde op mijn tenen aan't trappen hé Bart. Omdat iemand zijn eigen gedacht zegt en zich schandalig veel laat betalen (zou je het zelf niet doen?)heb je toch geen dikke nek hé. Als hij "outqualified" wordt door z'n ploegmaat klaagt hij tenminste niet over zijn auto (zoals Ralfke de Z*****) en blijft hij teamplayer (dat zegt Panis toch).

On topic : Ik denk dat Raikkonen alles heeft om er te komen, als je in je eerste seizoen die snelheid met zo'n regelmatigheid (lees:foutloosheid) kan kombineren, dan is dat toch uitzonderlijk.
Wat Button betreft, die is na zijn eerste seizoen beginnen zweven (Briatore:"He enjoys his new toys too much") en zal nu wel met z'n voetjes op de grond staan zeker. Daarbij komt dat Button een stap achteruit heeft moeten doen kwa team en auto en da's altijd moeilijker dan hetgeen Raikkonen gaat doen.

Oneliner
13-12-2001, 16:38
Vanaf waar is iemand dan een dikke nek volgens jou joosen???
(Een propere discussie zenne, kprobeer nix te provoceren ofzo...)

En ook on topic:
Raikonnen heeft veel indruk gemaakt op mij tijdens de quali's.
Tijdens zen laatste stint zat hij pole position ritme, en in de allerlaaste chicane maakte hij een foutje.

Ik ben er quasi zeker van dat hij zeeeer dicht, bij de pole was geeindigt, als em de pole niet had genomen..

Sennake
13-12-2001, 18:20
Off topic : misschien is iedereen zijn persoonlijk definitie van "dikke nek" wel verschillend. Ik volg althans de mening van Tim. Je mening uiten en dik betaald worden heeft niks te maken met dikke nek hebben. Daarentegen weinig betaald worden en van de daken schreeuwen dat je eigenlijk de beste bent maar geen materiaal hebt om het te bewijzen vind ik wel een dikke nek hebben. Het feit dat je "het" gemaakt hebt op zich staat toch niet gelijk aan dikken nek? Het is maar als je het laat van afdruipen hoe goed je wel bent en wat voor een sukkelaars de anderen zijn dat je in mijn ogen een dikke nek hebt.

On topic : van de 4 genomineerden is Montoya in mijn ogen toch degene die het het verst gaat schoppen (zowel op korte als lange termijn) en niet alleen omdat hij vorig jaar het beste materiaal had van de 4 (trouwens RS reed met "dezelfde" auto).

Oneliner
13-12-2001, 21:00
Bewijzen is 1, maar het blijven volhouden is 2.....

en dat geld zowel voor on topic as off topic

Werner333
14-12-2001, 00:08
Bangelijk. In 1 topic 2 discussies. On en Off topic.:D :D :D
On Topic Ik tip op Alonso. Spijtig dat hij een jaartje zal missen.
Off Topic Ben hier ne lekkere Leffe aan het drinken.:cool:

Bart.Vandecavey
14-12-2001, 10:38
Sorry, gasten maar doordat ik veel op sport24 zit ook, zie ik constant die sign van Vettige Swa en de man is back. Of idiote topics als "Wat maakt Villeneuve de beste rijder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Ik krijg het altijd een beetje op mijn zenuwen als ik zo'n topic lees.

Dus sorry Tim en Sennake, maar ik vind dus Villeneuve geen echte toprijder.

Sennake
14-12-2001, 15:52
Ik heb nergens gezegd dat ik Villeneuve een toprijder vind. Ik heb ook nergens gezegd dat ik hem GEEN toprijder vind. Ik zeg alleen dat hij in mijn ogen GEEN dikke nek heeft. En dat "een dikke nek hebben" en "een toprijder zijn" los staan van elkaar.