PDA

View Full Version : De Paddock goes ... IPMS Nationals 2005!!!


Sennake
01-11-2005, 09:50
Op 5 november aanstaande organiseert IPMS Nederland de Nederlandse kampioenschappen plastic schaalmodelbouw in Nieuwegein Business Center, Nieuwegein, Nederland.

De vorige Euro Scale Modelling 2004 / Dutch Nationals die op 6 november 2004 plaatsvonden en waar Huudo en ik ook aanwezig waren, bleek een ENORM succes! Er waren talloze bezoekers, speciale handel en meer dan 300 modellen in de wedstrijd.

Ook dit jaar heb ik weer 3 modellen ingeschreven in de wedstrijd. Maar naast de wedstrijd zijn er talloze verkoopsstanden waar werkelijk alles te vinden is wat een modebouwhartje begeert. Dus als je zin en tijd hebt, kom gerust eens af. Ik kan zelfs nog 2 man meenemen van bij mij thuis, op voorwaarde dat je tot bij mij geraakt natuurlijk. Plezier gegarandeerd!

Meer info over dit evenement vind je HIER (http://www.ipms.nl/nats/hoofdpagina-full-text.html).

Dominique
01-11-2005, 22:53
hebt ge nog plaats? Ik wil wel mee. Kan ik die Punch&die-set eens ter plaatse gaan uittesten ;)

Sennake
01-11-2005, 23:09
hebt ge nog plaats? Ik wil wel mee. Kan ik die Punch&die-set eens ter plaatse gaan uittesten ;)

Yep. Tot nu toe gaan mee :

Ikzelf (ah ja)
Carlos (onze huisartiest, altijd goed voor een plezante dag mee te maken)
Roverke
Dominique

En Huudo : misschien, als het weer te slecht is om naar de Condroz te gaan.

Dus dan zit mijn auto vol. Zijn er nog kandidaten, ook geen probleem, dan beginnen we een 2e wagen in te zetten.

HHugo
03-11-2005, 20:38
Ik en wellicht ook Fleabite zullen er ook zijn in de namiddag. Ik ga niet als 2de wagen rijden, aangezien ik in de voormiddag nog elders naartoe moet. We gaan jullie ter plaatse waarschijnlijk wel tegen het lijf lopen...

Dominique
03-11-2005, 22:20
@ Sennake: hoe laat moet ik zaterdagmorgen bij u zijn?

Sennake
03-11-2005, 22:39
@ Sennake: hoe laat moet ik zaterdagmorgen bij u zijn?

Om 7 uur. We willen om 9 uur in Nieuwegein zijn en onderweg nog een koffieke kunnen drinken ;)

Guido
03-11-2005, 22:41
zaterdag kans op een bui
zondag meestal droog

Huudo'll be in the Condroz. ;)

Sennake
03-11-2005, 22:46
We gaan jullie ter plaatse waarschijnlijk wel tegen het lijf lopen...

't Zou al moeten lukken dat dat niet zou lukken ;)

Sennake
03-11-2005, 22:47
Huudo'll be in the Condroz. ;)

Ok mate, have fun! Ik breng uw punch 'n die set wel mee dan.

Dominique
03-11-2005, 23:59
Om 7 uur. We willen om 9 uur in Nieuwegein zijn en onderweg nog een koffieke kunnen drinken ;)
Okidoo! :cool: